Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Vágesz, csak itt a fútóműves arc állította kecsón, de már pedig ő azt tudja állítani... :D

Egy becsületes futóműves az bizony beállítja. Kireszeli a lengéscsillapítón a furatokat vagy fent a toronynál a kasztnit, láttam már ilyet. :D

Más: Nem tudja valaki, hogy az Astra meg a Corsa kipufogócsőben van átmérőbeli eltérés vagy mindkettő alatt 45-ös cső van? Meg azt, hogy honnan lehetne hátsó stabilrudat szerezni?

Link to comment
Megosztás:

Egy becsületes futóműves az bizony beállítja. Kireszeli a lengéscsillapítón a furatokat vagy fent a toronynál a kasztnit, láttam már ilyet. :D

Más: Nem tudja valaki, hogy az Astra meg a Corsa kipufogócsőben van átmérőbeli eltérés vagy mindkettő alatt 45-ös cső van? Meg azt, hogy honnan lehetne hátsó stabilrudat szerezni?

Nekem lesz eladó hátsó stabrudam nemsoká ha minden igaz.

Link to comment
Megosztás:

Egy becsületes futóműves az bizony beállítja. Kireszeli a lengéscsillapítón a furatokat vagy fent a toronynál a kasztnit, láttam már ilyet. :D

Más: Nem tudja valaki, hogy az Astra meg a Corsa kipufogócsőben van átmérőbeli eltérés vagy mindkettő alatt 45-ös cső van? Meg azt, hogy honnan lehetne hátsó stabilrudat szerezni?

Kipufogócsőben az 1.2-es corsák leömlőtől-katiig tartó csöve vékonyabb,mint 45. Onnan hátra kisblokkos 1.2-1.6 astra-corsa egyforma. Kivéve a végdob végcsövét,mert az astrán vastagabb,illetve gsi corsán is az,de asszem csak valami 2mmrel sima corsa 38-as végcső,gsi hátsó dobon meg 40mm.

Szóval azt az első szakaszt illik cserélni ha 1.2ről váltasz. Asszem már 1.4 corsán is vastagabb az a szakasz.

Link to comment
Megosztás:

Kipufogócsőben az 1.2-es corsák leömlőtől-katiig tartó csöve vékonyabb,mint 45. Onnan hátra kisblokkos 1.2-1.6 astra-corsa egyforma. Kivéve a végdob végcsövét,mert az astrán vastagabb,illetve gsi corsán is az,de asszem csak valami 2mmrel sima corsa 38-as végcső,gsi hátsó dobon meg 40mm.

Szóval azt az első szakaszt illik cserélni ha 1.2ről váltasz. Asszem már 1.4 corsán is vastagabb az a szakasz.

Az első cső az mindenképpen az Astra-é lesz mert az dupla cső, a kat utáni érdekelt inkább. Még a középső dobon is gondolkodom, de az majd még kiderül. Ha lesz eladó hátsó stabilrudad szerintem engem az érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Az első cső az mindenképpen az Astra-é lesz mert az dupla cső, a kat utáni érdekelt inkább. Még a középső dobon is gondolkodom, de az majd még kiderül. Ha lesz eladó hátsó stabilrudad szerintem engem az érdekelne.

Kisblokknál 1.6ig nincs a többinek nagy jelentősége.meg amúgy is egyformák.

Akkor már készül az 1.6si? Ha si motorod lesz,ahhoz nem túlzottan ajánlott a wr váltó. Vagyis előzésnél nyolcvannál vissza három,mert negyedikből a wr még ilyen sebességnél csak 2500-at pörög az si meg azon a fordulaton elég halovány.

Ezért vegyél tőlem hosszú ötödik fokozatot,öt ropiét hajlandó vagyok kiszedni a wr váltómból. :D A többi marad pörgős rövid,az ötödik meg utazós hosszú,3.74-es diffiddel 130nál pörögni fog vagy 3300-at.

Link to comment
Megosztás:

Kisblokknál 1.6ig nincs a többinek nagy jelentősége.meg amúgy is egyformák.

Akkor már készül az 1.6si? Ha si motorod lesz,ahhoz nem túlzottan ajánlott a wr váltó. Vagyis előzésnél nyolcvannál vissza három,mert negyedikből a wr még ilyen sebességnél csak 2500-at pörög az si meg azon a fordulaton elég halovány.

Ezért vegyél tőlem hosszú ötödik fokozatot,öt ropiét hajlandó vagyok kiszedni a wr váltómból. :D A többi marad pörgős rövid,az ötödik meg utazós hosszú,3.74-es diffiddel 130nál pörögni fog vagy 3300-at.

Ja már darabokban van, szedem össze hozzá a cuccokat aztán lassan megy össze. Először megnézem ezzel a váltóval mit tud aztán ha nem leszek elégedett visszatérhetünk erre az 5. cserére.

Link to comment
Megosztás:

Nem szoktam sokat cicózni az ilyennel, azt hiszem a kép mindent elmond:

Nem volt kedvem ütni vágni, inkább elkértem havertól a célszerszámot (veszek is egy ilyet)

2012-05-05_09-45-03_753_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szépen megoldottad. Én ütögetésen gondolkodtam, de én egyben cserélem a lengőkart.

Viszont ezt a képet szándékosan idéztem be, ez nagyon jó szerszám, nem kell szétütni legalább. Ez hasznos kategória! :)

A lengéscsillapító dőlésszög állítása, gyárinál nincs, után gyáriknál sem, csak a drága állítható sportoknál. Ezenkívül van egy módszer ahogy szokták.

Lerajzoltam :)

Pistiv_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

1. piros jelölés a furat kitágítása, 2. Ráhegesztenek egy pontot, h beakadjon az állító csavar és a kanyarban ne forduljon el az eredetibe :)

3. ez pedig az állító csavar akar lenni amire rá kell esztergáltatni egy alátétet aminek nem a közepén megy át a csavar és lehetőleg rá van fixálva.

így lehet utólagosan állítható dőlésszögű gátlót csinálni. :)

Link to comment
Megosztás:

Na ilyet még csinálni akarok.

Na ilyent én is :)

A futóműves témához annyit, hogy igaz, a gyárin nem lehet állítani a dőlést, de a sportfutóműveknek gyárilag ki van tágítva az egyik furat, nálam eddig szerintem mindig az alsó volt, mind a 4-5 futóműnél.

Eddig még egyszer se mozdult el, csak rendesen meg kell húzni a csavarokat. Nekem többször lazult le a talpas, de a gólyaláb még soha :D

Amúgy megoldható lenne excenteres csavarral is, talán a Golfoké passzolna is, de akkor nem befelé és kifelé kellene tágítani, mint ahogy a sportfutóműveken van, hanem fel és le.

Link to comment
Megosztás:

Na ilyent én is :)

Van egy bolt kecsón, ahol van hozzá cucc, lehet válogatni, de nincs időm vele foglalkozni még, másrészt nekem baromi nehéz hozzáférni, szűk a hely.

Baromi kiváncsi lennék, mennyivel lenne pontosabb a kapcsolási érzet, de szerintem ég és föld lenne a különbség.

Link to comment
Megosztás:

A futóműves témához annyit, hogy igaz, a gyárin nem lehet állítani a dőlést, de a sportfutóműveknek gyárilag ki van tágítva az egyik furat, nálam eddig szerintem mindig az alsó volt, mind a 4-5 futóműnél.

Eddig még egyszer se mozdult el, csak rendesen meg kell húzni a csavarokat. Nekem többször lazult le a talpas, de a gólyaláb még soha :D

Amúgy megoldható lenne excenteres csavarral is, talán a Golfoké passzolna is, de akkor nem befelé és kifelé kellene tágítani, mint ahogy a sportfutóműveken van, hanem fel és le.

Egyelőre nem nyúlok hozzá, majd a padon lesem az értékeket, mi hogy áll, ha állítják be.

Az első szilentek nem lettek jók, képtelenség besajtolni őket, vissza vették a boltban, holnap reggel jön a komplett szilent blokk, nincs időm tovább szarakodni a magyar alkatrész zsonglőrökkel...vicc, mert angliában kapható, amit keresek...

FASS4267.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hali , most vásároltam 1 , 96-os 1.2-es corsát .

Örömel venném ha valaki tudna segiteni abban hogy honnantudok letölteni szerelési- használati utmutatót , elöre is köszi. :)

Privátba küld át az emailcímedet és elküldöm!

Link to comment
Megosztás:

nem bírom leszedni a kormányt, van valami trükkje?

azt látom, hogy külön mozog a kormány oszlop a kormány keréktől, de tengely irányba nem mozdul.

Ismerős a helyzet... Ezzel én is elvoltam egy darabig, míg lejött. Fogj egy nagy krova fejet, vagy egy vastag csövet, és ütögesd vele a kormányt, a csavar körül, de teljesen ne vedd le az anyát róla, mert elég erős a rugó alatta, és messze repül, vagy az orrodig :D

Link to comment
Megosztás:

A kormány leszedése tényleg nem egyszerű. Mi ketten csináltuk, egy ember húzta a kormány a másik ütötte a csavart finomat.

Egyszer megindult :) Az anyát ne vedd le !!!!!!

A komolyság, hogy felkerült a másik kormány, kb másnap megint leszedtük mert nem úgy állt ahogy kellett volna.

Gondoltam majd könnyebb lesz, de nem. Jó rászorult :P

Most is van benne egy kis ferdeség, nem áll pont középen ahogy kéne (köszi holtjáték) de már nem akartuk bántani :) Majd legközelebb :)

Link to comment
Megosztás:

A kormány leszedése tényleg nem egyszerű. Mi ketten csináltuk, egy ember húzta a kormány a másik ütötte a csavart finomat.

Egyszer megindult :) Az anyát ne vedd le !!!!!!

A komolyság, hogy felkerült a másik kormány, kb másnap megint leszedtük mert nem úgy állt ahogy kellett volna.

Gondoltam majd könnyebb lesz, de nem. Jó rászorult :P

Most is van benne egy kis ferdeség, nem áll pont középen ahogy kéne (köszi holtjáték) de már nem akartuk bántani :) Majd legközelebb :)

Gyártsatok hozzá célszerszámot, mint én, B Vekihez. Ezzel pillanatok alatt lehúzható a kormány, anélkül, hogy megsérülne bármi is, vagy ütögetni kelljen.

IMG01424-20110816-2035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG01427-20110816-2036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Dőlést is állítottak?

Most akkor Pu szilentek vannak benne?

Kormány kotyogásával mi van?

Nem lehet dőlést állítani.

Majd a megmaradt perselyekbe rakok PU-t, ha eljön a csere ideje.

Megszünt, pontos minden érintésre, mint a halál.

Jobb 2.5°, bal 2°-kal volt befelé, emberes összetartásom volt.

Most minden patent.

Megjött az alukarter is, köv olajcserénél rakom fel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.