Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Azoknak a kis "V alakú műanyag vezetőknek, amiben a kézifék bowden csúszik, mi a nevük? Lehet ilyet kapni újonnan? Tegnap láttam, hogy abba van belerohadva a bowden, emiatt szorul. Bowden van már, viszont nemtudom, azokat is kis szarokat is kellene-e cserélni.

A fékdobokat hogyan lehet levenni? A koronás anyát kicsavarom, addig oké, de hogy jön le a dob? Kell hozzá valami lehúzó? Vagy csak kalapács?

Link to comment
Megosztás:

A fékdobokat hogyan lehet levenni? A koronás anyát kicsavarom, addig oké, de hogy jön le a dob? Kell hozzá valami lehúzó? Vagy csak kalapács?

Ha nincs vállasra kopva a dob, akkor lejön egy két koppintás után, ha válla van, akkor vissza kell hajtani az autómata utánállítót hátulról benyúlva.

Link to comment
Megosztás:

nekem kayabák vannak benne abbol is az xtreme olyan kemények ha beteszek 80 kg a csombiba meg se mozdul egy milit se előnye hogy befekszik mindenhova de viszont ezen a jo utakon szétver minden mást az utolso kavicsot is érzed az uton ha átmész rajta.

Egy a lényeg QH t szerintem ne vegyetek a többi csak jobb lehet.

Link to comment
Megosztás:

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Adam1: a "V" alakú műanyagot, ha nincs szétszakadva, tisztítsd meg és zsírozd be, tökéletes lesz. Fékdob pedig, koronás le, csapággyal együtt jön a dob némi koccintással, E kadett fíling:D

Link to comment
Megosztás:

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Olvassatok már utána, mi a különbség a két fajta teló között és utána beszéljetek...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni. Szüleimnek van egy 3 ajtós, 1995-ös B Corsa-juk. Tünkrementek benne az első ülések, így szeretnénk bele venni másikat. A kérdésem az lenne, hogy a C corsa üléseit egyszerűen bele lehet-e tenni vagy van esetleg más javaslat?

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Olvassatok már utána, mi a különbség a két fajta teló között és utána beszéljetek...

Tudom mi a különbség, annyi, hogy a gáz töltésű nyomást gyakorol az olajra így nem "hígul, habosodik" fel, ami által "szélsőséges" terhelésnél is megmarad a csillapítás, mikor már melegszik. Igazából engem nem mozgat, hogy mi a különbség az elvében, én a tapasztalatot írom, hogy a sima hagyományos nekem sokkal szimpatikusabb, kényelmesebb, komfortosabb mint a gázos és pont.

Link to comment
Megosztás:

Magyarul telenyomtad levegővel, na az egy szép játék lelégteleníteni. :D

Nem, nem :D hanem jó sokat légtelenítettünk, volt benne bubi, de a végére nem lett.

De már megoldódott, és egy rugó szakadt szét aztután ahogy a dobot feltettük, és nem húzta a pofákat. Szerelő szett, csere, és már suhant is.

Köszönöm mindenkinek!

Peace

Link to comment
Megosztás:

Én Lip-et tettem hátulra- sima olajosat, elől nem tudom a márkát, csak annyit, hogy gázos, még szerelő cserélte az elsőket anno. De jóval keményebb, kopogósabb azóta az eleje, így azt mondanám, hogy soha többet gáztöltésűt, jó a sima olajos, ha használni is akarod a kocsit.

Adam1: a "V" alakú műanyagot, ha nincs szétszakadva, tisztítsd meg és zsírozd be, tökéletes lesz. Fékdob pedig, koronás le, csapággyal együtt jön a dob némi koccintással, E kadett fíling:D

Közben keresgéltem, és a Cromaxnál találtam ilyen műanyagot, kézifék kötél vezető a neve. Az ára nem egész 200 Ft/db gyári újban, szóval ennyit megér :) Egyébként ajánlom mindenkinek a Cromaxot, hogyha ilyen mütyűrt, patentot gumitömítést egyebet keres, meglepő dolgok is vannak, és egész baráti áron. Csak Opel/Skoda/Ford/Suzuki cuccok vannak, de azokból egész meglepő választék :)

Link to comment
Megosztás:

Közben keresgéltem, és a Cromaxnál találtam ilyen műanyagot, kézifék kötél vezető a neve. Az ára nem egész 200 Ft/db gyári újban, szóval ennyit megér :) Egyébként ajánlom mindenkinek a Cromaxot, hogyha ilyen mütyűrt, patentot gumitömítést egyebet keres, meglepő dolgok is vannak, és egész baráti áron. Csak Opel/Skoda/Ford/Suzuki cuccok vannak, de azokból egész meglepő választék :)

Nem rossz a Cromax ebből a szempontból de nekem személy szerint átláthatatlan az oldal, és eléggé értelmetlen, pl egy Bárdi féle webshop már valami, ott könnyű megtalálni a dolgokat, árakat, cikkszámokat.

Cromaxnál meg vagy van kép, vagy nincs, semmitmondó leírások, sokszor nem is oda tartozik ahol van egy alkatrész.

Konkrétan a boltjában még nem jártam de az oldal nem jött be.

Egyébként ilyen oldal még a Müllerautó volt, ott is sok ilyen apró alkatrészt meg lehet találni, a legkisebb fagydugóig. De most meg nem elérhető az országodból üzenet vár már egy ideje :D

Link to comment
Megosztás:

Az alábbi a gondom a tetőről lejőtt a lakk ugy döntöttem nem fényeztetem hanem foliázom.

valakinek valami tapasztalat a foliázásròl?

Nekem fólia van rajta. Amúgy ha le van kopva a lakk az látszani fog ha le lesz húzva. Fólia elött érdemes egy polirt csináltatni mert ami a fólia alatt van kis hibák azt mind kidobja. A másik ha tartós fólia kell akkor ne a legolcsóbbat vedd. (220-180ast! Alatta hulladék az összes! 3d-s sokat lehet takarítani ezért ha van lehetőség inkább mattot annak meg az a hátránya könnyen karcos lesz ha csak úgy nature van) ÉRdemes még olyan színben venni amilyen a kocsi. Sokat oltanak a fekete fólia miatt mert amúgy kék a kocsi.... Egyéb kérdés?
Link to comment
Megosztás:

Nekem fólia van rajta. Amúgy ha le van kopva a lakk az látszani fog ha le lesz húzva. Fólia elött érdemes egy polirt csináltatni mert ami a fólia alatt van kis hibák azt mind kidobja. A másik ha tartós fólia kell akkor ne a legolcsóbbat vedd. (220-180ast! Alatta hulladék az összes! 3d-s sokat lehet takarítani ezért ha van lehetőség inkább mattot annak meg az a hátránya könnyen karcos lesz ha csak úgy nature van) ÉRdemes még olyan színben venni amilyen a kocsi. Sokat oltanak a fekete fólia miatt mert amúgy kék a kocsi.... Egyéb kérdés?

Nekem egyenletesen matt a teteje nincs lakk csak a fekete festék nincsenek hibák mélyedések. Reggel mevettem a foliát 220 mikronos nem gagyi talaáltam egy helyet 3300 ft böl mevan karbon mintás selyem fényű nem teljesen matt válalnak rá 5 év garit, a felrakására leszek kiváncsi mennyire lesz nehézkes.

Ja egy tanács a kefés mosòt felejtsük el akitöl vettem a kocsit ott mosata. érdekes mondjuk hogy csak a tetején látszott meg de ott nagyon.

Link to comment
Megosztás:

Nekem egyenletesen matt a teteje nincs lakk csak a fekete festék nincsenek hibák mélyedések. Reggel mevettem a foliát 220 mikronos nem gagyi talaáltam egy helyet 3300 ft böl mevan karbon mintás selyem fényű nem teljesen matt válalnak rá 5 év garit, a felrakására leszek kiváncsi mennyire lesz nehézkes.

Ja egy tanács a kefés mosòt felejtsük el akitöl vettem a kocsit ott mosata. érdekes mondjuk hogy csak a tetején látszott meg de ott nagyon.

Ha most raksz először szerintem lehet venni még fóliát. Tanácsolom használj kis vizet(nagyon kevés kell és az is csak permetezve). Kell hőlégfúvó + simító (filces). Nem nehéz felrakni de szólj valakinek h segítsen. (szerintem 2 emberes) Kezdésnek meg vágj le az anyagból és foliázz le pl kulcstartót, mert ugye 152cm széles és x méter hosszú, tehát lehet húzni is ha kell és nem cm pontosan vetted/adták el. Kéderguminál meg plexi kártyával be lehet nyomni, hátul visszahajtani leragasztani, oldalt meg a díszlécek tökéletesen takarnak, tartanak. A vizet azért írtam mert ugyan fel lehet tépni de a felület egész nagy ekkora felületnél elég kalandos lehet. A víznek annyi a hátul ütője h hólyagos lehet a fólia(ezért nem írják h rakjad azzal), de ezt a minta melett kis vágás/szúrás meg lehet oldani+ simító. Látszani se fog. Pl nekem a tetőablak miatt kellett a hőlégfúvö és a csomagtér ajtónál. Jah és folyamatába kell ragasztani nem csak lehúzod és egybe az egészet......

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha most raksz először szerintem lehet venni még fóliát. Tanácsolom használj kis vizet(nagyon kevés kell és az is csak permetezve). Kell hőlégfúvó + simító (filces). Nem nehéz felrakni de szólj valakinek h segítsen. (szerintem 2 emberes) Kezdésnek meg vágj le az anyagból és foliázz le pl kulcstartót, mert ugye 152cm széles és x méter hosszú, tehát lehet húzni is ha kell és nem cm pontosan vetted/adták el. Kéderguminál meg plexi kártyával be lehet nyomni, hátul visszahajtani leragasztani, oldalt meg a díszlécek tökéletesen takarnak, tartanak. A vizet azért írtam mert ugyan fel lehet tépni de a felület egész nagy ekkora felületnél elég kalandos lehet. A víznek annyi a hátul ütője h hólyagos lehet a fólia(ezért nem írják h rakjad azzal), de ezt a minta melett kis vágás/szúrás meg lehet oldani+ simító. Látszani se fog. Pl nekem a tetőablak miatt kellett a hőlégfúvö és a csomagtér ajtónál. Jah és folyamatába kell ragasztani nem csak lehúzod és egybe az egészet......

Köszi a segítséget már meg van nem volt egyszerű de megvan. azzal volt a gond, hogy hol is kezdjük egész jol ment azután hála istenek olyan volt a folia hogy van benne levegő kivezető a beragadt levegő is eltávozik valami gyári mikropulusok vannak benne, a szévédőgumi okozta a legtöbb fejfájást. de nagyon jo lett. Igazad van min 2 ember kell de az elején jò lett volna egy 3.

Link to comment
Megosztás:

ma visszakaptam a járgányt, kicsit érezhetem hogy milyen is volt annó új korában :D -nem gázost vettem de a pattogás megvan.

Majd puhulni fog idővel, meg pár kátyúval később, a szilentek belapulnak majd.

Milyen került bele? :)

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy valaki aki olyan otthon szerelgetős fajta szedte-e már le a kormánykereket?!? :) Éppeb ezzel bajlódom, a rögzítő anyát és alátétet sikerült levennem, de a kormány nem csúszik le a bordás tengelyről!!

Van valami trükkje, hogy hogyan is jön le?? Vagy csak picit rá van gyógyúlvamert 19 éve talán még senki nem akarta leszedni?! :)

94'-es 5 ajtós Swing Corsa B az "áldozat" :)

Aki tud segítsen pls.. :)

Köszi

ThUnDeR

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.