hakapeszimaki Elküldve Május25, 2013 Megoszt Elküldve Május25, 2013 Két oldallal hátrébb volt róla szó...meg úgy kb. minden ötödik oldalon előkerül a téma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Milyen számú kilométeróra műszeregység van egy sima mezei 94-es 1.4 c14nz corsa-ban? Mármint W=.... vagy K=.....? Nekem W1150 -es van benne, nem tudom, hogy ez való-e egyáltalán bele, sima nem ford.számos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Délután kicseréltem a kézifék kötelet és a vezető elemeket amik a hátsó hídon vannak, végre ismét jó a kézifék. Bele volt rohadva a vezető elemekbe a bowden, ezért nem engedett vissza. A csere nem vészes, akna sem kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 J0hnny! Nagyon köszönöm a segítséged a motor hangjával kapcsolatban, de nem szedtem le a szelepfedelet, mert idő közben eladtam az autót! Viszont van egy másik, ugyan ezzel a motorral szerelt autónk is, annak a hangjával kapcsolatban lenne majd kérdésem. Majd csinálok róla hangfelvételt! Köszönöm addig is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
r.zozoka Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 üdv szóval valaki tud valami megoldást arra hogy a 1.4 60le 1996-os 8 szelepes corsából hogyan lesz könnyen 90le körüli? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 üdv szóval valaki tud valami megoldást arra hogy a 1.4 60le 1996-os 8 szelepes corsából hogyan lesz könnyen 90le körüli? Hát, például egy komplett 1,4 SE hengerfej, befecskendezővel, injektorhíddal, motorvezérlővel, és a hozzá való AC pumpával csodákra képes :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Hát, például egy komplett 1,4 SE hengerfej, befecskendezővel, injektorhíddal, motorvezérlővel, és a hozzá való AC pumpával csodákra képes :) +c20xe leömlő. ezekkel lesz 90le közelében az 1.4 8V. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Sziasztok! Kilátásban van egy Corsa B Combo vásárlása. Ennek kapcsán szeretném megkérdezni, hogy mik a vélemények az 1.7 D Isuzu motorról? Mik a főbb hibalehetőségek, mennyire problémás/megbízható motor? Városi használatra alkalmas? Köszi előre is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Ez gyakori rohadási pont ezeken a korzákon? :D https://www.dropbox.com/sh/lsbwwrxklllfqle/DHRfh6iaj4 Az a durva hogy friss műszakis volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Május28, 2013 Megoszt Elküldve Május28, 2013 Ez gyakori rohadási pont ezeken a korzákon? :D https://www.dropbox.com/sh/lsbwwrxklllfqle/DHRfh6iaj4 Az a durva hogy friss műszakis volt... Sajnos mondhatni gyakori, az enyémen is látszik, bár közel sem ilyen rohadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Hali Utólagosan beépített fényszóró magasság állító motor kábelezéssel lenne kérdésem. Elől a lámpáknál ott lóg a csati és a kábel a motorhoz, úgyh be van húzva gyárilag, s gondolom a világítás kapcsoló környékén is ott van a másik vége, de még nem nézegettem pontosan. Ez a kérdésem, h hátha vki kötött már be... pontosan honnan kell lehúznom a szálakat a kapcsolóhoz? A biztosíték táblánál keressem, vagy vhol ott lesznek a vak szálak? Ha vki csinált ilyet, akkor azért megkönnyítené a dolgomat! :) Köszi előre is! És igen még egy fontos. A kábelek, kábelszínek, hogyan csatlakoznak a kapcsoló saruira, milyen sorrendben, melyikre, melyik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 És igen még egy fontos. A kábelek, kábelszínek, hogyan csatlakoznak a kapcsoló saruira, milyen sorrendben, melyikre, melyik? Kérdéseimre a válasz megvan, félig. elől a csatiknál Barna: TEST Sárgabarna és sárga szál, ami bejön a beltérbe a lábhoz a csatiba, de FEL már nem jön. Onnan kell levennem. Idáig tiszta. Akkor jön a kapcsoló amin vannak lábak(4db): 3, 4, 6, 7 Annyit tudok, h a: 3-as az barnaszál-->az test lesz akkor 99% 4-es az Szürkezöld--> Na ez mi? (gyújtás lehet?)--->Ezt nem tudom... 6-os az sárgaszál--> Ez akkor a motortól jövő sárga ez tiszta. 7-es szál, aminek a színét nem tudom, de kizárásos alapon a motortól jövő sárgabarna lehet. Viszont a kapcsoló az Astrából, vagy Calibrából van és a szálak rajta maradtak a csatin amiket tudok és fentebb leírtam, h rajta van, szal ezek szín azonosak lehetnek? Pl.. a szürkezöld miatt kérdezem, mert arról fogalmam sincs mi lehet, csak gondolom, h az gyújtás lehet, mert a motor, meg a kapcsoló sehonnan nem kap eddig +... csak erről kaphat. Thx előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Jó reggelt mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki aki olyan otthon szerelgetős fajta szedte-e már le a kormánykereket?!? :) Éppeb ezzel bajlódom, a rögzítő anyát és alátétet sikerült levennem, de a kormány nem csúszik le a bordás tengelyről!! Van valami trükkje, hogy hogyan is jön le?? Vagy csak picit rá van gyógyúlvamert 19 éve talán még senki nem akarta leszedni?! :) 94'-es 5 ajtós Swing Corsa B az "áldozat" :) Aki tud segítsen pls.. :) Köszi ThUnDeR Én csináltam lehuzòt hozzá kell két hosszu 6 os kapupánt két párhuzamos oldalán leköszürül belemegy abba a vályatba ami van a kormányon egy laposvas 3 furat középre egy 8 as csavar ja a lapovasba menet bedugod a kapupántot elfordítod mint egy bajonett zárat aztán a középső csavart tekerve lehuzza a kormányt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bilux Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Srácok!Az első ajtóban (3 ajtós autó) szeretnék hangszórót cserélni mert a gyári megadta magát szétporladt a szivacsos membrán.Elég spéci kerete van milyet érdemes belevenni kell neki kiemelő keret vagy ha veszek egy 16cm-es mélyközepet felcsavarozom lemezcsavarral akkor jó lesz? Elfér?Kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Hali Utólagosan beépített fényszóró magasság állító motor kábelezéssel lenne kérdésem. Elől a lámpáknál ott lóg a csati és a kábel a motorhoz, úgyh be van húzva gyárilag, s gondolom a világítás kapcsoló környékén is ott van a másik vége, de még nem nézegettem pontosan. Ez a kérdésem, h hátha vki kötött már be... pontosan honnan kell lehúznom a szálakat a kapcsolóhoz? A biztosíték táblánál keressem, vagy vhol ott lesznek a vak szálak? Ha vki csinált ilyet, akkor azért megkönnyítené a dolgomat! :) Köszi előre is! És igen még egy fontos. A kábelek, kábelszínek, hogyan csatlakoznak a kapcsoló saruira, milyen sorrendben, melyikre, melyik? Én is utólagosan kötöttem be, először a magyar rajz alapján, ami egy kalap sz@r volt, aztán a német alapján bekötve azóta is tökéletesen üzemel. A kint lógó vezetékek másik vége a bal lábtér műanyag mögötti két nagy csatlakozóban van, fejből már meg nem mondom melyikek, de multiméter szakadással ki lehet mérni, ahogy én is tettem. Srácok! Az első ajtóban (3 ajtós autó) szeretnék hangszórót cserélni mert a gyári megadta magát szétporladt a szivacsos membrán. Elég spéci kerete van milyet érdemes belevenni kell neki kiemelő keret vagy ha veszek egy 16cm-es mélyközepet felcsavarozom lemezcsavarral akkor jó lesz? Elfér? Kösz. Ha normálisan szeretnéd megcsinálni akkor kiemelő keretet veszel hozzá, nem olyan vészes az ára, a hangszóró pedig mindegy, csak túl nagy mágnesest ne vegyél mert hozzá fog érni a kasztnihoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Én is utólagosan kötöttem be, először a magyar rajz alapján, ami egy kalap sz@r volt, aztán a német alapján bekötve azóta is tökéletesen üzemel. A kint lógó vezetékek másik vége a bal lábtér műanyag mögötti két nagy csatlakozóban van, fejből már meg nem mondom melyikek, de multiméter szakadással ki lehet mérni, ahogy én is tettem. Hali Csigi, nexz kommentben leírtam, h megvan. :) Csak a kapcsolónál levő 4 szál, számozott saruk, h jönnek össze? esetleg a leírás linkje megvan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Vettem új alapjárati motort, de beszereltem, és indítás után az alapjárat kb. 3500-4000-es. Van mód a betanításra, gondolok én resetelni kell az ECU-t? vagy ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lordcoyote Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni: tavaszi kerékcserekor javasolta a szerelő, hogy cseréljünk első fékpofákat és féktárcsát, ami megtörtént. A gondom az, hogy azóta, fékezéskor az egyik oldalon éles csikorgás hallható, olyan a hang mikor egy Ikarus csikorog :) Mikor vissza vittem megkérdezni, a szerelő azt mondta, hogy ez normális, bekopik majd pár hónap múlva. Kérdésem az lenne, hogy ez tényleg így van, vagy valami nem ok szerintetek? Köszönöm előre is a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Vettem új alapjárati motort, de beszereltem, és indítás után az alapjárat kb. 3500-4000-es. Van mód a betanításra, gondolok én resetelni kell az ECU-t? vagy ilyesmi? gyújtás ráad-alapjárati csati levesz-gyújtás levesz-csati vissza. Ezt háromszor-négyszer. ECU "reset" (igazából csak hibakódokat töröl szerintem): áramtalanítás,kb. fél percig akkusarut levesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
r.zozoka Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 +c20xe leömlő. ezekkel lesz 90le közelében az 1.4 8V. köszi a választ esetleg egy körübelüli árat is tudsz, hogy mennyi lenne hozzá ezeket beszerezni? gondolom bontóból érdemes ezekkel foglalkozni ugye? + ez a c20xe leömlő ez kell hozzá vagy csak ez is dobna rajt? (csak mert, ha nem akkor egyszerre nem tenném hozzá azt is :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ThUnDeR1982 Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Én csináltam lehuzòt hozzá kell két hosszu 6 os kapupánt két párhuzamos oldalán leköszürül belemegy abba a vályatba ami van a kormányon egy laposvas 3 furat középre egy 8 as csavar ja a lapovasba menet bedugod a kapupántot elfordítod mint egy bajonett zárat aztán a középső csavart tekerve lehuzza a kormányt. Aha, közben már valami lehúzó félét már én is csináltam :) Egyébként neked nagy erő kellett hogy lehúzd akormányt? márt egyenlőre az a problémám, hogy nem tudok központosan ráfogni, és hiába tekerem a csavart, nem a kormányt húzza le, hanem inkább lecsúszik a kormányoszlop tengelyéről és elvész az erő .) Tudnál képet küldeni a szerkesztett lehúzóról? :) Köszi előre is. ThUnDeR Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 köszi a választ esetleg egy körübelüli árat is tudsz, hogy mennyi lenne hozzá ezeket beszerezni? gondolom bontóból érdemes ezekkel foglalkozni ugye? + ez a c20xe leömlő ez kell hozzá vagy csak ez is dobna rajt? (csak mert, ha nem akkor egyszerre nem tenném hozzá azt is :P ) Tehát C14SE hf,kábelköteg és ecu,vezérműtengely,szívósorról van szó.Árak nagyon változnak de csak ezek kb. 60eft-ot tesznek ki,viszont arra is gondolni illik,hogy ezek az se motorok legfiatalabbja is 20éves és egynél többször is megjárták már a hold-föld távolságot valszeg. Tehát felújítás nélkül én nem tennék össze a blokkal egy ilyen hengerfejet.Meg vannak még apróságok,amiket be kell szerezni pl,gumicső a légszűrőház után,vízcső is más a blokk mögött a fűtött pillangószelepház miatt...stb. Nos mire normálisan összerakják neked az alsó hangon 120 ropi. c20xe leömlő 8-10e+CNCvel talpat kell hozzá vágni kipuff sortömítés mintájára+alakítani kell rajta préssel,hegesztővel,flexicső a rendszerhez csatlakozni. 30ropiból az is fenn van. Szal igazából az lenne a legjobb és legegyszerűbb,ha raknál bele egy 1.4 16V vagy 1.6 16V-t kompletten,bár az 1.6 16v durván eszi az olajat. Szarok ezek mind. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 bár az 1.6 16v durván eszi az olajat. Szarok ezek mind. :D Csak az X16XE és XEL, a C16XE első szériái még jók voltak, de abból meg nem találsz olyat, aminek nem nyomták ki a szemét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni: tavaszi kerékcserekor javasolta a szerelő, hogy cseréljünk első fékpofákat és féktárcsát, ami megtörtént. A gondom az, hogy azóta, fékezéskor az egyik oldalon éles csikorgás hallható, olyan a hang mikor egy Ikarus csikorog :) Mikor vissza vittem megkérdezni, a szerelő azt mondta, hogy ez normális, bekopik majd pár hónap múlva. Kérdésem az lenne, hogy ez tényleg így van, vagy valami nem ok szerintetek? Köszönöm előre is a tanácsokat! Előfordul a fékpor megül a tárcsán ezért nyikorog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Május29, 2013 Megoszt Elküldve Május29, 2013 Aha, közben már valami lehúzó félét már én is csináltam :) Egyébként neked nagy erő kellett hogy lehúzd akormányt? márt egyenlőre az a problémám, hogy nem tudok központosan ráfogni, és hiába tekerem a csavart, nem a kormányt húzza le, hanem inkább lecsúszik a kormányoszlop tengelyéről és elvész az erő .) Tudnál képet küldeni a szerkesztett lehúzóról? :) Köszi előre is. ThUnDeR megkeresem lefotózom egyszerű mint a faék. Kell hozzá erő kézzel nem veszed le Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts