Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Nagyon pofásan néz ki a linkelt verda :)

Ismerősnek is 60/40es ültetés van a kocsiban, neki is 15ös felnik vannak 195/50 gumikkal.

Azzal teljesen jó, igaz ha többen mennek és bekapnak egy kisebb göröngyöt akkor necces de amúgy teljesen jól szuperál.

Már megint szórakozik a corsám. Mentem vele kb 10km-t. Semmi gond. Leálltam kajálni. 10 perc múlva indít semmi gond. elmentem egy utcát. Kocsi leállít 5 perc duma után indít megyek egy utcát és check-lámpa felvillan autó leáll.

Újraindításra semmi, újból akkor durrogott gázadásra, cigiszünet... Újraindít akkor simán indult és ment !

Az agyam elszáll :P

Alapjáratit is ki kéne szednem mert mostanában ha megállok pirosnál hírtelen leesik 500ra, majdnem fullad utána felmegy 900körülire aztán jó.

Nincs kedvem ott maradni sehol :P

Elhiszem hogy nem mai csirke, de mindig van vmi apróság ami idegesítsen.

Ahogy tudom csinálgatom mert másikat most egyhamar nem tudok/akarok venni..

Közben szétszedtem a légszűrőt, megcsináltam a kis sufni tuningot :)

Mondjuk ténylegesen érdekes lett a hangja :) mintha vhol kifújna, vagy vmit nem tettem vissza ?

Csináltam pár képet, hátha valakinek ezzel is segítek:

Kibelezve:

20120325807__345_x_461__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Leszedve az adott műanyag:

20120325808__512_x_384__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A végén ez marad a kezedben :

20120325809__512_x_384__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : Technodome
Link to comment
Megosztás:

Nagyon pofásan néz ki a linkelt verda :)

Ismerősnek is 60/40es ültetés van a kocsiban, neki is 15ös felnik vannak 195/50 gumikkal.

Azzal teljesen jó, igaz ha többen mennek és bekapnak egy kisebb göröngyöt akkor necces de amúgy teljesen jól szuperál.

Már megint szórakozik a corsám. Mentem vele kb 10km-t. Semmi gond. Leálltam kajálni. 10 perc múlva indít semmi gond. elmentem egy utcát. Kocsi leállít 5 perc duma után indít megyek egy utcát és check-lámpa felvillan autó leáll.

Újraindításra semmi, újból akkor durrogott gázadásra, cigiszünet... Újraindít akkor simán indult és ment !

Az agyam elszáll :P

Alapjáratit is ki kéne szednem mert mostanában ha megállok pirosnál hírtelen leesik 500ra, majdnem fullad utána felmegy 900körülire aztán jó.

Nincs kedvem ott maradni sehol :P

Elhiszem hogy nem mai csirke, de mindig van vmi apróság ami idegesítsen.

Ahogy tudom csinálgatom mert másikat most egyhamar nem tudok/akarok venni..

Közben szétszedtem a légszűrőt, megcsináltam a kis sufni tuningot :)

Mondjuk ténylegesen érdekes lett a hangja :) mintha vhol kifújna, vagy vmit nem tettem vissza ?

Én is ugyan így csináltam szóval ha nem stimmel valami írjátok meg :)

Nálam semmi változás nincs, annyi, hogy jobban reagál a kocsi :)

Link to comment
Megosztás:

Én is ugyan így csináltam szóval ha nem stimmel valami írjátok meg :)

Nálam semmi változás nincs, annyi, hogy jobban reagál a kocsi :)

1.2-es 45 Le :)

Am.. Ha van egy ilyen hangú corsa és nem is megy.. kinevetik.. :) Ebben az a jó, h ha nagy gázt adsz akkor van hangja. És ha nagy gázzal kell menni és azt hiszik gyorsulni akarsz, majd észreveszik, h sehol semmi az nagy cink.

Én nem vagyok az a gyorsulós fajta, sőt próbálok a biztonságos keretek közt autózni, mert nincs pénzem egy gyorshajtási bírságra, vagy arra is alig, h ha elkezd 1-2L-el többet zabálni, mert ez a 8L is nyögvenyelősen megy.

Viszont! :)

Tegnap... Kezdődött egy lámpánál! Arra játszok, h a Zöldet elérjem és ne kelljen mindig megállni. Egy újabb fajta Mercis "sötét" alak meg lámpától lámpáig padlózott, majd mikor én lehagytam, mert én lassabban mentem és elértem a zöldet, nem tetszett neki és beszálltam a játékba én is! :)

Kipróbáltam, h a Corsámmal letudom-e nyomni lámpától-lámpáig, rövidtávon. És azt kell, h mondjam LE. Fej fej mellett haladtunk, de én vezettem orrhosszal, majd mikor én 3-asba váltottam, váltás közben feljött mellém vízszintbe és onnantól 3-ba szépen, távolodott el mögöttem. Aztán a lámpa megállított. :) Szal büszke voltam a kis autómra, onnantól én kanyarodtam le a barom, meg nyomta tovább egyenesen...

A másik egy jó hosszú egyenes szakaszon, idegesített előttem egy 1.4-es Corsa, meg egy Passat... a Corsát láttam, h nem meri előzni a Passatot, de így is többel mentünk, mint kéne.. Én meg siettem, úgyh megmutattam a másik Corsának, h így kell csinálni. fura hanggal :) megindultam a szemek rögtön rám szegeződtek, gondolom a hang volt figyelem felkeltő és nem is gondoltam volna, h ilyen könnyen tud stílust váltani az autó, mint a golyó megindult. Nagyon tetszett és ismét büszke voltam a kisc14semotorkámra. Viszont ez ritka alkalom, nem szoktam ilyeneket csinálni, de gondoltam, h tesztelem most a hideg idők után, h melegbe mire is képes. Valaki c14se mellett dönt, azt támogatom! A hátránya a 7,5-8L-es fogyasztás, de ezenkívül nagyon jó. Lassan kiismerem minden titkát! :)

Az elején amit írtam 2-3ig sorban, azt nem személyeskedésből írtam Drummer, csak általánosságba.

Ugyan ez egy tuning repedt fazék Matiz, vagy Punto..., olyan vadkinézetű autó ami gyorsulni, száguldozni hívogatja a többieket és ha egy alap normál gyári autó versenybe száll és rájön, h ez a tuning gép semmi.. Akkor jöhet a vörösfej...

Link to comment
Megosztás:

A változás nála annyi ,hogy most nyárra felkerültek a 175/65/14es alu kerekek és nagyjából úgy lép az autó mint a téligarnitúrával (155gumi 13as felniken)

Nekem ennyi elég :)

Abban egyet értek Pistiv-el ,hogy én is inkább a spórolós ráérek kategóriába tartozom. Tisztában vagyok a kocsi teljesítményével, és ennyi.

1.4se mocit az Dirty is nagyon dícsérte. Egyszer ültem egy olyan 3ajtósba. Állat volt az 1.2 után.

Lehet majd beszerzek egy olyat és az jó lesz játszós autónak :)

Link to comment
Megosztás:

1.2-es 45 Le :)

Am.. Ha van egy ilyen hangú corsa és nem is megy.. kinevetik.. :) Ebben az a jó, h ha nagy gázt adsz akkor van hangja. És ha nagy gázzal kell menni és azt hiszik gyorsulni akarsz, majd észreveszik, h sehol semmi az nagy cink.

Én nem vagyok az a gyorsulós fajta, sőt próbálok a biztonságos keretek közt autózni, mert nincs pénzem egy gyorshajtási bírságra, vagy arra is alig, h ha elkezd 1-2L-el többet zabálni, mert ez a 8L is nyögvenyelősen megy.

Viszont! :)

Tegnap... Kezdődött egy lámpánál! Arra játszok, h a Zöldet elérjem és ne kelljen mindig megállni. Egy újabb fajta Mercis "sötét" alak meg lámpától lámpáig padlózott, majd mikor én lehagytam, mert én lassabban mentem és elértem a zöldet, nem tetszett neki és beszálltam a játékba én is! :)

Kipróbáltam, h a Corsámmal letudom-e nyomni lámpától-lámpáig, rövidtávon. És azt kell, h mondjam LE. Fej fej mellett haladtunk, de én vezettem orrhosszal, majd mikor én 3-asba váltottam, váltás közben feljött mellém vízszintbe és onnantól 3-ba szépen, távolodott el mögöttem. Aztán a lámpa megállított. :) Szal büszke voltam a kis autómra, onnantól én kanyarodtam le a barom, meg nyomta tovább egyenesen...

A másik egy jó hosszú egyenes szakaszon, idegesített előttem egy 1.4-es Corsa, meg egy Passat... a Corsát láttam, h nem meri előzni a Passatot, de így is többel mentünk, mint kéne.. Én meg siettem, úgyh megmutattam a másik Corsának, h így kell csinálni. fura hanggal :) megindultam a szemek rögtön rám szegeződtek, gondolom a hang volt figyelem felkeltő és nem is gondoltam volna, h ilyen könnyen tud stílust váltani az autó, mint a golyó megindult. Nagyon tetszett és ismét büszke voltam a kisc14semotorkámra. Viszont ez ritka alkalom, nem szoktam ilyeneket csinálni, de gondoltam, h tesztelem most a hideg idők után, h melegbe mire is képes. Valaki c14se mellett dönt, azt támogatom! A hátránya a 7,5-8L-es fogyasztás, de ezenkívül nagyon jó. Lassan kiismerem minden titkát! :)

Az elején amit írtam 2-3ig sorban, azt nem személyeskedésből írtam Drummer, csak általánosságba.

Ugyan ez egy tuning repedt fazék Matiz, vagy Punto..., olyan vadkinézetű autó ami gyorsulni, száguldozni hívogatja a többieket és ha egy alap normál gyári autó versenybe száll és rájön, h ez a tuning gép semmi.. Akkor jöhet a vörösfej...

Hát ja :)

Igazad van teljes mértékben. Hidd el elcserélném én a kocsimat egy erősebbre :D

Én sem nagyon szoktam száguldozni, igazából mert nem is tudok, meg nem is nagyon akarok.

De azért volt már 1-2 autó amit ezzel is megfogtam :)

Link to comment
Megosztás:

A változás nála annyi ,hogy most nyárra felkerültek a 175/65/14es alu kerekek és nagyjából úgy lép az autó mint a téligarnitúrával (155gumi 13as felniken)

Nekem ennyi elég :)

Abban egyet értek Pistiv-el ,hogy én is inkább a spórolós ráérek kategóriába tartozom. Tisztában vagyok a kocsi teljesítményével, és ennyi.

1.4se mocit az Dirty is nagyon dícsérte. Egyszer ültem egy olyan 3ajtósba. Állat volt az 1.2 után.

Lehet majd beszerzek egy olyat és az jó lesz játszós autónak :)

C14SEnek átlag kocsik közt a városba nincs ellenfele..... ugyanis általában megfognak a lámpák. Max akivel Xet mész. Vagy már valami nagy durva 2.0 motor van benne turbo és még sorolhatnám. Egyébként az 1.2-őt felesleges is összehasonlítani egy C14SEvel mert a sima C14NZ is elvérzik ellene csúnyán szóval ennyi igazából.

Jön a jó idő majd jönnek a youtubera videók... mondjuk ellenfél nem sok lesz de azért jó móka. Majd meglátjuk mit tudnak az agyon reszelt 1.3mas S betűs fosok és a többi vicc tuning autó. Egyébként meg értelmes ember jó autóval általában sosem villog aki berregtetni meg tolja neki mind bohóc.

Fogyasztásra visszatérve a 8L az jó X14XE benyel 10et is és nem megy jobban. Én most ha városozni fogok úgy fogom nyomni, hogy 1-2-5 úgy is van elég nyomaték a gépben. Kíváncsi leszek milyen fogyasztás jön így ki.

Link to comment
Megosztás:

C14SEnek átlag kocsik közt a városba nincs ellenfele..... ugyanis általában megfognak a lámpák. Max akivel Xet mész. Vagy már valami nagy durva 2.0 motor van benne turbo és még sorolhatnám. Egyébként az 1.2-őt felesleges is összehasonlítani egy C14SEvel mert a sima C14NZ is elvérzik ellene csúnyán szóval ennyi igazából.

Nem is akartam összehasonlítani :) Mondjuk azt nem értem amikor vki mocit cserél és mondjuk bepakol egy14nz-t mert az annyival jobb,

Hááát sztem nem.

Ténylegesen jó kis motorok az se-k, még ha nincs belepiszkálva akkor is, csak nehéz kifogni.

Aztán meg nem tudja az ember hogy mit vett. Aki árulja az úgyis dícséri össze vissza :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok fórumosok! Ide akarok tartozni hozzátok. Gk vásáslása előtt állok és segítségeteket kérném hogy miket nézzek meg az autókon, típushibák stb. A cél egy 3 ajtós minél fiatalabb annál jobb, motor az 1.5 td. Esetleg ha tudnátok ilyet vagy lenne ismősötök akinek ilyen van akkor írhatnátok. Köszi mindent. Üdv. Tony

Link to comment
Megosztás:

Nem is akartam összehasonlítani :) Mondjuk azt nem értem amikor vki mocit cserél és mondjuk bepakol egy14nz-t mert az annyival jobb,

Hááát sztem nem.

Ténylegesen jó kis motorok az se-k, még ha nincs belepiszkálva akkor is, csak nehéz kifogni.

Aztán meg nem tudja az ember hogy mit vett. Aki árulja az úgyis dícséri össze vissza :)

Tudod ez már legyen az ő fejfájásuk. Régen még próbáltam meggyőzni őket de rájöttem, hogy semmi értelme. Elkölt 40-60 ezret a C12NZre meg még mindenféle felesleges hülyeségre 40-60 a kocsiján és ugyan úgy semmivel nem lett jobb és hány ilyen van. Azonnal minimum akasztanék be egy C14SE-C16SE motort ami átalakítás nélkül bent van. Olajat cserélni úgy is kell minden motoron, vezérműszíj szett meg 20 ezer. A többi meg majd rákölti az ember apránként. Úgy is az itt lévő emberek 80% folyamat elkölt több 10 ezreket mindenre. Ami jó dolog mert legalább vigyázva van rá, de egy roncsba nem feltétlenül éri meg lapátolni 100 ezres tételeket :)

1.5 TD motor hidegen induljon, a kilóméter órát nem is nézegetném, az mindegy úgy is mind rommá van hajtva. A turbo jó legyen rajta.

Próbálj 97 utánit keresni ott nem rohad a kasztni és Kék matricát kapsz nem pirosat.

Küszöb csomagtérajtót motorháztetőt nyúlványokat kereszttartót tornyok rugótányért nézd ott rohad mind.

Ha a kasztni helyén van a motorral nincs gond akkor a többi dolog akkor a többi dolog pótolható.

Link to comment
Megosztás:

Látom két napig nem vagyok aztán szaporodnak az oldalak :D

Valakinek eszébe jutott a légszűrős "tuning" tipp :)

Közben sikerült megcsinálnom a járgányt, ha összeszámolom kb 1,5 nap alatt sikerült megcsinálni, hozzáteszem, még nem csináltam soha, de sikerült :D Vezérműtengely és hibák cseréje volt végül is a lényeg igaz, hogy komplett házzal együtt lett cserélve, végre megszűnt az idegesítő puffogás a kipufogóból és nem remeg az autó úgy jár mint az óra :)

Majd a lelkesebb-bevállalósabb "otthon szerelőknek" készül egy leírás, hogy kb mire kell odafigyelni és mik a lépések... aztán mindenki eldöntheti megcsinálja vagy szerelőhöz viszi, legalsó áron is 15 ezer ft-ot lehet spórolni vele ha otthon csinálod. :)

Link to comment
Megosztás:

Am.. Ha van egy ilyen hangú corsa és nem is megy.. kinevetik.. :) Ebben az a jó, h ha nagy gázt adsz akkor van hangja. És ha nagy gázzal kell menni és azt hiszik gyorsulni akarsz, majd észreveszik, h sehol semmi az nagy cink.

Az összes itthoni japán tuningautó ilyen. Olyan hangjuk van mint egy megvadult elefántnak, de úgy mennek mint ugyanaz a jószág begombázva... (sárkánymatricás Honda Civicre gondolok, nem többmilliós Nismo GTR-re)

Link to comment
Megosztás:

Hát ja városban 70-80as tempóig számít a súly/le arány,aztán meg akinek több lova van,akár csak 10el-hússzal az jobban tudja tolni a szelet. A corsám ha éppen betorpan 4000felett,akkor padon mérve tudott 78le-t. A6 2.5tdi nem bírt mellette elmenni kapaszkodósávon,gondolom dízel,hosszabb volt az a fokozata stb..stb.

Viszont 1.6xel 100lovas zafira után mentem múltkor miközben elkezdett kamiont előzni olyan 80-ról ami ugye üresen 1500kg,az enyémet számoljuk 78lovasnak és 855kg. Tehát a zafi 15kg/le,az enyém meg ha torpan,akkor 11kg/le.

De akkor éppen jól kiforgott, olyankor szerintem 90le környékét tudja mégis éppen hogy tudtam fogni,szélárnyékban,szó sem volt letolásról. Pedig a súly/le arány azt mondaná. :D

Kíváncsiságból,okostelefonon gps-es gyorsulásmérővel megnéztem mennyit számít a súly egy 1.2 háromhengeres 64lovas autón. Azért nem az enyémen,mert az össze-vissza megy mikor milyen kedve van. Szóval öcsém a jobb 1-en +120kg. 0-100 15.6mp. Kiszállt. Ugyanazon az úton ugyanúgy indulva,gyors váltások 6000nél,így lett 15.1mp. Tehát ha 64lovas autón 0.5mp-et számít 120kg,akkor egy erősebb motornál ennél is kevesebbet. Másik napon megint megnéztem teljesen üres kasznival,de akkor volt egy 40-50km/h-s oldalszél,úgy 16.2 meg 16.4mp lett,tehát egy közepes szél is többet fog,mint a súly.

Link to comment
Megosztás:

Nah látom a légszűrős "trükk" feldobta a hangulatot! :)

J0hnny Te úgy is -nagyokos- vagy, (ne értsd félre a fogalmazást) esetleg van még egyéb apróbb ilyen ötleted, akármilyen témában? Akár más is tartogathat titkokat!

Belendülhet az érdeklődés.

Akár rég lejárt szöveg is..

Pl.:

- Légszűrőház gyári-nyári sufnituning :)

- Akksi negatív test kábel vastagítás -ECU biztosabb üzemeléséhez-

- Stabrúd vastagítás, erősítés

- Toronymerevítés

- Lengőkar?

Akármi ami a hobbi szerelők számára is elérhetős, apró, akár jelentéktelen, de mégis valaki számára hasznos ötlet!

Visszaolvasva és más topicot olvasva is nagysok rejtett titok, hasznos értékes infó veszik el a süllyesztőbe, amit össze lehetne szedni!!!

A légszűrőház kibelezése is csak bizonyos mértékig előnyös, mondjuk én azt az alsó részt nem vettem ki, csak próbára, én a házon belüli tölcsért vágtam ki, így kicsivel csökkent az ellennyomás csak.

Igazi változást akkor lehetne észlelni, ha szívósort és annak áterszető képességét is tudnánk módosítani, na de egy kisblokkot nem éri meg reszelni.

X14XE-hez megvan a Mantzel szívósor tervrajza nekem, de nem csináltam meg, utcai használatra nem hiszem, hogy ideális lenne, folyamatos 4000 körül meg nem akarom járatni a gépet.

Én most olajhűtő projecten dolgozom, meg a kasztni rozsdától való megszabadítása a cél.

Futóműben már azt hiszem megvan ami kell (ültetés, stabilizáslás stb) és elég a magyar utakra, most ott is teljes renoválás lesz, talpasok, kormányösszekötő gömbök cseréje, ilyesmi.

Ha apró finomságokról akarsz tályékozódni, olvass sűrűn az angol srácok fórumait, ott igazi elvetemültek vannak. :)

Link to comment
Megosztás:

igen ez ismerős :) B Zafi z18xer majd ő lenyom :)

mostanában meg nem érdekel ... mennyen :)

mert nem mindegy hogy 9litert eszik vagy 7.5

Amikor a corsában ülök soha nem érdekel mennyit eszik, ott inkább az élményre megyek, már ha lehet ilyenről beszélni egy corsa esetében.

Az biztos, hogy fülig ér a szám, amikor eltépem a 90 ló szájját és előzés közben nem kell izzadnom, hogy beférek-e. :)

A céges fiat se kutyatöke, elvileg nem erőgép (1.3Mjet) de mivel picit piszkálva van a túrója, lehet vele jókat autózni...csak a sok elektronika zavar (ABS, elektromos servo) néha, de kb ugyaolyan nyűgjei vannak, mint a többi autónak.

Link to comment
Megosztás:

Tudod ez már legyen az ő fejfájásuk. Régen még próbáltam meggyőzni őket de rájöttem, hogy semmi értelme. Elkölt 40-60 ezret a C12NZre meg még mindenféle felesleges hülyeségre 40-60 a kocsiján és ugyan úgy semmivel nem lett jobb és hány ilyen van. Azonnal minimum akasztanék be egy C14SE-C16SE motort ami átalakítás nélkül bent van. Olajat cserélni úgy is kell minden motoron, vezérműszíj szett meg 20 ezer. A többi meg majd rákölti az ember apránként. Úgy is az itt lévő emberek 80% folyamat elkölt több 10 ezreket mindenre. Ami jó dolog mert legalább vigyázva van rá, de egy roncsba nem feltétlenül éri meg lapátolni 100 ezres tételeket :)

1.5 TD motor hidegen induljon, a kilóméter órát nem is nézegetném, az mindegy úgy is mind rommá van hajtva. A turbo jó legyen rajta.

Próbálj 97 utánit keresni ott nem rohad a kasztni és Kék matricát kapsz nem pirosat.

Küszöb csomagtérajtót motorháztetőt nyúlványokat kereszttartót tornyok rugótányért nézd ott rohad mind.

Ha a kasztni helyén van a motorral nincs gond akkor a többi dolog akkor a többi dolog pótolható.

Úúúú te mocsok :D vettem ám a lapot, célozgatsz? :D

Nem egybe költöttem el azt a 40-60ezret hanem apránként. Ha egybe lett volna én is vettem volna bele erősebbet, de ezt már mondtam :D

Szeretem a kocsimat még ha ilyen kevéske lóerő is van benne blee :P

Link to comment
Megosztás:

én meg azt hittem hogy x20xev van már neked :)

Múltkor volt itt Jani, nyújtotta a kulcsot a kezembe, de nem fogadtam el. :)

Tudod ez olyan, mint a drog: megizleled és neked is kell majd olyan. :)

Motort tudnék szerezni, bakokat Janival megcsinálnánk (megvannak neki a sablonok még), de nincs kedvem vele copni.

Elég nekem a 90ló, inkább másra lapátolom a pénzt. ;)

Link to comment
Megosztás:

igen ez ismerős :) B Zafi z18xer majd ő lenyom :)

mostanában meg nem érdekel ... mennyen :)

mert nem mindegy hogy 9litert eszik vagy 7.5

Na ja. Valószínűleg azért tudsz "lenyomni" erősebb autókat,mert amúgy nincs verseny. Nekem is volt ilyen korszakom,de kinőttem hálistennek.

Közúton amúgy is f@szság versenyezni,városban főleg.

Nekem most majdnem tiszta e85-van benne. Sokkal szebb az alapjárat,mintha jobban is menne,mint 100-as benyával. És tegnap néztem,hogy 100km-t mentem,jó sok csőgázzal,városban 4-5km-t,sok hidegindítás,stb és 8.5liter fért bele. Az teljesen ugyanannyi,mint a 478ft-os vpowerből szokott kérni ugyanilyen körülmények között. Simán jó ez a cefre,volt,hogy kopködtem,de így nagyobb injektor,dúsabb keverék,nagyobb kompresszió-nak nagyon jó barátja.

Link to comment
Megosztás:

Na ja. Valószínűleg azért tudsz "lenyomni" erősebb autókat,mert amúgy nincs verseny. Nekem is volt ilyen korszakom,de kinőttem hálistennek.

Közúton amúgy is f@szság versenyezni,városban főleg.

Nekem most majdnem tiszta e85-van benne. Sokkal szebb az alapjárat,mintha jobban is menne,mint 100-as benyával. És tegnap néztem,hogy 100km-t mentem,jó sok csőgázzal,városban 4-5km-t,sok hidegindítás,stb és 8.5liter fért bele. Az teljesen ugyanannyi,mint a 478ft-os vpowerből szokott kérni ugyanilyen körülmények között. Simán jó ez a cefre,volt,hogy kopködtem,de így nagyobb injektor,dúsabb keverék,nagyobb kompresszió-nak nagyon jó barátja.

Ezt pofázom mióta, de mindig le lettem oltva! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.