sanyi1104 Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Megmaradt egy b corsára való kormányagy, a sportkormánnyal együtt ha valakit érdekelne! sanyi1104@citromail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
hippietrip Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Olvass vissza pár oldalt, minden héten felmerülő kérdés. Ha rám hallgatsz osztrákiából hozol magadnak corsát. kb szaz oldalt olvastam visszafele de a kerdesemre vonatkozo infokat nem talaltam.....lattam viszont hogy itt kedves emberek irogatnak ezert regisztraltam es gondoltam megkerdezem,de igazan nem akartam zavarni.....:/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 kb szaz oldalt olvastam visszafele de a kerdesemre vonatkozo infokat nem talaltam.....lattam viszont hogy itt kedves emberek irogatnak ezert regisztraltam es gondoltam megkerdezem,de igazan nem akartam zavarni.....:/ Ha a corsa kasztni gyerekbetegségeire vagy kiváncsi, szerintem megtalálod itt, de konkrétan az 1.5TD motorra vonatkozólag nem nagyon lehet mit mondani. Sajnos az itthon használt autók 90% kiszámíthatatlan megvásárláskor. Alap kliséket lehet puffogtatni, hogy tágulási tartály, olaj, víz stb, de igazán mélyen senki nem lát bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Ezt tobbszor is cafoltam.... Az en motorom F15os valtlval bir, GYARILAG, attol, h az opelinfos.de motortipus fooldalon f13mas szerepel az NEM feltetlenul igaz! Ugyanis masik lapon meg F15ot ir, marmint ugyanazon az opelinfoson. Es en csak f15 os c14set lattam. a pontos szamat meg kesobb leiro, nem megyek bele a filozofalasba. Inkább tigrákat szereltek ilyennel, de nem tök mindegy mi a száma? Rohadt rövid így is, úgy is, ha lenne időm az 5. kereket tuti kicserélném hosszabbra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hippietrip Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Ha a corsa kasztni gyerekbetegségeire vagy kiváncsi, szerintem megtalálod itt, de konkrétan az 1.5TD motorra vonatkozólag nem nagyon lehet mit mondani. Sajnos az itthon használt autók 90% kiszámíthatatlan megvásárláskor. Alap kliséket lehet puffogtatni, hogy tágulási tartály, olaj, víz stb, de igazán mélyen senki nem lát bele. koszonom a valaszod:)nyilvan szamitok plusz koltsegekre egy ilyen koru autonal,csak azt nem szeretnem hogy egy honap mulva rakoltom az auto veteli arat megegyszer ezert gondoltam hogy rakerdezek.......remelem szerencsevel fogok jarni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Inkább tigrákat szereltek ilyennel, de nem tök mindegy mi a száma? Rohadt rövid így is, úgy is, ha lenne időm az 5. kereket tuti kicserélném hosszabbra... Ezt mintha én mondtam volna. :) Viszont megmutatva, h az oldalon vannak ellentmondások és legtöbb ember kb. csak a főcímet olvassa el. Persze nekem is vannak kérdéseim stb., van véleményem, de nem gondolom, h az arcom nagy lenne. Én sem tudok mindent, nem is vok autószerelő, hanem önszántamból fejlesztettem a készségeim. Lásd az utolsó kérdéseim a potméterről más számára bután hangozhat, de vkinek egy ismeretlen dolog... ezt feljebb részleteztem. Viszont azért az zavar itt (TISZTELET A KIVÉTELNEK), hogy vannak emberek akik szeretik hülyének nézni a másikat! Senki sem tökéletes, de ha azt mondom, h fekete az autóm, akkor ne próbálják már megmagyarázni, h az fehér. (~F15, F13) F15-ös váltóm van és ezt gyárilag a Corsákba is szerelték és KÉSZ! Fényképen mellékelem is az oldalt, printscreeneltem, h hihetőbb legyen a kételkedők számára is. kb. 5db C14SE motort láttam, ebből csak 1 volt F Astra és mind F15-ös volt. Azért ennyit csaknem cseréltek le, arra sem lehet fogni és véletlen, pont a rövid f15re... Nem szeretek fórumon ilyen témákról beszélni, de már ez kijött... ---- 1. amit kb. mindenki olvas, a 2.-ben meg kiemelve az én állításom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Először is F13 van benne nem F15, másodszor pedig a felvetésed csak részben igaz, ugyanis valóban a rövidebbik áttételű váltó (F13CR) elérhető legrövidebb végáttétele van a C14SE motorhoz társítva, de fura mód létezik egy hosszú áttételű (F13WR) váltó is a C14NZ-ben, aminek viszont a végáttétele még rövidebb (4,53:1 a mostani 3,94:1-el szemben), szóval két ilyen váltóból tudsz egy még rövidebbet összehozni ha ez a cél. Azzal még jobban gyorsulna, viszont a végsebesség az lehet hogy lecsökkenne 120km/h-ra. :D Sziasztok, bocs, hogy belemagyarázok, de munkám során és barátaim autói által sikerült találkoznom b corsával szerelés téren nem egyszer. Eddig három darab SI JOY corsával sikerült találkoznom szétszerelve. Mindegyik modellben F15 C3.94 típusú váltó volt. Szóval sötétben tapogatózol, mivel az információimat nem csak internetes olvasgatásra alapozom így nem biztos hogy butaságot írt a kolléga. Ha ez így van akkor az övé lesz a 4ik példány. Így valószínűleg gyárilag F15el szerelték őket, csak kicserélődtek F13omra a hosszú harc alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
s.laca23 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 hello egy olyan kérdesem lenne hogy a hutobe kicsereltem a högombat de nem tudom melyik kabel hova valo! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Viszont megmutatva, h az oldalon vannak ellentmondások és legtöbb ember kb. csak a főcímet olvassa el. (...) Viszont azért az zavar itt (TISZTELET A KIVÉTELNEK), hogy vannak emberek akik szeretik hülyének nézni a másikat! Senki sem tökéletes, de ha azt mondom, h fekete az autóm, akkor ne próbálják már megmagyarázni, h az fehér. (~F15, F13) F15-ös váltóm van és ezt gyárilag a Corsákba is szerelték és KÉSZ! Nem szeretek fórumon ilyen témákról beszélni, de már ez kijött... 1., Nem néztelek hülyének, pusztán kiigazítást írtam hátha elsiklottál valami felett. 2., Ennek ellenére te mégis azt feltételezed rólam hogy felületesen csak a főcímet olvasom el. Hogy bizonyítsam ennek ellenkezőjét, íme én is mellékelek egy képernyőfotót ugyanarról az oldalról a váltókkal foglalkozó részből: Mellétéve a te két képernyőmentésedet, kiderül hogy az oldalon háromból két helyen azt írják hogy nem volt C14SE F15 váltóval, egy helyen meg azt hogy igen. Akkor mondd már meg nekem honnan kéne tudnom hogy az az igaz ami csak egyszer van leírva, és a kétszer is leírt dolog a tévedés? 3., Sose mondtam hogy az F15CR-t nem szerelték Corsa B-be, csak azt hogy nem C14SE motorhoz. 4., Amúgy az egész sztem is meddő vita, mert ha ilyen van az autódban akkor ilyen van, nincs miről beszélni (csak ugye én azt innen nem látom), úgyhogy részemről be is fejeztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Tök jó, hogy internetes oldalakról táplálkozva írogattok dolgokat... közbe a valóságban meg teljesen másként működik a dolog. Szerintem jogos volt, ha nem is láttál még életben ilyet akkor nem értem mi alapján osztottad az észt. Internetről nehezen lehet megállapítani bármit is.... Csak ez lesz a vége sok hülyeség... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Olvass vissza pár oldalt, minden héten felmerülő kérdés. Ha rám hallgatsz osztrákiából hozol magadnak corsát. Ha kimegy az egyszeri ember parasztba autót venni (net,főút melletti jellemzően arab,török telepek.) Akkor 5-600eur-ért szintén csak fapad 1.2-1.4nz-sz-k lesznek.Itt-ott körbe meghúzva,zörgő és csöpögő vízpumpával stb. Múltkor már 500eur-ért bontani való autókat akartak adni. Lengyelek,litvánok,románok felverték az árakat. Lengyel gyereknek fülig ért a szája amikor húzták a traillerre a hátul puffos 97-es b vekit amire 790eur volt írva irányárnak. Nálunk mire azt a szart rendberakod meg forgalomba helyezed már 600e-nél is drágább lesz. Néha van egy két alkalmi vétel jó helyeken,pl multkor tudtam volna venni 2500-ért 2004-es 1.9cdti caraván c-vekit pazar állapotban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Ha kimegy az egyszeri ember parasztba autót venni (net,főút melletti jellemzően arab,török telepek.) Akkor 5-600eur-ért szintén csak fapad 1.2-1.4nz-sz-k lesznek.Itt-ott körbe meghúzva,zörgő és csöpögő vízpumpával stb. Múltkor már 500eur-ért bontani való autókat akartak adni. Lengyelek,litvánok,románok felverték az árakat. Lengyel gyereknek fülig ért a szája amikor húzták a traillerre a hátul puffos 97-es b vekit amire 790eur volt írva irányárnak. Nálunk mire azt a szart rendberakod meg forgalomba helyezed már 600e-nél is drágább lesz. Néha van egy két alkalmi vétel jó helyeken,pl multkor tudtam volna venni 2500-ért 2004-es 1.9cdti caraván c-vekit pazar állapotban. Akkor vegyél itthon neki át... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November26, 2012 Megoszt Elküldve November26, 2012 Akkor vegyél itthon neki ######át... Van eladó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November27, 2012 Megoszt Elküldve November27, 2012 koszonom a valaszod:)nyilvan szamitok plusz koltsegekre egy ilyen koru autonal,csak azt nem szeretnem hogy egy honap mulva rakoltom az auto veteli arat megegyszer ezert gondoltam hogy rakerdezek.......remelem szerencsevel fogok jarni:) Az 1.5 TD motorról annyit, hogy szinte ugyanaz a blokk, mint az 1.7 TD, ami nekem Vectra B-ben dolgozik. Semmivel sem rosszabb, érzékenyebb, kevésbé strapabíróbb, mint a 8 szelepes benzinesek. Rém egyszerű konstrukció. Szerintem elég jól mozgatja a Corsa B kasztnit. Igazából az általános dolgokon kívül nem sokmindent kell rajta megnézni. Induljon hidegen, melegen, egyenletesen járjon, húzzon 2500 felett, meg ilyesmik. Elektronikus gondjai nem lesznek, ha valamiféle egyenetlen járással küzd, akkor biztos, hogy mechanikus gond van: porlasztók, adagoló, vagy kompressziós problémák. Kartergáza ne nagyon legyen, mert ha van akkor nagy valószínűséggel fogyasztja az olajat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Sziasztok, van egy új paragi sport dobom b corsához eladó. Típusazonos csak fel kell tenni, nem üvölt mint az állat. Van hozzá számla- műbizonylat autóra még nem volt szerelve. Annyi történt, hogy a dob át lett festve, mert ezek a típusú dobokon nagyon vékony a festés ezért szoktak elrohadni. Szerelési nyomok sincsenek rajta belül is patika tiszta. Ha valakit érdekel priviben jelezze. Postázom is bárhova szívesen. http://www.paragikipufogo.hu/images/tipus_dobok/nagykep//opel_corsa_b__80as_par115.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Van külön adok veszek topik, oda tessék a hirdetéseket írni legközelebb...thx! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hippietrip Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 Az 1.5 TD motorról annyit, hogy szinte ugyanaz a blokk, mint az 1.7 TD, ami nekem Vectra B-ben dolgozik. Semmivel sem rosszabb, érzékenyebb, kevésbé strapabíróbb, mint a 8 szelepes benzinesek. Rém egyszerű konstrukció. Szerintem elég jól mozgatja a Corsa B kasztnit. Igazából az általános dolgokon kívül nem sokmindent kell rajta megnézni. Induljon hidegen, melegen, egyenletesen járjon, húzzon 2500 felett, meg ilyesmik. Elektronikus gondjai nem lesznek, ha valamiféle egyenetlen járással küzd, akkor biztos, hogy mechanikus gond van: porlasztók, adagoló, vagy kompressziós problémák. Kartergáza ne nagyon legyen, mert ha van akkor nagy valószínűséggel fogyasztja az olajat is. köszönöm:)azota meg is lett a kicsike egy 95-os 1.5 td kisebb problemakkal:)de majd szepen lassan rancba szedjuk:)a motor egyenletesen szepen jar nincs kartergaz nem fustol raz stb.....az alapjaratot egy kicsit magasnak talalom(850-900)a termosztat az kuka,holnap veszek is egy ujat a kerdes hogy homersekletjeladot is vegyek vagy azt nem kell(hogy biztosra menjek)?azon kivul a kozepkonzolon egy ket izzo cseres es sajnos nem mukodik a felso kijelzo annak nem tudni mi baja lehet:(ha tudnatok ajanlani egy jo kis szakit(kozuletek vki esetleg:) aki otthon van corsa szerelessel kapcsolatban es tudna nekem segiteni azt megkoszonnem:)udv Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve November28, 2012 Megoszt Elküldve November28, 2012 köszönöm:)azota meg is lett a kicsike egy 95-os 1.5 td [...] Gratulálok! A középkonzol izzócseréjére könyvtárnyi bejegyzés van a fórumon, keress rá. Viszont nagyon erősen gondold meg, hogy belevágsz-e, mert tele van könnyen törő műanyagokkal, amik garantáltan el fognak törni, ha nem tizenöt-húsz fokos hőmérsékleten feszegeted. Szóval hajszárító, vagy várd meg a tavaszt. A felső kijelző típushibája, hogy a csatlakozó forrasztás elengedi magát benne. A rögzítő csavarjai a szellőztetőrostélyok mögött vannak, egy erős pattintással le tudod őket hajtani - csak előtte állítsd át belső keringtetésre, hogy amikor leesnek a csavarok (mert le fog), akkor ne tűnjenek el örökre. Vigyázz továbbá a támaszkodó kis gumidugóira (majd meglátod), könnyen leesnek. Az indokoltnál jobban ne szedjétek szét az óraegységet (saját keserű tapasztalat), mert szinte biztosan leválik a fóliás érintkező, és akkor az egész mehet a kukába. [kép helye] Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa14nz Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Corsa b 1.4 c14nz kocsiba merre van a pollenszűrő illetve honnan kel nekiugrani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Corsa b 1.4 c14nz kocsiba merre van a pollenszűrő illetve honnan kel nekiugrani? Szerintem mint a többi B-Corsában. Nekiugrani: - ablaktörlőkarok le (13-as kulcs) - műanyag szellőzőrácsot az ablaktörlő alól kicsavarozni, kettészedni, eltávolítani - fekete műanyag takarólemezt eltávolítani, ehhez előtte a gumitömítést levenni -szorítókapcsok kipattintása És hopp, alatta ott is a pollenszűrő. Cserekor mindenképpen tisztítsd ki a környékét, különben onnan szívja majd be a párát. Összerakni ugyanez, visszafelé ;) sok sikert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa14nz Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Szerintem mint a többi B-Corsában. Nekiugrani: - ablaktörlőkarok le (13-as kulcs) - műanyag szellőzőrácsot az ablaktörlő alól kicsavarozni, kettészedni, eltávolítani - fekete műanyag takarólemezt eltávolítani, ehhez előtte a gumitömítést levenni -szorítókapcsok kipattintása És hopp, alatta ott is a pollenszűrő. Cserekor mindenképpen tisztítsd ki a környékét, különben onnan szívja majd be a párát. Összerakni ugyanez, visszafelé ;) sok sikert. Köszi a gyors és részletes segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hippietrip Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 kicsereltuk a termosztatot,most mar meg mozdul a mutato de nem elegge a "[" jeloles es a 90 fok koze beall.(a leiras alapjan a termosztatom 85 fokon nyit)....a futes is jobb lett de mikor teljes fokozaton megy akkor egy kicsit visszaesik a hofokmero es elkezd langyosabb hidegebb levegot fujni........mi lehet meg a gond?ill. hogy tudja magat igy a rendszer legteleniteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 kicsereltuk a termosztatot,most mar meg mozdul a mutato de nem elegge a "c" jeloles es a 90 fok koze beall.....a futes is jobb lett de mikor teljes fokozaton megy akkor egy kicsit visszaesik a hofokmero es elkezd langyosabb hidegebb levegot fujni........mi lehet meg a gond?ill. hogy tudja magat igy a rendszer legteleniteni? Járatod a motort kupak nélkül és ki fog menni a levegő... ha nyit a termosztát. Vagy járatod a motor látod, hogy kezd bemelegedni óvatos letekergeted a kupakot menni fog kifelé a levegő. De ésszel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rotel Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Szerintem mint a többi B-Corsában. Nekiugrani: - ablaktörlőkarok le (13-as kulcs) - műanyag szellőzőrácsot az ablaktörlő alól kicsavarozni, kettészedni, eltávolítani - fekete műanyag takarólemezt eltávolítani, ehhez előtte a gumitömítést levenni -szorítókapcsok kipattintása És hopp, alatta ott is a pollenszűrő. Cserekor mindenképpen tisztítsd ki a környékét, különben onnan szívja majd be a párát. Összerakni ugyanez, visszafelé ;) sok sikert. Ablaktörlő karokat miért kéne leszerelni?Én sose szoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hippietrip Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Járatod a motort kupak nélkül és ki fog menni a levegő... ha nyit a termosztát. Vagy járatod a motor látod, hogy kezd bemelegedni óvatos letekergeted a kupakot menni fog kifelé a levegő. De ésszel! de az normalis hogy 90 fokig sem melegszik fel a viz,es alig fut akkor az auto 3-4 fokozaton?pedig kint meg csak 5-6 fok van sehol a minuszok.....szeretnem addig rendberakni amit feltetlenul kell..... esetleg pesten tudtok egy corsa szakit aki megnezne az autonkat es emberi arakkal dolgozik:)rabiznam a kozepso kijelzo javitasat is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts