Vktr Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Mennyit kellett ezért térdelni? :D Nem kértem semmit ;)
Davee Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Sziasztok! Az lenne a problémám , hogy a hétvégén kiderült , hogy hátsó kerékagy csapágyakat kell cserélnem, ezzel nem is lenne gond mindaddig amíg meg nem rendelem őket. Ugyanis ahogy tegnap szétszedtem én egy, vagyis kettő/oldal ferde csapágyat találtam, de a neten akármelyik webshopban megnézem, "hagyományos" csapágyaknak a képeit találom. A kérdés az lenne, van valakinek behatóbb ismerete a csapágyak eredeti kinézetéről (a fékdobok eredetiek rajta, gyanítom még a csapágyak is, elég gyalázatosan néznek ki) ? Ez egy háromajtós, 94-es 1.4-SI, C14SE motorral. Ha valaki esetleg találkozott ilyen problémával, kérem jelezze! Köszönöm! 2 csapágy van hátul oldalanként, egy van kívül a fékdobnál az egy kúpgörgős csapágy, és van egy beljebb ami egy hagyományos csapágy, ezeket szettben lehet venni simán típusra kéred, vagy motorkódra, az ára 2500-3500 körül mozog a Febi ha jól emlékszem, ebben benne van mindkettő és a porvédő/szimering is hozzá van, ja és anya + sasszeg is ha minden igaz.
Janigy Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 98-as X14XE motorú Corsám, és az utóbbi időben elég sokat eszik! Városban kb 10 litereket, városon kívül is hosszú úton 7-8 körül beivott, teljesen normális tempóval menve, egyáltalán nem húzatva! Olaj, szűrők gyertyák stb kb 1000 km-re volt, lambda szonda kb 2 éve, de azóta nem sokat ment az autó, 10 ezer km alatt! Mi okozhatja ezt? Mitől növekedett meg a fogyasztás?, korábban normálisan evett, literekkel kevesebbet! Előre is köszönöm! Üdv.:Jani
Davee Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy van egy 98-as X14XE motorú Corsám, és az utóbbi időben elég sokat eszik! Városban kb 10 litereket, városon kívül is hosszú úton 7-8 körül beivott, teljesen normális tempóval menve, egyáltalán nem húzatva! Olaj, szűrők gyertyák stb kb 1000 km-re volt, lambda szonda kb 2 éve, de azóta nem sokat ment az autó, 10 ezer km alatt! Mi okozhatja ezt? Mitől növekedett meg a fogyasztás?, korábban normálisan evett, literekkel kevesebbet! Előre is köszönöm! Üdv.:Jani MAP szenzor is okozhat nagy fogyasztást Feladata: A vezérlőegység a MAP segítségével a motor terhelési állapotára következtet. Elhelyezkedése a tűzfalon a motor háta mögött. Villamos csatlakozás és vákuumcső egyaránt megy rá. Kimérésére érdemes szakembert keresni. Amit otthon is megtehetünk az-az, hogy a motor teljes vákuumcső hálózatát átvizsgáljuk, repedést, szakadást keresve, ahol a rendszer levegőt képes beszívni. Ez ugyan is megzavarhatja a szenzort (és közvetett módon magát a vezérlőegységet is), amely ezért hibás jelet küldhet. A csövek csatlakozásait érdemes különösen figyelni. Léteznek spray-s megoldások is erre a célra. Szükség esetén csere. Szerintem ennyiből érteni fogod.
hakapeszimaki Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Szerelő haver azt mondja ő még egyetlen rossz MAP szenzorral sem találkozott. Szerintem inkább lambda szonda hiba, bár az szokott hibalámpázni. Vagy a vízhőfok jeladó, főleg ha melegen rosszabbul indul mint hidegen. Ha az elromlik,akkor bezabál hibakód nélkül az enyém melegen meg is állt a rossz jeladótól. Am x14xe-től 10liter város meg 7 országút nem sok. Téligumi,hidegebb levegő....
Janigy Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Ennyit bírt volna a lambda szonda? csak azért sokallom, mert eddig kevesebbet evett!hibakódot nem jelzett nagyon rég! A héten jön egy autóvillamosságis ismerősöm, akinek van programja is Corsa-hoz stb! remélem rájövünk mi a baj! alapjáraton sem a legtökéletesebb! Lehet itt összefüggések vannak! nem tudom.....de összességében szépen megy a motor, mondjuk mikor még olyan tizenfokok voltak akkor csinált olyat, hogy mikor üzem meleg volt, és kicsit megálltam lámpánál egyből kapcsolt a ventilátor, óra szerint olyan 92 fok körül, elég sűrűn bekapcsolt nyáron is, de mióta meg van mindig ilyen volt...hengerfejes biztos hogy nem, mert a vizet nem eszi, és 100 ezer km sincs még benne, és majdnem újkora óta nálunk van, szóval ennyi km van tuti benne... Indulni indul egyből hidegen és melegen is pöccre!ezzel nincs gond!
gsizoli Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 http://totalcar.hu/t...om_kiloert/2/ :) :hiya: Pöpec, de azért a légzsákot legalább kicserélhetted volna - a duda gombok miatt...ha lesz Omega teszt csak küldjed Hozzám Őket...Utolsó lázadó címmel mehet majd a cikk...fikázás meg nincs!!
Janigy Elküldve November19, 2012 Elküldve November19, 2012 Természetesen cseréltem, írtam is feljebb, kb olyan 1000 km-el ezelőtt cseréltem!
Pistiv Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 sziasztok? corsa b alá jó a tigra futómű? JÓ! MÁS: -magasabb alapjárat kb. 1200-1300 - vagy felmegy, vagy ott kiakad... Minden sz@r cserélve lett már, de ez NÉHA NÉHA előjön. Most viszont mentem ilyen, nagyon gagyi úton és pattogott jobbra balra a kocsi is ki villant a CHECK ENGINE. gyors félreállás, 22-es hibakód, ami --Túl gyenge jel/fesz. a fojtószelep szögjeladótól/potenciometertől--... Ez tiszta, de nem feltétlen jelentheti azt, h az az alkatrész ROSSZ is. Valaki találkozott ezzel a hibakóddal? Lehet valami kiváltó oka a rossz szenzor kivételével? Valamit ha azt leveszem akkor nem állítódik el semmi? Mert már bontottam le potmetert, és olyan fura forgó hangot adott ki valami..., mintha az be lenne állítva, v vmi... Mind1, a lényeg, h leveszem, majd egyszerűen visszahelyezem, csavarozom a helyére, ez járható út? aztán a másik, h persze vkinek van-e tapasztalata ilyen hibakóddal?
Davee Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 JÓ! MÁS: -magasabb alapjárat kb. 1200-1300 - vagy felmegy, vagy ott kiakad... Minden sz@r cserélve lett már, de ez NÉHA NÉHA előjön. Most viszont mentem ilyen, nagyon gagyi úton és pattogott jobbra balra a kocsi is ki villant a CHECK ENGINE. gyors félreállás, 22-es hibakód, ami --Túl gyenge jel/fesz. a fojtószelep szögjeladótól/potenciometertől--... Ez tiszta, de nem feltétlen jelentheti azt, h az az alkatrész ROSSZ is. Valaki találkozott ezzel a hibakóddal? Lehet valami kiváltó oka a rossz szenzor kivételével? Valamit ha azt leveszem akkor nem állítódik el semmi? Mert már bontottam le potmetert, és olyan fura forgó hangot adott ki valami..., mintha az be lenne állítva, v vmi... Mind1, a lényeg, h leveszem, majd egyszerűen visszahelyezem, csavarozom a helyére, ez járható út? aztán a másik, h persze vkinek van-e tapasztalata ilyen hibakóddal? Komplett fojtószelepházat cserélsz olyankor, ami egyben van, tehát nincs ami elállítódjon, az más dolog hogy lehet állítani, ha a másik nincs eltekergetve akkor nem lesz gond, ha el van akkor sincs baj csak be kell állítanod a régi alapján. Az is lehet, hogy csak kontakthiba van, vagy az ECU rosszalkodik.
Mc-elek Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 JÓ! MÁS: -magasabb alapjárat kb. 1200-1300 - vagy felmegy, vagy ott kiakad... Minden sz@r cserélve lett már, de ez NÉHA NÉHA előjön. Most viszont mentem ilyen, nagyon gagyi úton és pattogott jobbra balra a kocsi is ki villant a CHECK ENGINE. gyors félreállás, 22-es hibakód, ami --Túl gyenge jel/fesz. a fojtószelep szögjeladótól/potenciometertől--... Ez tiszta, de nem feltétlen jelentheti azt, h az az alkatrész ROSSZ is. Valaki találkozott ezzel a hibakóddal? Lehet valami kiváltó oka a rossz szenzor kivételével? Valamit ha azt leveszem akkor nem állítódik el semmi? Mert már bontottam le potmetert, és olyan fura forgó hangot adott ki valami..., mintha az be lenne állítva, v vmi... Mind1, a lényeg, h leveszem, majd egyszerűen visszahelyezem, csavarozom a helyére, ez járható út? aztán a másik, h persze vkinek van-e tapasztalata ilyen hibakóddal? fojtó szelepház poti csere megoldja a gondot ;)
Pistiv Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 fojtó szelepház poti csere megoldja a gondot ;) ZSÍR!! :/ Szal azt mondjátok, h a fekete szenzorocskát nem is kell lecsavaroznom, mert kompletten a házával cseréljem?
Mc-elek Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 ZSÍR!! :/ Szal azt mondjátok, h a fekete szenzorocskát nem is kell lecsavaroznom, mert kompletten a házával cseréljem? de maga szenzort kell cserélni nem komplett házat
Pistiv Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 de maga szenzort kell cserélni nem komplett házat az más :) És figyu McElek, ha leveszem, lecsavarozom. és visszaillesztek egy "új"at, akkor nem kell semmit állitani, v beállitani, ha igen, hol? s hogyan? A kérdésem azért van mert mikor szedtem egyszer le egy olyat akkor olyan volt, mintha vmi spirálra lett volna csavarva és kerregett, mintha... felhúzhatós játék tekeredett vna ki magától.
Mc-elek Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 az más :) És figyu McElek, ha leveszem, lecsavarozom. és visszaillesztek egy "új"at, akkor nem kell semmit állitani, v beállitani, ha igen, hol? s hogyan? A kérdésem azért van mert mikor szedtem egyszer le egy olyat akkor olyan volt, mintha vmi spirálra lett volna csavarva és kerregett, mintha... felhúzhatós játék tekeredett vna ki magától. nem kell semmit állítani csavargatni lehúzod a csatit kicsavarod és annyi :) http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=142191&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=176&kereso_marka=Opel&kereso_modell=176&kereso_marka=Opel
Pistiv Elküldve November21, 2012 Elküldve November21, 2012 nem kell semmit állítani csavargatni lehúzod a csatit kicsavarod és annyi :) http://cromax.hu/ind...reso_marka=Opel Értem! KÖSZÖNÖM! :) Topran 3.5, Delphi 23.5??? kicsit van ugrás a kettő között. :)
hakapeszimaki Elküldve November22, 2012 Elküldve November22, 2012 Értem! KÖSZÖNÖM! :) Topran 3.5, Delphi 23.5??? kicsit van ugrás a kettő között. :) A helyedben fognék valami éghető spray-t és elkezdeném fújkálni a szívócső környékét,bárhol ahol fals levegőt szívhat,egyébként zárt fojtószelepnél mi mástól pörögne fel?
opelowner Elküldve November22, 2012 Elküldve November22, 2012 A helyedben fognék valami éghető spray-t és elkezdeném fújkálni a szívócső környékét,bárhol ahol fals levegőt szívhat,egyébként zárt fojtószelepnél mi mástól pörögne fel? Simán lehet fals levegőtől is igazad lehet. 22es hibakód elmúlhat fojtószelep tisztítástól is.
automi Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Mostanában, hogy bejött a hidegebb idő, hideg indításnál a corsa-m motorjából berregő hang jön ki pár másodpercig. Első gázadásnál eltűnik a hang. Meleg indításnál nincsen ilyen probléma. Faterom szerint a láncos motor miatt van ez. Mi okozza ezt? Jelent bármilyen gondot?
Adam1 Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Mostanában, hogy bejött a hidegebb idő, hideg indításnál a corsa-m motorjából berregő hang jön ki pár másodpercig. Első gázadásnál eltűnik a hang. Meleg indításnál nincsen ilyen probléma. Faterom szerint a láncos motor miatt van ez. Mi okozza ezt? Jelent bármilyen gondot? Simán lehet, ha már szar nyúlott a lánc. A láncot az olajnyomás feszíti, amíg nem épül fel addig laza, így adhat berregő hangot.
automi Elküldve November23, 2012 Elküldve November23, 2012 Simán lehet, ha már szar nyúlott a lánc. A láncot az olajnyomás feszíti, amíg nem épül fel addig laza, így adhat berregő hangot. Faterom is ezt mondta. Szükséges láncot cserélni ilyen esetben? Okozhat ez bármilyen problémát a jövőben?
Recommended Posts