huggybear Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Sziasztok! Combo X14SZ olajteknő tömítés cserét ki lehet vitelezni otthon? Kell valamire különös figyelmet fordítani, vagy csak olaj le, csavarok ki, tömítés csere csavarok vissza, olaj bele és kész? Köszi szépen! G.
opelowner Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Sziasztok! Combo X14SZ olajteknő tömítés cserét ki lehet vitelezni otthon? Kell valamire különös figyelmet fordítani, vagy csak olaj le, csavarok ki, tömítés csere csavarok vissza, olaj bele és kész? Köszi szépen! G. Jó minőségű victor reinz tömítés + paszta! Ráadásul a kipuffot is le kell szednem egyébként a teknőt soha az életben nem szeded le... Ezt tartsd szem előtt :)
huggybear Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Okés! Köszi a jótanácsot :icon1: Ezt a fajta tömítést és pasztát hol tudom beszerezni? Szalon? Köszi! G.
J0hnny Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 Okés! Köszi a jótanácsot :icon1: Ezt a fajta tömítést és pasztát hol tudom beszerezni? Szalon? Köszi! G. Ezt kell keresd, jobb autósboltokban megtalálod, tömítés lehet Elring is, egy lényeg: ne a legolcsóbb gagyi legyen.
nyunyi Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 segítséget kérnék, mennyi a reális eladási ára egy 2000-es évjáratos x12xe 3 ajtós corsának, 162ezer km, klíma, légzsák, sérülésmentes, köszönöm
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2013 Elküldve Január3, 2013 segítséget kérnék, mennyi a reális eladási ára egy 2000-es évjáratos x12xe 3 ajtós corsának, 162ezer km, klíma, légzsák, sérülésmentes, köszönöm Négy hónapig árultam egy 97-es x14xe klímás,szervós,dupla-lufis 119ekm-t futott korzát vezérléscserével,friss műszaki+névreírással együtt 390eft-ért,egy vevőimitátor zarándok jött tesztvezetni ezen idő alatt. Inkább nekiadtam mutteromnak. Régebben hoztam több autót is,többet nem fogok,mert úgy beállt a piac,mint a gerely. Szal rokonoknak,ismerősöknek ha el tudod,akkor szerintem 4kiló,ha ott nem megy el csak hirdeted és várod a vevőjelölteket,akkor 250. 350-400ra felteszed senkit nem fog érdekelni....
Adam1 Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Okés! Köszi a jótanácsot :icon1: Ezt a fajta tömítést és pasztát hol tudom beszerezni? Szalon? Köszi! G. Jó a Loctite 5910 is. Jól bírja a hőt, olajat, hőtágulást.
huggybear Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Jó a Loctite 5910 is. Jól bírja a hőt, olajat, hőtágulást. Szuper! Köszi az infót! G.
gzozo Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Sziasztok. Kézifékkel kapcsolatban lenne kérdésem. Asszem elszakadt valamelyik oldal, nem fog semmit, simán felhúzom a kart derékszögben. Gondoltam kicserélem. Tudja vki hogyan kell? Nem értek hozzá de attól tartok a dobot is le kell vennem vagy? üdv., Köszönöm.
Davee Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Egyszer nézz alá az autónak, hátha elszakadt a kézifék kábele, ha meg tudod mozdítani az autót akkor nem maradt bent a fék, de ha elszakadt akkor valószínű, a hátsó hidra megy rá és ott van egy rögzítési pontja onnan megy a fékek felé.
gzozo Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Egyszer nézz alá az autónak, hátha elszakadt a kézifék kábele, ha meg tudod mozdítani az autót akkor nem maradt bent a fék, de ha elszakadt akkor valószínű, a hátsó hidra megy rá és ott van egy rögzítési pontja onnan megy a fékek felé. igen gondolom elszakadt mert kissé belóg a föld felé. csak azt nem tom hogyan fogjak hozzá? tudok vele menni meg minden csak hát igyekszem egyenes terepen megállni :) mi az h jobbos meg balos és miért ilyen különböző a két oldal bowden? most gondolom kicsit ledermedtél .... alapvető hiányosságok tudom :)
Davee Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 igen gondolom elszakadt mert kissé belóg a föld felé. csak azt nem tom hogyan fogjak hozzá? tudok vele menni meg minden csak hát igyekszem egyenes terepen megállni :) mi az h jobbos meg balos és miért ilyen különböző a két oldal bowden? most gondolom kicsit ledermedtél .... alapvető hiányosságok tudom :) Bal meg a jobb a beépítési oldalt jelenti, ha jól tudom a kormánytól függ, bal vagy jobb kormányos-e az autó, szerintem innen már nem kell részleteznem a dolgot. 3-4000 ezer között mozog egy bowden, le kell bontani a fékdobot, kiakasztani a régit és be az újat a helyére, illetve fékkar végén is kicserélni, de akna kell hozzá, tulajdonképp az jelenlegi alapján átépíted az újat, a kar felől viszont nem tudom pontosan hogyan is kell, ott még nem is néztem soha :) Itt van egyébként: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/CORSA/1994/1_4/BENZIN/fekrendszer---absasresp/kezifek-bowden Ha a képre rányomsz látsz is egy ábrát róla, hogyan megy hátra.
gzozo Elküldve Január4, 2013 Elküldve Január4, 2013 Bal meg a jobb a beépítési oldalt jelenti, ha jól tudom a kormánytól függ, bal vagy jobb kormányos-e az autó, szerintem innen már nem kell részleteznem a dolgot. 3-4000 ezer között mozog egy bowden, le kell bontani a fékdobot, kiakasztani a régit és be az újat a helyére, illetve fékkar végén is kicserélni, de akna kell hozzá, tulajdonképp az jelenlegi alapján átépíted az újat, a kar felől viszont nem tudom pontosan hogyan is kell, ott még nem is néztem soha :) Itt van egyébként: http://www.bardiauto.../kezifek-bowden Ha a képre rányomsz látsz is egy ábrát róla, hogyan megy hátra. köszi szépen! tudnál küldeni nekem egy 94-es benzines B Corsa-hoz (C12NZ) szervizkönyvet? légyszíves! köszönöm. címem: zoltan.glozer@gmail.com
Davee Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 köszi szépen! tudnál küldeni nekem egy 94-es benzines B Corsa-hoz (C12NZ) szervizkönyvet? légyszíves! köszönöm. címem: zoltan.glozer@gmail.com Megtörtént :)
opelowner Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok lenne két rövid kérdésem. 1. Amint már bemelegedett a motor 1, 2 sebességekben hajalmos rángatni az autó (1999 city, 1,2-es 16 szelepes), elveszi a gázt majd belendül, de a szerelő haverom azt mondta az ezeknél normális, tényleg így van? 2. Nincs valakinek egy jó szerelési útmutatója magyar, angol vagy német nyelven? Köszönöm! Ez minden csak nem normális..... Ahogy a szerelő sem aki ezt állította... Lambda szonda milyen? Légtömegmérő?
msanyesz Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok! Először is B.U.É.K. Mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Adott egy Corsa B 1993-ból 1.4 8v C14NZ motorral. Szerintetek mi okozhatja azt, hogy az alapjáratom csak akkor áll vissza a normális értékre ha már az autó teljesen megállt? Ezt úgy értem, hogy ha gurulok pl. 40-nel és kiteszem üresbe, az alapjáratom olyan 1100-1200 körül van, sőt, van úgy hogy néha 1800-ig is felmegy és csak akkor esik vissza mikor már megálltam. Ez a jelenség nem sebességfüggő és hidegen - melegen is csinálja. A lényeg, hogy ha az autó mozgásban van magasabb fordulatszámon pörög a motor. Egyébként az alapjárat stabil, kb 800. Az alapjárati motort már kitakarítottuk, ezt a hibaforrást kilőném, hacsak nem maga a motor adta meg magát.
Davee Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok! Először is B.U.É.K. Mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Adott egy Corsa B 1993-ból 1.4 8v C14NZ motorral. Szerintetek mi okozhatja azt, hogy az alapjáratom csak akkor áll vissza a normális értékre ha már az autó teljesen megállt? Ezt úgy értem, hogy ha gurulok pl. 40-nel és kiteszem üresbe, az alapjáratom olyan 1100-1200 körül van, sőt, van úgy hogy néha 1800-ig is felmegy és csak akkor esik vissza mikor már megálltam. Ez a jelenség nem sebességfüggő és hidegen - melegen is csinálja. A lényeg, hogy ha az autó mozgásban van magasabb fordulatszámon pörög a motor. Egyébként az alapjárat stabil, kb 800. Az alapjárati motort már kitakarítottuk, ezt a hibaforrást kilőném, hacsak nem maga a motor adta meg magát. Vákuum probléma lehet, legtöbbször a fő vákuumcsőnél jelentkezik ez a hiba, ez a cső a fékrásegítő és a szívócsonk között megy. Legjellemzőbb hiba a felénél található osztó/visszacsapó szelepnél szokott lenni, a tankszellőztető egyik csöve onnan van leágaztatva és ott szív fals levegőt, végig kell nézni ezeket a csatlakozásokat, a rásegítőnél is meg kell nézni a helyén van-e, az injektor fedélnél is van 2 hátul, a légszűrőház oldalán a zsalu mozgatónál (piros vagy néha fekete cső), érdemes utánahúzni a szívócsonknál hátha kilazult. Szívó oldali tömítésnél tud még szívni, vagy a tankszellőztetődnél. Ami a legrosszabb verzió, hogy szétesett az aktív szénszűrőd és a széndarabok elindultak a csövekben, úgy tudod kideríteni ha a tankszellőztetőnél a vastag csövet lehúzod és belenézel, ha hullik belőle a szén akkor ott a baj.
msanyesz Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Vákuum probléma lehet, legtöbbször a fő vákuumcsőnél jelentkezik ez a hiba, ez a cső a fékrásegítő és a szívócsonk között megy. Legjellemzőbb hiba a felénél található osztó/visszacsapó szelepnél szokott lenni, a tankszellőztető egyik csöve onnan van leágaztatva és ott szív fals levegőt, végig kell nézni ezeket a csatlakozásokat, a rásegítőnél is meg kell nézni a helyén van-e, az injektor fedélnél is van 2 hátul, a légszűrőház oldalán a zsalu mozgatónál (piros vagy néha fekete cső), érdemes utánahúzni a szívócsonknál hátha kilazult. Szívó oldali tömítésnél tud még szívni, vagy a tankszellőztetődnél. Ami a legrosszabb verzió, hogy szétesett az aktív szénszűrőd és a széndarabok elindultak a csövekben, úgy tudod kideríteni ha a tankszellőztetőnél a vastag csövet lehúzod és belenézel, ha hullik belőle a szén akkor ott a baj. Nagyon szépen köszönöm! Megnézem amiket írtál! :icon1:
hakapeszimaki Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok! Először is B.U.É.K. Mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Adott egy Corsa B 1993-ból 1.4 8v C14NZ motorral. Szerintetek mi okozhatja azt, hogy az alapjáratom csak akkor áll vissza a normális értékre ha már az autó teljesen megállt? Ezt úgy értem, hogy ha gurulok pl. 40-nel és kiteszem üresbe, az alapjáratom olyan 1100-1200 körül van, sőt, van úgy hogy néha 1800-ig is felmegy és csak akkor esik vissza mikor már megálltam. Ez a jelenség nem sebességfüggő és hidegen - melegen is csinálja. A lényeg, hogy ha az autó mozgásban van magasabb fordulatszámon pörög a motor. Egyébként az alapjárat stabil, kb 800. Az alapjárati motort már kitakarítottuk, ezt a hibaforrást kilőném, hacsak nem maga a motor adta meg magát. Ez nem bug,hanem feature. Gázfröccsöt ad,hogy ne fejeld le a szélvédőt,ha 40nél gurulva visszarakod kettesbe.
piszter29 Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok!A kérdésem az lenne hogy milyen acélfelni jó a corsára?Mi az amit nézni kell? R13 asat szeretnék de azt mondták csak az a lényeg hogy 4x100 as osztóköre legyen.Ez igaz?Ezek milyen autófelnik mármint a 4x100 as?
hakapeszimaki Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Sziasztok!A kérdésem az lenne hogy milyen acélfelni jó a corsára?Mi az amit nézni kell? R13 asat szeretnék de azt mondták csak az a lényeg hogy 4x100 as osztóköre legyen.Ez igaz?Ezek milyen autófelnik mármint a 4x100 as? 4X100 legyen és 56.5mm középagyméretű tehát opel. A fordot az pl tudom,hogy 56mm középagya van,suzukinak is kisebb,mint 56.5,mert nem megy fel,aztán a fiatok 4X98asok szoktak lenni 58mm-es középpel,tehermentesítő gyűrű nincs 56.5-58ra tehát fiat felejtő. Lehet létezik 4X100 60mm furatú felni,de mivel 1000ft/db értékű felnikről van szó,ezért visszatérhetünk az első mondatomra.
msanyesz Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 Vákuum probléma lehet, legtöbbször a fő vákuumcsőnél jelentkezik ez a hiba, ez a cső a fékrásegítő és a szívócsonk között megy. Legjellemzőbb hiba a felénél található osztó/visszacsapó szelepnél szokott lenni, a tankszellőztető egyik csöve onnan van leágaztatva és ott szív fals levegőt, végig kell nézni ezeket a csatlakozásokat, a rásegítőnél is meg kell nézni a helyén van-e, az injektor fedélnél is van 2 hátul, a légszűrőház oldalán a zsalu mozgatónál (piros vagy néha fekete cső), érdemes utánahúzni a szívócsonknál hátha kilazult. Szívó oldali tömítésnél tud még szívni, vagy a tankszellőztetődnél. Ami a legrosszabb verzió, hogy szétesett az aktív szénszűrőd és a széndarabok elindultak a csövekben, úgy tudod kideríteni ha a tankszellőztetőnél a vastag csövet lehúzod és belenézel, ha hullik belőle a szén akkor ott a baj. Hali! Megnéztem mindent amit írtál, de nem találtam semmi rendelleneset. Minden a helyén van, nincs repedés laza bilincs, látszólag minden oké! Valami egyéb ötlet?
tgabika76 Elküldve Január5, 2013 Elküldve Január5, 2013 4X100 legyen és 56.5mm középagyméretű tehát opel. A fordot az pl tudom,hogy 56mm középagya van,suzukinak is kisebb,mint 56.5,mert nem megy fel,aztán a fiatok 4X98asok szoktak lenni 58mm-es középpel,tehermentesítő gyűrű nincs 56.5-58ra tehát fiat felejtő. Lehet létezik 4X100 60mm furatú felni,de mivel 1000ft/db értékű felnikről van szó,ezért visszatérhetünk az első mondatomra. A Fordok amennyire tudom amúgyis 4x108-asok, viszont ha minden kötél szakad akkor a régebbi VW felnik is jók rá, azoknak is 4x100-as az osztóköre. De sztem is rávalót keress inkább (Opelt)...
Recommended Posts