LököttZsiráf Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Ékszíj nem csúszik? Ha jól értem, maga az autó (motor) is megáll; csúszó ékszíj ezt nem indokolná. Az én tippem laza akkusaru, földelőkábel, vagy bármilyen tápellátó nagykábel laza rögzítése. Amit tennék a tulaj helyében: gyakorlatilag állandóra kötnék egy multimétert a szivargyújtóra/bárhová, ahol a 12 voltnak jelen kell lennie, és veszettül figyelném motorleálláskor (is), mit mutat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Sziasztok! Na ma végre kiderült a hiba forrása!!!!! EGR szelep! Éjszakás vagyok a héten és ma volt időm agyalni a dolgokon és arra jutottam hogy kipróbálom a kocsit úgy,hogy lehúzom a csatlakozót az egr-ről. Elindultam a kocsival,bemelegedett (90C), és minden körülmény között stabil az alapjárat kb 900. :-) mostmár hazáig jöhetek motorfékkel, akkor se engedi le 800-900 alá XD. Csak ugye most állandóan világít a hibajelző lámpa amire megoldást kéne találni,mert így ha lesz valami más hiba is akkor nem fogom tudni, na meg persze idegesítő. Bár nem annyira mint az alapjárati probléma volt. Hallottam egy szerkezetről amit rádugva az egr csatlakozóra, ugymont átvágja az ECU-t és tökéletes egr müködést imitál. Találtam a neten 12000 HUF-ért. Ilyesmiről valakinek tapasztalat? Megéri? http://bolthely.hu/o...XE_motorkodhoz_ Jó kis szerkezet! olcsóbb szerintem ha megcsinálod vagy -tatod, ismerős műszerésszel.. Egy kis ízelítő... http://kepfeltoltes.hu/130221/egr_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Ha jól értem, maga az autó (motor) is megáll; csúszó ékszíj ezt nem indokolná. Az én tippem laza akkusaru, földelőkábel, vagy bármilyen tápellátó nagykábel laza rögzítése. Amit tennék a tulaj helyében: gyakorlatilag állandóra kötnék egy multimétert a szivargyújtóra/bárhová, ahol a 12 voltnak jelen kell lennie, és veszettül figyelném motorleálláskor (is), mit mutat. A sztorihoz hozzátartozik az is, hogy múltkor javították a kocsit. Vízpumpa csere volt (motor: x10xe), így eléggé meg kellett bontaniuk a dolgokat. azóta van ez a jelenség. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Ha jól értem, maga az autó (motor) is megáll; csúszó ékszíj ezt nem indokolná. Az én tippem laza akkusaru, földelőkábel, vagy bármilyen tápellátó nagykábel laza rögzítése. Amit tennék a tulaj helyében: gyakorlatilag állandóra kötnék egy multimétert a szivargyújtóra/bárhová, ahol a 12 voltnak jelen kell lennie, és veszettül figyelném motorleálláskor (is), mit mutat. Kérdőjel volt a végén nem kijelentő! Laza sarutól be sem indulna ha épp úgy áll! Amperok rohangálnak indíttásnál, nem kóboráram.... A kérdésem, arra irányult hogy miért gyulladt ki a töltésjelző mielött leállt! De még ettől sem függ az hogy ha kigyult az égő, és csuszna az ékszíj hogy leálljon! Tippelni én is tudok de nehéz két "jelentéktelen" problémától (ami nem "állíthatja" le az autót) diagnózist felállítani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Kérdőjel volt a végén nem kijelentő! Laza sarutól be sem indulna ha épp úgy áll! Amperok rohangálnak indíttásnál, nem kóboráram.... A kérdésem, arra irányult hogy miért gyulladt ki a töltésjelző mielött leállt! De még ettől sem függ az hogy ha kigyult az égő, és csuszna az ékszíj hogy leálljon! Tippelni én is tudok de nehéz két "jelentéktelen" problémától (ami nem "állíthatja" le az autót) diagnózist felállítani! a generátorom tuti jó, a akkum is. Ma levettem a sarukat áttisztogattam, a testet is. Majd meglátjuk mi lesz. Esteleg nem tudtuk Pesten olyan szerelőt ajánlani, aki villamoságilag át tudná nézni az autót? (És mertek is ajánlani.) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 a generátorom tuti jó, a akkum is. Ma levettem a sarukat áttisztogattam, a testet is. Majd meglátjuk mi lesz. Esteleg nem tudtuk Pesten olyan szerelőt ajánlani, aki villamoságilag át tudná nézni az autót? (És mertek is ajánlani.) Köszi Weszi-t Törökbálinton http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Kérdőjel volt a végén nem kijelentő! Laza sarutól be sem indulna ha épp úgy áll! Amperok rohangálnak indíttásnál, nem kóboráram.... A kérdésem, arra irányult hogy miért gyulladt ki a töltésjelző mielött leállt! De még ettől sem függ az hogy ha kigyult az égő, és csuszna az ékszíj hogy leálljon! Tippelni én is tudok de nehéz két "jelentéktelen" problémától (ami nem "állíthatja" le az autót) diagnózist felállítani! Okés, értve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 96-os Corsa B-be hátra, a kalaptartó mellé két szélre milyen hangszórók valóak? Milyen átmérő, ill. teljesítményű? A kocsi rádiója 4*45W-ot tud, és csak sima zenehallgatásra kellene. Gyárilag nem volt ott hangszóró, csak a helye van meg, a rács. Ill. hogyan lehet berakni oda a hangszórókat? És ezeknek az autóknak gyárilag van olyan vezeték a gyújtáskapcsolóján, amivel tudom vezérelni a rádiót? Tehát ha gyújtást ráadom, akkor bekapcsol a rádió, ha pedig leveszem a gyújtást, csak akkor kapcsol ki, ha kiveszem a kulcsot? Köszönöm a választ előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! Kicsit más téma, de remélem tud valaki segíteni. Bár a kérdésem nem Opelhoz kapcsolódik, gondolom jópáran vannak itt, akik nem csak Opellal foglalkoznak. Egyik ismerősömnek van egy Renault Thalia járműve, és kuplungot kell benne cserélni. Mennyire nagy munka ez a dolog? Csinált már valaki ilyet? Kell hozzá valami speciális szerszám a belső torx-okon kívűl? Azért kérem segítségetek, mert eléggé összejött most szegényeknek minden, és ha lehet a munkadíjat megspórolná, amire itt 25e-t mondtak. Előre is köszi minden infót, és légyszi ne kövezzetek meg! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Weszi-t Törökbálinton http://www.opelforum...?showtopic=1617 Szia. köszi az infót, ma beszéltem is vele. Jövő héten megy hozzá a verda. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargazs Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 96-os Corsa B-be hátra, a kalaptartó mellé két szélre milyen hangszórók valóak? Milyen átmérő, ill. teljesítményű? A kocsi rádiója 4*45W-ot tud, és csak sima zenehallgatásra kellene. Gyárilag nem volt ott hangszóró, csak a helye van meg, a rács. Ill. hogyan lehet berakni oda a hangszórókat? És ezeknek az autóknak gyárilag van olyan vezeték a gyújtáskapcsolóján, amivel tudom vezérelni a rádiót? Tehát ha gyújtást ráadom, akkor bekapcsol a rádió, ha pedig leveszem a gyújtást, csak akkor kapcsol ki, ha kiveszem a kulcsot? Köszönöm a választ előre is! Helló! Én úgy tudom, hogy hátra 130 mm-es hangszórók mennek be és kell hozzá beépítő keret is. például ilyen: http://www.tme.eu/hu/details/ram-20.433_k/muanyag-szerelesi-kellekek/# A teljesítményről nem tudok nyilatkozni.Én most fogom az elsőket cserélni ( 2x75 W-at vettem) , meg a hátsót visszatenni a helyére, mert az egyik leesett. :) Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Helló! Én úgy tudom, hogy hátra 130 mm-es hangszórók mennek be és kell hozzá beépítő keret is. például ilyen: http://www.tme.eu/hu...lesi-kellekek/# A teljesítményről nem tudok nyilatkozni.Én most fogom az elsőket cserélni ( 2x75 W-at vettem) , meg a hátsót visszatenni a helyére, mert az egyik leesett. :) Üdv. Köszönöm szépen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacq Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Jó kis szerkezet! olcsóbb szerintem ha megcsinálod vagy -tatod, ismerős műszerésszel.. Egy kis ízelítő... http://kepfeltoltes.hu/130221/egr_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130221/egr4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Meg tudom csinálni ha kell nem gond. Nos? PM :-D (posta+alkatrészek nem hiszem h 500huf-nál drágább lenne, meg egy sör mail-be csak nem tudom hogyan nyalogatom le majd a képernyőről ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacq Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Sziasztok! egy újabb hibajelenség vár megfejtésre. Menet közben kivillan a töltésvisszajezőm, kocsi megáll. Leveszem a gyújtást, majd újra indítom és megy tovább a szekér. Vélemények? Köszi. Érdemes ellenőrizni a csatlakozókat a motortérbe. Sokszor egy berohadt vagy állat módján széthúzott csatlakozó is okozhat ilyet, mert az évek múlásaval öregedik a műanyag is. A biztosíték táblán se árthat körbenézni. Főleg a gyújtást. Esetleg még a gyújtó trafòt. Ha ez nem oldja meg akkor lehet motorvezérlő, esetleg hibás értékeket kap. Vezérlést jól rakták össze? Ott is van vagy vannak jeladòk ami ilyet okozhat(tapasztalat ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Becsiszoltam az egr kupját pöpecül zár de a sárga lámpa maradt. megit mehetek kiovastatni egy halom pénzért mi a baj. :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Becsiszoltam az egr kupját pöpecül zár de a sárga lámpa maradt. megit mehetek kiovastatni egy halom pénzért mi a baj. :-( Mért mennél el ha te is ki tudod olvasni otthol? Ki kell villogtatni és tutod mi a hiba, ha az EGÉR szelep, bacakodik akkor falazd le oszt adj neki egy kamu jelet azt jónapot!Örök élet meg egy nap! Vót hiba nincs hiba! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Mért mennél el ha te is ki tudod olvasni otthol? Ki kell villogtatni és tutod mi a hiba, ha az EGÉR szelep, bacakodik akkor falazd le oszt adj neki egy kamu jelet azt jónapot!Örök élet meg egy nap! Vót hiba nincs hiba! :D Ha X-es a motorja akkor nem tudja kivillogtatni már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Ha X-es a motorja akkor nem tudja kivillogtatni már. Akkor nekem miért sikerül? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Mert te vagy Chuck Norris, neked az is villog ami amúgy senkinek se! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Ha X-es a motorja akkor nem tudja kivillogtatni már. X10XE és X12XE-nél nem lehet kivillogni, az 1,4, 1,6 meg a többi hajlandó erre. Ha jól tudom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 X10XE és X12XE-nél nem lehet kivillogni, az 1,4, 1,6 meg a többi hajlandó erre. Ha jól tudom :) Egy bizonyos ECU-ig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Egy bizonyos ECU-ig... nekem x14xe van erre valami ötlet régebben probáltam 5-6 közötti zárral de villogott 4 et szünet 9 szünet 10 et na ez mi? ez már obd 2. akkor most tudom villogtani vagy nem? vagy rossz helyen volt a rövidzár? azon gondolkodtam hogy veszek egy univerzális interfészt oszt tudom olvasni a hibákat. csak pénz kell hozzá 15 ropi és akkor nem kell kidobálni 3-5 ft diagnoztikára. csak akkor falazom ha minden kötél szakad nem véletlenül van benne meg igy se volt a legjobb co ja mikor még müködött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Sziasztok! Mint említettem, összeraktam a hátsó fékeket, és most ebben az esős időben gondoltam kipróbálom, hogy mennyire csúszik el a gépsas. Kb 50ről nyomtam neki egy xpadlót és egy-két másodperc csúszás után az autó segge jobbra indult el. Ezt többször kipróbáltam, mindig ez van. Mi okozhatja ezt? Elvileg nem lehet, hogy egyik jobban fog, mint a másik, mert mind a két munkahengert kicsréltem. Köszi előre is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 nekem x14xe van erre valami ötlet régebben probáltam 5-6 közötti zárral de villogott 4 et szünet 9 szünet 10 et na ez mi? ez már obd 2. akkor most tudom villogtani vagy nem? vagy rossz helyen volt a rövidzár? azon gondolkodtam hogy veszek egy univerzális interfészt oszt tudom olvasni a hibákat. csak pénz kell hozzá 15 ropi és akkor nem kell kidobálni 3-5 ft diagnoztikára. csak akkor falazom ha minden kötél szakad nem véletlenül van benne meg igy se volt a legjobb co ja mikor még müködött. EGR az NO-ra van hatással, azt meg nem tudják mérni zöldkártyán. Ha a katalizátorod nem a régi, akkor lehet CO gond :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 EGR az NO-ra van hatással, azt meg nem tudják mérni zöldkártyán. Ha a katalizátorod nem a régi, akkor lehet CO gond :) a benzin keverékkel volt a gond meg volt még baja szerintem még mindig sokat kap mert elinduláskor fullad de már nem érdekel nem tudom mi baja.találtam egy csövet ahol farsott szívott 2 napig jó volt a verda aztán megint kezte ugyhogy passz. annyit költöttem a kis hibáira h mégegy kijönne belöle de a sok hiba ellenére is szeretem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts