Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fogyasztás


neonx

Recommended Posts

Megvan az első fogyazstási adat az új konstukcióról.

Legnagyobb meglepetésemre: 7.33

Ebben pedig volt bőven 5-6ezres fordulat, meg száz feletti sebeségek, de városi dugó is és egy oda-vissza út a Mátrába. :lol:

(összehasonlítási alapnak: mióta fenn vannak a nagy kerekek 7,2 alatt nem evett)

Hasonló lett volna a tippem, minimális plusz fogyi. A 60LE elég alulmotorizált a járgányba, egy erősebb mocinak nem kell annyira tolni, ergo nem zabál jobban... ;)

Link to comment
Megosztás:

én meg kurvár@ nem tolom neki, mindig ovatosan megyek, melegítem indulás előtt, nem váltok 2500 alatt mégis 11,5nél kevesebb nem ir mostanában a bc ;) :lol:

nemtom mijarák lehet vele

Nekem pl. anno egy termosztátcsere levitt vagy fél litert pedig csak pár fokkal volt kisebb a vízhőmérséklet mint az újjal.

De 100 másik oka lehet sajnos. :?

Link to comment
Megosztás:

én meg kurvár@ nem tolom neki, mindig ovatosan megyek, melegítem indulás előtt, nem váltok 2500 alatt mégis 11,5nél kevesebb nem ir mostanában a bc ;) :lol:

nemtom mijarák lehet vele

Redi: hőmérséklet jeladód végülis anno cserélve volt? (amit adtál, azóta is a fiók mélyén lapúl vhol.. vettem tuti jó origit.

Lambdád? és hát a termosztát is mint fentebb írják. Légtömegmérőt meg se említem, mer az drága, meg akkor sztem más is lenne.

Megy rendesen?

"Nem váltok 2500 alatt". ezt mondjuk nem értem.. mész 40nel akkor is 5.? ezt jelenti?

mert ha igen, nem vok benne biztos h ez így a legjobb. mert ha onnan kell kigyorsitanod, akkor sokkal több benyát nyal, menni meg cseszik menni.

Figyeld a BC pillanatnyi fogyiját!

persze csak sztem(cáfóljatok, vagy támogassatok!) 8)

pl. mi a múltkor mentünk a pilisbe.. nagyot dumáltunk petyával, belefeledkezett. és asszem 4. ben mentünk emelkedőnek, de vagy 1500as fordulatszámon.

arra figyeltem fel, h a motor lehetett hallani, hogy csak kínlódik(nem fulladt meg semmi, ment az frankón, de nem volt az igazi)

szóltam Petyának, mire "bázz.. (vissza 3)"

4ben nyalta vagy 20-22litert (pillanatnyi), 3ban meg 16-17 és vigan ment felfelé.

(mentségünkre legyen szólva.. hajnali 3-4 felé volt, és elég komolyan dumáltunk :lol:

Meg persze az is beleszól, mennyire rövid távokra mész.

Nekem úgy, hogy csak városban járkáltam rövid távon, + csúcsba, és elötte nulláztam felment 10.5re. aztán amikor kicsit hosszabb és nyugisabb város volt, lement 10.1 re.

most asszem ennyin van.

Link to comment
Megosztás:

so....

nem a jeladó volt halott hanem a kábel....amikor le lett testelve a jobb első tornyon akkor az a rész rendbejött

amikor gyorsítok akkor nem váltok 2500 alatt fölfelé (de inkább 3 K)

a lambda nekem is eszembe jutott (illetve olyan verzióban: "remélem nem a lamda döglött meg merakurvaannyátakkor")

nem megy! ha lenne időm intéztetnék egy gyertyacserét, mert vmi "tunyinyg ngk" van benne -> szerzek bele gyárit (csak mikor? :x )

meg néha be is rángat -> ez a kettő tuti összefügg mert amióta rángat azóta zabál és nemmegy

alacsony fordulaton nagy seb fokozatban nem padlózóm le természetesen , és pillanatnyi fogyival járok a szeme sarkából figyelem a bc-t

Link to comment
Megosztás:

so....

nem a jeladó volt halott hanem a kábel....amikor le lett testelve a jobb első tornyon akkor az a rész rendbejött

amikor gyorsítok akkor nem váltok 2500 alatt fölfelé (de inkább 3 K)

a lambda nekem is eszembe jutott (illetve olyan verzióban: "remélem nem a lamda döglött meg merakurvaannyátakkor")

nem megy! ha lenne időm intéztetnék egy gyertyacserét, mert vmi "tunyinyg ngk" van benne -> szerzek bele gyárit (csak mikor? :x )

meg néha be is rángat -> ez a kettő tuti összefügg mert amióta rángat azóta zabál és nemmegy

alacsony fordulaton nagy seb fokozatban nem padlózóm le természetesen , és pillanatnyi fogyival járok a szeme sarkából figyelem a bc-t

Olyan 4-5ezerből megvan a gyertyacsere gyári kétpólusuval, én azzal kezdenék. :roll:

Lehet egyébként hogy alacsony fordulat miatt kicsit koszos a cuccos, megzavarhatnád egyszer-kétszer, hátha jó(bb) lesz. :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Olyan 4-5ezerből megvan a gyertyacsere gyári kétpólusuval, én azzal kezdenék. :roll:  

Lehet egyébként hogy alacsony fordulat miatt kicsit koszos a cuccos, megzavarhatnád egyszer-kétszer, hátha jó(bb) lesz. :twisted:

oké de mikor? ;) szted mennyi időm van rá ? :lol:

pont erre a zavargatásra került volna sor Szemesre menet amikor észrevettem, hogy rángat 4000 körül

Link to comment
Megosztás:

hétvégén kintvoltam bécsbe.

kifelémenet 150-170 között mentünk ki hegyeshalomig, utána lájtosan 110 zel bécsig.ott teletankoltam magam.

a fogyasztásom: 7,3 L

ez szerintem tök jó...

az érdekesség: kint ugy 4X annyit keresnek mint itthon, és 1,10 euróért tankoltam azaz 275 forintért.

Link to comment
Megosztás:

hétvégén kintvoltam bécsbe.

kifelémenet 150-170 között mentünk ki hegyeshalomig, utána lájtosan 110 zel bécsig.ott teletankoltam magam.

a fogyasztásom: 7,3 L

ez szerintem tök jó...

az érdekesség: kint ugy 4X annyit keresnek mint itthon, és 1,10 euróért tankoltam azaz 275 forintért.

Éppen tegnap ugrottam be egy Shell kútra,és meglepődve láttam hogy az Euro 95-ös 275FT.Úgy látszik,a Shell aláment a többi kútnak..Pedig ez eddig nem volt jellemző..
Link to comment
Megosztás:

Éppen tegnap ugrottam be egy Shell kútra,és meglepődve láttam hogy az Euro 95-ös 275FT.Úgy látszik,a Shell aláment a többi kútnak..Pedig ez eddig nem volt jellemző..

Én már tapasztaltam legalább is itt Fehérváron. De itt is több shell kút van de csak az egyiknél van mindig olcsón a benzin. Gondolom kisebb a forgalom és így akarnak embert odacsalogatni.

Link to comment
Megosztás:

2003-as évi fogyasztás:

24.284 km

1.559 liter (na ja, akkor még csak 230 Ft volt a 95-ös)

átlag: 6,42 liter

5,64 liter a minimum két tankolás között

7,26 liter a maximum két tankolás között

1999-2004 minden tankolás rögzítve

:-)

Csodálatos akinek van türelme és ereje ezt igy nyilvántartani... :smt038

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.