Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

450 Km Városon kivül 100-120 között változó, városban ugye egyértelmű. A visszaut az lassabb volt, mert hoztunk Asszonykámnak egy Bogarat, az átlag 80-as tempó volt.

Itt van a kutya elásva!

Egy bogár dinamikájával és sebességével nem csoda, hogy keveset eszik. Ez olyan mintha tényleg tojást tennél a pedálra. Mennyit pöröh 80-nál 5.-ben? Talán 1500-2000-et? Így teljesen hihető ez a fogyasztás.

Link to comment
Megosztás:

Itt van a kutya elásva!

Egy bogár dinamikájával és sebességével nem csoda, hogy keveset eszik. Ez olyan mintha tényleg tojást tennél a pedálra. Mennyit pöröh 80-nál 5.-ben? Talán 1500-2000-et? Így teljesen hihető ez a fogyasztás.

Ha menni is akarsz ill. élvezettel vezetsz, annak ára van. A z14xe is nyáron megpakolva két felnőtt, két gyerek ,+klíma nyugiba megvolt a 6 liter, de ahogyan én általában megyek úgy bizony 7 fölé is megy az átlag fogyasztás. A tudat jó, hogy kevesebbet is lehet, de én szeretek vezetni és ez nem a száguldást jelenti csak jó visszakapcsolni és élvezni hogyan gyorsul.

Link to comment
Megosztás:

Ha menni is akarsz ill. élvezettel vezetsz, annak ára van. A z14xe is nyáron megpakolva két felnőtt, két gyerek ,+klíma nyugiba megvolt a 6 liter, de ahogyan én általában megyek úgy bizony 7 fölé is megy az átlag fogyasztás. A tudat jó, hogy kevesebbet is lehet, de én szeretek vezetni és ez nem a száguldást jelenti csak jó visszakapcsolni és élvezni hogyan gyorsul.

Sajnos 1.4-es motornál nem tudod élvezni, ahogy gyorsul, mert ilyen jelenség nincs. :lol:

Szóval aki menni akar, annak nagyobb ccm kell, és pont. Aki meg 1.4-nek tolja, azt megmosolygom, vásárláskor kellett volna gondolkodni, h fogyasztás, vagy fíling.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos 1.4-es motornál nem tudod élvezni, ahogy gyorsul, mert ilyen jelenség nincs. :lol:

Szóval aki menni akar, annak nagyobb ccm kell, és pont. Aki meg 1.4-nek tolja, azt megmosolygom, vásárláskor kellett volna gondolkodni, h fogyasztás, vagy fíling.

:lol: Az 1.4 Si motorral lehet élvezetesen menni, gyorsulni /igaz pörgetni kell hozzá a gépet/ de egy 1.4-es motortól szerintem nem rossz a 190Km/h-s végsebesség(minden széria az autón semmi tuning)

Link to comment
Megosztás:

:lol: Az 1.4 Si motorral lehet élvezetesen menni, gyorsulni /igaz pörgetni kell hozzá a gépet/ de egy 1.4-es motortól szerintem nem rossz a 190Km/h-s végsebesség(minden széria az autón semmi tuning)

Így van!Nem kell leszólni az 1.4-est! :lol: Az 1.6-os is csak nagy sebességnél megy jobban. Igaz ennek a motornak 3500 felett jön meg a kedve. Nem is ezt akartam kihozni, hogy milyen erős, hanem ha élvezettel vezetsz (és ezt egy Trabival is meg lehet tenni) többet zabál. Ha nagy motort akartam volna, ennyi pénzért használt 3200-as AUDI-t is vehettem volna.

A 190 km/h nekem is ment és nem éreztem, hogy szét akarna esni.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos 1.4-es motornál nem tudod élvezni, ahogy gyorsul, mert ilyen jelenség nincs. :lol:

Szóval aki menni akar, annak nagyobb ccm kell, és pont. Aki meg 1.4-nek tolja, azt megmosolygom, vásárláskor kellett volna gondolkodni, h fogyasztás, vagy fíling.

Haaat...nem savazni akarlak,de Neked az F-1 a merce? :lol:

En egy 120-as Skodarol nyergeltem at egy 1,4-esre...es elvezem a szaguldast,meg a hihetetlen gyorsulast! :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol: Az 1.4 Si motorral lehet élvezetesen menni, gyorsulni /igaz pörgetni kell hozzá a gépet/ de egy 1.4-es motortól szerintem nem rossz a 190Km/h-s végsebesség(minden széria az autón semmi tuning)

Nehezet kajálhattál lefekvés előtt, h ilyen álmaid vannak. :lol:

Majd egyszer mérd meg GPS-el azt a 190-et, az alig lehet több, mint 170, ennyit csal az órád. :lol:

Link to comment
Megosztás:

18 Lityó = x14nz , szal enynit a classic családi astrárol mint takarékos, kicseréltem 3000 ftért a hömérséklet jeladót , ami amugy általában 1800 ft de ez lenygelben összerakott darab állitolag igy kb dupla lett a móka, csere után mutató nullán állt tehát valszeg termosztátom is kaki volt , vettem egyet 2000ért és kicseréltettem 6 ft ért! szal olcson mert máshol 15 ért kapták volna szét a vezérlést, uj termosztáttal most tulmelegedik az auto , kb 95 foknál van mutató mindig még most a minuszokban is, normál esetben 90 en állt eddig. na mind1 is most majd mérek ujbol fogyasztást teli tankból ami ienkor karácsonykor nagyon jo móka anyagiak miatt.a héten akkor kiderül hogy használható e az autó vagy sem, persze 53000 KM van az autoban de vezérműszijam az szerelő szerint 5ft ot nem ér és örülhetek ha nem pattan el haza felé uton, ugyhogy most akkor görgőcsere me tárcsa meg szij , talán vizpumpa is kéne mondanom se kell mennyibe kerülne ez igy 6 nappal szent este elött, én szivem szerint eladtam már volna autot honapokkal ezelőtt de ez tölem független dolgok miatt elmaradt...na ennyit a fogyasztásrol , üdv néktek!

Link to comment
Megosztás:

:lol: Ennyit hogy bírtál megitatni vele... ennyit egy normálisabb 3000-es motor se iszik... Nem lehet, hogy lopják a benzint a kocsidból? :lol:

Ez a hőmérékletjeladó dolog is érdekes, miért kerülne dupla annyiba attól, hogy lengyelben rakták össze? Nekem ez elég hihetetlennek tűnik. Ahhoz a szerelőhöz többet ne vidd... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ki lettek szűrve a hibás tényezők mint pl a szerelő , csupa ismerőshöz vittem mert honapook ota szerelöröl szerelöre járok vele...a benzin láthatoan menet közben fogyott mert mikor auto állt 1-2 napig teli tank benzinnel semmi különös nem történt mikor ujra bele ültem és mentem vele sajnos jelentkezett a probléma...a jelado azért volt dupla árban mert egy bő cm -el nagyobb volt a feje a jeleadó kupaknak mint a legöbb f astrában , hasonlo mint a g astrák jeladó feje de más a szine(kék) és igy csak ez a tipus fért be a helyére...mire kinyomoztam ezt ,elfolyt a vizem is de ezt sikerült potolni 500 ft értékü fagyálloval... :lol: lehet amugy h fogyi termosztát miatt volt már jo rég ota magas bár nyáron müszer nem villogtatta ki a hibáját és a hömérséklet mutató szerint is normálisan melegedett az autó...hát ez a helyzet sajna majd infozok h jobb lett e a fogyim termosztát csere után vagy sem... üdv megintcsak :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez elég fura mert nekem soha nem melegszik fel rendesen a kék mező uáni vonásnál csak akkor megy feljebb a mutató ha brutál dugóban állok. A fogyim a mostani hidegben 8,5-9 körül városi de vidéken szinte röhejes nyáron 4 emberrel 110 utazó tempónál 6L alatti volt.

SE-vel 6 alatt?! Dejóneked. Én nem bírom 7 alá vinni, igaz forgatom is néha rendesen. :lol:

Link to comment
Megosztás:

OFF

Ezt csak úgy érezted, én is vezettem Trabit, sőt volt is.

Nem csak érzem, látom is :blink: Haver hajtja most azt a Trabit, ami az enyém volt, és sokszor amikor megyünk két kocsival valahova, akkor eléggé meglódul előttem, én meg hiába nyomom neki, csak szépen lassan érem utol :) Az mondjuk igaz, hogy abban a Trabiban brutál jó motor van, veszettül megy, vagyis gyorsul (tehát csak indulásnál hagy le, amikor 3-ba rakom, akkor már lassítanom kell, különben megnyomom hátulról :) ). De persze az is lehet, hogy én nem nyomom eléggé, vagy sok már a 183e km ami benne van a mocimban :lol: Vagy csak ennyit számít, hogy a Trabi fele akkora súlyú. Meg mondom tény, hogy a motorja nagyon ott van, már több Trabis emberke megirigyelte, már a hangja is nagyon meggyőző (semmi brutál hang, egyszerűen csak nagyon szépen ketyeg).

ON

Link to comment
Megosztás:

Háj.

C18NZ (1.8, 8 szelep) az erőforrás, 220 000 fölött van benne, ehhez jön a mata. Hosszútávon 8,5 a fogyasztás. Hosszútávon: autópálya 130-140, amúgy 90-110, városban szokásosan, kevés Bp, de az dugó (Dunántúl-Debrecen vonalon föl, s alá, közben fővároson át.) Mindez kickdown-okkal feltornázható 12 fölé is. Sőt, - és ezért írok- télen, rövid távon (azaz folyton hideg motorral) olyan étvágya van, mint egy másnapos kacsának kánikulában. Meg se mertem mérni, mennyi, csak mindig megyünk tankolni. Álmomban világító kútfejek támadnak rám...

Szóvel lehet ezzel valamit trükközni, vagy ne menjek télen sehova, vagy keressek többet?

Üdv: s

Link to comment
Megosztás:

Hááááát nem tudom...

Előző tankolás Jet benyával, full város 8,3L/100km.Tank kifogy(majdnem),óra nulláz===>>>

Átálltam shell vépáver 95-re+SPURI.Merhogy akkó majd kevesebb lesz...

Kicsit hidegebbre fordult az idő,a lábam ugyanannyira volt nehéz és az eredmény: 9,2l/100km :lol: :D :o

Most akkor MIIIII VAAAAAN??????????????????

És C14NZ moci.

És nyáron full város állandóan kereken 7L/100km.Télen se ment 9,5lityi fölé sosem(ez a 2.telem vele)Szal szerintem normális határon belül van,ezzel nincs bajom!

De ezt a shell+spuri dolgot valaki elmagyarázhatná :blink: :) :)

Ilyen ku*va nehéz lenne a lábam???? B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.