J0hnny Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok. Egy X14XE motorkódű B corsám van. Olyan problémám lenne vele, hogy ha gyújtásra rakom akkor elkezd dolgozni a benzinpumpa de nem áll le. Volt egy kábel ami el volt szakadva, de azt javítottam. Előtte volt hogy el sem indult, azóta indul mindig, de idegesít. Ami a jobb első ülés előtt van relé, azt kivettem, szinte teljesen új, kattanik ha ráteszem a gyújtást és ha leveszem akkor is, de a pumpa nem áll le. Mi lehet ez? Valszeg a relé át van kötve vagy be van égve. Műszerrel át kellene mérni az AC relét, hogy tényleg megszakít-e, amikor nem kap vezérlőfeszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Ok. Tehát, a lényeg, hogy annak a lila színű relének kellene megszakítania a dolgot és azon a vonalon kellene elindulni. A másik kérdés, hogy kivillogtattam a hibákat, megvannak a számok, viszont nem találok megfelelő hibalistát X14XE-hez amihez kötni tudnám, hogy mit takarnak. Nem tud esetleg valaki ilyen dokumentumot küldeni vagy linkelni nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Ok. Tehát, a lényeg, hogy annak a lila színű relének kellene megszakítania a dolgot és azon a vonalon kellene elindulni. A másik kérdés, hogy kivillogtattam a hibákat, megvannak a számok, viszont nem találok megfelelő hibalistát X14XE-hez amihez kötni tudnám, hogy mit takarnak. Nem tud esetleg valaki ilyen dokumentumot küldeni vagy linkelni nekem? E-mailedre küldtem hibalistát nem kaptad meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Ok. Tehát, a lényeg, hogy annak a lila színű relének kellene megszakítania a dolgot és azon a vonalon kellene elindulni. A másik kérdés, hogy kivillogtattam a hibákat, megvannak a számok, viszont nem találok megfelelő hibalistát X14XE-hez amihez kötni tudnám, hogy mit takarnak. Nem tud esetleg valaki ilyen dokumentumot küldeni vagy linkelni nekem? http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember20, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2013 Csigi megkaptam a levelet, most vettem észre. Spamként kezelte ez a szemétkupac. Holnap át is böngészem, aztán eszközölök valamit. Köszi az infót de a linket is elmentettem amit J0hnny küldött. Ha jutok valamire írok, ha nem akkor is persze... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Sziasztok, valaki cserélte már a váltókar és kézifékkar "szoknyát"? Ha igen, tudna pár instrukciót adni? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Sziasztok, valaki cserélte már a váltókar és kézifékkar "szoknyát"? Ha igen, tudna pár instrukciót adni? köszi Ha van varró ismerősöd, akkor hamar meg lesz. Méterárú boltban tudsz venni műbőrt, bőrt, amelyik tetszik. A műanyag keretre tűzőgéppel van felfogatva a bőr, én utólag ragasztottam, teljesen jól megfogja. 4 részre szét kell vágni a szoknyát és négy részből kell össze varrni, az eredeti méreteivel körülbelül. Felső részén gumi van gyárilag, azzal húzzák össze, de gyors kötözővel is meg tudod oldani jól. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Ha van varró ismerősöd, akkor hamar meg lesz. Méterárú boltban tudsz venni műbőrt, bőrt, amelyik tetszik. A műanyag keretre tűzőgéppel van felfogatva a bőr, én utólag ragasztottam, teljesen jól megfogja. 4 részre szét kell vágni a szoknyát és négy részből kell össze varrni, az eredeti méreteivel körülbelül. Felső részén gumi van gyárilag, azzal húzzák össze, de gyors kötözővel is meg tudod oldani jól. A váltónál, amire fel van fogva -műanyag keret- az elvileg felpattintható? ...valamint, ahogy néztem a kézifékkar a problémásabb. Ott be van fűzve a szőnyeg alá, illetve ott is le van rögzítve a szoknya. Azt hogyan lehet kicserélni, anélkül,hogy felszedd az egész szőnyeget? Köszi a segítséget. Zs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember21, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2013 Sziasztok. Szétburítottam az autóm ráérő szabadidőmben. Arra a következtetésre jutottam, hogy maga az AC pumpa háza nem belevaló az autóba. Az elektromos rendszere is beteges, de a ház tuti kuka. Esetleg valakinek X14XE B Corsához nincs elfekvőben egy benzinpumpa háza? A műanyag. Vagy esetleg képe hogyan kellene kinéznie? Mert az is közelebb vinne egy kicsit a megoldáshoz. A másik fő problémám, hogy akkora kartergáza van a kocsinak mint egy állat. A szellőztetés is lehet valahol tömített, de a szelepfedélnél biztos nem tud teljesen jól szellőzni. Ezt be tudom áztatni valamibe vagy cserés a szelepfedél is szerintetek? Az is lehet persze, hogy a motor kopott, de akkor nem kellene fogyasztania az olajat? Mert abból nem fogyott semmi 5000km alatt és csak városban használom, a fogyasztás ezzel az üzemanyagrendszerrel 7 liter max 7,5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Szeptember22, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2013 Sziasztok. Szétburítottam az autóm ráérő szabadidőmben. Arra a következtetésre jutottam, hogy maga az AC pumpa háza nem belevaló az autóba. Az elektromos rendszere is beteges, de a ház tuti kuka. Esetleg valakinek X14XE B Corsához nincs elfekvőben egy benzinpumpa háza? A műanyag. Vagy esetleg képe hogyan kellene kinéznie? Mert az is közelebb vinne egy kicsit a megoldáshoz. A másik fő problémám, hogy akkora kartergáza van a kocsinak mint egy állat. A szellőztetés is lehet valahol tömített, de a szelepfedélnél biztos nem tud teljesen jól szellőzni. Ezt be tudom áztatni valamibe vagy cserés a szelepfedél is szerintetek? Az is lehet persze, hogy a motor kopott, de akkor nem kellene fogyasztania az olajat? Mert abból nem fogyott semmi 5000km alatt és csak városban használom, a fogyasztás ezzel az üzemanyagrendszerrel 7 liter max 7,5. A hf tömítés átég attòl is lehet nagy a kartel gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember22, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2013 Igen, az holnap cserélve lesz, mert az már 3x volt pasztázva az előző tulaj rendkívül intelligens szerelője jóvoltából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember22, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2013 A váltónál, amire fel van fogva -műanyag keret- az elvileg felpattintható? ...valamint, ahogy néztem a kézifékkar a problémásabb. Ott be van fűzve a szőnyeg alá, illetve ott is le van rögzítve a szoknya. Azt hogyan lehet kicserélni, anélkül,hogy felszedd az egész szőnyeget? Köszi a segítséget. Zs. Igen a váltónál lévőt csak ki kell pattintani, kicsit kézzel összenyomod (nem állat módján:)), picit mozgatod és ki fog az ugrani. A kézifékét nem tudom pontosan, mert én a vectran cseréltem eddig, annál olyan mint a váltónál+egy csavar, de a corsanal szerintem ki van vágva a szőnyegből egy akkora darab és csak be van gyűrve a padlószőnyeg alá, felső részénél pedig gumi vagy cérnával össze van varrva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember22, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2013 Igen, az holnap cserélve lesz, mert az már 3x volt pasztázva az előző tulaj rendkívül intelligens szerelője jóvoltából. Feces a hengerfej tömítésre gondolt, te pedig szerintem a szelepfedélre:) De javíts, ha tévedek, hf tömítést csak nem pasztázta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Jaja, kicsit szét voltam csúszva. Természetesen szelepfedél tömítésről beszéltem én. Igazából még mindig az üzemanyag szivattyúval vagyok meglőve. Ha valaki bontott X14XE motorkódú Corsát vagy mást kérem jelezze ha emlékszik az AC pumpa házra. Vagy esetleg cserélt. Ha képe lenne az lenne a legjobb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Jaja, kicsit szét voltam csúszva. Természetesen szelepfedél tömítésről beszéltem én. Igazából még mindig az üzemanyag szivattyúval vagyok meglőve. Ha valaki bontott X14XE motorkódú Corsát vagy mást kérem jelezze ha emlékszik az AC pumpa házra. Vagy esetleg cserélt. Ha képe lenne az lenne a legjobb! elvileg így néz ki. Annyi hogy az enyémben fehér a műanyag, amit el lehet rontani az a vissza ágon van egy szűkítő egy rugóval azt fel lehet tenni fordítva az azért felelős, hogy megemelje a benzinszintet a házon belül ha fordítva rakod össze levegőt kapkodhat a szivattyú alacsony benzint szintnél. Húzd ki a relét nézd meg ,hogy úgy is megy e ha megy akkor valami mókolás van. A magas kartelgáz lehet hengerfej tömítés, kopott motor vagy törött gyűrű stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Igen a váltónál lévőt csak ki kell pattintani, kicsit kézzel összenyomod (nem állat módján:)), picit mozgatod és ki fog az ugrani. A kézifékét nem tudom pontosan, mert én a vectran cseréltem eddig, annál olyan mint a váltónál+egy csavar, de a corsanal szerintem ki van vágva a szőnyegből egy akkora darab és csak be van gyűrve a padlószőnyeg alá, felső részénél pedig gumi vagy cérnával össze van varrva. ma megnézem nektek a kézifék takarója, hogy jön le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Fényszóró belső keretét szeretném feketére fújni, vki szedett már szét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
angyalatigabika Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Az enyém gyakorlatilag is így néz ki. Még barna is. Minden jó helyen van, annyira egyértelmű, hogy nem nagyon lehet elrontani, viszont nekem ha beleteszem a tank aljában a helyére, akkor nem tudom lecsukni a fedelét. Itt arra gondolok, hogy sem a karika záró... nem megy fel a tank tetejére, sem az azt biztosító gyűrű. Lehetséges hogy más tank van benne? Erre is gondoltam már. Mennyire különbözik az egyes típusok tankja Corsánál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocoksama Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Helló! Van egy Opel Corsa-B 1.0i 12v X10XE motorkódos autóm. A következő a problémám: Be indítom a motort (mindegy hogy hidegen vagy melegen), az alapjárat elég ritmikusan kb 800-2000 közti fordulaton ingadozik, mintha a gázt nyomkodnám. A fojtószelep ki lett takarítva (bár nem is volt koszos), alapjárati vezérlő, légtömegmérő, fojtószelep-állás érzékelő cserélve lett. A hiba továbbra is megvan. Ráraktuk gépre ami azt írta hogy: főtengely érzékelő jel hiba és beszívott levegő hőmérséklet érzékelő jel hiba. Valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 ma megnézem nektek a kézifék takarója, hogy jön le. Szia, van valami ötlet? Én úgy tudom a szőnyeg alatt is van valami műanyag keret,amire rá van tűzve. Zs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Helló! Van egy Opel Corsa-B 1.0i 12v X10XE motorkódos autóm. A következő a problémám: Be indítom a motort (mindegy hogy hidegen vagy melegen), az alapjárat elég ritmikusan kb 800-2000 közti fordulaton ingadozik, mintha a gázt nyomkodnám. A fojtószelep ki lett takarítva (bár nem is volt koszos), alapjárati vezérlő, légtömegmérő, fojtószelep-állás érzékelő cserélve lett. A hiba továbbra is megvan. Ráraktuk gépre ami azt írta hogy: főtengely érzékelő jel hiba és beszívott levegő hőmérséklet érzékelő jel hiba. Valami ötlet? Megírtad a választ a kérdésedben, a gép kidobott két hibát ki kell vizsgálni őket, aztán ki lehet zárni és továbblépni ha mégsem azok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pocoksama Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Megírtad a választ a kérdésedben, a gép kidobott két hibát ki kell vizsgálni őket, aztán ki lehet zárni és továbblépni ha mégsem azok. Ennek két dolognak lehet köze a konkrét hibához? Ahol kiolvasták a kódot, azt mondták hogy valami levegő probléma lesz. Az mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Ennek két dolognak lehet köze a konkrét hibához? Ahol kiolvasták a kódot, azt mondták hogy valami levegő probléma lesz. Az mi lehet? Az a helyzet, hogy mindennek, mindenhez van köze, mivel mindkettő olyan szenzor ami az ECU-nak magyaráz befolyásolja motor járását, teljesítményét, fogyasztását. Az ECU nem hülye, nem véletlenül jelölte meg hibásnak a fent említett szenzorokat. Az más dolog, hogyha valami más hiba van és befolyásolja az érzékelőket, úgynevezett fals hibának dobja fel ezeket, mivel nem tud mit megjelölni hibásnak. Pl.: ő azt nem tudja megmondani neked, hogy lyukas a MAP szenzorod vákuumcsöve. De próbál rávezetni. Egyszóval zárd ki a hibalistából a két szenzort méréssel, ellenőrzéssel, cseredarabbal, újra cseréléssel, és kiderül, hogy sikerült-e megoldani a hibát vagy sem, ha nem akkor lehet tovább keresni, de legalább szűkült a kör! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
benzsom Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! X14XE corsám van.Az órája 10-12 vel mutat többet a valós sebességnél. Szerintetek mi lehet az oka? Köszönettel:Benzsom Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember26, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2013 Sziasztok! X14XE corsám van.Az órája 10-12 vel mutat többet a valós sebességnél. Szerintetek mi lehet az oka? Köszönettel:Benzsom Opel:)+ kerék méret is befolyásolhat (ha kisebb a gumi átmérője a gyárinál, akkor többet mutat). Pl. egy /65 és /50 között már +9 km/h eltérés van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts