gzolika Elküldve Január12, 2014 Elküldve Január12, 2014 Ha nagyon kifúj a hengerből, főleg ha többől, akkor nem lesz megfelelő kompresszió, ezáltal megfelelő égés sem, emiatt szenvedhet a motor. Amikor kiveszed a gyertyákat nem feketék? Ha igen akkor azért indul be utána mert megtisztítod és van megfelelő szikra valószínűleg. A hengerfej tömítést mindenképpen ki kell cserélni és utána kiderül, hogy reagál. Ha még mindig fel fog pörögni indításkor akkor az alapjárati motort ki kell cserélni, ha tisztítás után sem jó akkor valószínű cserélni is kell, de előtte érdemes a vákuumcsövek állapotát is felmérni. Továbbá én a helyedben ki is villogtatnám hátha tárolt el valami hibakódot ami okozhatja a hibát. Az alapjárati motor tisztításhoz itt találsz leírást: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/14/alapjarati_motor_karbantartas A villogtatáshoz itt: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/38/hibakod_kiolvasas__kivillogtatas_ Na hali! A villogtatás megvolt, szerencsére nem jelez problémát csak a 12 villog:) (megnyugodtam) :D A hengerfejpakolás csere valószinüleg hétvégén fog megtörténni, egy hozzáértő csinálja csak opelokkal foglalkozik, egyúttal a többit is kicseréli plusz a körgyűrűt a vezérműtengelynél mert ott is koimázos :D Egyébként ő is az alapjárati motorra tippelt még és a gyujtásmodulra... Hát remélem sikerül megoldani a problémát. Egyébként a "xodol" fémkerámiát ajánlották pakolás csere után, Szerinted mehet bele? Gyűrűzve nem volt még és lehet a teljesitményen is javitana. Várom válaszod, köszi
Davee Elküldve Január12, 2014 Elküldve Január12, 2014 Na hali! A villogtatás megvolt, szerencsére nem jelez problémát csak a 12 villog:) (megnyugodtam) :D A hengerfejpakolás csere valószinüleg hétvégén fog megtörténni, egy hozzáértő csinálja csak opelokkal foglalkozik, egyúttal a többit is kicseréli plusz a körgyűrűt a vezérműtengelynél mert ott is koimázos :D Egyébként ő is az alapjárati motorra tippelt még és a gyujtásmodulra... Hát remélem sikerül megoldani a problémát. Egyébként a "xodol" fémkerámiát ajánlották pakolás csere után, Szerinted mehet bele? Gyűrűzve nem volt még és lehet a teljesitményen is javitana. Várom válaszod, köszi Személy szerint nem vagyok oda ezekért a "csodaszerekért", soha nem használtam őket, így nem is tudom, hogy jó-e vagy sem.
cody Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 morgen, kb. egy hónapja jutottam oda hogy állítgassam a kipufogót, hátulról mindig valami morajló hangot hallottam erre azt a tippet kaptam hogy beleér a kipufogó cső a hátsó hídba. Sikerült egy nagyon kicsit fordítani rajta erre nem rég azt vettem észre hogy a hang nem szűnik meg, mikor 4-5 en ülünk a kocsiban ugyanúgy előjön. Az lenne a kérdés hogy kb hány cm kell legyen a cső és híd közt alaphelyzetben? a középdob után van két bilincs (újak) de ott viszont nincs semmi felfogató mint pl a hátsódob végén és a középdob elején.
bazsikem Elküldve Január13, 2014 Elküldve Január13, 2014 Sziasztok! Bocsi, hogy megint beírom, csak látom az elmúlt napokban nagyon felpörgött a topic. A múltkor azt írtam, hogy x12xe-m trabantosan csörög, majd azt, hogy a prémium benzin hatására elmúlt. Sajnos nem lett igazam teljesen (amikor én vezettem nem tapasztaltam), de most hogy a feleségem vezette, aki némiképp kaotikusabban kezeli a váltót kiderült, hogy amíg hideg a motor, adja a csörgő hangot gyakorlatilag mindig ha magas a fordulatszám. Ez esetleg mond a szakértői füleknek biztosabb infót. Esetleg a pécsi opelszervízről vannak valakinek jó vagy rossz tapasztalatai? Köszönöm a segítséget!
cody Elküldve Január14, 2014 Elküldve Január14, 2014 Üresen kell legyen ott kb. 5cm-nek. köszi.úgy néz ki hogy az 5cm megvan, vettem új gumibakokat meg nekiállunk még egyszer annak a csőnek hátha fordul még egy kicsit, láttam pár érdekes megoldást az angol corsa fórumban pl a hátsó hídra kábelkötegelőzött gumi.
vargazs Elküldve Január14, 2014 Elküldve Január14, 2014 Sziasztok, az normális, hogy már meleg motornál is állítgatja magát az alapjárati motor? Rendesen be lehet hallani az utastérbe, pl. ha állok a piros lámpánál. Azonban a fordulatszámmérőn nem ingadozik. Motor:x10xe A válaszokat előre is köszi. Zsolt
Gaborom Elküldve Január15, 2014 Elküldve Január15, 2014 Sziasztok! Segítsetek nekem légyszives. Van egy '99-s 1,4i-m. Szeretnék kilóméterórát cserélni, mert az enyém nem méri a megtett kilómétert. Honnen tudom eldönteni, hogy elektromos vagy bovdenes órát vegyek? Lehetőleg még mielőtt szétszedném. Köszi
Davee Elküldve Január15, 2014 Elküldve Január15, 2014 Sziasztok, az normális, hogy már meleg motornál is állítgatja magát az alapjárati motor? Rendesen be lehet hallani az utastérbe, pl. ha állok a piros lámpánál. Azonban a fordulatszámmérőn nem ingadozik. Motor:x10xe A válaszokat előre is köszi. Zsolt Amíg nem zavarja a motort, tehát szabályoz rendesen addig csak hozzászokás kérdése, valószínűleg a tengely ki van kopva és már kotyog a perselyben, emiatt a mozgáskor nagyobb hangja van. Sziasztok! Segítsetek nekem légyszives. Van egy '99-s 1,4i-m. Szeretnék kilóméterórát cserélni, mert az enyém nem méri a megtett kilómétert. Honnen tudom eldönteni, hogy elektromos vagy bovdenes órát vegyek? Lehetőleg még mielőtt szétszedném. Köszi Meg kell nézni a sebességmérő számlapján a jelölést, ha W akkor spirálos kell, ha K akkor elektromos, az utána található számok, pedig a váltó, áttétel, stb. számai, annak is egyeznie kell. Cseréről leírás és további infó: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/39/fordulatszammeros_ora_beepitese
PankAtis Elküldve Január15, 2014 Elküldve Január15, 2014 Sziasztok! B Corsa nem spirálos fordulatszámmérős kilométeróra egységből, hiányzik a szegénységjelző izzó. Valaki tudna segíteni, hogy milyen teljesítményű fogyasztó kell bele, ill. hogy az aljzata méretben eltér a többitől, ebből is mekkora a megfelelő? Esetleg valami táblázat féle... a fogyasztók teljesítményéről méretéről... bújtam az okos B corsa kottát, de még kapcsolási rajzot sem találtam a kilométeróráról. Nekem az is megtenné... Segítségeteket előre is köszi..
muriati Elküldve Január16, 2014 Elküldve Január16, 2014 Üdv Mindenkinek! Van tippetek mi az oka az alapjárat egyenetlen járása + terheletlenül rángatásnak? Az egr-t már levakoltam. A bontóban cserélgettem jó pár légtömegmérőt, lambda szondát. Lehet, azok se voltak jók? :unsure: Bármelyik, előbb említett három alkatrész fajtánál is a lehúzott csatinál se volt változás. Várom a tippeket! Előre is köszi!
A.G.S. Elküldve Január18, 2014 Elküldve Január18, 2014 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy B corsa (98-as, 1.2 16v 2 ajtós) magasságállítós ülés alacsonyabb ülésmagasságot tud-e, mint a nem magasságállítós. Illetve, hogy a két ülés csereszabatos-e, vagy más a kasztniban lévő sin is? Magyarul egyszerűen cserélhetőek-e, vagy igényel további átalakítást?
A.G.S. Elküldve Január18, 2014 Elküldve Január18, 2014 Igen. Ugyanaz. És alacsonyabbra lehet állítani, mint az anyósülés van? ( a nem állíthatóban kb. ugyan olyan magas az ülőfelület) Ha igen, akkor mennyivel (pár milliméterért nem cserélném ki).
Gelko Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 Király :) Omega maradt ? ( az ascona egyértelműen igen :D )
A.G.S. Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 Király :) Omega maradt ? ( az ascona egyértelműen igen :D ) Marad persze... corsa csak városba való ;)
Corsa98 Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 Sziasztok! lenne egy kérdésem, hogy hol található a hűtőviz jeladó ami az ecu-nak küldi az adatokat? mert azt csinálja,hogy -1 fokos vízhőt küldd. válaszokat előre is köszönöm.
Davee Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 Sziasztok! lenne egy kérdésem, hogy hol található a hűtőviz jeladó ami az ecu-nak küldi az adatokat? mert azt csinálja,hogy -1 fokos vízhőt küldd. válaszokat előre is köszönöm. Attól függ milyen motor, de a 8 szelepesek esetében (NZ, SE) a szívócsonk hátulján található a bal felén. Szögletes csatlakozója van, egy fém biztosító csattal.
Corsa98 Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 X12SZ a motorkód most cseréltem egy valami hasonlót de az a hatlapfejű volt és egy vezeték ment rá
J0hnny Elküldve Január19, 2014 Elküldve Január19, 2014 Üdv Mindenkinek! Van tippetek mi az oka az alapjárat egyenetlen járása + terheletlenül rángatásnak? Az egr-t már levakoltam. A bontóban cserélgettem jó pár légtömegmérőt, lambda szondát. Lehet, azok se voltak jók? :unsure: Bármelyik, előbb említett három alkatrész fajtánál is a lehúzott csatinál se volt változás. Várom a tippeket! Előre is köszi! Gyújtás hiba!
nagykalman18 Elküldve Január20, 2014 Elküldve Január20, 2014 Sziasztok!! Van egy 99-es X12xe motorkódú corsám!Kb egy hónapja vettem de van egy kis gondom vele!Ha tartósabban,kb 15-20 km-t megyek vele 90-nel,utána városban folytatom az utat fulladozik,rángatózik!
hakapeszimaki Elküldve Január20, 2014 Elküldve Január20, 2014 Sziasztok!! Van egy 99-es X12xe motorkódú corsám!Kb egy hónapja vettem de van egy kis gondom vele!Ha tartósabban,kb 15-20 km-t megyek vele 90-nel,utána városban folytatom az utat fulladozik,rángatózik! ezzel a problémával annyian írtok x12xenél,hogy nyithatnátok facebook csoportot is. néhányszor már válaszoltam ilyen irányú kérdésre. A probléma szerintem mechanikai nem elektromos.a lánc és feszítőjének a cseréjével kezdeném,de leginkább beégés,kokszolódás miatt nem rendesen záró kipuffszelep(ek) a problem azt tartom valószínűnek. Volt is olyan versenyző akinek javasoltam egy boltban kapható egr-stb szelep tisztító spray használatát,azt sajnos nem tudtuk meg mi lett a folytatás.
cody Elküldve Január20, 2014 Elküldve Január20, 2014 185/55 6j r14 felni még elmegy 1,2 es motorral vagy nagy visszafogja a gépet?
Recommended Posts