Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!Hengerfej tömítésnél mit kell figyelembe venni ha cserélek?Vannak különböző vastagságúak vagy amit a motorkód szerint kidob egy alkatrészes oldal az jó.Az autó corsa b 1.4i 1995 c14nz

Állítólag vannak papír alapúak, NA OLYAT NE VEGYÉL!!

Most cserélem én is és asszongya a szaki hogy fémet fog be rakni!

Ugyanis nekem 60e km el ezelött papír alaput tettek be, és eddíg bírta!

Link to comment
Megosztás:

Jobbféle vízpumpafogóval kioperálnám, aztán írány a régi csővel az első jobb autósbolt. Veszel új csövet és behajtogatod a régi helyére.

Én anno előre gyártattam csöveket hidralikacsövesnél, számítottam a begyógyult csavarokra.

Aszem 2EFt volt a két cső hátra.

Hollander méretekre figyelj, mert van ahol eltérő a két végén, de ez függ attól is, hogy szabályzott a hátsó fékerő elosztód vagy fix patronos.

A leszedése sikerült csőfogóval, a másik végére pedig már rá tudtam húzni a csillag kulcsot és simán lejött! Oké, hogy elmegyek az autósboltba, de hogy tudom behajtogatni, hiszen kell rá hollandi, meg a cső végére egy perem, hogy fogja. Vagy rosszul gondolom? Köszi! G.

Link to comment
Megosztás:

A leszedése sikerült csőfogóval, a másik végére pedig már rá tudtam húzni a csillag kulcsot és simán lejött! Oké, hogy elmegyek az autósboltba, de hogy tudom behajtogatni, hiszen kell rá hollandi, meg a cső végére egy perem, hogy fogja. Vagy rosszul gondolom? Köszi! G.

Ha a megfelelő autósbolba mész ahogy írták is. akkor nem kell peremezni meg egyéb nyalámságok, (amúgy az se nagy vasziszdasz) kapsz ott olyat hogy csak kézzel be kell hajtogatni és mehet vissza a két "anya" !!!

Link to comment
Megosztás:

Állítólag vannak papír alapúak, NA OLYAT NE VEGYÉL!!

Most cserélem én is és asszongya a szaki hogy fémet fog be rakni!

Ugyanis nekem 60e km el ezelött papír alaput tettek be, és eddíg bírta!

Hogy milyen alapú? Rohadjak meg, de én még olyat nem láttam hf alatt!

Link to comment
Megosztás:

A leszedése sikerült csőfogóval, a másik végére pedig már rá tudtam húzni a csillag kulcsot és simán lejött! Oké, hogy elmegyek az autósboltba, de hogy tudom behajtogatni, hiszen kell rá hollandi, meg a cső végére egy perem, hogy fogja. Vagy rosszul gondolom? Köszi! G.

Készen kapod a csövet, peremmel és hollanderrel, különböző hosszúságban gyártják.

Mivel rézből van, elég könnyen hajlik.

http://webshop.kocsarauto.hu/index.php?route=product/category&path=48

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nálam a pirossal karikázott rész "zörög". Azt láttam hogy csavarok fogják, ha kicsavarom akkor az egész lejön vagy csak a burkolat?

Mit lehetne tenni zajcsillapítás érdekében? (nem saját motortér) (Eléggé melegszik ott az a rész )

Az alsó 1db torx csavarnál el van törve gondolom. Na ott megfogod és feljebb hajtod,úgy hogy ne érjen a leömlő aljához.

Link to comment
Megosztás:

Beszéljünk magyarul: paraszt vakítás! :)

Van egy pár olyan autó,ami kapott egy szabályozatlan katalizátort és néhány LE-vel gyengébb lett. samara pl.

Egy V8 300ló körüli autónál 20-25le-t jelent a Bell könyv szerint a katalizátor megléte/hiánya.

Másrészről régebben ólommal volt tele az útszéle manapság meg platinával és rhodiummal. Cserébe 1tf% alatt van a kipufogógázok CO tartalma ami szabad térben szinte rögtön CO2-dá alakul.

Szerintem meg platina-rhodium katalizátor a parasztvakítás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A külső hőmérsékletet mutató kijelzőnél kiégett a világítás, így nehezen látni, hogy odakint hány fok van. Megéri vele vessződni? Mennyire bonyolult a kiszerelés?

Másik: üzemanyagszintet jelző spirál mögötti izzó kiégett. Az elmúlt egy-két évben azt hiszem a másik két (?) izzó cserélve lett. Számíthatok arra, hogy többször kiég az elkövetkezendő 1-2 évben? Ha igen, mennyivel változik meg az élettartama, ha LED-et kap? (Illetve az mennyire bántja a szemet, később?)

Köszi :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg platina-rhodium katalizátor a parasztvakítás.

Egyszer eljösz velem környezetvédelmi mérésre, nagyokat csodálkoznál. :)

Másrészt a gyári kati beleugat a gyári kipuff fojtásába, szal ha abba belekontárkodunk ész nélkül, ne csodálkozzunk a teljesítményesésen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A külső hőmérsékletet mutató kijelzőnél kiégett a világítás, így nehezen látni, hogy odakint hány fok van. Megéri vele vessződni? Mennyire bonyolult a kiszerelés?

Másik: üzemanyagszintet jelző spirál mögötti izzó kiégett. Az elmúlt egy-két évben azt hiszem a másik két (?) izzó cserélve lett. Számíthatok arra, hogy többször kiég az elkövetkezendő 1-2 évben? Ha igen, mennyivel változik meg az élettartama, ha LED-et kap? (Illetve az mennyire bántja a szemet, később?)

Köszi :D

Szia

Természetesen megéri vele vesződni, hisz ha megcsinálod látni fogod hogy hány fok van kint! :D

Van az óra elött egy gumi "tálca" anmit ha kiveszel, alatta/mögötte fogsz látni 4 csavart!

Na ebből, azt hiszem (de le tudod követni szemmel) a belső kettőt ki csavarod akkor ki tudod venni magát az óra testet amit (TID) nek nevezünk!

A TID hátuljában van 2 izzó, azt 90 fokkal elfordítod és már ki is jön.. azzal elmész egy autósboltba és ugyanez visszafele...

Számíthatsz kiégésre hisz a wolframszál meg adja magát hisz mégiscsak nem mai gyerek!

Ellenben a forradalmi technológiájú LED égő az egy pöppet többet bír!

Ha szánsz rá kis időt akkor egy jóideig le lesz róla a gondod!

Link to comment
Megosztás:

Azért olyat kenj rá, ami bontható kötést ad, ne hermetiket! :D

Minek, én nem veszem le még egyszer az tuti. :D Csak már unom,hogy a márka szervíz valami titokzatos 50-60 ezres alkatrésszel riogatta anyuékat,vagy szokják meg a sárga lámpát. <_< Kivillogtatni amúgy még mindig nem tudom ,de állítólag nem mutatott ki semmi hibát a diagnosztika?! :blink: Miközben hónapok óta ég a lámpics a kocsi meg rángat. :omg: Gondoltam egy takarításnem fog ártani neki.

Link to comment
Megosztás:

Minek, én nem veszem le még egyszer az tuti. :D Csak már unom,hogy a márka szervíz valami titokzatos 50-60 ezres alkatrésszel riogatta anyuékat,vagy szokják meg a sárga lámpát. <_< Kivillogtatni amúgy még mindig nem tudom ,de állítólag nem mutatott ki semmi hibát a diagnosztika?! :blink: Miközben hónapok óta ég a lámpics a kocsi meg rángat. :omg: Gondoltam egy takarításnem fog ártani neki.

Próba cserenysznye! :)

Link to comment
Megosztás:

Egyszer eljösz velem környezetvédelmi mérésre, nagyokat csodálkoznál. :)

Másrészt a gyári kati beleugat a gyári kipuff fojtásába, szal ha abba belekontárkodunk ész nélkül, ne csodálkozzunk a teljesítményesésen.

Az én 1.6 8V blokkom ugyanaz mindenben,mint egy 16sv mondjuk. Abban nem volt katalizátor.Kicsit erősebb is volt.Tehát nem ész nélkül szedtem ki. :D

Link to comment
Megosztás:

Könyörgöm! A fizikát ne akarjuk már szempenköpni! :)

Ez nem fizika ez logika.. ha van egy X LE-s autód, és elfossa magát benne a kati akkor akármilyen számítási képlettel elkezdhetünk száolgatni az jön ki hogy Csökken a LE, mivel fojtás van a rendszerben...

Ha ezt a bizonyos folytást kivesszük (eltörött kerámia) akkor Nő, az adott (lecsökkent) értékhez képest a LE az eredeti X hez... neeem?

Én is azt mondom több nem lesz mint amennyi volt! csak a lecsökkkenthez képest lesz több...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.