Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

gyertya csere, és kábelek cseréje előtti utolsó tankoláskor 9,41 L / 100 km.

tankolás után kb. 80 km után cseréltem ki őket, így lett legközelebb 8,2 L / 100 km. (kb. hasonló utakat mentem mindkétszer (30-40% országút kb. 120-as tempóban, a többi város), Majd most is fogom sasolni, mit eszik, bár kezd hidegebb lenni. Aztán kiprósza a Spurit. (A boltban ajánlottak még valami tablettát...azt hiszik, hogy beteg a kocsi? :P )

Elküldve

Nekem gyertyakábelcsere elött 6 l/100 volt hosszuban, 5.4 a gyertyakábel csere után és hétfőn megirom milyen lett országuton Spurival. A fenti értékek ugy értendők, hogy tankolás, kb. 300 km város nélkül (azaz csak átutazóban), majd újból telitank.

Elküldve

Nekem is van spuri, de választ még nem igazán tudok rá írni.

Eddig omv anyaggal mentem a spurival, és nem volt valami meggyőző, Főleg az omv-s benya.

Most csere a gyertyakábel, visszatérés a V-power 95-re, meg hidegi is van, kiváncsi leszek az eredményre.

Elküldve
gyertya csere, és kábelek cseréje előtti utolsó tankoláskor 9,41 L / 100 km.

tankolás után kb. 80 km után cseréltem ki őket, így lett legközelebb 8,2 L / 100 km. (kb. hasonló utakat mentem mindkétszer (30-40% országút kb. 120-as tempóban, a többi város), Majd most is fogom sasolni, mit eszik, bár kezd hidegebb lenni. Aztán kiprósza a Spurit. (A boltban ajánlottak még valami tablettát...azt hiszik, hogy beteg a kocsi? :P )

Én is hallottam a tablettárol is.

http://www.g-bush.hu/dyno.html

Nekem csak egy kételyem van, hogy miként tud ez egyenletesen elkeveredni. Ha jól olvasom a feloldódás 2-4 óra.

Addig ott dekkolok a kútnál?

Bár biztos nem olyna büdős mint a spuri :D

Elküldve
Itt a fórumon is használnak egy páran ilyet, és kedvező tapasztalataik vannak.

Kedvező tapasztalataik vannak vagy csak azt hiszik hogy jobb lett mert beletöltöttek valami löttyöt....

Tesco-s Auchanos üzemanyagtól épp hogy vánszorog a verda esso egy fokkal jobb de beálltam véletlen egy mol kúthoz tankolni és iszonyat külömbséget éreztem sokkal erőteljesebb lett a verda (és ez nem reklám akar lenni) csak az lenne ebből a tanulság ahogy ezt már elöttem is írta valaki hogy nem éri meg a havi 1000 forintot azon sporolni hogy még a gyenge mol benya helyett még pocsékabb gazdaságos löttyöt tegyünk a verdába.

Elküldve

Kedvező tapasztalataik vannak vagy csak azt hiszik hogy jobb lett mert beletöltöttek valami löttyöt....

Hogy jobbnak érzem stb az lehet pszihés hatás is elismeren,de az, hogy kevesebbet eszik majd egy literrel az mérhető és tény! Ha csak ezt számolom már akkor is megéri. Nekem legalább is :wink:

Tesco-s Auchanos üzemanyagtól épp hogy vánszorog a verda esso egy fokkal jobb de beálltam véletlen egy mol kúthoz tankolni és iszonyat külömbséget éreztem sokkal erőteljesebb lett a verda (és ez nem reklám akar lenni) csak az lenne ebből a tanulság ahogy ezt már elöttem is írta valaki hogy nem éri meg a havi 1000 forintot azon sporolni hogy még a gyenge mol benya helyett még pocsékabb gazdaságos löttyöt tegyünk a verdába.

Sokan szidják a molt is.

Szrintem nem a márka (omv, shell, mol) sokszor a döntő hanem hogy pontosan hol tankolsz. Lehet egyik molnál jobb másiknál szarabb. Kis forgalmú kutaknál kitudja mióta van a tartályban az anyag és ugye a benzinnnek is van szavatossága. Idővel veszít az oktánszámból.

Auchan benzinnel egyébként nekem is volt negatív tapasztalatom.

Elküldve
Kedvező tapasztalataik vannak vagy cbeletöltöttek valami löttyöt....

....

Tesco-s Auchanos üzemanyagtól épp hogy vánszorog a verda esso egy fokkal jobb de beálltam véletlen egy mol kúthoz tankolni és iszonyat külömbséget éreztem

Tényleg ugy van, v ... más kútnál tankoltál... ?

:P :D :D

A te véleményed is elég szubjektív...

Elküldve

István . Ezzel csak az a baj hogy ez tény sajnos.... Abban teljesen igaza van itt Zsoltnak hogy ez kútfüggő ezt kifelejtettem de szerencse hogy rávilágított erre a dologra. Ha megfigyeled nem mondtam hogy a mol jó "a gyenge mol benya helyett még pocsékabb gazdaságos löttyöt tegyünk a verdába. " Azt azért ne felejtsük el hogy a benya minőségét érzi az ember ha külömbség van még egy adaléknál nem várhatsz , nem lérezhetsz ilyen látványos javulást.De nem vagyok semmi jónak az ellensége ha nektek beválik én is kipróbálom :wink: Egyébként kezd az embereknek a töke telelenni attól hogy EU-s szinten is iszonyat magas a benya ára és még silány minőséget is kapunk érte.....Ha jól emléxem többekközt ezért tört ki a taxis blokád régen mármint a magas ár miatt manapság az emberek csak úgy lenyelik a dolgot :? ez elég szomorú.

Elküldve

Nos, az első Spuri-s tapasztalat. Hosszuban 5.2 l/100 jól megrakva (5 személy meg csomagok). Jó kanyargós hegyi utakon. Sokszor még hármassal is alig ment kifele. És 8 l/100 full városban. Szerintem, ha majd csak két személyel megyek és kicsit egyenesebb utakon, sikerül leszorítani 5 alá. Ismétlem, ezek a minimumok csakis országúti adatok.

Elküldve

Nekem tökéletes lenne egy 7 literes fogysztás :twisted: és ha túráztatnám max 9 de egyenlőre ez csak álom :twisted: Megyek is kicserélem a lambdaszondát hátha megjavul a cuccos mert így egy benyakutat húzok magamután. :?

Elküldve

Megszültett az eredmény.310km város, és200k hosszútáv, 8.2.Mos' erre mit monjak.

Érdekes. :3dglasses:

Újabb eredmény, 508km, és 41.5L benzin, a Vpowerből+Spuri.Echte város, normális vezzetési stílus, és gyári méretű (175/65-14) téligumik.8.16L/100 km

Elküldve

Nekem C14NZ (8V) és 38,2L/545km==>>7L FULL város(Pest)...tavasz-nyárig

úgy,hogy tolom neki rendesen.Ha megyek vidékre is néha,akkor vegyesen 6-6,5-re jön ki,de ott is ált. -ban 90-140km/h-val haladok...

Ugyanez ősszel 8L,télen felmegy sajna 9-9,3-ra is nagy hidegben.

Semmi spuri,JET 95-ös benyával... :P

Elküldve
Nekem C14NZ (8V) és 38,2L/545km==>>7L FULL város(Pest)...tavasz-nyárig

úgy,hogy tolom neki rendesen.Ha megyek vidékre is néha,akkor vegyesen 6-6,5-re jön ki,de ott is ált. -ban 90-140km/h-val haladok...

Ugyanez ősszel 8L,télen felmegy sajna 9-9,3-ra is nagy hidegben.

Semmi spuri,JET 95-ös benyával... :P

Nálam azért a normális vezetési stílus elég relatív! :wink:

Elküldve
GSInél normális  :twisted: az egy átlag astránál 90%  :twisted:

Bevallom töredelmesen, hogy ezt a fogyit az X16XEL produkálta.A GSI-t még csak most fogom textelni, mert a jövő héttől kezdődik a műszakja!

Elküldve
Nekem C14NZ (8V) és 38,2L/545km==>>7L FULL város(Pest)...tavasz-nyárig

úgy,hogy tolom neki rendesen.Ha megyek vidékre is néha,akkor vegyesen 6-6,5-re jön ki,de ott is ált. -ban 90-140km/h-val haladok...

Ugyanez ősszel 8L,télen felmegy sajna 9-9,3-ra is nagy hidegben.

Semmi spuri,JET 95-ös benyával... :P

nekem télen nem ugrik ekkorát a fogyasztás, max 0,5-1 lityó. JET benya nem jó. próbálj ki mást is egyszer szerintem!

Elküldve

nekem télen nem ugrik ekkorát a fogyasztás, max 0,5-1 lityó. JET benya nem jó. próbálj ki mást is egyszer szerintem!

próbáltam már MOL-t ,OMV-t egyik sem jobb semmivel,csak drágább!!!

Talán a Shell V-Powert (ha már annyira isteníti mindenki) esetleg még kipróbálom.Az biztos h 95-ösnél jobbat nem rakok bele.És érezhetően jobbnak kell lennie h átálljak arra a benyára.Az mennyivel is több FT/liter ,mint a Jetes?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.