Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

most komolyan 10-15 éves, erősen igénybe vett mechanikai szerkezeteket, meg ilyenolyna állapotban lévő kábeleket jeladókat és két különféle embert (vezetési stilus, suly stb) próbálsz meg összehasonlítani?? ;)

Azt hittem eddig, hogy ez a rovat azért van, hogy összehasonlítsunk. Vagy neeem? :)

Link to comment
Megosztás:

Azt hittem eddig, hogy ez a rovat azért van, hogy összehasonlítsunk. Vagy neeem? :)

Azért el kell ismerni, hogy nincs 2 olyan ember, aki ugyanúgy vezet, még ha azonos a technika alattuk, akkor sem.

Lásd. pl. ÉN 1.6 16V-m.

Város 8.2-9.8L attól függ ugye......de volt már 7.3L is.

Országút, 5.8-6.5L ......hogy mennyire sietek.

De szvsz másnak valszeg stabilabb a fogyija, mert erre autózik.Én csak olykor.Ha olyan kedvem van.

Link to comment
Megosztás:

Leírhatom én is, h 5.5-öt fogyaszt, de attól még nem fog annyit enni. ;)

Városban 7 litert egy dízel gép eszik. Vagy egy 1.3-as Suzuki, mert az 780kg. :D

Hidd el,ha 10-et enne,azt is leírnám! :lol:

Neked akkor Győrből már nem éri meg. Én ha Komáromban járok akkor mindíg átmegyek van egy REAL kút a város szélén ott lehet forinttal is fizetni és jól váltanak (6.4).

Így legutóbb 248Ft-ért tankoltam és tényleg jobban megy töle a kocsi mint a magyar benyától.

Az árkülönbözet már tényleg nem olyan nagy de minősége jobb.

Ha a valutaváltóban venném a koronát (7.1) még talán drágább is lenne kint de így még megéri :D

Minimális a különbség,ezért nem megyek ki,pedig közel van.Lehet forinttal fizetni,de amíg kp-re tankoltam,vmilyen rejtélyes módon mindíg pontosan 100ft-ra jött ki az átváltás! ;) ;) Aztán áttértem kártyára,jobb a kurzus ,és nem tudnak átb...ni! :)

Link to comment
Megosztás:

Ez jól hangzik, de nem találsz két almát a fórumozók között. Legalábbis én hosszan visszaolvasva sem találtam. Akkor pedig zárjuk le ezt a rovatot? :)

Nem kell ilyen szélsőségesnek lenni. ;)

Szerintem azért jó alap, ha két autóban már azonos típusú motor van. De 1-2 decin akkor sem éri meg rágódni. Ha esetleg 2-3 literes különbségek vannak, akkor már érdemes elgondolkodni.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem azért jó alap, ha két autóban már azonos típusú motor van. De 1-2 decin akkor sem éri meg rágódni. Ha esetleg 2-3 literes különbségek vannak, akkor már érdemes elgondolkodni.

Pontosan erre gondoltam. Csak én kiemeltem, hogy murva sok egyéb változó van amivel számolni kell, tehát csipp-csöpp benyán nem szabad tökölni. Ha folyamatsoan literekben mérhető a különbség akkor van vmi gáz.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy emlékszem a kezelésiben benne van azt kellene megnézni.

Valami rémlik a 91-es benyáról, de az más összefüggésben.

Akinek van kezelésije az nézzen már bele.

Közben letöltöttem a kezelésit.

Azt írja, hogy 95 és 98 között vált ez a kütyü, de van lehetőség egy harmadik üzemanyag alkalmazására is (C14SE mociknál). Ahhoz viszont a kereskedőtől kell szerezni, még egy ilyen kütyüt.

Link to comment
Megosztás:

Azt írja hogy a C14SE és a C16SE esetében egy különleges kodolásü dugasszal 91-est is lehet használni, De hogy milyen az alap, azt nem találom. A 95 -ös tuti, de a másik oldalát nem mutatja az ábra. A táblázatban a 95-öset ajálja a gyártó.

Lemaradtam mint a borravaló.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.