Feces Elküldve Június23, 2013 Elküldve Június23, 2013 Akkor kuka mert a szabadon hagyott csövön jött ki a szén olyan apró volt mint a mák Kb. Kár nem szét szedhető a tartály mert jo megoldás lenne az is ha ki lehetne cserélni a szént benne. nézd át a csövet is ami megy a szelepre mert hajlamos felszívni a kis széndarabokat még a szelep is eldugult nekem szét kellet szednem mert nem működött a széntől. bontóban nézd meg olyan 5 körül adják. Még nem hallottam hogy valaki kicserélte volna amúgy is darabos benne csak nem jön ki belőle.
Feces Elküldve Június23, 2013 Elküldve Június23, 2013 sziasztok, valaki tapasztala már a következő hibát? És ha igen mi okozhatja? A sebességmérő muatatóm ugrál, vagy egyálatlán nem mér. Van amikor jó pár alkalommal,de ez ritka eset. A hiba kb. 1 hete jött elő. 97'-es corsa. A km órája már nem a mechanikus típusú, elektronikusan kapja a jelet. Előre is köszi a tippeket. Zs. lehet hogy a sebesség jeladó csatija nem érintkezik rendesen, a váltón találod egy próbát megér
hakapeszimaki Elküldve Június23, 2013 Elküldve Június23, 2013 Vkinek Nincs eladó Aktív Szénszürő Tartálya ?? Szerintem rázd ki belőle az összeset,aztán rakd vissza.
hajdugabords Elküldve Június25, 2013 Elküldve Június25, 2013 Jövő héttől eladóvá válik egy C14SE blokk és egy X14sz hengerfej. Akit érdekel privátban jelentkezzen.
bOrO Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem! '98-as XL Corsa B-m van és már elég régóta kipufogóproblémával küszködök! A gondom annyi, hogy ha alapjáraton vagyok vele, akkor állandóan ütemesen rezeg a kipufogó(gyári) ami már elég idegesítő! Minden bizonnyal hozzáütődik valamihez, a csodálatos szerelőm azt mondta, hogy típushiba és nem lehet vele mit kezdeni...(hogyne)! Szerintetek hogy lehetne ezt megoldani? Esetleg alkatrészt tudtok ajánlani? Vagy valami házi megoldás? Köszi előre is!
Adam1 Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Sokat segítene, ha leírnád, hogy hol és minek ütődik neki....
bOrO Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Sokat segítene, ha leírnád, hogy hol és minek ütődik neki.... Sajnos csak annyit tudok mondani, hogy nem a dobnál rezeg és ütődik valaminek! Tudom, hogy elég tág így a fogalom... Esetleg pár problémalehetőséget nem tudnál leírni?
isi Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Általában a hátsó hídnál szoktak gondok lenni a kanyarban, gondolom ott ér neki vagy a hídnak vagy a karosszériának. Rá kell nézni, lehet csak fordítani kell rajt vagy a gumi felfogatóknál mókolni. Esetleg a rugók kilágyultak és lejjebb van a kasztni. Próbáld meg, ha jár a motor és kicsit ráemelsz a hátuljára (kézzel is tudsz akkorát emelni), hogy akkor is zörög-e tovább.
hakapeszimaki Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Sajnos csak annyit tudok mondani, hogy nem a dobnál rezeg és ütődik valaminek! Tudom, hogy elég tág így a fogalom... Esetleg pár problémalehetőséget nem tudnál leírni? Nekem nagyon rezgett a leömlő a tűzkarikától is. De míg ezt begépeltem ide,addig aknából vagy csak simán aláfeküdve is meg lehet találni a probléma forrását.
LököttZsiráf Elküldve Július1, 2013 Elküldve Július1, 2013 Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem! '98-as XL Corsa B-m van és már elég régóta kipufogóproblémával küszködök! A gondom annyi, hogy ha alapjáraton vagyok vele, akkor állandóan ütemesen rezeg a kipufogó(gyári) ami már elég idegesítő! Minden bizonnyal hozzáütődik valamihez, a csodálatos szerelőm azt mondta, hogy típushiba és nem lehet vele mit kezdeni...(hogyne)! Szerintetek hogy lehetne ezt megoldani? Esetleg alkatrészt tudtok ajánlani? Vagy valami házi megoldás? Köszi előre is! Valóban nem könnyű úgy belőni a csöveket, hogy tartson is, ne is álljon csálén, ne is zörögjön. De nem lehetetlen vállalkozás. Persze minél régebbiek, összekorhadtak a csövek-bilincsek, annál nehezebben jön elő a megoldás, de feladni nem szabad. Ha kell, pl. rövidebb felfogató gumigyűrűt kell felhasználni, asszem' nálam a 24+ órás izzasztós művelet után ez használt. De hát kinek mi... Van, aki leveszi a csövezetet, s háromszor megkerüli vele a tábortüzet, miközben egy sámán kíséri tamtamdobon... :rolleyes:
Adam1 Elküldve Július2, 2013 Elküldve Július2, 2013 Sajnos csak annyit tudok mondani, hogy nem a dobnál rezeg és ütődik valaminek! Tudom, hogy elég tág így a fogalom... Esetleg pár problémalehetőséget nem tudnál leírni? Mikor cseréltem a kézifék kötelet, akkor tapasztaltam, hogy a bowden, ami a bal hátsó féktől megy át a jobbhoz, elég közel megy a kipuffogóhoz, az is tud zörögni, ha laza a bbowden.
vargazs Elküldve Július2, 2013 Elküldve Július2, 2013 Mikor cseréltem a kézifék kötelet, akkor tapasztaltam, hogy a bowden, ami a bal hátsó féktől megy át a jobbhoz, elég közel megy a kipuffogóhoz, az is tud zörögni, ha laza a bbowden. Nekem a kipuffogó összefogó bilincs vert bele a hátsó hidnál ott,ahol a kézfékbowden hozzá van erősítve. Én rakattam fel új kipuffogót,mert már amúgy is a végét járta.
vargazs Elküldve Július2, 2013 Elküldve Július2, 2013 Helló, Még mindig sza..kodik a sebességmérőm.Elmegyek vele 20-30 km-et minden jó, aztán vagy nem mér, vagy össze vissza. Ilyen tüneteket produkálhat a jeladó hibája?Érdekes, hogy így már "üzemmeleg" rendszer mellett jön elő a hiba. Illetve hol is található pontosan ez a jeledó? Üdv. Zs.
Huani Elküldve Július3, 2013 Elküldve Július3, 2013 Sziasztok, hasonló problémával küzdök mint vargazs. Menet közben egyszer csak leesik a fordulatszámmérő és a km óra is. Aztán egyszer csak ismét visszaáll és működik. Üdv. A.
vargazs Elküldve Július4, 2013 Elküldve Július4, 2013 Ha van egy nem fordulatszámmérős km órám és a helyébe egy fordalatszámmérőset teszek, az úgy működik egyből, vagy kell hozzá még valami +? Továbbá, tudja valaki mi a K érték a km óráknál? Üdv. Zs.
tgabika76 Elküldve Július4, 2013 Elküldve Július4, 2013 Továbbá, tudja valaki mi a K érték a km óráknál?Ami a számlapra van nyomtatva? Az az impulzusjeladó kódja. Ha azt akarod hogy pontos legyen a sebességmérőd, akkor olyan órát szerezz amin megegyezik ez a kód a régi órádéval.
vargazs Elküldve Július4, 2013 Elküldve Július4, 2013 Ami a számlapra van nyomtatva? Az az impulzusjeladó kódja. Ha azt akarod hogy pontos legyen a sebességmérőd, akkor olyan órát szerezz amin megegyezik ez a kód a régi órádéval. Nekem most K=16676 os van ha veszek bele egy fordulatszámmérő K=17251-est akkor is csak ca.3 % lesza mérési eltérés. Az már akkor is megvan ha más gumiméretet használsz. Üdv.
Robz Elküldve Július4, 2013 Elküldve Július4, 2013 Sziasztok! Tanácsot kérnék asszony 1.0 Corsájával kapcsolatban. (ez a kis 3 hengeres X10XE motoros) Az utóbbi időben néha megtorpan kigyorsításkor. Ez főleg lámpától induláskor jelentkezik, alacsony fordulatról indulva. Más jelenség nincs, alapjárat stabil, könnyen indul, stb. Ezt tudja produkálni felfelé váltások közben is. (kb 2000 fordulat körül csinálja) Van valami ötletetek, hogy mi lehet ez? AC volt nemrég cserélve, alig fél éves. (a régi megszorult és beállt) Gondoltam arra is, hogy ezt esetleg csinálhatja az AGR? (ebben van ilyen csoda) :( Hol van ezen egyáltalán az AGR?
rotel Elküldve Július4, 2013 Elküldve Július4, 2013 Sziasztok! Tanácsot kérnék asszony 1.0 Corsájával kapcsolatban. (ez a kis 3 hengeres X10XE motoros) Az utóbbi időben néha megtorpan kigyorsításkor. Ez főleg lámpától induláskor jelentkezik, alacsony fordulatról indulva. Más jelenség nincs, alapjárat stabil, könnyen indul, stb. Ezt tudja produkálni felfelé váltások közben is. (kb 2000 fordulat körül csinálja) Van valami ötletetek, hogy mi lehet ez? AC volt nemrég cserélve, alig fél éves. (a régi megszorult és beállt) Gondoltam arra is, hogy ezt esetleg csinálhatja az AGR? (ebben van ilyen csoda) :( Hol van ezen egyáltalán az AGR? Igen, van benne AGR (elektromos).Ha szembe állsz a motorral,a gyújtócsatlakozó kábel alatt találod az olajszűrő közelében.Nehéz szerelni,mert a vízkörbe is be van kötve.De a fent jelzett tünet akár légtömegmérő hiba is lehet.Check lámpa nincs?
Kiffer Elküldve Július5, 2013 Elküldve Július5, 2013 Szevasztok. Lenne kérdésem 94es évjáratú 1,2 és 1,4 es c12nz és c14nz corzával kapcsolatosan.vezérlést keltet cserélni és beállítani rajta. Az lenne a kérdésem ha menet közben elszakad a vezérszíj, akkor okoz e kárt a motorban? mert hallottam olyat hogy valamely kocsiban is elszakadt menet közben és nem lett semmi baja. Ezek a kocsikban hogy történne, ti hogy tudjátok?
tgabika76 Elküldve Július5, 2013 Elküldve Július5, 2013 Nekem most K=16676 os van ha veszek bele egy fordulatszámmérő K=17251-est akkor is csak ca.3 % lesza mérési eltérés. Az már akkor is megvan ha más gumiméretet használsz. Üdv. Én nem vennék rá mérget... főleg hogy vannak K=27049-es órák is, akkor azok már álló helyzetben 40km/h-t mutatnak? Az nem egy egyszerű szám ami lineárisan változó mértékben változtatja a kijelzett sebességet (ha 16676 és 17251 között 3%-nyi eltérés van, az nem azt jelenti hogy az útjeladók is ilyen mértékben térnek el.), hanem egy kód. A legbiztosabb az lenne ha a váltóban levő útjeladót is kicserélnéd. 1
Davee Elküldve Július5, 2013 Elküldve Július5, 2013 Szevasztok. Lenne kérdésem 94es évjáratú 1,2 és 1,4 es c12nz és c14nz corzával kapcsolatosan.vezérlést keltet cserélni és beállítani rajta. Az lenne a kérdésem ha menet közben elszakad a vezérszíj, akkor okoz e kárt a motorban? mert hallottam olyat hogy valamely kocsiban is elszakadt menet közben és nem lett semmi baja. Ezek a kocsikban hogy történne, ti hogy tudjátok? Nz-knél legutóbbi információm szerint nem csinál jelentős kárt, tehát nem görbülnek el a szelepszárak, nem ver bele a dugóba. Viszont a műanyag burkolatot apró darabokra tépi, a generátort is esélyes, hogy kuka olyankor (2 esetről tudok ilyen motornál mind a kettőnél ez volt). Időben kell cserélni, nem sajnálni rá a pénzt, amúgy sem drága rá és akkor minimális az esély rá. 1
Kiffer Elküldve Július5, 2013 Elküldve Július5, 2013 Nz-knél legutóbbi információm szerint nem csinál jelentős kárt, tehát nem görbülnek el a szelepszárak, nem ver bele a dugóba. Viszont a műanyag burkolatot apró darabokra tépi, a generátort is esélyes, hogy kuka olyankor (2 esetről tudok ilyen motornál mind a kettőnél ez volt). Időben kell cserélni, nem sajnálni rá a pénzt, amúgy sem drága rá és akkor minimális az esély rá. tehát akkor 2 db nz-s motort is láttál már aminél elszakadt és nem lett a motornak baja leszámítva a műanyag elemeket? Mert mi esetünkben csak átfordult a vezérlés nem szakadt el , csak fordult másfél fordulatot. és aggódtunk hogy nem e verte szét a szelepeket. Összeraktuk de lehet 1 foggal még mindíg arrébb van mert gyenge nem pörög ki lusta lett.
Davee Elküldve Július5, 2013 Elküldve Július5, 2013 tehát akkor 2 db nz-s motort is láttál már aminél elszakadt és nem lett a motornak baja leszámítva a műanyag elemeket? Mert mi esetünkben csak átfordult a vezérlés nem szakadt el , csak fordult másfél fordulatot. és aggódtunk hogy nem e verte szét a szelepeket. Összeraktuk de lehet 1 foggal még mindíg arrébb van mert gyenge nem pörög ki lusta lett. Egyik szét lett szedve teljesen, mert nem tudták mi a helyzet vele, de nem volt baja, összerakáskor új vezérlést kapott teljesen, vízpumpástól mindenestől, és utána ment annyit tudok róla. A másikat csak képeken láttam, arról is csak annyit tudok, hogy ment, de hogy mit csináltak vele az passz. 16 szelepes xe-knél már bajos ha szakad a vezérlés. 1
Feces Elküldve Július6, 2013 Elküldve Július6, 2013 Igen, van benne AGR (elektromos).Ha szembe állsz a motorral,a gyújtócsatlakozó kábel alatt találod az olajszűrő közelében.Nehéz szerelni,mert a vízkörbe is be van kötve.De a fent jelzett tünet akár légtömegmérő hiba is lehet.Check lámpa nincs? Szerintem is légtömegmérő lehet koszos féktiszìtòt neki.
Recommended Posts