J0hnny Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Hello! Mi lehet az oka annak "hogy nem optimálisan zajlik le az égés folyamata" ? és ha már el van szenesedve és nem pontos a gyújtás hogy lehet ki pucolni vagy vmennyire helyre tenni "lelkét" ? Szar üzemanyag/levegő keverék képzés és olajfelhordás okozhat kokszosodást, de emiatt menet közbeni gyújtás kimaradás ritka, vagy ahhoz már nagyon szar állapotú gyertyák kellenek.
monza Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Sziasztok! lehet ,hogy tapasztalta már azt amit én.. Jobb oldalon-elölről jön egy kopogó hang. Már a rázó padon is meg lett nézve. Akkor kitalálták,hogy kormányösszekötő rúd. Cserélve lett. Már ha sima úton is ha van egy kis repedés a betonban. azonnal hallani. Torony csapágyat is megnézték az jó, szinte szét rázták a kicsikét. Ott nem hallani. Ajtó ban is ki lett cserélve a zsanérok. Mi Lehet?? köszi az ötleteket.
Dudu25 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Jó estét! Egy olyan kérdésem lenne felétek,hogy b corsában nem akar felmenni a vízhőfok mérő.mi lehet a baj?termosztát?de kaptam olyan tippet is,hogy van egy vezeték az első henger mögött...az piszkolódott el.választ előre is köszönöm
isi Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Jó estét! Egy olyan kérdésem lenne felétek,hogy b corsában nem akar felmenni a vízhőfok mérő.mi lehet a baj?termosztát?de kaptam olyan tippet is,hogy van egy vezeték az első henger mögött...az piszkolódott el.választ előre is köszönöm Csak a mutató nem megy fel vagy a vízhőfok sem, azaz pl. fűtés sincs?
isi Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Sziasztok! lehet ,hogy tapasztalta már azt amit én.. Jobb oldalon-elölről jön egy kopogó hang. Már a rázó padon is meg lett nézve. Akkor kitalálták,hogy kormányösszekötő rúd. Cserélve lett. Már ha sima úton is ha van egy kis repedés a betonban. azonnal hallani. Torony csapágyat is megnézték az jó, szinte szét rázták a kicsikét. Ott nem hallani. Ajtó ban is ki lett cserélve a zsanérok. Mi Lehet?? köszi az ötleteket. Sok minden nem lehet, axiált cseréltetek ezek szerint, torony jó, akkor már csak a talpas és a kormány gömbfej van vissza. Spirálrugó jó helyen van? Nem ér hozzá a rugó vége véletlen a tányéron lévő felhajtott pozicionálóhoz?
Dudu25 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Isi Van fűtés,nem a legmelegebb,inkább langyos,de arra azt gondoltam,hogy más lehet a hiba pl piszkos a betét v nem jól zár az a kis lapát a levegőszűrőnél
isi Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Akkor a jeladót kell megnézni, lehet csak kontakt v. csere. Légszűrőnél az a lapát csak arra szolgál, hogy amíg hideg a motor, a kipuftól meleget enged. Amúgy általában a fűtő radiátor a hunyó, ha minden okés és mégis langyosat nyom. Milyen motorú az autó?
Dudu25 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Értem. 1.4i 8V 60LE A motorkódjára még nem jöttem rá,hogy kell olvasni...:'(
Davee Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Értem. 1.4i 8V 60LE A motorkódjára még nem jöttem rá,hogy kell olvasni...:'( A motorkódod C14NZ, a blokkod jobb alsó élében van.
don80 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 fojtoszelepet megtisztogattad már?az enyém hasonlo dolgokat produkált.megtisztitottam és azota szuperál.
A.G.S. Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Isi Van fűtés,nem a legmelegebb,inkább langyos,de arra azt gondoltam,hogy más lehet a hiba pl piszkos a betét v nem jól zár az a kis lapát a levegőszűrőnél Termosztát lesz az! Járasd a motort álló helyzetben, de ne 5 percig, hanem addig, amíg a vízhőmérséklet mérő fel nem megy 90 fölé. Ezután ha elindulsz, akkor nagyon gyorsan vissza fog hűlni. Ha pl. álló helyzetben bekapcsol a hűtőventillátor (kb. 95 fokon) és a műszer nem mozdul, akkor a műszer körül van a hiba. (de én a termosztátra fogadok inkább)
A.G.S. Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Értem. 1.4i 8V 60LE A motorkódjára még nem jöttem rá,hogy kell olvasni...:'( Megnézed a forgalmiban a motorszámot, annak az első 5 karktere.
Adam1 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Nekem is nagyon nehezen melegszik fel a motor, főleg ebben a hiegben. De kétlem, hogy termosztát gond lenne, mert azt tavasszal cseréltem. Amikor már bemelegedett a motor, akkor tartja a 92 fokot. Szerintetek mi lehet a gond? Vagy ez egyszerűen ilyen? (C12NZ) (Mi történt a fórummal, hogy mindent vastag betűvel ír?)
Dudu25 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Ugy látom én is,hogy termosztát lesz a baj.hatvanból lementem karácsondra(30km)és semmi nem kapcsolt be siker!megvan a motorkód C14NZ köszi szépen:)
Atesz69 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 Környezetvédelmi besorolás. Az X euro 3, Z euro 4. Talán a z-be még több elektromos cumó van. Szia! Sajnos nem! Ma szembesültem vele hogy amiben van "Z" az Euro 3. Amiben nincs az csak 2!! Nekem X14XE corsa Euro 2. Sajna!
Atesz69 Elküldve Január27, 2014 Elküldve Január27, 2014 A híd felett van egy menetes rész de azon csak feszíteni tudsz. ha nincs összerohadva. Ha nem fognak egyformán az úgy kezdődik,hogy dobok le,aztán ha ráállítasz az automatán akkor dob válla miatt meg nem tudod majd visszarakni őket. Szóval ilyen történet esztergályos+új pofák alatt nem szokott végződni. Átment!! Köszi!!
Dudu25 Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Megnéztem pár dolgot rajta.azt a sarut megtaláltam.egy réz kupakra volt rácsúztatva az 1henger mögött...megtakarítottam...semmi érdemleges,kb 2mm ert ment a mutató.a tágulási tartályt kinyitottam ott egy kicsit szisszent.akkor ugy gondolom a mutató jó,mert mozdult,a víz kering mert szisszent a tartály viszont csak azzal a termosztáttal lehet tényleg a gebasz. megtudjátok mondani,hogy és mit és hol kell cserélnem,ha van kép az még jobb v olyan oldal
Davee Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Megnéztem pár dolgot rajta.azt a sarut megtaláltam.egy réz kupakra volt rácsúztatva az 1henger mögött...megtakarítottam...semmi érdemleges,kb 2mm ert ment a mutató.a tágulási tartályt kinyitottam ott egy kicsit szisszent.akkor ugy gondolom a mutató jó,mert mozdult,a víz kering mert szisszent a tartály viszont csak azzal a termosztáttal lehet tényleg a gebasz. megtudjátok mondani,hogy és mit és hol kell cserélnem,ha van kép az még jobb v olyan oldal Attól, hogy kizártad a kontakt hibát, maga a szenzor még rossz lehet, én inkább először kicserélném, mielőtt a termosztátnak ugrok. A szenzor kemény 1500ft-ba kerül, nem vág senkit a földhöz, és lehet, hogy sok pénzt és melót takarítasz meg vele.
A.G.S. Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Ha valaki szellőző rács cserére adja a fejét, akkor vegye figyelembe, hogy a 97 utáni rács bepattanó része szélesebb, mint a 97 előtti... szóval a 97 utáni jó az előttibe, fordítva nem... én sajnos rosszul jártam, bár a két középső rácsból a jobb oldali valamiért belement. http://www.opelforum.hu/gallery/image/4780-corsa-b-szellőző-rács-97-előtt-és-után-97-utáni-szélesebb-horonnyal/
tgabika76 Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Szia! Sajnos nem! Ma szembesültem vele hogy amiben van "Z" az Euro 3. Amiben nincs az csak 2!! Nekem X14XE corsa Euro 2. Sajna! Jó régi hozzászólásra válaszoltál, Mc Elek azóta továbbképezte magát. :D Amúgy te is rosszul tudod, mert a Z-vel kezdődő motorkódok nagy általánosságban bizony Euro4-esek (van pár kivétel, pl. Z18XE Euro3/D4), az Y-nal kezdődőek Euro3-asok, Az X jelenti az Euro2-t, és a C az Euro1-et. A legújabb, Euro5-ös motoroknak A-val kezdődik a motorkódjuk.
iberkes Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Sziasztok! Tegnap óta én is Opel tulaj vagyok, a járgány egy 96-os évjáratú Corsa szép fehér 5 ajtós City 1.2 C12NZ motorral. Az autó rendben van, egy érdekes dolgot tapasztaltam, a kormány lötyög (főleg föl le mozgatva, de egy kicsit balra jobbra is) és alapjáraton kopog a kormány a rezonanciától, ha közép állásban van. Pedig szép símán megy a motor és halk. Ha megfogom a kormányt, csend van. Mit érdemes megnézni, van valami csapágy, persely, amit cserélni kellene? Vagy csak laza valami? Mielőtt szétszedném, kérdezek, hátha valakinek volt hasonló. Ebben ugyan nincs klíma, de pollenszűrő van benne? Mert a ventinlátor pörög jól, de keveselm a levegőt, amit befúj. Köszönöm szépen a segítséget, még most ismerkedek az autóval.
Dudu25 Elküldve Január28, 2014 Elküldve Január28, 2014 Csigi18 Hogy kérjem ezt a szenzort a boltban?van valami speckó neve? már,csak azért kérdezem,mert ne tünjek már ugy,mint ha béna lennék...
Davee Elküldve Január29, 2014 Elküldve Január29, 2014 Csigi18 Hogy kérjem ezt a szenzort a boltban?van valami speckó neve? már,csak azért kérdezem,mert ne tünjek már ugy,mint ha béna lennék... Vízhőmérséklet jeladó, hűtővíz hőmérséklet jeladó, ki hogyan ismeri. Itt találsz infót róla: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/CORSA/1994/1_4/BENZIN/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vizhomerseklet-jelado Az első oszlop a tiéd, én 1.4 NZ-re kerestem, neked nem tudom mi a motorkódod. QH-t ne vegyél a többi rendben van!
Dudu25 Elküldve Január29, 2014 Elküldve Január29, 2014 Köszi,amint lesz időm intézem. Lehet buta kérdés...,de a vizet nem kell leeresztenem v hasonló?
tgabika76 Elküldve Január29, 2014 Elküldve Január29, 2014 Nem kell leereszteni, de valamennyi ki fog folyni ha kiveszed a jeladót (úgyhogy ne meleg motornál csináld mert megégeti a kezed ha ráfolyik), szóval azt majd pótolni kell.
Recommended Posts