zotya975 Elküldve Június4, 2017 Megoszt Elküldve Június4, 2017 4 órája, m.janos írta: Üdv mindenkinek ! Tegnap a szerelőm tanácsára, kicseréltem a szelepszár szimeringeket, és meghökkentő dolgot tapasztaltam. Kb. beton keménységűre voltak bekeményedve a régi szimeringek, és azoknak már vagy nem is volt, vagy csak minimális tömítésük volt. Kb 3/4 gáznál már lehetett látni hogy kicsit füstöl, és ezért álltam neki a cserének. Ma du. indulok egy kb 100- km-es távra, meglátjuk mik lesznek az első tapasztalatok. Rövid távon már nincs alapjárat ingadozás, nincs hirtelen megemelkedett alapjárat, és nagyon halk a motor hangja. Remélem lesz eredménye a ráfordított időnek és pénznek. További szép napot mindenkinek ! Hát ja a szelepszár szimeringek megkeményednek 15-20 év után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 Üdv mindenkinek ! Sajnos nem a legjobbak a tapasztalataim. A teljesítménnyel és a menettulajdonságokkal nincs gondom, de miután eléri az üzemi hőfokot a motor, és tegnap kb. 80-90 km-t tettem meg vele, (nem egyhuzamban) a lámpáknál vagy körforgalomnál, amikor ki kellet tenni üresbe, vagy lassítani kellett kinyomott kuplunggal, ismét előjött az a bizonyos alapjárat emelkedés. Amint állóra fékeztem az autót, ismét vissza állt a normális szép alapjárat. De amíg mozgásban volt az autó, addig emelt alapjárattal gurult. Ezek után amiket már végig jártam vele, elfogyott az összes ötletem. Már ismerem az összes legkisebb alkatrészét is, lassan már tegeződünk, de valami még akadékoskodik. Van ezekben az autókban valami érzékelő ami figyeli az autó sebességét? Mi az, és hol találom? Minden ötletre kíváncsi vagyok. Köszönöm. Jó estét mindenkinek ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Június5, 2017 Megoszt Elküldve Június5, 2017 2 órája, m.janos írta: Üdv mindenkinek ! Sajnos nem a legjobbak a tapasztalataim. A teljesítménnyel és a menettulajdonságokkal nincs gondom, de miután eléri az üzemi hőfokot a motor, és tegnap kb. 80-90 km-t tettem meg vele, (nem egyhuzamban) a lámpáknál vagy körforgalomnál, amikor ki kellet tenni üresbe, vagy lassítani kellett kinyomott kuplunggal, ismét előjött az a bizonyos alapjárat emelkedés. Amint állóra fékeztem az autót, ismét vissza állt a normális szép alapjárat. De amíg mozgásban volt az autó, addig emelt alapjárattal gurult. Ezek után amiket már végig jártam vele, elfogyott az összes ötletem. Már ismerem az összes legkisebb alkatrészét is, lassan már tegeződünk, de valami még akadékoskodik. Van ezekben az autókban valami érzékelő ami figyeli az autó sebességét? Mi az, és hol találom? Minden ötletre kíváncsi vagyok. Köszönöm. Jó estét mindenkinek ! Mennyire emeli meg? Ha 1000-1300 az teljesen normális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 Nincs benne ford. számmérő, de jóval magasabbra, majd fél gázra, és ritmikusan változtatja, kb.3-mp.-re megemeli, leengedi, kb.3-mp.-re megemeli, Leengedi,......stb. , addig amíg meg nem áll az autó. Amint megállt, visszaáll normál alapjáratra. Rejtély. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 13 órája, Bundee írta: Mennyire emeli meg? Ha 1000-1300 az teljesen normális. Nincs benne ford. számmérő, de jóval magasabbra, majd fél gázra, és ritmikusan változtatja, kb.3-mp.-re megemeli, leengedi, kb.3-mp.-re megemeli, Leengedi,......stb. , addig amíg meg nem áll az autó. Amint megállt, visszaáll normál alapjáratra. Rejtély. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2017 Megoszt Elküldve Június6, 2017 9 órája, m.janos írta: Nincs benne ford. számmérő, de jóval magasabbra, majd fél gázra, és ritmikusan változtatja, kb.3-mp.-re megemeli, leengedi, kb.3-mp.-re megemeli, Leengedi,......stb. , addig amíg meg nem áll az autó. Amint megállt, visszaáll normál alapjáratra. Rejtély. Alapjárati motor takarítás már volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 8 órája, zotya975 írta: Alapjárati motor takarítás már volt? Üdv ! Igen, volt, de biztos ami biztos, cseréltem is. Alváz és motorszám után lett bele véve, új. De a régi is tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 Üdv mindenkinek! A nyári meló hegyek miatt egy kicsit késve, de leírom az eddig elérteket. A fogyasztást sikerült a kb. normál szintre hozni (6-7 liter / 100 km.), az ufó szelep kiiktatásával és sok kísérletezéssel. De az időközönkénti felpörgések, még mindig megvannak. Talán egy kicsit több időm lesz most már, és majd tovább tapogatózok. Szép napot mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt5566 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 1.4 ecotec mindenrenbe van az autóval nem rángat megyen szépen,de a fogyasztás mégis 10 liter ha van benne valamenyi ország út akkor 9 liter de ettől nem megy lentébb.probáljak meg egy labdaszonda cseret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2017 Megoszt Elküldve Október7, 2017 9 órája, zsolt5566 írta: 1.4 ecotec mindenrenbe van az autóval nem rángat megyen szépen,de a fogyasztás mégis 10 liter ha van benne valamenyi ország út akkor 9 liter de ettől nem megy lentébb.probáljak meg egy labdaszonda cseret. Sokminden lehet: http://www.opelforum.hu/topic/1759-a-fogyasztásnövekedés-lehetséges-okai/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve December11, 2017 Megoszt Elküldve December11, 2017 On 2017. 06. 05. at 21:09, m.janos írta: Üdv mindenkinek ! Sajnos nem a legjobbak a tapasztalataim. A teljesítménnyel és a menettulajdonságokkal nincs gondom, de miután eléri az üzemi hőfokot a motor, és tegnap kb. 80-90 km-t tettem meg vele, (nem egyhuzamban) a lámpáknál vagy körforgalomnál, amikor ki kellet tenni üresbe, vagy lassítani kellett kinyomott kuplunggal, ismét előjött az a bizonyos alapjárat emelkedés. Amint állóra fékeztem az autót, ismét vissza állt a normális szép alapjárat. De amíg mozgásban volt az autó, addig emelt alapjárattal gurult. Ezek után amiket már végig jártam vele, elfogyott az összes ötletem. Már ismerem az összes legkisebb alkatrészét is, lassan már tegeződünk, de valami még akadékoskodik. Van ezekben az autókban valami érzékelő ami figyeli az autó sebességét? Mi az, és hol találom? Minden ötletre kíváncsi vagyok. Köszönöm. Jó estét mindenkinek ! Végre valakinek hasonló baja van mint nrkem. 2 éve nem jövök rá mi a baj, de nekem ugyan ez a helyzet csak nekem ponthogy nagyon alacsony gurulásnál. Már mindent cseréltem pucoltam vákumvsövek rendben.. talán a motorvezérlő nem 100 as már azért csinálja. Ha megáll az auto beáll fixre normálisra és ott is marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve December18, 2017 Megoszt Elküldve December18, 2017 Sziasztok! Ígértem megírom a rövid fogyasztási tapasztalatom. Összességében, 578,5 Km-t mentem, 44,62 literel. Részleteiben valahol hiba lehet, de a pálya és főút adatok jók, csak a városiakban volt pár 10 km, nem tök hideg motornál mért. 90-es főutak, váltóban kis településeken keresztül, 178 km. M0 + M1 176 km. Városi rövidtávok ( 1,8-2,6 km. stb. ), hideg motorral, 224,5 km. Ha így durván átlagolok, ez 7,713 l / 100 km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December19, 2017 Megoszt Elküldve December19, 2017 10 órája, tuskes írta: Sziasztok! Ígértem megírom a rövid fogyasztási tapasztalatom. Összességében, 578,5 Km-t mentem, 44,62 literel. Részleteiben valahol hiba lehet, de a pálya és főút adatok jók, csak a városiakban volt pár 10 km, nem tök hideg motornál mért. 90-es főutak, váltóban kis településeken keresztül, 178 km. M0 + M1 176 km. Városi rövidtávok ( 1,8-2,6 km. stb. ), hideg motorral, 224,5 km. Ha így durván átlagolok, ez 7,713 l / 100 km. Nekem is kábé ennyi szokott lenni, nem is nagyon megy 7 Liter alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 Azért a nagy hideg éreztette hatását. A 6,5-es fogyasztás felment 7,2-re... De vegyesben még ez sem rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andre1173 Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 Üdv mindenkinek kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy 1.4 16v astrám és több mint 12 litert eszik volt egy szelep cserém mert kiolvadt egy része (így vettem)de megcsináltam és azóta jól megy de zabál ill. nem tudom felcsatlakoztatni hibakód kiolvasóra. Segítségeket és a válaszokat előre köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 5 órája, Andre1173 írta: Üdv mindenkinek kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy 1.4 16v astrám és több mint 12 litert eszik volt egy szelep cserém mert kiolvadt egy része (így vettem)de megcsináltam és azóta jól megy de zabál ill. nem tudom felcsatlakoztatni hibakód kiolvasóra. Segítségeket és a válaszokat előre köszönöm. Ezt nézted már? http://www.opelforum.hu/topic/1759-a-fogyasztásnövekedés-lehetséges-okai/ Amúgy pontosan hogyan mérted a fogyasztást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andre1173 Elküldve Április1, 2018 Megoszt Elküldve Április1, 2018 7 órája, zotya975 írta: Ezt nézted már? http://www.opelforum.hu/topic/1759-a-fogyasztásnövekedés-lehetséges-okai/ Amúgy pontosan hogyan mérted a fogyasztást? Teletank aztán üres és úgy de amit felraktál az jó ötlet köszönöm szépen Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsoke2 Elküldve Május7, 2018 Megoszt Elküldve Május7, 2018 Sziasztok.A kérdésem a következő lenne:Rengeteget használom az autót(f astra 94es évjárat 60 lovas.)kb 1-1,5 hete elkezdett néha rángatni.főleg emelkedőnek felfele.Ma viszont ehhez hozzátársult egy drasztikus fogyasztásnövekedés. https://drive.google.com/file/d/1nijjGwhgsDCu5wlZLK1RYCXboqNePX1P/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1TLEuPunLL183KL8v9uNsSITOd-Sba43T/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1vrxnSU0F6qhOaZZ-_cW__tUi5v6L9lzQ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1pw8QsXpw2rWTo8NvdaMZ0JxKclrwc0SS/view?usp=sharing felnyitva a motorháztetőt a csövek ellenőrzése közben lettem figyelmes a képen látható vastag cső alatt az vékony elég hosszan szabadon lógott a másik vége.Ahogy hozzáértem el is törött és csak pár cm-er maradt belőle..Az a kis vékony cső lehet az oka hogy nem csatlakozott sehova? Illetve OFF téma. Az mitől lehet hogy intenzívebb(főleg lejtmenet)közben el kezd világítani a sárga check lámpa 1-2 percig világít és kialszik? A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május8, 2018 Megoszt Elküldve Május8, 2018 9 órája, dzsoke2 írta: Sziasztok.A kérdésem a következő lenne:Rengeteget használom az autót(f astra 94es évjárat 60 lovas.)kb 1-1,5 hete elkezdett néha rángatni.főleg emelkedőnek felfele.Ma viszont ehhez hozzátársult egy drasztikus fogyasztásnövekedés. https://drive.google.com/file/d/1nijjGwhgsDCu5wlZLK1RYCXboqNePX1P/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1TLEuPunLL183KL8v9uNsSITOd-Sba43T/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1vrxnSU0F6qhOaZZ-_cW__tUi5v6L9lzQ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1pw8QsXpw2rWTo8NvdaMZ0JxKclrwc0SS/view?usp=sharing felnyitva a motorháztetőt a csövek ellenőrzése közben lettem figyelmes a képen látható vastag cső alatt az vékony elég hosszan szabadon lógott a másik vége.Ahogy hozzáértem el is törött és csak pár cm-er maradt belőle..Az a kis vékony cső lehet az oka hogy nem csatlakozott sehova? Illetve OFF téma. Az mitől lehet hogy intenzívebb(főleg lejtmenet)közben el kezd világítani a sárga check lámpa 1-2 percig világít és kialszik? A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm. Az a vákumcső szerintem hátra megy az injektorfedél kupak hátuljába: A képen kék színű hátramegy és a nagy fekete fedélbe csatlakozik. Nagy jelentősége nincs neki, mert csak a légszűrőház előtti hideg-meleg szelepet vezérli ( honnan szívja a motor a levegőt a leömlő előtti hőpajzstól vagy a hűtőrácstól) amig nem tudsz keriteni másik csövet dugózd le mindegyik végét például egy pici csavart beletekersz a két csonkba. A hibakódot ki tudod olvasni így: https://www.opelforum.hu/topic/1823-hibakód-leolvasás/ Kétféle diag csati van ezekben más lábakat kell összekötni: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Augusztus28, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2018 Fogyasztásom a nyaralás alatt. (Fő út, és város) Hogy is van, 50 vagy 52 literes a tank ? Csóróság jelző még nem jött elő tankolás előtt, egyedül mikor lejtőn álltam lámpánál, de síkon feljebb ment aztán eltűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2018 1 órával ezelőtt, Stevy írta: Fogyasztásom a nyaralás alatt. (Fő út, és város) Hogy is van, 50 vagy 52 literes a tank ? Csóróság jelző még nem jött elő tankolás előtt, egyedül mikor lejtőn álltam lámpánál, de síkon feljebb ment aztán eltűnt. Szerintem csak caravannál van 52 Literes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Szeptember5, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2018 On 2018. 08. 28. at 15:57, zotya975 írta: Szerintem csak caravannál van 52 Literes. Hát nem tudom, az enyém 50 literes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2018 2 órája, tuskes írta: Hát nem tudom, az enyém 50 literes. Valami könyvben vagy hol olvastam, de nem tudom már hol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Szeptember5, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2018 9 órája, zotya975 írta: Valami könyvben vagy hol olvastam, de nem tudom már hol. Lehet talán évjárattól is függ.... Valahol olvastam már én is, hogy van 52 literes is. Bár ennyi különbség valjuk be, lényegében tök mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Szeptember6, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2018 4 órája, tuskes írta: Lehet talán évjárattól is függ.... Valahol olvastam már én is, hogy van 52 literes is. Bár ennyi különbség valjuk be, lényegében tök mindegy. Nem az a 2 liter váltja meg a világot. Amúgy sem érdemes szegénységjelzővel sokáig keccsölni, mert a szivattyú nehezményezi, és elhalással honorálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts