Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ettől tartottam én is :P

Olaj,levegő,pollenszűrő + olaj :) + egy kis pénz

De legalább erről is le megy a gond egy évig :)

A szűrők a legolcsóbb tételek :) Az olaj az már húzósabb, attól függ milyet teszel bele.

Elküldve

Ettől tartottam én is :P

Olaj,levegő,pollenszűrő + olaj :) + egy kis pénz

De legalább erről is le megy a gond egy évig :)

igen kb +10e vagy kevesebb (olaj függő erősen )

Elküldve

A szűrők a legolcsóbb tételek :) Az olaj az már húzósabb, attól függ milyet teszel bele.

Én maradok sztem a Castrol 10w-40 -nél.

Tudom vannak érvek és ellenérvek de eddig nekem ez bevált :)

Elsőnek GM volt benne, utána havertól átvettem a castrolt és az került bele.

Árban kb ugyan annyi mind a 2 olaj. Véleményileg is :)

Tényleg a Corsáknak a pollenszűrője az milyen hosszú?

420 vagy 340mm ?

Elküldve

Szia sima talán 1-es alu lemezzel és több mint 5000km-ert mentem vele de még csak el sem színeződött a vízkörnek a csatornáját ki kell vágni a lemezből és ennyi. javulás ahoz képest annyi hogy megy szépen a kocsi nem torpangat meg nem fullad le :D

Köszi a választ.Az enyémben 129 ezer van,egyszer ki lett takarítva úgy 110 ezer környékén.Lefulladni nem szokott,torpanást meg az a fránya légtömegmérő okozott,de cserélve lett.Az én gondom az,hogy nem gyorsul úgy a gép szerintem,mint ahogy kéne neki,lustának érzem.Már egy csomó dolgot megcsináltunk ill. kicseréltünk rajta és a jelenség fennáll.A 4. henger kipuff szelepek cserélve nemrég egyenetlen járás,kihagyás miatt (kompresszió 6 bar volt,a többiben stabil 12,5) plusz szelepszárszimmeringek,síkolás,szelepcsiszolás stb.Vadonatúj Bosch lambdaszonda (mondjuk azóta az alapjárat betonstabil).Új gyári GM gyertyák vannak bent.Folytószelep és környéke kipucolva.Vákumcsövek és szívórész tesztelve,nem szív falsot.Nem tudom mi lehet a hiba oka.Trafó vagy esetleg benzin oldalról valami.Az a gond,hogy anyagilag kissé hazavágott az elmúlt időszakban a gép (legalább 150-et költöttem rá) emiatt nem szeretnék fölösleges kiadásokba bonyolódni.

Elküldve

Nincsmit! :)

Valaki első lökös alsó gumival kapcsolatban? :D

oldal indexem nincs,nekem még a régebbi kiadás van,meg különben is csak plusz súly :P

koptató,na az van,de nem adom :D (vegyél gyárit,nekem nagyon sokszor leér,de még mindig birja szegénykém...persze árban biztos húzós,bontóban meg "kaphatatlan" :) ) amúgy elvileg bárdinál van ócó,legalábbis régebben volt nekik

és ha vki nem kap választ ne sírjon,ez nem a tudakozó,annak a 198-as a száma..bocs de ma antiszocc vagyok :P

Elküldve

oldal indexem nincs,nekem még a régebbi kiadás van,meg különben is csak plusz súly :P

koptató,na az van,de nem adom :D (vegyél gyárit,nekem nagyon sokszor leér,de még mindig birja szegénykém...persze árban biztos húzós,bontóban meg "kaphatatlan" :) ) amúgy elvileg bárdinál van ócó,legalábbis régebben volt nekik

és ha vki nem kap választ ne sírjon,ez nem a tudakozó,annak a 198-as a száma..bocs de ma antiszocc vagyok :P

Csak ma? :D :D

Elküldve

Sziasztok.

Bocs a nem ide tartozó kérdésért, de fontos lenne.

Lakhelyet változtattam és megváltozott ugye a lakcímkártyámon a cím, ilyenkor kötelező a forgalmit is a cím miatt lecserélni az okmányirodában?

Előre is köszi a választ.:-)

Elküldve

Sziasztok.

Bocs a nem ide tartozó kérdésért, de fontos lenne.

Lakhelyet változtattam és megváltozott ugye a lakcímkártyámon a cím, ilyenkor kötelező a forgalmit is a cím miatt lecserélni az okmányirodában?

Előre is köszi a választ.:-)

Mindjárt megkapod te is hogy ez nem tudakozó.

Elküldve

Sziasztok!

Reg nem jartam itt es azota "kicsit" megvaltozott az oldal. Regebb volt egy astra Gyik ahol le voltak irva a tulfogyasztas okai. A gyikot sikerult megkapnom, am a cikket nem ami ezzel foglalkozott. Valaki tudna adni egy linket, esetleg emlekszik, hogy mik okozhatnak tulfogyasztast?

A motor C14SE, hosszuban 6 korul fogyaszt, de varosban 8 folott, telen 10 korul. (rovid tavok). Lehet nem is annyira veszes, de van itt a forumon is olyan akinek 7 korul fogyaszt. Masik, hogy motorfeknel, alacsony sebessegnel neha berangat. Ha jol tudom ez MAP miatt lehet, ami szinten befolyasolja az uzemanyagfogyasztast. Szoval lehet, hogy cserelni kellene?

Elküldve

Sziasztok!

Reg nem jartam itt es azota "kicsit" megvaltozott az oldal. Regebb volt egy astra Gyik ahol le voltak irva a tulfogyasztas okai. A gyikot sikerult megkapnom, am a cikket nem ami ezzel foglalkozott. Valaki tudna adni egy linket, esetleg emlekszik, hogy mik okozhatnak tulfogyasztast?

A motor C14SE, hosszuban 6 korul fogyaszt, de varosban 8 folott, telen 10 korul. (rovid tavok). Lehet nem is annyira veszes, de van itt a forumon is olyan akinek 7 korul fogyaszt. Masik, hogy motorfeknel, alacsony sebessegnel neha berangat. Ha jol tudom ez MAP miatt lehet, ami szinten befolyasolja az uzemanyagfogyasztast. Szoval lehet, hogy cserelni kellene?

Ez a fogyasztás teljesen jó.

Bár inkább a 8fölött az, inkább jobb 8alattnak.

Bár attól függ, h milyen város, hány lámpa bla..bla..

Nekem télen volt kemény 8 és kicsit talán felette.

Az a berángatás akár lehet a kuplung gyors felrántásából is.

Nekem amikor le volt húzva a MAP szenzorom, akkor az alapjáraom is magas volt, bőgött a motor és sokat evett.

Lehet takarítani is, de azt nem teljesen ismerem...

C14SE

Elküldve
oldal indexem nincs,nekem még a régebbi kiadás van,meg különben is csak plusz súly :P koptató,na az van,de nem adom :D (vegyél gyárit,nekem nagyon sokszor leér,de még mindig birja szegénykém...persze árban biztos húzós,bontóban meg "kaphatatlan" :) ) amúgy elvileg bárdinál van ócó,legalábbis régebben volt nekik és ha vki nem kap választ ne sírjon,ez nem a tudakozó,annak a 198-as a száma..bocs de ma antiszocc vagyok :P

Hát újat nem veszek mert annyit nem ér, 7 környékén van az új, ami sok, volt egy forrásom, de sajnos onnan is elvitték, most még várok, hátha lesz még, nekem nem kell új, a használt is tökéletes. :)

Elküldve

Ez a fogyasztás teljesen jó.

Bár inkább a 8fölött az, inkább jobb 8alattnak.

Bár attól függ, h milyen város, hány lámpa bla..bla..

Nekem télen volt kemény 8 és kicsit talán felette.

Az a berángatás akár lehet a kuplung gyors felrántásából is.

Nekem amikor le volt húzva a MAP szenzorom, akkor az alapjáraom is magas volt, bőgött a motor és sokat evett.

Lehet takarítani is, de azt nem teljesen ismerem...

C14SE

Csak azert kerdeztem, mert viszonylag olcson hozza tudnek jutni egy hasznalt map szenzorhoz es hat ha befolyasolja a fogyasztast, akkor megvennem. Nem a kuplung felengedesekor rangat, hanem pl visszateszem 3-ba es ugy hagyom h guruljon es akkor van h rangat. Maskor meg gaz nelkul is megy szepen 3.ban:) es olvastam valahol, hogy ez a map miatt van.

Elküldve

Csak azert kerdeztem, mert viszonylag olcson hozza tudnek jutni egy hasznalt map szenzorhoz es hat ha befolyasolja a fogyasztast, akkor megvennem. Nem a kuplung felengedesekor rangat, hanem pl visszateszem 3-ba es ugy hagyom h guruljon es akkor van h rangat. Maskor meg gaz nelkul is megy szepen 3.ban:) es olvastam valahol, hogy ez a map miatt van.

Az olvastam valahol,meg másnak is ilyen volt és az volt a baja című dolgok nekem 10/9 alkalommal nem jönnek be.

De én amúgy is lúzer vagyok,autós téren általában a rosszabbik végére kerülök... :goofy: Persze ez csak akkor van így ha az én autóimról van szó,másnak olyan jó autókat tudok venni,intézni,hogy sosincs semmi bajuk. :D

Elküldve

Köszi a választ.Az enyémben 129 ezer van,egyszer ki lett takarítva úgy 110 ezer környékén.Lefulladni nem szokott,torpanást meg az a fránya légtömegmérő okozott,de cserélve lett.Az én gondom az,hogy nem gyorsul úgy a gép szerintem,mint ahogy kéne neki,lustának érzem.Már egy csomó dolgot megcsináltunk ill. kicseréltünk rajta és a jelenség fennáll.A 4. henger kipuff szelepek cserélve nemrég egyenetlen járás,kihagyás miatt (kompresszió 6 bar volt,a többiben stabil 12,5) plusz szelepszárszimmeringek,síkolás,szelepcsiszolás stb.Vadonatúj Bosch lambdaszonda (mondjuk azóta az alapjárat betonstabil).Új gyári GM gyertyák vannak bent.Folytószelep és környéke kipucolva.Vákumcsövek és szívórész tesztelve,nem szív falsot.Nem tudom mi lehet a hiba oka.Trafó vagy esetleg benzin oldalról valami.Az a gond,hogy anyagilag kissé hazavágott az elmúlt időszakban a gép (legalább 150-et költöttem rá) emiatt nem szeretnék fölösleges kiadásokba bonyolódni.

nekem az volt hogy alap járton is engedett vissza gáz és alig akart beindulni ha beindult fulladozott ha meg nagy nehezen elindultam vele akkor rángatott mióta lefalaztuk jó bár azért 1.2-es mocitól nagyon nagy gyorsulást ne várj,nekem már a 4.légtömeg csere van benne de most meg a hengerfej nyíródott szét nézd meg róla a képeket az általános műszaki kérdések fórumban van fönt egy pár kép a hibáról.

Elküldve

Ebből hová lett a nyomaték? :o Vagy ha kijön belőle 140paci meg 180nm az hol van?

Mert pl az én

is pont 7mp kell a 80-120 nagyjából ugyanebben a fordulattartományban. Meg jó-jó,hogy 7200g pörög,de meghallgatnék egy 2-ből 3ba szúrást 7200ról egy f15nél. :hehe:
Elküldve

Csak azert kerdeztem, mert viszonylag olcson hozza tudnek jutni egy hasznalt map szenzorhoz es hat ha befolyasolja a fogyasztast, akkor megvennem. Nem a kuplung felengedesekor rangat, hanem pl visszateszem 3-ba es ugy hagyom h guruljon es akkor van h rangat. Maskor meg gaz nelkul is megy szepen 3.ban:) es olvastam valahol, hogy ez a map miatt van.

HA visszaesik a fordulat 1000körülire akkor néha nálam is van, h rángat..., alacsony fordulat miatt gázt adsz megmarad az alapjárat és nem rángat, ez még nem hiba. A fogyasztással, nem hiszem, h ez lenne.

Ha nem jó a MAP sensor akkor nem 10-et eszik városban hanem vagy 20at.

Viszont, ha ismerőstől lenne aki vissza is veszi 1héten belül, akkor kérd el teszt erejéig és meglátod.

Elküldve

Mindjárt megkapod te is hogy ez nem tudakozó.

Bocs ha félreérthető voltam, nincs baj azzal ha vki kérdez, csak ha esetleg nem kap választ és utána ezt még számon is kéri... peace ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.