zotya975 Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 13 órája, hetyke írta: Igen! De az a gond, hogy kicsi a hely! :S Hát nem sok, de a többi dugónál még kisebb, vagy éppen egyáltalán nem férni hozzá. Hátul van kettő, de ott szerintem esélytelen az önindítótól, a kartergáz és a vízcsőtől a hozzáférés, elől 3 van a középsőt takarja a leömlő, a jobb oldali pont az olajszűrő felett van, esetleg még ezt lehet megpróbálni a bal oldali ugye meg amit linkeltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február20, 2017 Megoszt Elküldve Február20, 2017 Hát kéne egy blokk, amiből már nem gond kivenni a dugót! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2017 Megoszt Elküldve Február21, 2017 9 órája, hetyke írta: Hát kéne egy blokk, amiből már nem gond kivenni a dugót! :D Nem a sajátodat akartad fűteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március6, 2017 Megoszt Elküldve Március6, 2017 On 2017. 02. 21. at 7:53, zotya975 írta: Nem a sajátodat akartad fűteni? De! Csak nem szívesen cseszném szét a sajátot azért, hogy megnézzem! :D Bár most rohadjon meg hengerfejes lett! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március7, 2017 Megoszt Elküldve Március7, 2017 7 órája, hetyke írta: De! Csak nem szívesen cseszném szét a sajátot azért, hogy megnézzem! :D Bár most rohadjon meg hengerfejes lett! Afene.... Tuti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Március7, 2017 Megoszt Elküldve Március7, 2017 10 órája, hetyke írta: De! Csak nem szívesen cseszném szét a sajátot azért, hogy megnézzem! :D Bár most rohadjon meg hengerfejes lett! Ne mondj ilyet mert ha szót fogad, lehet lakatolni is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március9, 2017 Megoszt Elküldve Március9, 2017 On 2017. 03. 07. at 6:32, zotya975 írta: Afene.... Tuti? Sajnos az! Olajos a kiegyenlítő... Nem vészes, de látszik, hogy jól kiült az emulzió! :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március9, 2017 Megoszt Elküldve Március9, 2017 On 2017. 03. 07. at 9:25, Pingvin írta: Ne mondj ilyet mert ha szót fogad, lehet lakatolni is. :D Csak nem! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2017 Megoszt Elküldve Március10, 2017 7 órája, hetyke írta: Sajnos az! Olajos a kiegyenlítő... Nem vészes, de látszik, hogy jól kiült az emulzió! :S Hát akkor elég esélyes, de ez még a "jobbik" fajta. Nyomás alá kéne helyezni a kiegyenlítőt, és nézni hogy esik-e az érték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március13, 2017 Megoszt Elküldve Március13, 2017 On 2017. 03. 10. at 7:05, zotya975 írta: Hát akkor elég esélyes, de ez még a "jobbik" fajta. Nyomás alá kéne helyezni a kiegyenlítőt, és nézni hogy esik-e az érték. Hétvégén ránézek. Bár most szervezek egy XE hengerfejet az XEL helyére. Lehet lesz egy kis tuning! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2017 Megoszt Elküldve Március13, 2017 54 perce, hetyke írta: Hétvégén ránézek. Bár most szervezek egy XE hengerfejet az XEL helyére. Lehet lesz egy kis tuning! :D Miben különbözik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március13, 2017 Megoszt Elküldve Március13, 2017 2 órája, zotya975 írta: Miben különbözik? Nagyobbak a járatok, így az üzemanyag jobban áramlik befelé. Elvileg jobb a programja is, így 106 lovas a 100 helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2017 Megoszt Elküldve Március14, 2017 8 órája, hetyke írta: Nagyobbak a járatok, így az üzemanyag jobban áramlik befelé. Elvileg jobb a programja is, így 106 lovas a 100 helyett. Az úgy nem rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március16, 2017 Megoszt Elküldve Március16, 2017 On 2017. 03. 14. at 7:00, zotya975 írta: Az úgy nem rossz. Jah! De csak azért éri meg, mivel egyébként is hengerfejes! :S Ez olyan, hogy ezért nem venném le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Március16, 2017 Megoszt Elküldve Március16, 2017 On 2017. 02. 18. at 12:55, zotya975 írta: Hát nem sok, de a többi dugónál még kisebb, vagy éppen egyáltalán nem férni hozzá. Hátul van kettő, de ott szerintem esélytelen az önindítótól, a kartergáz és a vízcsőtől a hozzáférés, elől 3 van a középsőt takarja a leömlő, a jobb oldali pont az olajszűrő felett van, esetleg még ezt lehet megpróbálni a bal oldali ugye meg amit linkeltem. http://www.defa.com/en/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2017 Megoszt Elküldve Március17, 2017 10 órája, nagyonkezdő írta: http://www.defa.com/en/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ Aha , itt az olajszűrő felettit írja, végülis az talán a leghozzáférhetőbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoky0809 Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 Üdv! Május 8. Án vinném kpm vizsgára opel astra f 18 16v X18XE motoros autómat mivel német paporos és magyar papir kerül rá. De van egy olyan gondom hogy magas a CO kibocsájtása, lamdaszonda, katalizátor, vízhőfok, beszívott levegő jeladók jók, viszont a légtömegmérőm 0.16kg/h mér, de hibát nem hoz a gép, pár ismerős mondta hogy annak az ertéke alapjáraton 10kg/h körüli értéknek kellene lennie. Ezért vettem egy másikat, azzal is ugyanannyit mér, most az is rosszul mérne? Vagy alapból ennyit kellene mérnie? Youtube on ha eírom hogy x18xe opcom akkor ott is a 10kg/h körüli értékeket mérnek. Ez okozhat magas CO kibocsájtást, légtömegmérő jó vagy cseréljem? Illetve ha jó akkor mi okozhatja még a hibát? Köszönöm a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viki89 Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 Sziasztok! Teljesen új vagyok a fórumon, nem is biztos, hogy ide kellene írnom, úgyhogy előre is bocsánat, ha valami idiótaságot írok Van egy Opel Astra F 2002-es X14Nes motorkódú autónk, és olyan problémát észleltem, hogy amikor 3-asban van az autó és olyan 40-50-nél olyan kis ciripelő hang hallatszik a motor felől, van valakinek valami tippje, hogy mi lehet a probléma..? Köszönöm a segítséget előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 58 perce, Viki89 írta: Sziasztok! Teljesen új vagyok a fórumon, nem is biztos, hogy ide kellene írnom, úgyhogy előre is bocsánat, ha valami idiótaságot írok Van egy Opel Astra F 2002-es X14Nes motorkódú autónk, és olyan problémát észleltem, hogy amikor 3-asban van az autó és olyan 40-50-nél olyan kis ciripelő hang hallatszik a motor felől, van valakinek valami tippje, hogy mi lehet a probléma..? Köszönöm a segítséget előre is. Ha melegen hallatszik, de hideg motornál nem, továbbá terhelés és fordulatszám függő, akkor elég sok minden lehet. Például nagy az előgyújtás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viki89 Elküldve Április24, 2017 Megoszt Elküldve Április24, 2017 10 perce, HaPetya írta: Ha melegen hallatszik, de hideg motornál nem, továbbá terhelés és fordulatszám függő, akkor elég sok minden lehet. Például nagy az előgyújtás. Eddig csak meleg motornál vettük észre, hidegen nem Annyira azért nincs terhelve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Május25, 2017 Megoszt Elküldve Május25, 2017 On 2017. 04. 24. at 11:04, HaPetya írta: Ha melegen hallatszik, de hideg motornál nem, továbbá terhelés és fordulatszám függő, akkor elég sok minden lehet. Például nagy az előgyújtás. Mostanába én is észre vettem ezt a ciripelést és magasabb fordulaton is hallom. Nekem C16SE motorm van kis F -esembe . DIS es gyújtásom van aminél nem lehet állítani az elő gyújtáson. Mi lehet az oka ennek a hangak? Ja és nagyobb gáz adásnál hallani főleg .(Mindig ugyan annál a kútnál tankolok, ja annyi hogy előtte Spurit tankoltam bele ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2017 Megoszt Elküldve Május26, 2017 4 órája, Barret írta: Mostanába én is észre vettem ezt a ciripelést és magasabb fordulaton is hallom. Nekem C16SE motorm van kis F -esembe . DIS es gyújtásom van aminél nem lehet állítani az elő gyújtáson. Mi lehet az oka ennek a hangak? Ja és nagyobb gáz adásnál hallani főleg .(Mindig ugyan annál a kútnál tankolok, ja annyi hogy előtte Spurit tankoltam bele ) Akár generátor csapágy is lehet. Vedd le a szíjat próbáld meg úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 (edited) Üdv mindenkinek! segítséget szeretnék kérni. Minden előzmény nélkül, megugrott az Astrám (X14NZ) fogyasztása, de drasztikusan.Hosszú távon még csak-csak, de rövid távon durva.Bőven 10-l fölött. Levéve az injektor fedelet, rengeteg benzint kap az injektor. Folyik a falán a benzin. Hallani a motor járásán is, hogy meg fúl a sok üzemanyagtól, és rövid idő alatt küldi a hibát, túl dús keverék. Ami cserélve lett: Alapjárati motor, map szenzor ,fojtószelep állás érzékelő, lambda szonda,injektor és +1 fej is ki lett próbálva, vákuum csövek átvizsgálva, és ami gyanús cserélve, az ECU-t nem tudtuk kipróbálni, mert másikkal be sem indult. (kb. 7-8 db-t próbáltunk ki. Szívesen fogadnák minden ötletet, mert az autó nagyon kellene. Sűrűn járom a kórházakat, és mindig készenlétben kell hogy legyen. Előre is köszönöm a válaszokat. Módosítva Május29, 2017 : m.janos Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.janos Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 Utólag is elnézést kérek a helyesírási hibákért, de éjszakás voltam és már fáradok kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pingvin Elküldve Május29, 2017 Megoszt Elküldve Május29, 2017 2 órája, m.janos írta: Üdv mindenkinek! segítséget szeretnék kérni. Minden előzmény nélkül, megugrott az Astrám (X14NZ) fogyasztása, de drasztikusan.Hosszú távon még csak-csak, de rövid távon durva.Bőven 10-l fölött. Levéve az injektor fedelet, rengeteg benzint kap az injektor. Folyik a falán a benzin. Hallani a motor járásán is, hogy meg fúl a sok üzemanyagtól, és rövid idő alatt küldi a hibát, túl dús keverék. Ami cserélve lett: Alapjárati motor, map szenzor ,fojtószelep állás érzékelő, lambda szonda,injektor és +1 fej is ki lett próbálva, vákuum csövek átvizsgálva, és ami gyanús cserélve, az ECU-t nem tudtuk kipróbálni, mert másikkal be sem indult. (kb. 7-8 db-t próbáltunk ki. Szívesen fogadnák minden ötletet, mert az autó nagyon kellene. Sűrűn járom a kórházakat, és mindig készenlétben kell hogy legyen. Előre is köszönöm a válaszokat. Szia m.janos ! Szerintem nézzétek meg a ketvezetékes hőfokjeladót, lehet azt hiszi, hogy hideg van, és ezért dúsít. Megvannak a pontos értékek is itt a fórumon, ha rákeresel, mert csak mérni szeretnéd, de a csere sem egy drága dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts