banditata Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Sziasztok segitsen valaki hogyan kell reszetelni a kulcsot mert nem akar müködni miota kicserélték a buráját mert kijukadt közbe kivette belöle az elemet hogy kicserélhesse a buráját a szerelő Link to comment Megosztás: More sharing options...
banditata Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Bocsi 2006 Corsarol van szo Link to comment Megosztás: More sharing options...
macinTOSZ Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Nem tudod elcseszni, csak a jobb kettő közül figyeld meg melyiket honnan szeded le! A másik kettő adja magát, nem tudod összekeverni! Nem fog megnyúlni és összegabalyodni sem! Nem egy nagy durranás! Bátran kezdj hozzá! Jó munkát! G. Miért kell a bowdeneket leszedni? Én ott tartok, hogy kihúztam a középkonzolt, de nem tudom leszedni a külsô (fekete) burkolatot, hogy hozzáférjek az izzókhoz. Azt mondják van valami csavar alul, de én még nem jöttem rá, hogy hol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 re! Tanácstalan vagyok. Fóliázás közben haverom kiszedte a szélvédő gumi felső részét. A kérdés az hogyan tudom azt visszarakni anélkül hogy ki legyen véve a szélvédő :-D Most elég ronda. Minden megoldás érdekel! A gond: Ami jó, azt nem piszkáljuk! Alapszabály. Most majd lehet, hogy beázik az ablaknál a kocsi, vagy elkezd rohadni a gumi és a tető találkozásánál. De legalább fóliás.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Azért kell leszedni a bowdeneket, mert akkor ki tudod venni egyben az egészet, és így ki fogod tudni venni a két csavart is, ami a fekete részt tartja. Legalábbis én így szoktam! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Miért kell a bowdeneket leszedni? Én ott tartok, hogy kihúztam a középkonzolt, de nem tudom leszedni a külsô (fekete) burkolatot, hogy hozzáférjek az izzókhoz. Azt mondják van valami csavar alul, de én még nem jöttem rá, hogy hol. Középkonzolból akarod kicserélni az izzókat ha jól értem? Amire figyelj (jótanács) hogy a belső keringetés állítója felett , belülről van 2 csavar ami általában megszívatja az embert. Én amikor szétkaptam az enyémet akkor azokat vissza sem tettem, hisz a többi csavar szépen összetartja az egészet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsi rugójai kivannak? Pl: nekem kicsit gyengének tűnnek a hátsó rugók az enyémben (5ajtós) amikor többen utazunk, eléggé ül a segge, és múltkor észrevettem, hogy eléggé "libikókázott" az autó egy adott útszakaszon (persze nem a legjobb úton) ahol máskor ha mex 2en megyünk akkor nem. Előre már tettem fel strabrudat, azóta mondjuk jobb lett az eleje.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kenned2141 Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok, egy kis okosság (talán). Ha abból indulok, ki hogy a jó fogyasztáshoz = a tökéletes égéshez sok oxigén kell, ha hideg levegőben vagy a sűrítettben ezek a molekulák gyakrabban vannak, akkor egy ügyes/megfelelő/biztonságos kis ventilátort nem tehetek a légszűrő mögé és a injektor elé szépen lezárva ? Amolyan apró feltöltés, nem sok levegőt ad így nem nagy hanem csak éppen picit többet. Kapcsolna gyújtásra, és valahogy még a fordulatszámot is lehetne szabályozni ? A RAM-AIR- ról (vagy miről) jutott eszembe, azonban az nagy esőben iszonyatos vizet is fújna be, de gondolom van rá megoldás. A venti viszont láthatalan. Vélemények ? Üdv Keny Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok, egy kis okosság (talán). Ha abból indulok, ki hogy a jó fogyasztáshoz = a tökéletes égéshez sok oxigén kell, ha hideg levegőben vagy a sűrítettben ezek a molekulák gyakrabban vannak, akkor egy ügyes/megfelelő/biztonságos kis ventilátort nem tehetek a légszűrő mögé és a injektor elé szépen lezárva ? Amolyan apró feltöltés, nem sok levegőt ad így nem nagy hanem csak éppen picit többet. Kapcsolna gyújtásra, és valahogy még a fordulatszámot is lehetne szabályozni ? A RAM-AIR- ról (vagy miről) jutott eszembe, azonban az nagy esőben iszonyatos vizet is fújna be, de gondolom van rá megoldás. A venti viszont láthatalan. Vélemények ? Üdv Keny Vedd ki a légszűrőházból a fojtást és máris kicsivel több levegő jut a rendszerbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok, egy kis okosság (talán). Ha abból indulok, ki hogy a jó fogyasztáshoz = a tökéletes égéshez sok oxigén kell, ha hideg levegőben vagy a sűrítettben ezek a molekulák gyakrabban vannak, akkor egy ügyes/megfelelő/biztonságos kis ventilátort nem tehetek a légszűrő mögé és a injektor elé szépen lezárva ? Amolyan apró feltöltés, nem sok levegőt ad így nem nagy hanem csak éppen picit többet. Kapcsolna gyújtásra, és valahogy még a fordulatszámot is lehetne szabályozni ? A RAM-AIR- ról (vagy miről) jutott eszembe, azonban az nagy esőben iszonyatos vizet is fújna be, de gondolom van rá megoldás. A venti viszont láthatalan. Vélemények ? Üdv Keny -Mekkora a motorod lökettérfogata? -Mekkora fordulatszám tartományban üzemel? -1kg benzin elégetéséhez különböző üzemi körülményekhez igazodva ,ideálisan 13-15kg levegő szükséges. Mekkora is a levegő átlagos sűrűsége(mekkora térfogatú levegő 1kg tömegű)? Vagy ha nem szeretsz számolgatni és saját magad akarod tapasztalni a dolgokat,akkor csak annyit tegyél,hogy lehúzod a szívócsövet valahol majd a kezedet beleteszed a huzatba kicsit túráztatod a motort és akkor megérzed,hogy mekkora légáramnál kell neked NAGYOBBAT bejuttatni a szívőcsőbe,hogy megvalósuljon bármiféle feltöltés. (2-3kw teljesítményű ventilátor kell hozzá alsó hangon egyébként) Ha sikerül valami feltöltést összehoznod,akkor a központi injektor szívósora miatt lesz két váasztásod,vagy a két középső henger fullad bele a benzinbe és a két szélső nem olvad szét vagy középen jó lesz a keverékarány és akkor meg valószínűleg a két szélső dugó fog elolvadni a szegény keverék miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok, egy kis okosság (talán). Ha abból indulok, ki hogy a jó fogyasztáshoz = a tökéletes égéshez sok oxigén kell, ha hideg levegőben vagy a sűrítettben ezek a molekulák gyakrabban vannak, akkor egy ügyes/megfelelő/biztonságos kis ventilátort nem tehetek a légszűrő mögé és a injektor elé szépen lezárva ? Amolyan apró feltöltés, nem sok levegőt ad így nem nagy hanem csak éppen picit többet. Kapcsolna gyújtásra, és valahogy még a fordulatszámot is lehetne szabályozni ? A RAM-AIR- ról (vagy miről) jutott eszembe, azonban az nagy esőben iszonyatos vizet is fújna be, de gondolom van rá megoldás. A venti viszont láthatalan. Vélemények ? Üdv Keny Nem. Méghozzá azért nem mert a nem működő ventillátornak akkora lenne az ellenállása a levegő útjában, amivel többet veszítenél mint nyernél. Néha a neten is felbukkan hasonló átverés "elektromos turbó" néven, de az sem ér semmit... én már vagy 15 éve gondolkodtam ilyenen, az akkor elérhető legkifinomultabb formában, egy Robur utastérfűtő ventillátorral és kickdown kapcsolóval a gázpedál alá hogy csak padlógázra kapcsoljon, de aztán letettem róla. Egyszerűen nem tud elég levegőt szállítani (ha belegondolunk, egy turbó is jóval 100ezres fordulatszám fölött pörög), és akor még nem is számoltunk a villanymotor ellenállásával és fogyasztásával ami ezt meghajtaná. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Azt honnan lehet tudni, hogy a kocsi rugójai kivannak? Pl: nekem kicsit gyengének tűnnek a hátsó rugók az enyémben (5ajtós) amikor többen utazunk, eléggé ül a segge, és múltkor észrevettem, hogy eléggé "libikókázott" az autó egy adott útszakaszon (persze nem a legjobb úton) ahol máskor ha mex 2en megyünk akkor nem. Előre már tettem fel strabrudat, azóta mondjuk jobb lett az eleje.... Nem lehet hogy a lengőd is oda van?? a libikóka a rossz lengőtől van! Az hogy több utasnál ül a segge az normális, hisz van benn terhelés! Az nem mindegy mennyire! Esetleg nézz be a rugóhoz amikor fel van emelve a kerék, hátha van valami törés a dologban, (csak hogy azt kizárd) ha nincs, akkor méretek... és megtudod hogy elfáradt e a rugód! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Sziasztok, egy kis okosság (talán). Ha abból indulok, ki hogy a jó fogyasztáshoz = a tökéletes égéshez sok oxigén kell, ha hideg levegőben vagy a sűrítettben ezek a molekulák gyakrabban vannak, akkor egy ügyes/megfelelő/biztonságos kis ventilátort nem tehetek a légszűrő mögé és a injektor elé szépen lezárva ? Amolyan apró feltöltés, nem sok levegőt ad így nem nagy hanem csak éppen picit többet. Kapcsolna gyújtásra, és valahogy még a fordulatszámot is lehetne szabályozni ? A RAM-AIR- ról (vagy miről) jutott eszembe, azonban az nagy esőben iszonyatos vizet is fújna be, de gondolom van rá megoldás. A venti viszont láthatalan. Vélemények ? Üdv Keny Valószínűleg csak a hecc kedvéért, poénból építenek be kipuffogógáz hajtású turbókat a motorokba gyárilag, úgy gondolod? Benzinesnél kb 200 ezert, dieselnél 100 ezret forognak azok a turbók percneként. Ha sikerül ilyen fordulatszámmal meghajtanod azt a "kis ventilátort" akkor nyert ügyed van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok! Sikerült jutányos áron hozzájutnom tigra sport ülteteőrugókhoz. Sima corsa b alá berakhatom közvetlenül, vagy azért keményíttessem fel a gátlókat? Ha kell akkor ez milyen árban mozog? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok! Sikerült jutányos áron hozzájutnom tigra sport ülteteőrugókhoz. Sima corsa b alá berakhatom közvetlenül, vagy azért keményíttessem fel a gátlókat? Ha kell akkor ez milyen árban mozog? Köszi Az A Tigra futóműve ugyanaz, mint B Corsáé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Az A Tigra futóműve ugyanaz, mint B Corsáé. Tudom, de simán berakhatom és nem lesz gond? Ne kutassak fel ugyanilyen gátlót, vagy keményittessem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Tudom, de simán berakhatom és nem lesz gond? Ne kutassak fel ugyanilyen gátlót, vagy keményittessem? Mekkorát ültet a rugó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Mekkorát ültet a rugó? 25-30 mm de tegyük hozzá h nekem dízeles motor van ami nehezebb mint az 1.4 v 1.6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucsko16 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok 3 ajtós b corsámhoz keresnék csomagtér zárat. Tudnátok mondani 1-2 linket ahol találhatok ??? Elég sürgős lenne a dolog . Előre is köszönöm :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok 3 ajtós b corsámhoz keresnék csomagtér zárat. Tudnátok mondani 1-2 linket ahol találhatok ??? Elég sürgős lenne a dolog . Előre is köszönöm :) Google a jó barátod...nameg a Vatera..:) http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/utaster_csomagter/kalaptarto_csomagter_rolo/opel_corsa_b_csomagter_zar_komplett_1710977699.html http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/biztonsagtechnika/egyeb/opel_corsa_b_csomagter_ajto_zar_szerkezet_1712860703.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 25-30 mm de tegyük hozzá h nekem dízeles motor van ami nehezebb mint az 1.4 v 1.6 40mm-ig mehet a gyári gátlóval, ha még jó állapotúak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok nincs valakinek elfekvőben kalaptartója? (5 ajtóshoz kellene, nem tudom, hogy számít-e) Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Sziasztok! Összeraktam, beállítottam a hátsó fékeket, kitűnően fognak, mentem vele egy próbakört, viszont nem sikerül rendesen lelégteleníteni. Első próbálkozáskor jobb hátulja sikerült, bal hátulja sokára de sikerült, jobb eleje nem sikerült. Akkor abbahagytam, majd ma megint nekifogtam! jobb hátulja nem sikerült, csak jön és jön a levegőt valahonnan, bal hátulja nem levegősödött vissza, elejét már nem is próbáltam, hiszen a hátulja sem jó! Szerintetek mi lehet a baj? Sosem volt levegős a rendszer, cseréltem tavaly fékolajat is, akkor is sikerült kilégteleníteni. Mi lehet a probléma? Már több, mint 1 liter olajat nyomkodtam ki belőle, de mindig levegős! Cserélve volt egy fékcső (réz) illetve a kér munkahenger is! Ja a másik: hogy foghat jól, ha levegős? Köszi előre is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feces Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Sziasztok! ugy jártam hogy kiszedtem az egrt hogy kitakarítsam motorféknél rángatott patikara kipucoltam vissza erre 10 km után sárga lámpa fogad folyamatosan ég. Valoszinu nem zár mert a fékhatas leromlott gondolom a vakum hianya miatt. Valakinek ötlet ilyenkor?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Sziasztok! ugy jártam hogy kiszedtem az egrt hogy kitakarítsam motorféknél rángatott patikara kipucoltam vissza erre 10 km után sárga lámpa fogad folyamatosan ég. Valoszinu nem zár mert a fékhatas leromlott gondolom a vakum hianya miatt. Valakinek ötlet ilyenkor?? Hülye kérés, de hátha: nem csak arról van szó, hogy valahogyan elfelejtetted visszarakni a csatlakozót? Ha nem, akkor villogtasd ki a hibakódot, ha a te járgányodban lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts