J0hnny Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 Üdv! C14se és x14xe tulajokat kérdezem,hogy nekik milyen légszűrőfedelük van? Az első volt, de kiheréltem belőle a csövet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 Az első volt, de kiheréltem belőle a csövet. Szerinted jobb lett cső nélkül? Szerintem ez egy fojtás,cső nélkül elkapar ott ahol csővel nem tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 A nagy fogyasztású hangrendszer is képes leszívni a rendszert, egy szaros 45 AH-s generátor van gyárilag a Corsákban. Ezt nem a felsorolt fogyasztók működtetésére tervezték. Szóval így ne is csodálkozz, ha nem képes a generátor tölteni annyit, amennyit ezek igényelnek. Szerintem kapásból el fognak küldeni ezek miatt, ha visszaviszed garira az akksit... Nem mindig az 1.2 fapad corsából kell kiindulni, elég sok corsa gyárilag 70A bosch generátorral van szerelve. Azt meg már nem mondanám kis szarosnak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 Szerinted jobb lett cső nélkül? Szerintem ez egy fojtás,cső nélkül elkapar ott ahol csővel nem tud. Nem számít ennyit az a fojtás. Én csak azért vettem ki, mert így talán az egész felületén szűr a papírszűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jakapapa Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 sziasztok B corsa C14NZ nem indult és ezért ismerős tanácsára a tankban lévő üzemanyag szivattyút cseréltünk. Ez után hibátlan volt 1-2 napig majd ismét nehezen indult (inkább 1-2 nap állás után, nem mindig) továbbá menet közben néha rángat külső és motor-hőfoktól függetlenül. Adjatok tanácsot plíz...!! köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Nem mindig az 1.2 fapad corsából kell kiindulni, elég sok corsa gyárilag 70A bosch generátorral van szerelve. Azt meg már nem mondanám kis szarosnak :) De az övé feltételezem fapad, mert utólagos centrál, és villanyablak van benne. :) És ugye az extrák sora ezzel szokott kezdődni, szóval ha még ez sincs benne, akkor gondolom fapad. Amúgy meg tök lényegtelen, hogy hány amperes, pl ami eletromos szervós, abba alapból nagyobb generátor kell. A generátor az a gyárilag beépített elektromos cuccokhoz lett méretezve, és nem még plusz 100-200 nemtudom mennyi Wattra. :) 1 éves akksinak nem szabadna haldokolnia. JA és amúgy a magas töltés is kinyírhatja az akksit, nemtudom ez meglett-e nézve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 1 éves akksinak nem szabadna haldokolnia. Miért olyan nehéz felfogni, hogy semmi sem törvényszerű? Tessék már beugrani egy olyan helyre, ahol csak akksikkal foglalkoznak és majd ott pontosan megmérik. Bosch szervízekben is van hozzá spec műszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 sziasztok B corsa C14NZ nem indult és ezért ismerős tanácsára a tankban lévő üzemanyag szivattyút cseréltünk. Ez után hibátlan volt 1-2 napig majd ismét nehezen indult (inkább 1-2 nap állás után, nem mindig) továbbá menet közben néha rángat külső és motor-hőfoktól függetlenül. Adjatok tanácsot plíz...!! köszönöm MOL-nál tankolsz? Más topikokban is panaszkodnak leálló,rángatózó,csörgő motorokról. Közös jellemzőjük a Mol 95,illetve,az,hogy valami jobbféle benzin rátankolása után minden bajuk megszűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Szerinted jobb lett cső nélkül? Szerintem ez egy fojtás,cső nélkül elkapar ott ahol csővel nem tud. Nem annyira fojtás, mint inkább áramlástani szempontból van szerepe. Én is kiszedtem a Coupéból, de állítólag a hiánya káros gázlengéseket okoz a szívócsőben, ami akár műszerrel mérhető teljesítménycsökkenéshez (1-2%) is vezethet, de ezt hozzáértők jobban tudják. A Tuning topikban volt róla szó pár hónappal ezelőtt. Észre nagyon nem veszed, de lehet hogy emiatt 82 helyett 80.5LE-s lesz az SE... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Nem annyira fojtás, mint inkább áramlástani szempontból van szerepe. Én is kiszedtem a Coupéból, de állítólag a hiánya káros gázlengéseket okoz a szívócsőben, ami akár műszerrel mérhető teljesítménycsökkenéshez (1-2%) is vezethet, de ezt hozzáértők jobban tudják. A Tuning topikban volt róla szó pár hónappal ezelőtt. Észre nagyon nem veszed, de lehet hogy emiatt 82 helyett 80.5LE-s lesz az SE... :D De ezt nem kellett kiszedni,ez a két fajta légszűrőfedél változat van b-korzához.Mindekettőt próbáltam egymás után,cső nélkülivel szerintem jobb. Ami a kezembe akadt légszűrőház azoknál úgy volt,hogy x12sz-x14sz-x14xe csöves,c14se-c14nz cső nélküli változat volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabb47 Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 Hali Az aksi jónak tűnik,szereztem egy töltőt ami állítólag ######a cucc ezzel feltöltöm rendesen és majd meglátom. A hangcucc meg nem valami nagy cucc az nem szívhatja le. Köszi a válaszokat! ui.:12.15 körül van most az aksim ,már tölthetném akkor ugyebár? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
jakapapa Elküldve December27, 2012 Megoszt Elküldve December27, 2012 MOL-nál tankolsz? Más topikokban is panaszkodnak leálló,rángatózó,csörgő motorokról. Közös jellemzőjük a Mol 95,illetve,az,hogy valami jobbféle benzin rátankolása után minden bajuk megszűnik. háj DALLAS kúton tötljük majd' mindig, próbáljuk mostantól az OMV-t kösssszz Link to comment Megosztás: More sharing options...
csepzol Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Sziasztok! Most vettünk egy b corsát és felmerült egy gond vele.Ha bekapcsolom a gyári CAR300 rádiót akkor a középső kijelzőn nem változik semmi, mindig a dátumot mutatja. Ez mitől lehet? Köszi, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Nincs elvágva a szál Piros szürke? A kijelző és fejegység között? Vagy kivan programozva techkel a gyári rádió.. Egyébként gondolom szól.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csepzol Elküldve December28, 2012 Megoszt Elküldve December28, 2012 Nincs elvágva a szál Piros szürke? A kijelző és fejegység között? Vagy kivan programozva techkel a gyári rádió.. Egyébként gondolom szól.. Alapból nem szól, de ha a kód menühöz ugrok akkor sípol egyet. A piros szürkét hogy tudom megnézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 Sziasztok! Sajnos úgy tűnik elhalálozott a Combo-mban az akksi. Milyet ajánlottok? Bosch Silver, Exide és Jász-Akku márkákat tudok kedvezményesen beszerezni. 3at néztem. Az egyik a Bosch 440 A indítóárammal, a másik Exide 420 A és a 3. Exide 360 A indítóárammal. Melyiket érdemes megvenni? A 360as és a 440es között van 7e Ft különbség. Szerintetek? Extrák nincsenek a kocsiban, viszont naponta kb. 5x van indítózva! Fontos lenne! Előre is köszönöm szépen! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December29, 2012 Megoszt Elküldve December29, 2012 Sziasztok! Sajnos úgy tűnik elhalálozott a Combo-mban az akksi. Milyet ajánlottok? Bosch Silver, Exide és Jász-Akku márkákat tudok kedvezményesen beszerezni. 3at néztem. Az egyik a Bosch 440 A indítóárammal, a másik Exide 420 A és a 3. Exide 360 A indítóárammal. Melyiket érdemes megvenni? A 360as és a 440es között van 7e Ft különbség. Szerintetek? Extrák nincsenek a kocsiban, viszont naponta kb. 5x van indítózva! Fontos lenne! Előre is köszönöm szépen! G. A Bosch-ra ha jól tudom 5év gari van és ha útközben tojik be, bármelyik Bosch szervíz azonnal cseréli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Értem! De mondjuk az indítóáromaok közötti különbség miben befolyásolja nekem a használatot? Azt tudom, hogy indításkor nagyobb szuflát ad a nagyobb amperes, de mi kell egy ilyen Combo-nak? Kint áll a hidegben, nincs garázs, minden nap használva van. Köszi! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Értem! De mondjuk az indítóáromaok közötti különbség miben befolyásolja nekem a használatot? Azt tudom, hogy indításkor nagyobb szuflát ad a nagyobb amperes, de mi kell egy ilyen Combo-nak? Kint áll a hidegben, nincs garázs, minden nap használva van. Köszi! G. Ha a márkát első körben nem vesszük figyelembe, akkor a 440 Amperből 2-3 év múlva lehet, hogy már csak 350-400 lesz. A 420-ból mondjuk 300-350. A 360-asból pedig 250. Ami már nem biztos, hogy elindíjta a kocsit -10-ben. Tehát mindig a nagyobb indítóáramút érdemes venni, ami méretben befér a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tony69 Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Sziasztok,előre irányjelzőhöz tenni akarok be egy 21/5w-os duplaszálas izzót, hogy amerikai stílusú legyen a helyzetjelző, foglalatba passzol. Kérdésem ha tudtok rá választ adni az lenne, hogy mit kössek hova, hogy 5w-on folyamatosan világítson az irányjelzőm? Elakadásjelző az megy rendesen, de a helyzetjelző még nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Sziasztok,előre irányjelzőhöz tenni akarok be egy 21/5w-os duplaszálas izzót, hogy amerikai stílusú legyen a helyzetjelző, foglalatba passzol. Kérdésem ha tudtok rá választ adni az lenne, hogy mit kössek hova, hogy 5w-on folyamatosan világítson az irányjelzőm? Elakadásjelző az megy rendesen, de a helyzetjelző még nem. El tudnám magyarázni, de a "yardok" meg fognak vágni érte, a KRESZ szerint az indexedet csak irányjelzésre használhatod. Nem világíthat folyamatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Sziasztok,előre irányjelzőhöz tenni akarok be egy 21/5w-os duplaszálas izzót, hogy amerikai stílusú legyen a helyzetjelző, foglalatba passzol. Kérdésem ha tudtok rá választ adni az lenne, hogy mit kössek hova, hogy 5w-on folyamatosan világítson az irányjelzőm? Elakadásjelző az megy rendesen, de a helyzetjelző még nem. Hogy a gyári foglalaltba passzol, azt erősen kétlem. Persze bele lehet rakni, meg is áll benne, de gondolom mindkét izzószál villog az irányjelzővel, vagy csak az egyik, attól függően melyik ér hozzá a betáp érintkezőhöz. Ha megnézed a dupla szálas izzót, annak alján két érintkező van. Egyiken az 5W-os, másikon a 21W-os izzószál kapja az áramot, a test közös. Ennek speciális foglalat is kell, amin a megfelelő érintkező kapja a megfelelő helyről a betápot (helyzetjelző+féklámpa, vagy helyzetjelző+hátsó ködlámpa). Ha az említett amireikai stílust akarod, akkor át kell alakítanod a foglalatot dupla érintkezősre, vagy ki kell cserélned egy olyan 2 szálas izzóséra, ami passzol az index búrába is. A 21W-ra ráködöt az index vezetékét, az 5W-nak meg adsz tápot a helyzetjelzőről. Sok értelmét nem látom, se optikailag, sem használhatóságban. Elvileg csak helyzetjelzővel nem közlekedhetsz, az 5W pedig szerintem nem fog átlátszódni annyira a narancssárgával árnyékolt indesxen, amennyire szeretnéd. Olyan fényerőt pedig nem ad, hogy ezzel a tompítottat helyettesítsd, mint nappali menetfény. És ahogy írta csigi, még ki is inthetnek miatta, mert szabálytalan. Ha szabálytalan megoldást szerelünk az autóra, akkor annak legalább már legyen értelme, gyakorlati haszna - szerintem. (pl Xenon) Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Üdv Mindenkinek! Kiderítettem a hiba okát, és "sajnos" nem az akku ment tönkre, hanem az önindító! Így most azt kell valahogy gatyába rázni, vagy venni egy felújítottat! Köszi mindenkinek a tanácsokat! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Adam1 és csigi! Igazatok van..... Tony ez a hülyeség minek pattant ki a fejedből? Miért nem jó ez gyárilag ahogy van... Bírom, hogy 1-2 embernek erre van ideje meg energiája, hogy teleaggassa az autót ilyen világító butaságokkal.. mint pl a led csík meg ez amit most szeretnél bele... Értelme amúgy pont semmi... Meg is értem ha rendőrök kiszabnak erre bírságot... Az autó nem karácsonyfa... :) Esetleg ha nem fog menni az alvás a lámpa buzerálása nélkül... Akkor el lehet gondolkodni valami értelmes megoldáson venni valamit aminek talán van értelme is... Mondjuk szerintem nem illik egy 18 éves autóra de nem lényeg.. Értem én,hogy te az indexről beszéltél, de ez nem amerika... :) nem nagyon szeretik magyar autót a sárga helyzetjelzőt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Sziasztok! Ha Istent ismertek, légyszi segítsetek. Írtam korábban, hogy nem indul a Combo-m. Átcseréltem az akksit, semmi, átcseréltem az önindítót, semmi. Ezután néztem üzemanyagot, hogy eljut-e a motorig, levettem az injektor fedelet (az a fekete műanyagot, ami megy a légszűrőházhoz) ott indítózásnál köpi a benzint. Néztem szikrát, lehúztam a pipákat, tettem bele egy gyertyát és végignéztem, mindegyik szikrázik. Aztán átcseréltem ezeket az alkatrészeket, amiket bekarikáztam a képen, de még mindig semmi. Mit tudtok még tanácsolni? Ha indítózok és utána abbahagyom, akkor valami cirippel 3-4szer és elhallgat. Lehet hogy ennek is köze van hozzá, nem tudom! Nagyon kérlek segítsetek, mert szerdán mennem kell vele melózni! Jah még annyi, hogy az autó az utóbbi időkben néha nhezebben indult, és most állt öt napig, és azután nem indul be. Köszi előre is! G: http://kepfeltoltes.hu/view/121231/6892727582012-12-31_13.15.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/121231/13022539292012-12-31_13.15.17_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts