szauter74 Elküldve Január10, 2006 Elküldve Január10, 2006 Nem tudjátok, hogy az X14XE motornál milyen fordulat felett nem ad benzint a motornak? Persze gázadás nélkül. Én úgy tudom, hogy csak egy bizonyos fordulet felett van ilyen.
epk947 Elküldve Január10, 2006 Elküldve Január10, 2006 Nem tudjátok, hogy az X14XE motornál milyen fordulat felett nem ad benzint a motornak? Persze gázadás nélkül. Én úgy tudom, hogy csak egy bizonyos fordulet felett van ilyen. Úgy emléxem 1600. :blink:
I_S Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 És C14NZ-nél? Kb ugyanott van, oan 1500-1600 körül / alatt kezd ismét naftát kapni, legalábbis én így vettem észre, addig aktív motorfék van.
Artid Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Kb ugyanott van, oan 1500-1600 körül / alatt kezd ismét naftát kapni, legalábbis én így vettem észre, addig aktív motorfék van. Ez azt jelenti, hogy 1500-as fordulat alatti motorfék esetén ismét "van fogyasztás"? Ha affőlött motorfékezem meg, akkor nincs?
epk947 Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Ez azt jelenti, hogy 1500-as fordulat alatti motorfék esetén ismét "van fogyasztás"? Ha affőlött motorfékezem meg, akkor nincs? Ha az alá mész, már tol a motor. Ezt kipróbálhatod csúcsforgalomban, 1-esben, amikor csak csorogsz. Nem kell gázt adni, mégis megy. :blink:
leslie Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Ha az alá mész, már tol a motor. Ezt kipróbálhatod csúcsforgalomban, 1-esben, amikor csak csorogsz. Nem kell gázt adni, mégis megy. :blink: Nálam alapjáraton gurul ilyenkor... Nem tol az semmit sem.
szauter74 Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Nálam alapjáraton gurul ilyenkor... Nem tol az semmit sem. A lényeg, hogy 1500-1600 felett tartsd a fordulatot, ha nulla fogyit akarsz.
Tom Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 A lényeg, hogy 1500-1600 felett tartsd a fordulatot, ha nulla fogyit akarsz. Én ennek a szellemiségében mindig 6000-6500 között szoktam lenni, de nekem valahogy nem működik a dolog. :blink:
epk947 Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Nálam alapjáraton gurul ilyenkor... Nem tol az semmit sem. Hát ez az!!! :blink:
szauter74 Elküldve Január11, 2006 Elküldve Január11, 2006 Én ennek a szellemiségében mindig 6000-6500 között szoktam lenni, de nekem valahogy nem működik a dolog. :blink: Gázadás nélkül? Gazdaságos autód van! :)
I_S Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 Gázadás nélkül? Gazdaságos autód van! :) :blink: :) 1500-1600 alatt ismét van fogyasztás, ha több nem is, de az alapjárati 0,5-1 lityis, 1600 fölötti motorféknél 0 kell hogy legyen a fogyasztás.
Andris22 Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 :blink: :) 1500-1600 alatt ismét van fogyasztás, ha több nem is, de az alapjárati 0,5-1 lityis, 1600 fölötti motorféknél 0 kell hogy legyen a fogyasztás. akkor vagd vissza 60nal kettesbe, es motorfekkel allj meg :)
knight Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 akkor vagd vissza 60nal kettesbe, es motorfekkel allj meg :blink: nagy barát lesz a szerelő meg a boltos, mer sűrűn lesz vez.szíj-szakadás :)
2004tiborc Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 nagy barát lesz a szerelő meg a boltos, mer sűrűn lesz vez.szíj-szakadás :) 2-esben tobbet is kellene birjon mint 60-an, nem? miert szakadna el a szij? :blink:
Andris22 Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 2-esben tobbet is kellene birjon mint 60-an, nem? miert szakadna el a szij? :blink: ha mar itt tartunk. OFF tema: mi van ha túl nagy sebességnél váltasz vissza kisebb fokozatba. mondjuk 100nál 2be. (már ha a 2esnek 100alatt van vége). ON
mackosajt Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 ha mar itt tartunk. OFF tema: mi van ha túl nagy sebességnél váltasz vissza kisebb fokozatba. mondjuk 100nál 2be. (már ha a 2esnek 100alatt van vége). ON Már ha egyáltalán vissza tudsz 2-be váltani 100-nál. Valszeg mire sikerülne 2-be rakni, visszalassulnál.
jaygab Elküldve Január12, 2006 Elküldve Január12, 2006 2-esben tobbet is kellene birjon mint 60-an, nem? miert szakadna el a szij? :) ja,ez engem is érdekelne.. :blink:,meg az is,hogy az egyes fokozatoknál,mennyi az a sebesség aminél károsodás nélkül (pl: a 60-nál 2-esbe vissza annak számít???) egészségesen lehet motorfékezni... Én úgy szoktam,hogy : 5-4: 60-80km/h 4-3: 50-70km/h 3-2: 30-40km/h között! Ez sok mindentől függ,hogy mikor melyiket választom,de ezek a határok szerintem jók :D Drasztikusabb váltásokat nem nagyon szoktam,de szerintem se kéne hogy nagyobb baja legyen a gépnek egy 60-nál kettesbe eksönnél :) Bár lehet más az amikor fokozatosan húzatom 2-be 60-ig és váltok 3.-at,mint amikor 4.-ből berakom 60-nál 2-be és leugrok a kuplungról... :lol:
knight Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 2-esben tobbet is kellene birjon mint 60-an, nem? miert szakadna el a szij? :blink: Itt most nem arról volt szó, hogy egyszer-kétszer véletlenül, hanem poén akart lenni (smiley ott volt), hogy ha rendszeresen így "fékezne" valaki akkkor mi lenne annak a vége. Amúgy az ilyen mértékű hirtelen terhelésváltás viseli meg legjobban a vezérlést, ilyenkor van a legnagyobb esélye annak, hogy szakad vagy átugrik... Én 1.5 éve mikor még nagyon kezdő voltam egyszer visszatettem véletlenül 40-45 körül kettesbe (4-es helyett - pesten vezettem egy olyan helyen ahol korábban nem és v.hogy elvonta a szituáció a figyelmem) hát mit ne mondjak elég szépet rántott - mivel ugye felváltani készültem és nem sok gázt adtam és a kuplungot is elég gyorsan engedtem fel. Inkább nem gondolok bele, hogy 60-nál mi történne hasonló esetben mikor nem adsz gázt vagy keveset adsz és gyorsan fölengeded a kuplungot. Felfelé más a helyzet, ott már egyszer forgattam 80 fölé is 2-ben, de olyankor nem jár nagy terhelésváltással a felváltás, mivel ott már 3-ban is szépen pörög :)
istván Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 Már ha egyáltalán vissza tudsz 2-be váltani 100-nál. Valszeg mire sikerülne 2-be rakni, visszalassulnál. Hegyen lefele kell kipróbálni :) :blink: :)
Tom Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 ha mar itt tartunk. OFF tema: mi van ha túl nagy sebességnél váltasz vissza kisebb fokozatba. mondjuk 100nál 2be. (már ha a 2esnek 100alatt van vége). ON Én már próbálkoztam ilyenekkel, de nekem a tiltáshoz tartozó sebesség alatt nem vette be az adott fokozatot (tehát 100-nál hiába akartam 2őbe behúzni, nem engedte). Egyébként én rendszeresen motofékezek és akár 80-nál is visszatolom kettesbe (a rövid váltónál mondjuk már nem :blink: ) és még semmi baja nem volt semminek. Mondjuk az tény, hogy tényleg megviseli a vezérlést, de szerintem korántsem olyan mértékben hogy ugorjon. Ha nem tartanám be a csereperiódust, akkor viszont el tudom képzelni, hogy 75e km-nél egy ilyen mutatványnál szakadna...
szauter74 Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 Én már próbálkoztam ilyenekkel, de nekem a tiltáshoz tartozó sebesség alatt nem vette be az adott fokozatot (tehát 100-nál hiába akartam 2őbe behúzni, nem engedte). Egyébként én rendszeresen motofékezek és akár 80-nál is visszatolom kettesbe (a rövid váltónál mondjuk már nem :blink: ) és még semmi baja nem volt semminek. Mondjuk az tény, hogy tényleg megviseli a vezérlést, de szerintem korántsem olyan mértékben hogy ugorjon. Ha nem tartanám be a csereperiódust, akkor viszont el tudom képzelni, hogy 75e km-nél egy ilyen mutatványnál szakadna... Én halottam olyat, hogy a 16V motoroknál, még rendes periódusú szíjcsere esetében is, óvakodni kell a nagy visszaváltásoktól. Szíszakadást mondanak. Ha sokat csinálsz ilyet, akkor célszerű lenne 40-50 ezrenként cseréltetni. De ezt csak mondták.
warwolf Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 40-50e.-ként amúgy is célszerű cserézni a 16V-nél!Szerintem.A 60e. nem mindig jön be.
mackosajt Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 Bocsika... lassan OFF lesz a topic. Milyen fogyikat produkálnak a gépeitek mostanában??? :blink:
2004tiborc Elküldve Január13, 2006 Elküldve Január13, 2006 Bocsika... lassan OFF lesz a topic. Milyen fogyikat produkálnak a gépeitek mostanában??? :blink: - 4207km - 7.57 atlag (keves hosszu ut) - legkissebb fogy: 5.58 - legnagyobb fogy: 9.67 (leginkabb varosban, hideg, sok 2-4kmes ut)
Recommended Posts