Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én kérek elnézést, tudom pofátlan voltam és még tagdíjra sem telik... Városban sok rövid távval milyen praktikákkal lehet lentebb vinni a fogyit? Most 7.6 volt a legutóbbi telitankos méréssel.

Nem erről van szó, csak tévedtem. Ám nem hiszem hogy beszóltam :)

Elküldve

Úúú én örülnék ha ennyi lenne a városi fogyim...

Még hosszú úton sem nagyon tudom levinni eddig... :D

Én meg még felvinni nem tudtam eddig :D

Elküldve

Én kérek elnézést, tudom pofátlan voltam és még tagdíjra sem telik... Városban sok rövid távval milyen praktikákkal lehet lentebb vinni a fogyit? Most 7.6 volt a legutóbbi telitankos méréssel.

Gyalog menni, esetleg busszal :) szóval városban, főleg rövid távon ennyit tud.

Elküldve

Én meg még felvinni nem tudtam eddig :D

Az a szomorú hogy szerintem amikor együtt mentünk akkor is 2 literrel kevesebbet evett a tiéd, pedig te voltál elől... :D

Elküldve

Az a szomorú hogy szerintem amikor együtt mentünk akkor is 2 literrel kevesebbet evett a tiéd, pedig te voltál elől... :D

no para, lassan ingyé lesz a benya! :icon13:

Elküldve

Megy mögötted lefelé az angol Alpesekben és látja, hogy a féken állsz végig! :D

A sógoroknál mentem olyan lejtőn hogy 3-ban gurulva gyorsult, mielőtt letiltott volna magától fékeztem... :D

Elküldve

Az a szomorú hogy szerintem amikor együtt mentünk akkor is 2 literrel kevesebbet evett a tiéd, pedig te voltál elől... :D

Azért azt nem hiszem. Telitankos módszerrel mértél akkor fogyit?

Elküldve

Azért azt nem hiszem. Telitankos módszerrel mértél akkor fogyit?

Évek óta nem merem teletankolni a kocsit, egyre hangosabb a pumpa és csak fél tank alatt tudom kicserélni. Amikor legutoljára mértem akkor 8-9 litert evett pályán 4 személlyel fullig pakolva, és 5ezernél váltottam 5-be 140-nél. :P De amúgy városban 8 vegyesben 7 alá nem megy.

Elküldve

Ja igen. Csak hosszú távú útjaim voltak az előző telitankos etapban, etanolos kúra után, de nem merem leírni, hogy mennyi lett a fogyasztás, mert pofonüttök. :D (6 liter alatt)

Elküldve

1631286-20141021-GXYCCk.jpg :D

Ja igen. Csak hosszú távú útjaim voltak az előző telitankos etapban, etanolos kúra után, de nem merem leírni, hogy mennyi lett a fogyasztás, mert pofonüttök. :D (6 liter alatt)

Elküldve

Ja igen. Csak hosszú távú útjaim voltak az előző telitankos etapban, etanolos kúra után, de nem merem leírni, hogy mennyi lett a fogyasztás, mert pofonüttök. :D (6 liter alatt)

gondolom nem télen kell, de hogy ezt a kurát rendesen csinálni? tényleg kell előtte üa.szűrö csere? meg felesbe vagy teljes etanol?
Elküldve

gondolom nem télen kell, de hogy ezt a kurát rendesen csinálni? tényleg kell előtte üa.szűrö csere? meg felesbe vagy teljes etanol?

Inkább utána kell cserélni a szűrőt. Amúgy nem kötelező felesben. Nekem pl 1/3-ad részt volt etanol és így is hatásos volt.

Elküldve

Inkább utána kell cserélni a szűrőt. Amúgy nem kötelező felesben. Nekem pl 1/3-ad részt volt etanol és így is hatásos volt.

ja az tudom utánna kell, csak vhol azt olvastam elötte is, mert ami beleragadt szömtyi, azt az etanol feloldhatja és belemoshatja a motor felé az üa rendszerbe

hát majd jövőre én is megejtem asszzem

Elküldve

Én örülök ha melegen 980-as alapjáraton lemegy 1,4-re !!! :confused:

Ezekszerint ez a 0.9L/h (ami nekem is van) átlagos

Ehhez képes a Te +64% kicsit soknak tűnik, igaz neked azé nagyobb motorod vala

(A normál fogyasztást én leszenvedtem 7.5re, ezt sztem nem érdemes hasonlítgatni)

Elküldve

Lassan jönnek a hidegek az Opelesek meg köszörülnek reggelente :smartass:

Inkább utána kell cserélni a szűrőt. Amúgy nem kötelező felesben. Nekem pl 1/3-ad részt volt etanol és így is hatásos volt.

Elküldve

Lassan jönnek a hidegek az Opelesek meg köszörülnek reggelente :smartass:

Miről beszélsz? Hidegben jobban indul. Ilyenkor már van izzítás. :)

Elküldve

Ezekszerint ez a 0.9L/h (ami nekem is van) átlagos

Ehhez képes a Te +64% kicsit soknak tűnik, igaz neked azé nagyobb motorod vala

(A normál fogyasztást én leszenvedtem 7.5re, ezt sztem nem érdemes hasonlítgatni)

Nagyobb a motorom az igaz, de mások, ugyanilyen motorral 1,1-et vallanak be. :blush:

Nálam a legkevesebb 1,2 volt párszor, nyári 40 fokos melegben orral lefelé lejtőn megállva.

Ha már vízszintesbe kerül a kocsi máris felmegy 1,3-ra!

Erre még nem tudtam gombot varrni... :icon11:

Elküldve

Nagyobb a motorom az igaz, de mások, ugyanilyen motorral 1,1-et vallanak be. :blush:

Nálam a legkevesebb 1,2 volt párszor, nyári 40 fokos melegben orral lefelé lejtőn megállva.

Ha már vízszintesbe kerül a kocsi máris felmegy 1,3-ra!

Erre még nem tudtam gombot varrni... :icon11:

lehet akkor már túltölt a karburátor :D

tényleg csak attól függ merre áll az orra? hát én mán direkte fel/le állogatnék egy rámpára csak ezért

lehet hülyeség, de a üa szivattyúnak nem számíthat, hogy a gravitáció mellette vagy ellene dolgozik? jó mondjuk nem szabadna számítania

Elküldve

Az mindegy, mert az injektor befecskendezési idejéből számol. A nyomás csak becsülve van. Épp ezért a mutatott értéket sem tekinteném mérvadónak :)

...lehet hülyeség, de a üa szivattyúnak nem számíthat, hogy a gravitáció mellette vagy ellene dolgozik? jó mondjuk nem szabadna számítania

Elküldve

Az mindegy, mert az injektor befecskendezési idejéből számol. A nyomás csak becsülve van. Épp ezért a mutatott értéket sem tekinteném mérvadónak :)

igaz

Elküldve

Az mindegy, mert az injektor befecskendezési idejéből számol. A nyomás csak becsülve van. Épp ezért a mutatott értéket sem tekinteném mérvadónak :)

A nyomásszabályzó az injektor házban nem szól bele? Nem is tudom ez melyik ágban van.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.