Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Még jó, hogy nem szaladt szét a ménes. :D Kár lett volna érte. :icon1:

Vez.szíjból -> Gates ;)

Igen.gates került most bele. Remélem az bírni fogja.

Ha a tengelyemnek nem lesz baja,akkor szakadáskor sem történik tragédia. Polcról másik HF levesz,kicsit megcsiszolva új tömítéssel felrak és kész. Vagy lett volna ürügy az SE hf és szívósor felrakására :D ,bár ennél a tengelynél nem hozna lényeges változást szvsz.

Link to comment
Megosztás:

Abban most már 100%-ig biztos vagyok, hogy a motor "felső" része x14sz, az alsó van kicserélve c14se-re. Valamiért az előző tulaj így oldotta meg. Csak engem meg megszivatott rendesen.

Akkor egyetlen járható út van, ha nem olvasható a motorszám és a motorkód se.

Egyébként ezt nem nézted meg, amikor vetted az autót? Alap, hogy az alvázszám és a motorszám egyezik-e a forgalmival. Ha az alvázszám nem egyezik, akkor viszont látásra, és mész tovább. Ha a motorszám nem egyezik, az meg jó alku pozíció. És legalább tudod, hogy indulsz neki a műszaki vizsgának, vagy eredetvizsgának.

Link to comment
Megosztás:

Akkor egyetlen járható út van, ha nem olvasható a motorszám és a motorkód se.

Egyébként ezt nem nézted meg, amikor vetted az autót? Alap, hogy az alvázszám és a motorszám egyezik-e a forgalmival. Ha az alvázszám nem egyezik, akkor viszont látásra, és mész tovább. Ha a motorszám nem egyezik, az meg jó alku pozíció. És legalább tudod, hogy indulsz neki a műszaki vizsgának, vagy eredetvizsgának.

2009-ben vettem a verdát, és sajnos voltam olyan marha, hogy ezt nem néztem meg, csak az alvázszámot. Vételkor elvittem egy ismerős szerelőhöz, ő átnézte és ennyi. Nálam ez már a 3. vizsgája volt és eddig nem volt vele semmi gond. Nem tudom most mi a francért nézték meg. Na mindegy. Kezdhetem intézni a papírokat. Kezdésnek az opeltől kell egy igazolás, hogy milyen motorral gyártották a gépet, aztán azt el kell vinni egy hivatalba, utána ők valakivel megnézetik mi is van benne valójában, és ezután írják át a forgalmit. Még annyi mázlim van, hogy kaptam 30 napot, hogy elintézzem, addig meghosszabbították a műszakit. Csak annyi a bajom, hogy nagyrészt Budapesten vagyok, haza ritkán járok.

Link to comment
Megosztás:

hy all

érdeklődnék h esetleg nincs vkinek eladó első sárvédői? rozsda és törésmentes

ha nem lesz sehol akkor marad a klokkerholm vagy mi, bár elég vegyes tapasztalatokat olvastam róluk.

Abban esetleg tudna tippet adni vki hogy sárvédőívekhez felfogato patentot vagy csavart, illetve a sárvédő elejénél található műanyag

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ma voltam müszakin az autommal és elvették kedvemet most kicsit, mert azt mondták h adjam el az autot mert 2év múlva nem fogják átengedni mert idén augusztus 1-től lesz érvényes az a kormány rendelet vagy mi ami szigoruan bünteti a vizsgátatót ha olyan autot enged át a vizsgán ami nem felel meg a követelményeknek (200 000-500 000-ig) Magyar közlöny 74. számában van benne pontosan és igy nem válalja majd be senki majd nekem. Nekem most a környezetvédelmi besorolásom lett rossz (piros matricát kaptam) 2éve zöldet kaptam... Más is hallot már erről ?? Esetleg másnak is mondták ezt már vizsgán ? Mit tudok tenni? nem igazán szeretném eladni mert ilyet nem kapok sehol :( :) Mért lehetett most ilyen rossz az érték ??

Link to comment
Megosztás:

:blink: :blink: :blink: Höh?

Azért kéne eladd,mert ez már csak euro2 öregszar vagy nem egészen jön át.

Mert ha átment akkor átment és nincs probléma,nem?

Ha jól értem,ez olyan próbálkozás,hogy ne legyen levelezős műszaki,de már nagyonfos autóhoz így sem adja egyik vizsgahely sem a nevét,szakadt cigóverdát így is elhajtják,nem égetik vele magukat.

De amúgy szerintem a futómű,fék paramétereiben így is elég engedékenyek,vezettem 200km-t egy olyan dacia 1310-et tavaly,amivel ha nem lett volna muszáj nem mentem volna 200m-t sem,annyira kuka volt,féknél hatékonyabb volt ha kettőt visszakapcsoltam és ráengedtem a kuplungot meg a kormánynak is volt elég durva holtjátéka a lengéscsillapítás nem létéről nem is beszélve,és ez az autó pár ezer km-t ment az utolsó töklegális vizsgája óta. De igazából életveszély volt. Milyen lehet az az autó ami megbukik fék,futómű miatt... :o

Link to comment
Megosztás:

:blink: :blink: :blink: Höh?

Azért kéne eladd,mert ez már csak euro2 öregszar vagy nem egészen jön át.

Mert ha átment akkor átment és nincs probléma,nem?

Ha jól értem,ez olyan próbálkozás,hogy ne legyen levelezős műszaki,de már nagyonfos autóhoz így sem adja egyik vizsgahely sem a nevét,szakadt cigóverdát így is elhajtják,nem égetik vele magukat.

De amúgy szerintem a futómű,fék paramétereiben így is elég engedékenyek,vezettem 200km-t egy olyan dacia 1310-et tavaly,amivel ha nem lett volna muszáj nem mentem volna 200m-t sem,annyira kuka volt,féknél hatékonyabb volt ha kettőt visszakapcsoltam és ráengedtem a kuplungot meg a kormánynak is volt elég durva holtjátéka a lengéscsillapítás nem létéről nem is beszélve,és ez az autó pár ezer km-t ment az utolsó töklegális vizsgája óta. De igazából életveszély volt. Milyen lehet az az autó ami megbukik fék,futómű miatt... :o

Jah átment. Augusztus 1-től nem engedné át mert az neki fél milkó büntetés...

http://www.magyarkozlony.hu/dokumentumok/906eff78e40fcb4bfba1644a99d337aff4f0e2fd/megtekintes

10.oldal

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ma voltam müszakin az autommal és elvették kedvemet most kicsit, mert azt mondták h adjam el az autot mert 2év múlva nem fogják átengedni mert idén augusztus 1-től lesz érvényes az a kormány rendelet vagy mi ami szigoruan bünteti a vizsgátatót ha olyan autot enged át a vizsgán ami nem felel meg a követelményeknek (200 000-500 000-ig) Magyar közlöny 74. számában van benne pontosan és igy nem válalja majd be senki majd nekem. Nekem most a környezetvédelmi besorolásom lett rossz (piros matricát kaptam) 2éve zöldet kaptam... Más is hallot már erről ?? Esetleg másnak is mondták ezt már vizsgán ? Mit tudok tenni? nem igazán szeretném eladni mert ilyet nem kapok sehol :( :) Mért lehetett most ilyen rossz az érték ??

Mi van olyan hiba az autón, amit nem lehet rendbe hozni a műszakira?

Hányas környezetvédelmi besorolásban van az autó? Mi a motorkód? X14XE?

Két éve nem kaphattál zöldet maximum kéket. (maximum 2009-ben kaphattál zöldet). Zöldet csak Euro4-es környezetvádelmi besorolás és az felett lehet kapni, namost a Te B Corsád kizárt, hogy euro4 legyen.

Mint ahogy az is kizárt, hogy ez a motor rendesen beállítva, jó kipuffogóval és jó katalizátorral ne teljesítse a gyári környezetvédelmi értékeket.

Link to comment
Megosztás:

Ez gondolom annyit takar, hogy ugye a tiéd euro2-es (kék) és ha nem hozza az értéket, de ők mégis átengedik "valahogy :)", és Te kimész vele, megállít egy NKH-s, akkor Őket keményen megbüntetik. Vagy van olyan varia is, hogy a Te autód eu2-es elvileg, de pl. a forgalmiban eu3 vagy eu4-nek megfelelő kód van, így a forgalmid hibás. Elméletileg 96-tól volt eu2-es (4-es kód), hacsak nem teljesítette 93-94-ben is és valahogy átírták a forgalmiban, adatbázisban.

Link to comment
Megosztás:

Ez gondolom annyit takar, hogy ugye a tiéd euro2-es (kék) és ha nem hozza az értéket, de ők mégis átengedik "valahogy :)", és Te kimész vele, megállít egy NKH-s, akkor Őket keményen megbüntetik. Vagy van olyan varia is, hogy a Te autód eu2-es elvileg, de pl. a forgalmiban eu3 vagy eu4-nek megfelelő kód van, így a forgalmid hibás. Elméletileg 96-tól volt eu2-es (4-es kód), hacsak nem teljesítette 93-94-ben is és valahogy átírták a forgalmiban, adatbázisban.

Nah ezt elataláltad...Teljesen telibe találtad a dolgot...És én ezért adnám el az autot ?? Lehet hogy csak lambdaszonda baja van mert volt ahol jol beállt az érték+ a katalizátorom sem lehet a legább sztem

Link to comment
Megosztás:

Lehet nem ide tartozik,mert corsa c 1.0 -ról lenne szó,de hátha van valakinek valami ötlete.A hiba a következő a elöszőr hideg indításnál nem indult be a motor,kulcs fordit hallani beáll minden,de csak reszel nem indul, néha többszörre sem kulcs vissza újra próba pöccre indul,ezt néha egyet gondolt és csinálta.Most meg ha leállitom akkor csinálja ,és még szerviz lámpát is kidobja ekkor kulcs vissza üjra gyujtás és bepöccen.Menetközben szép simán megy jól húz ezres létére nem fogyaszt többet mint új korában,alpjárat nem ingadozik.Hozzá teszem,hogy 115 ezer van benne gyergyák még nem voltak cserélve ,most áll olaj csere előtt tavaly cseréltem olajat szűrőt,levegőszűrőt,az üzemanyag szűrő jó pár éve nem volt cserélve,lehet az a ludas?de akkor miért müködik indulás után hiba nélkül,lukoilnál tankolom,eddig nem vacakolt,és egyet gondol és néha szórakozik velem.van valami tippetek?

Link to comment
Megosztás:

Lehet nem ide tartozik,mert corsa c 1.0 -ról lenne szó,de hátha van valakinek valami ötlete.A hiba a következő a elöszőr hideg indításnál nem indult be a motor,kulcs fordit hallani beáll minden,de csak reszel nem indul, néha többszörre sem kulcs vissza újra próba pöccre indul,ezt néha egyet gondolt és csinálta.Most meg ha leállitom akkor csinálja ,és még szerviz lámpát is kidobja ekkor kulcs vissza üjra gyujtás és bepöccen.Menetközben szép simán megy jól húz ezres létére nem fogyaszt többet mint új korában,alpjárat nem ingadozik.Hozzá teszem,hogy 115 ezer van benne gyergyák még nem voltak cserélve ,most áll olaj csere előtt tavaly cseréltem olajat szűrőt,levegőszűrőt,az üzemanyag szűrő jó pár éve nem volt cserélve,lehet az a ludas?de akkor miért müködik indulás után hiba nélkül,lukoilnál tankolom,eddig nem vacakolt,és egyet gondol és néha szórakozik velem.van valami tippetek?

Szerintem az immoval lesz a hiba főleg ha idításnál lámpát dob

Link to comment
Megosztás:

Egy óriási segítségre lenne szükségem. Tudna valaki motorcserében segíteni? Nincs semmi extra, ugyanolyan motort kellene betenni mint ami benne van. x14sz-ről lene szó. Sajnos máshogy nem tudom megoldani a forgalmis problémát. Nagyon megköszönném, ha valaki segítene. Természetesen anyagilag sem lennék hálátlan.

Link to comment
Megosztás:

Szakiktól kérdezném, hogy a párom használja az autót és azt vette észre hogy 30-40km/h környékén rángat az autó. És elvileg nem fordulatszám függő.

98-as 1.2 8 szelepes motor.

Üzemanyag szűrő, tankszellőztető (ezt hol találom különben?) elosztó , gyertya stb mi lehet a gond. Találkozott e valaki hasonló problémával? Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Most hogy kipróbálltam én is valóban ha finoman gyorsítok kettesben akkor 30-40 körül mint régen a szivatós autóknál mikor még nem melegedett be rendesen rángat egy kicsit vagy torpan, ha kipörgetem akkor nincs ilyen probléma.

Ha a gázpedál poti ki van kopva mi a jelenség?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szüksége...
2 hetet állt a kisautóm(X12SZ), és 2 hét után nem akar beindulni...:(
Indít indít de semmi.. Megnéztem a karburátort és mintha nem lenne benne benzin, akkor után üzemanyag pumpa relé nem kattant megnéztem és tényleg rossz, csere! Na most csere után a tekercsnél a test kábel mintha elszállt volna és most sem jó, csak ha külön le testelem! Így működik és az üzemanyag pumpát is hallom, hogy megy illetve ha lehúzom a benzin csövet jön a "lé"! :) Aksit lemerítettem a sok indítózással, most rátöltöttem, de még mindig semmi.... Soha nem volt ilyesmi baja.. Nem értem.. Hibakódot olvastam ki belőle, de nem villog hibát... Esetleg valami tipp, ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Egy óriási segítségre lenne szükségem. Tudna valaki motorcserében segíteni? Nincs semmi extra, ugyanolyan motort kellene betenni mint ami benne van. x14sz-ről lene szó. Sajnos máshogy nem tudom megoldani a forgalmis problémát. Nagyon megköszönném, ha valaki segítene. Természetesen anyagilag sem lennék hálátlan.

Dirty barátod?

Link to comment
Megosztás:

Szakiktól kérdezném, hogy a párom használja az autót és azt vette észre hogy 30-40km/h környékén rángat az autó. És elvileg nem fordulatszám függő.

98-as 1.2 8 szelepes motor.

Üzemanyag szűrő, tankszellőztető (ezt hol találom különben?) elosztó , gyertya stb mi lehet a gond. Találkozott e valaki hasonló problémával? Köszönöm

Gyújtógyertya és gyújtókábel ellenőrzés, esetleg csere!

Link to comment
Megosztás:

Most hogy kipróbálltam én is valóban ha finoman gyorsítok kettesben akkor 30-40 körül mint régen a szivatós autóknál mikor még nem melegedett be rendesen rángat egy kicsit vagy torpan, ha kipörgetem akkor nincs ilyen probléma.

Ha a gázpedál poti ki van kopva mi a jelenség?

Gyújtógyertya és gyújtókábel ellenőrzés, esetleg csere!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.