Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azoknak a kis "V alakú műanyag vezetőknek, amiben a kézifék bowden csúszik, mi a nevük? Lehet ilyet kapni újonnan? Tegnap láttam, hogy abba van belerohadva a bowden, emiatt szorul. Bowden van már, viszont nemtudom, azokat is kis szarokat is kellene-e cserélni.

A fékdobokat hogyan lehet levenni? A koronás anyát kicsavarom, addig oké, de hogy jön le a dob? Kell hozzá valami lehúzó? Vagy csak kalapács?

Elküldve

A fékdobokat hogyan lehet levenni? A koronás anyát kicsavarom, addig oké, de hogy jön le a dob? Kell hozzá valami lehúzó? Vagy csak kalapács?

Ha nincs vállasra kopva a dob, akkor lejön egy két koppintás után, ha válla van, akkor vissza kell hajtani az autómata utánállítót hátulról benyúlva.

Elküldve

nekem kayabák vannak benne abbol is az xtreme olyan kemények ha beteszek 80 kg a csombiba meg se mozdul egy milit se előnye hogy befekszik mindenhova de viszont ezen a jo utakon szétver minden mást az utolso kavicsot is érzed az uton ha átmész rajta.

Egy a lényeg QH t szerintem ne vegyetek a többi csak jobb lehet.

Elküldve

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Adam1: a "V" alakú műanyagot, ha nincs szétszakadva, tisztítsd meg és zsírozd be, tökéletes lesz. Fékdob pedig, koronás le, csapággyal együtt jön a dob némi koccintással, E kadett fíling:D

Elküldve

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Olvassatok már utána, mi a különbség a két fajta teló között és utána beszéljetek...

Elküldve

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. Szüleimnek van egy 3 ajtós, 1995-ös B Corsa-juk. Tünkrementek benne az első ülések, így szeretnénk bele venni másikat. A kérdésem az lenne, hogy a C corsa üléseit egyszerűen bele lehet-e tenni vagy van esetleg más javaslat?

Köszi előre is!

Elküldve

Olvassatok már utána, mi a különbség a két fajta teló között és utána beszéljetek...

Tudom mi a különbség, annyi, hogy a gáz töltésű nyomást gyakorol az olajra így nem "hígul, habosodik" fel, ami által "szélsőséges" terhelésnél is megmarad a csillapítás, mikor már melegszik. Igazából engem nem mozgat, hogy mi a különbség az elvében, én a tapasztalatot írom, hogy a sima hagyományos nekem sokkal szimpatikusabb, kényelmesebb, komfortosabb mint a gázos és pont.

Elküldve

Magyarul telenyomtad levegővel, na az egy szép játék lelégteleníteni. :D

Nem, nem :D hanem jó sokat légtelenítettünk, volt benne bubi, de a végére nem lett.

De már megoldódott, és egy rugó szakadt szét aztután ahogy a dobot feltettük, és nem húzta a pofákat. Szerelő szett, csere, és már suhant is.

Köszönöm mindenkinek!

Peace

Elküldve

Lengéscsillapító megvéve, végül a magnum lett. Ha lesz olyan jó mint a lenti videón a rugójuk már megérte ennyi pénzért.

Elküldve

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Adam1: a "V" alakú műanyagot, ha nincs szétszakadva, tisztítsd meg és zsírozd be, tökéletes lesz. Fékdob pedig, koronás le, csapággyal együtt jön a dob némi koccintással, E kadett fíling:D

Közben keresgéltem, és a Cromaxnál találtam ilyen műanyagot, kézifék kötél vezető a neve. Az ára nem egész 200 Ft/db gyári újban, szóval ennyit megér :) Egyébként ajánlom mindenkinek a Cromaxot, hogyha ilyen mütyűrt, patentot gumitömítést egyebet keres, meglepő dolgok is vannak, és egész baráti áron. Csak Opel/Skoda/Ford/Suzuki cuccok vannak, de azokból egész meglepő választék :)

Elküldve

Közben keresgéltem, és a Cromaxnál találtam ilyen műanyagot, kézifék kötél vezető a neve. Az ára nem egész 200 Ft/db gyári újban, szóval ennyit megér :) Egyébként ajánlom mindenkinek a Cromaxot, hogyha ilyen mütyűrt, patentot gumitömítést egyebet keres, meglepő dolgok is vannak, és egész baráti áron. Csak Opel/Skoda/Ford/Suzuki cuccok vannak, de azokból egész meglepő választék :)

Nem rossz a Cromax ebből a szempontból de nekem személy szerint átláthatatlan az oldal, és eléggé értelmetlen, pl egy Bárdi féle webshop már valami, ott könnyű megtalálni a dolgokat, árakat, cikkszámokat.

Cromaxnál meg vagy van kép, vagy nincs, semmitmondó leírások, sokszor nem is oda tartozik ahol van egy alkatrész.

Konkrétan a boltjában még nem jártam de az oldal nem jött be.

Egyébként ilyen oldal még a Müllerautó volt, ott is sok ilyen apró alkatrészt meg lehet találni, a legkisebb fagydugóig. De most meg nem elérhető az országodból üzenet vár már egy ideje :D

Elküldve

Az alábbi a gondom a tetőről lejőtt a lakk ugy döntöttem nem fényeztetem hanem foliázom.

valakinek valami tapasztalat a foliázásròl?

Elküldve

Az alábbi a gondom a tetőről lejőtt a lakk ugy döntöttem nem fényeztetem hanem foliázom.

valakinek valami tapasztalat a foliázásròl?

Nekem fólia van rajta. Amúgy ha le van kopva a lakk az látszani fog ha le lesz húzva. Fólia elött érdemes egy polirt csináltatni mert ami a fólia alatt van kis hibák azt mind kidobja. A másik ha tartós fólia kell akkor ne a legolcsóbbat vedd. (220-180ast! Alatta hulladék az összes! 3d-s sokat lehet takarítani ezért ha van lehetőség inkább mattot annak meg az a hátránya könnyen karcos lesz ha csak úgy nature van) ÉRdemes még olyan színben venni amilyen a kocsi. Sokat oltanak a fekete fólia miatt mert amúgy kék a kocsi.... Egyéb kérdés?
Elküldve

Nekem fólia van rajta. Amúgy ha le van kopva a lakk az látszani fog ha le lesz húzva. Fólia elött érdemes egy polirt csináltatni mert ami a fólia alatt van kis hibák azt mind kidobja. A másik ha tartós fólia kell akkor ne a legolcsóbbat vedd. (220-180ast! Alatta hulladék az összes! 3d-s sokat lehet takarítani ezért ha van lehetőség inkább mattot annak meg az a hátránya könnyen karcos lesz ha csak úgy nature van) ÉRdemes még olyan színben venni amilyen a kocsi. Sokat oltanak a fekete fólia miatt mert amúgy kék a kocsi.... Egyéb kérdés?

Nekem egyenletesen matt a teteje nincs lakk csak a fekete festék nincsenek hibák mélyedések. Reggel mevettem a foliát 220 mikronos nem gagyi talaáltam egy helyet 3300 ft böl mevan karbon mintás selyem fényű nem teljesen matt válalnak rá 5 év garit, a felrakására leszek kiváncsi mennyire lesz nehézkes.

Ja egy tanács a kefés mosòt felejtsük el akitöl vettem a kocsit ott mosata. érdekes mondjuk hogy csak a tetején látszott meg de ott nagyon.

Elküldve

Nekem egyenletesen matt a teteje nincs lakk csak a fekete festék nincsenek hibák mélyedések. Reggel mevettem a foliát 220 mikronos nem gagyi talaáltam egy helyet 3300 ft böl mevan karbon mintás selyem fényű nem teljesen matt válalnak rá 5 év garit, a felrakására leszek kiváncsi mennyire lesz nehézkes.

Ja egy tanács a kefés mosòt felejtsük el akitöl vettem a kocsit ott mosata. érdekes mondjuk hogy csak a tetején látszott meg de ott nagyon.

Ha most raksz először szerintem lehet venni még fóliát. Tanácsolom használj kis vizet(nagyon kevés kell és az is csak permetezve). Kell hőlégfúvó + simító (filces). Nem nehéz felrakni de szólj valakinek h segítsen. (szerintem 2 emberes) Kezdésnek meg vágj le az anyagból és foliázz le pl kulcstartót, mert ugye 152cm széles és x méter hosszú, tehát lehet húzni is ha kell és nem cm pontosan vetted/adták el. Kéderguminál meg plexi kártyával be lehet nyomni, hátul visszahajtani leragasztani, oldalt meg a díszlécek tökéletesen takarnak, tartanak. A vizet azért írtam mert ugyan fel lehet tépni de a felület egész nagy ekkora felületnél elég kalandos lehet. A víznek annyi a hátul ütője h hólyagos lehet a fólia(ezért nem írják h rakjad azzal), de ezt a minta melett kis vágás/szúrás meg lehet oldani+ simító. Látszani se fog. Pl nekem a tetőablak miatt kellett a hőlégfúvö és a csomagtér ajtónál. Jah és folyamatába kell ragasztani nem csak lehúzod és egybe az egészet......

  • Like 1
Elküldve

Ha most raksz először szerintem lehet venni még fóliát. Tanácsolom használj kis vizet(nagyon kevés kell és az is csak permetezve). Kell hőlégfúvó + simító (filces). Nem nehéz felrakni de szólj valakinek h segítsen. (szerintem 2 emberes) Kezdésnek meg vágj le az anyagból és foliázz le pl kulcstartót, mert ugye 152cm széles és x méter hosszú, tehát lehet húzni is ha kell és nem cm pontosan vetted/adták el. Kéderguminál meg plexi kártyával be lehet nyomni, hátul visszahajtani leragasztani, oldalt meg a díszlécek tökéletesen takarnak, tartanak. A vizet azért írtam mert ugyan fel lehet tépni de a felület egész nagy ekkora felületnél elég kalandos lehet. A víznek annyi a hátul ütője h hólyagos lehet a fólia(ezért nem írják h rakjad azzal), de ezt a minta melett kis vágás/szúrás meg lehet oldani+ simító. Látszani se fog. Pl nekem a tetőablak miatt kellett a hőlégfúvö és a csomagtér ajtónál. Jah és folyamatába kell ragasztani nem csak lehúzod és egybe az egészet......

Köszi a segítséget már meg van nem volt egyszerű de megvan. azzal volt a gond, hogy hol is kezdjük egész jol ment azután hála istenek olyan volt a folia hogy van benne levegő kivezető a beragadt levegő is eltávozik valami gyári mikropulusok vannak benne, a szévédőgumi okozta a legtöbb fejfájást. de nagyon jo lett. Igazad van min 2 ember kell de az elején jò lett volna egy 3.

Elküldve

ma visszakaptam a járgányt, kicsit érezhetem hogy milyen is volt annó új korában :D -nem gázost vettem de a pattogás megvan.

Elküldve

ma visszakaptam a járgányt, kicsit érezhetem hogy milyen is volt annó új korában :D -nem gázost vettem de a pattogás megvan.

Majd puhulni fog idővel, meg pár kátyúval később, a szilentek belapulnak majd.

Milyen került bele? :)

Elküldve

Majd puhulni fog idővel, meg pár kátyúval később, a szilentek belapulnak majd.

Milyen került bele? :)

Magnum technology, kíváncsi leszek meddig bírják.
Elküldve

Magnum technology, kíváncsi leszek meddig bírják.

Nem néz ki rosszul, valami lengyel cucc az biztos, majd meglátjuk mit bír, egy al-ko-nál csak többet. :)

Elküldve

Jó reggelt mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy valaki aki olyan otthon szerelgetős fajta szedte-e már le a kormánykereket?!? :) Éppeb ezzel bajlódom, a rögzítő anyát és alátétet sikerült levennem, de a kormány nem csúszik le a bordás tengelyről!!

Van valami trükkje, hogy hogyan is jön le?? Vagy csak picit rá van gyógyúlvamert 19 éve talán még senki nem akarta leszedni?! :)

94'-es 5 ajtós Swing Corsa B az "áldozat" :)

Aki tud segítsen pls.. :)

Köszi

ThUnDeR

Elküldve

üdv nem találtam meg a kérdésemre a pontos választ...

van nekem egy 1996-os 5ajtós 1.4-es 8szelepes 60lovas corsa b autóm és szeretném ha a 90le közelelébe kerülne.

milyen megoldások játszanak? kb mennyi ért?

Elküldve

üdv nem találtam meg a kérdésemre a pontos választ...

van nekem egy 1996-os 5ajtós 1.4-es 8szelepes 60lovas corsa b autóm és szeretném ha a 90le közelelébe kerülne.

milyen megoldások játszanak? kb mennyi ért?

Haka, kapás van! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.