Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Nem tudom ti hogy vagytok, de nekem még sosem sikerült pontos fogyasztást mérnem. A BC-ben pedig nem bíznék tizedre pontosan.... Nekem ne mondja senki, hogy a mutató állásából decire pontosan meg lehet állapítani mennyi fogyott. Telitankolásnál is akár 5 liter differencia is lehet két tankolás között. Kútoszlopa válogatja. Egyik hamarabb kattan, másik nem. Nehéz teletankolni úgy, hogy egy decivel több már ne menjen bele. Ugyanis így tervezték őket.

Mellesleg ez egy Astra F topik.... Szóval omegások, hess!!!! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ti hogy vagytok, de nekem még sosem sikerült pontos fogyasztást mérnem. A BC-ben pedig nem bíznék tizedre pontosan.... Nekem ne mondja senki, hogy a mutató állásából decire pontosan meg lehet állapítani mennyi fogyott. Telitankolásnál is akár 5 liter differencia is lehet két tankolás között. Kútoszlopa válogatja. Egyik hamarabb kattan, másik nem. Nehéz teletankolni úgy, hogy egy decivel több már ne menjen bele. Ugyanis így tervezték őket.

Mellesleg ez egy Astra F topik.... Szóval omegások, hess!!!! :blink:

Én úgy töltöm, h bedugom, hadd szóljon. Kattanáskor óvatosan elkezdem csorgatni a következőig. Utána majdnem kihúzom a tankoló izét, és marha óvatosan még 1-2 kattanás. Garantáltan csurig lesz, a legelső fehér csíkot a benzinszint jelző 100km után éri el. :)

Tudom, nem szabad, meg be fog horpadni, de 8-9 éve így tankolom a gépsárkányt.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy töltöm, h bedugom, hadd szóljon. Kattanáskor óvatosan elkezdem csorgatni a következőig. Utána majdnem kihúzom a tankoló izét, és marha óvatosan még 1-2 kattanás. Garantáltan csurig lesz, a legelső fehér csíkot a benzinszint jelző 100km után éri el. :blink:

Tudom, nem szabad, meg be fog horpadni, de 8-9 éve így tankolom a gépsárkányt.

Hidd el, hogy még így sincs tele. :) Megmozgatod alaposan a kasztnit, és még akár több liter is belemehet. Én amikor tényleg tele akarom tankolni, akkor a betöltőnyílásnál lévő fehér pöcköt benyomom az ujjammal, és így még több, mint 5 liter belemegy. De valahogy mindig van 1-2 liter amit ez után is bele lehet csöpögtetni. Szerintem csak ezek után van biztos mérés. :) De úgy semmiképp sem, hogy ma teletankolom, megyek 100km-t, majd újra teletankolom. Hiszen ha csak egy literrel többet v kevesebbet töltök rá, máris átvertem saját magam.
Link to comment
Megosztás:

Én úgy töltöm, h bedugom, hadd szóljon. Kattanáskor óvatosan elkezdem csorgatni a következőig. Utána majdnem kihúzom a tankoló izét, és marha óvatosan még 1-2 kattanás. Garantáltan csurig lesz, a legelső fehér csíkot a benzinszint jelző 100km után éri el. :blink:

Tudom, nem szabad, meg be fog horpadni, de 8-9 éve így tankolom a gépsárkányt.

Én is, én is. Csak megpróbálom ezt ha lehet olyankor csinálni, mikor elindulófélbe vagyok valahova, nehogy a melegtől nyáron kitáguljon a benzin az autó alá :)

Link to comment
Megosztás:

Én is, én is. Csak megpróbálom ezt ha lehet olyankor csinálni, mikor elindulófélbe vagyok valahova, nehogy a melegtől nyáron kitáguljon a benzin az autó alá :blink:

Szerintem ez csak akkor áll fenn, ha a kis fehér szuszogó pöcköt benyomva tartod tankolás alatt.

Link to comment
Megosztás:

a volt omimnak 10literrel kb125 km-t tettem meg :) jelenleg az astrámnak olyan 10-12-t eszik ez sok mikor nyáron beéri a 7-7.2vel (az a fránya baleset :blink: ) elméletileg télen max 2litykóval mehetne föl a fogyasztás ? vagy rosszul tudom?

Link to comment
Megosztás:

Hidd el, hogy még így sincs tele. :) Megmozgatod alaposan a kasztnit, és még akár több liter is belemehet. Én amikor tényleg tele akarom tankolni, akkor a betöltőnyílásnál lévő fehér pöcköt benyomom az ujjammal, és így még több, mint 5 liter belemegy. De valahogy mindig van 1-2 liter amit ez után is bele lehet csöpögtetni. /quote]

anno volt egy Luki nevű klubtagunk, aki egyszer az ukránoknál tankolt és mondták, hogy tolasson föl egy bakra a jobb hátsó kerékkel és még belenyomott vagy 4-5 liter benyát

természetesen minden kutfejhez oda volt készítve a bak....mindent a kedves ügyfélért :)

persze, hogy nem lehet decire pontosan megmondani.....de fél liternél azonban nem hiszem, hogy sokkal többet tévednél.....bár nekem még a minusz fél literrel is sok jön ki :blink:

Link to comment
Megosztás:

nem mert mindig 2-3ezrekért tankoltam bele én napi 60km-t teszek meg munkába s vissza s simán elég volt két napra :blink: a 2000ftért való tankolás :) (külömben csak bejáratás a lényeg ! :) )

Csak nem mindegy, hogy mennyi volt benne tankolás előtt, és mennyi maradt utána. Lehet, hogy egy, másfél literrel kevesebb maradt benne, és akkor máris 9 fölötti a fogyid.

persze, hogy nem lehet decire pontosan megmondani.....de fél liternél azonban nem hiszem, hogy sokkal többet tévednél.....bár nekem még a minusz fél literrel is sok jön ki

Igen, ha teljesen teletankolod, akkor kb ennyi szórás lehet. Ha tényleg teletankolod előtte is és utána is.

Link to comment
Megosztás:

Valamiért többen is félreértitek a helyzetemet a szerelőkel kapcsolatban...leirtam mint mellékinfó hogy a legtöbb akinél jártam az barátom vagy ismerős ismerőse de irhattam volna azt is hogy jártam 6-8 szerelőnél és mind probált valamit de semmi sem segitett...tök mind1 h ezek haverok e vagy sem ezt csak mellék infonak szántam , mindannyian értenek a szakmához és nem pancserek...volt köztük oan is aki mért 2 fajta oszcilloszkoppal is meg villogtattuk a hibakodokat is és még csak le sem huzott...de tök mind1 végül is...amugy meg szegény embert ág is zúzza 53000 nél járunk és vezérműszij fáradt volt és csere érett lett valamint a csapágy is sipolt mint atom igy az is cserébe ment...de ez off :blink:

Link to comment
Megosztás:

Figyelj Lacee! Minden meghibásodást lehet javítani. Az a jó szakértő, aki megtalálja. Aki meg nem találja meg a hibát, az nem elég jó. Egyiknek sem volt tech2 műszere. Lehet, hogy egyből kiderülne a hibád ezzel, 5-6000 ft körüli összegért. Ha ezen spórolsz, nem kizárt, hogy rossz benyomást keltesz. Ha pedig más véleményét kérdezed, akkor ne utasítsd el őket, csak mert ők máshogy csinálnák.

Link to comment
Megosztás:

Figyelj Lacee! Minden meghibásodást lehet javítani. Az a jó szakértő, aki megtalálja. Aki meg nem találja meg a hibát, az nem elég jó. Egyiknek sem volt tech2 műszere. Lehet, hogy egyből kiderülne a hibád ezzel, 5-6000 ft körüli összegért. Ha ezen spórolsz, nem kizárt, hogy rossz benyomást keltesz. Ha pedig más véleményét kérdezed, akkor ne utasítsd el őket, csak mert ők máshogy csinálnák.

Én általában nem viszem el 2.x-ra olyan helyre a kocsit, ahol elsőre nem tudtak vmit rendesen megcsinálni. Onnan leírtam őket. És elég kekec vok. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nem utasitok el én semmit he! csak nem értettem h mért vagyto ellene hogy ismerösökhöz IS került az auto... igazad van abban h ha valaki nem találja a hibát akkor nem elég jo de asszem itt arrol a kivételes esetröl van szó amikor vihetem a joistenhez is....ez ugytünik hogy a "mindig van kivétel" eset ...és persze Murphy törvény is....

Link to comment
Megosztás:

Valamiért többen is félreértitek a helyzetemet a szerelőkel kapcsolatban...leirtam mint mellékinfó hogy a legtöbb akinél jártam az barátom vagy ismerős ismerőse de irhattam volna azt is hogy jártam 6-8 szerelőnél és mind probált valamit de semmi sem segitett...tök mind1 h ezek haverok e vagy sem ezt csak mellék infonak szántam , mindannyian értenek a szakmához és nem pancserek...volt köztük oan is aki mért 2 fajta oszcilloszkoppal is meg villogtattuk a hibakodokat is és még csak le sem huzott...de tök mind1 végül is...amugy meg szegény embert ág is zúzza 53000 nél járunk és vezérműszij fáradt volt és csere érett lett valamint a csapágy is sipolt mint atom igy az is cserébe ment...de ez off :)

Ezt nem értem, miért kell és milyen oszcilloszkóp a hiba kivillogtatásához?? Ahhoz vagy Tech-műszer kell, ami még értéket is kiír ill. állítani lehet vele dolgokat, paramétereket vagy egy darab DRÓT és fejszámolóképesség.... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem értem, miért kell és milyen oszcilloszkóp a hiba kivillogtatásához?? Ahhoz vagy Tech-műszer kell, ami még értéket is kiír ill. állítani lehet vele dolgokat, paramétereket vagy egy darab DRÓT és fejszámolóképesség.... :blink:

Szerintem onnan hiányzik egy vessző... :)

Link to comment
Megosztás:

Csak nem mindegy, hogy mennyi volt benne tankolás előtt, és mennyi maradt utána. Lehet, hogy egy, másfél literrel kevesebb maradt benne, és akkor máris 9 fölötti a fogyid.

Igen, ha teljesen teletankolod, akkor kb ennyi szórás lehet. Ha tényleg teletankolod előtte is és utána is.

sose volt tele a tank :blink: inkább mindig a pirosba volt :) nagyon minimálisan emelkedett följebb mindig a tartalékból a mutató :) tehát ez az érték átlag :lol: még igy is 9 alatt jártam el :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem értem, miért kell és milyen oszcilloszkóp a hiba kivillogtatásához?? Ahhoz vagy Tech-műszer kell, ami még értéket is kiír ill. állítani lehet vele dolgokat, paramétereket vagy egy darab DRÓT és fejszámolóképesség.... :blink:

Jájá !

Oszcilloszkoppal lambaszondát néztük...

Link to comment
Megosztás:

Nem utasitok el én semmit he! csak nem értettem h mért vagyto ellene hogy ismerösökhöz IS került az auto...

Semmi gond azzal, hogy barátok látják, de ha nincs műszerük, akkor hiába barátok. :)

Szerintem 5-6 ezret a te autód is megér, hogy hamarabb meglegyen a gond. :) :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.