hakapeszimaki Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Hátul hagyták a lambdát, ahol a C20XE-n volt? :rolleyes:Eredeti helyén hagytuk.
tgabika76 Elküldve Április13, 2013 Elküldve Április13, 2013 A mai füredi tuningtalin is megjelent a típusból két generáció: Semmi közelebbit nem tudok róluk, ismerősek esetleg valakinek?
Pistiv Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 A mai füredi tuningtalin is megjelent a típusból két generáció: Semmi közelebbit nem tudok róluk, ismerősek esetleg valakinek? A DZX-est tudhatom, ha kell.... miért? (valszeg ő ismerni fogja a mellette állót is) :)
tgabika76 Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Ja, nem azért, csak azt hittem esetleg ide valóak a fórumra...
Pistiv Elküldve Április14, 2013 Elküldve Április14, 2013 Ja, nem azért, csak azt hittem esetleg ide valóak a fórumra... Nem...
Lacq Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Üdv Sajnos eltört az új hátsó rúgó. Szerencsére 1 hónapja volt cserélve, lengéscsillapítóval együtt. Szóval a rúgó újra cserés lesz. Haver szerint a hátsó rúgóhoz nem nem kell rúgófeszítő. Azt mondta ha megemelem a kocsit és kiveszem a lengés csillapítò alsó csavarját, kijön kézzel a rúgó is. Mi a véleményetek erről? Mert akkor ha így van én is bírok vele azthiszem.
Davee Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Üdv Sajnos eltört az új hátsó rúgó. Szerencsére 1 hónapja volt cserélve, lengéscsillapítóval együtt. Szóval a rúgó újra cserés lesz. Haver szerint a hátsó rúgóhoz nem nem kell rúgófeszítő. Azt mondta ha megemelem a kocsit és kiveszem a lengés csillapítò alsó csavarját, kijön kézzel a rúgó is. Mi a véleményetek erről? Mert akkor ha így van én is bírok vele azthiszem. Valóban nem kell hozzá, legalábbis nem fontos, anélkül is kijön, ha szabadon hagyod a hátsó hidat, és úgy emeled meg a saját súlyánál fogva lemegy, rásegítesz te is kézzel és gond nélkül ki tudod szedni belőle.
Jean Trevor Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Sziasztok! 2 napja vettem észre, hogy kátyúknál, bukkanóknál a jobb hátsó kerék felől nyikorgás hallatszik, tehát ha remeg a kocsi. Leszedtem a kereket, amire gondolok az a lengéscsillapító. Mi szokott még lenni ami esélyes?
Morpheus Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Sziasztok! 2 napja vettem észre, hogy kátyúknál, bukkanóknál a jobb hátsó kerék felől nyikorgás hallatszik, tehát ha remeg a kocsi. Leszedtem a kereket, amire gondolok az a lengéscsillapító. Mi szokott még lenni ami esélyes? Nyikorgás lehet fémes, gumis, műanyagos, is akár.... Lehet hogy a gumi szilenteket hallod! Próbáld ki hogy álló autónál nyitott csomi ajtónál rányomsz párat a csomiban ha úgy is hallod a hangot, akkor szolsz egy havernak akit jól be kell küldeni a kocsi alája és mondod neki hogy fülelj!!-->hogy pontosítsd a hiba forrását!
Morpheus Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 a törlés tartományában akár hol :P tehát a lényeg, hogy nem az ablaktörlő motorján van ilyen végállás szabályzó hanem vmi külön kütyün. ezt a programtárcsát lehet javítgatni, beállítani? vagy cserés a drágám? Itt van az érintkező, ugye a jobb oldali van elkopva, letörve. Itt meg a programtárcsa ami forog, egy törlésnyi intervallum lenne egy teljes kör, ugye ha az egyik érintkező nem lenne rövidebb.
Tiu Elküldve Április15, 2013 Elküldve Április15, 2013 Eredeti helyén hagytuk. Változtattatok a leömlő magasságán is? Most mik a tapasztalatok, milyen lett?
hakapeszimaki Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Változtattatok a leömlő magasságán is? Most mik a tapasztalatok, milyen lett? Muszáj volt,különben a földön húznám a csövet. Először flexicső nélkül lett összerakva a középdob előtti csővel,úgy a karter alatt elkezdett repedni,másnap észrevettem,be lett rakva egy 100-as flexicső meg a repedés is meg lett varrva a karter alatt. Max. nyomaték is nőtt,sima központis leömlővel volt 26Nm-rel és 7le-vel erősebb faterék x14xe-jéhez képest,most simán van 10le és 35Nm különbség egy gyári keveset futott x14xe-hez képest. De csak rugalmasságot teszteltem az 0.5mp-el jobb 80-120között harmadikban.Méretni nem akarom,elég tapasztalatom van már ilyen pados mérésekkel,ezekből tudom,hogy ami viszonylag pontos az drága és messze van, ami olcsó az meg abszolút nyomaték és teljesítmény értékek meghatározására nem alkalmas. Csak két autó közül lehet megmondani egymás után lemérve,hogy melyik erősebb nagyjából mennyivel. Kergettem már ezzel a leömlővel kettesgolf ródhogzos 1.8 8V 107Lovas gti-t,80-190 között tök egál volt a meccs. 190nél a golf is elfogyott, a korza is,sokáig nem mentem utána,mert az ablaktörlő úgy járt,hogy attól féltem elhagyom. :D Fogyasztásra is jó hatással volt ez a leömlő,sűrűn megy nyitott fojtószeleppel,így 350km alatt negyed alá evett egy teletank vpowert.
J0hnny Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Ja nem méreted, honnan tudod ennyire pontosan a Nm és Le adatokat? :blink:
hakapeszimaki Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Ja nem méreted, honnan tudod ennyire pontosan a Nm és Le adatokat? :blink:A 26Nm és 7le plusz faterék x14xe-hez képest a régi leömlővel mérve volt.Mindkét autó egymás után. Most még erősödött,amit a rugalmasság javulása is alátámaszt. A plusz néhány LE és 10Nm becslés amit hozhatott,de meggyőző a javulás.
arnie89 Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Hétvégén megnézem egyáltalán megvannak-e még! :D Helló! Sikerült megnézni őket?
isi Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 A minap vettem a kis corsa-ra 13-as alufelniket, eddig lemez volt fent semmi gond nem volt vele. Az alu-val viszont nagyon húz jobbra, nyomás jó a gumikban, nem rázza a kormányt, nem hupog, szép csendes, igaz az egyik felni belső peremén, ezt nem értem, hogy hozták össze, de van pár padkázás nyom, azt hátra tettem. Lehetséges, hogy kapott valamiféle ütést oldal irányból és megtekeredett, mondjuk a kettő gumi (hátsók) elég öregek és ~3-4 mm profillal rendelkeznek.
isi Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Szálszakadt a gumi. Annak azért lennének jelei, legalább egy dudor, rázkódás. Nekem pár éve volt egy ilyenhez szerencsém az már 30-40 km/h-nál rázta az autót rendesen, a fölött pedig már elviselhetetlen volt, de az nem csinált olyat, hogy valamerre húzott volna. Minden esetre ma egyesével lecserélgetem őket és akkor talán kiderül melyik a ludas, ha nem lesz más gumissal megnézetem azt. Igazából a két kopottat mindenképp cserélni akarom, de nem igen találok használtban olyan méretet, újon pedig csak gondolkodom, mert a szett árához képest sok, annyiból lassan 15" gumit kapok.
Jean Trevor Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Nyikorgás lehet fémes, gumis, műanyagos, is akár.... Lehet hogy a gumi szilenteket hallod! Próbáld ki hogy álló autónál nyitott csomi ajtónál rányomsz párat a csomiban ha úgy is hallod a hangot, akkor szolsz egy havernak akit jól be kell küldeni a kocsi alája és mondod neki hogy fülelj!!-->hogy pontosítsd a hiba forrását! Nyitott ajtónál is próbáltam, sőt akkor is nyekergés hallható ha lábbal mozgatom a gumikat befele. Kicsit viccesen néha olyan hangja van mintha egy zsugor ásványvíz lenne a csomagtartóban
Lacq Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Nyitott ajtónál is próbáltam, sőt akkor is nyekergés hallható ha lábbal mozgatom a gumikat befele. Kicsit viccesen néha olyan hangja van mintha egy zsugor ásványvíz lenne a csomagtartóban rúgók nincsenek rommá rozsdásodva? Olyankor a rozsda miatt a rúgó spirálja egymáshoz érhet és ilyen fémes, kattogó hangot lehet hallani. Azt ha benézel a kocsi alá látod. Ha van kis segítséged akkor megtalálod a hang forrását. Amúgy még szerintem a lengéscsillapító felső felén található rögzítést érdemes megnézni. Másik opel betegség hogy hajlamos kirohadni a doblemez. Azt a csomagtérben lehet megnézni talán a legjobban, kupakot le kell venni hogy szemügyre vedd.
hakapeszimaki Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 rúgók nincsenek rommá rozsdásodva? Olyankor a rozsda miatt a rúgó spirálja egymáshoz érhet és ilyen fémes, kattogó hangot lehet hallani. Azt ha benézel a kocsi alá látod. Ha van kis segítséged akkor megtalálod a hang forrását. Amúgy még szerintem a lengéscsillapító felső felén található rögzítést érdemes megnézni. Másik opel betegség hogy hajlamos kirohadni a doblemez. Azt a csomagtérben lehet megnézni talán a legjobban, kupakot le kell venni hogy szemügyre vedd. Én a torony kirohadására tippelek. Nekem is akkor nyikorgott,mikor elkezdte elengedni a lengéscsillapító szárát.
Lacq Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Én a torony kirohadására tippelek. Nekem is akkor nyikorgott,mikor elkezdte elengedni a lengéscsillapító szárát. alattomos egy hiba rendszerint nem is lehet látni ha kívülről benézel a kerékjáratba. Ha nem durva a rohadás az alvázvédő rend szerint rajta marad. Esetleg még talán lehet kerékcsapágy.(ha elmelegedett a dobfék pl.:egy szivárgó fékmunkahengerből kifolyt kevés mennyiségű olaj a fékpofára jut erre az meg feldagad és be is foghat annyit h kisüljön a kerékcsapágy zsirja, kotyoghat meg 1000 féle hangot adhat) Amúgy jó lenne valaki valami pozitív dolgot is írna a corsákról! Mert csak azt látom h nem jó, elrohadt stb. Olyan mintha ezeknek a kocsiknak 3 ellensége lenne. A sebesség, távolság és a rozsda :( Pedig nem rossz kisautó!
J0hnny Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Esetleg még talán lehet kerékcsapágy.(ha elmelegedett a dobfék pl.:egy szivárgó fékmunkahengerből kifolyt kevés mennyiségű olaj a fékpofára jut erre az meg feldagad és be is foghat annyit h kisüljön a kerékcsapágy zsirja, kotyoghat meg 1000 féle hangot adhat) :D Hát ezen jókat nevettem! :D
J0hnny Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Annak azért lennének jelei, legalább egy dudor, rázkódás. Nekem pár éve volt egy ilyenhez szerencsém az már 30-40 km/h-nál rázta az autót rendesen, a fölött pedig már elviselhetetlen volt, de az nem csinált olyat, hogy valamerre húzott volna. Minden esetre ma egyesével lecserélgetem őket és akkor talán kiderül melyik a ludas, ha nem lesz más gumissal megnézetem azt. Igazából a két kopottat mindenképp cserélni akarom, de nem igen találok használtban olyan méretet, újon pedig csak gondolkodom, mert a szett árához képest sok, annyiból lassan 15" gumit kapok. Én egy szusin cserélgettem emiatt a gumikat, szemre ott sem volt látható semmi sérülés, dudor, de iszonyat huzott a gépcsoda balra. 4 új gumi megoldotta a problémát.
J0hnny Elküldve Április17, 2013 Elküldve Április17, 2013 Helló! Sikerült megnézni őket? Elfelejtettem! :pinch: Amint lesz időm, megnézem a padláson.
Recommended Posts