Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ugye nem teli ajtót akarsz hátra <_<

...de igen, elgondolkodtam a teliajton, bár nem tuning-okbol, hanem a nagyobb egybefuggo felulet miatt reklam celokra...

ahogy elneztem, a combo hatso lokoset nem tudom feltenni, igy - ha megvalositom a dolgot - tenyleg a vagdosas/rahegesztes marad...

ahogy nezem, a legegyszerubb egy bontott kombo lokos megfelelo reszenek a kivagasa, azt igenyesen felrakni egy hosszabb muanyagcsikra, majd a kilyukasztott corsa lokoson hatulrol behelyezni es felhegeszteni, igy gyakorlatilag kokany nyomok nelkul elvegezheto a muvelet...

***

koszi a hozzaszolasokat, lassan alakul a fejemben, hogy mi mindenre kell figyelni...

errol a generatorra felverodo vizes problemarol mar olvastam... meg lehet ezt valahogy elozni? nem keszitettek oda valamilyen takaro-szettet?

megprobalkozom egy kontaktspray-kontakt kontrollal a fec.comp homersekletjelzoje miatt, ha nem megy, akkor csere, gondolom nem nagy tetel...

a fed.comp datumos szorakozasara rejottem kozben, akkor megy el a datum, amikor bekapcsolom a radiot, csak nem jelez ki semmit...

a 10eKm-es csereperiodusnak orulok, ha azzal szepen elgurul, alapbol nincsen betervezve, hogy rendszeresen nagyon meg legyen hajtva, inkabb elovaros/varos lesz a fobb utvonala...

az 5w30 árát nem tartom veszesnek, s szerintem rosszat nem tesz a motornak, minden kocsimnak megadom a normal ertekek kozotti legjobbat...

a valtoolajon elmelkedem, hisz a 150eKm is szerepelt, mint ertekhatar, lehet, hogy megcsinaltatom a cseret az aktualis nagyszervizen...

1 izzitonal erzem, hogy nem minden inditaskor 100%os, ez is cseres lesz....

hmm... az unixnal 7145,-Ft / db, az interneten 18,95€/db.....

Elküldve

Az én Corsám átlagos használatban (város-előváros, nagyobb dugó nélkül) 5 liter körül, országúton max. 110-zel szintén 5 liter, autópályán 120-130 körül 5,5-6 liter, attól függ, hogy mennyire hajtom.

Télen kb. egy fél litert lehet rászámolni a városi fogyasztásra.

a fogyasztasi adataid megnyugtatnak, akkor teljesen jo vagyok az eddig mért eredmenyekkel...

Elküldve

errol a generatorra felverodo vizes problemarol mar olvastam... meg lehet ezt valahogy elozni? nem keszitettek oda valamilyen takaro-szettet?

Asszem van valami motortér takaró műanyag, pár éve elég horror - harminc X ezer forintos - áron volt.

a fed.comp datumos szorakozasara rejottem kozben, akkor megy el a datum, amikor bekapcsolom a radiot, csak nem jelez ki semmit...

Azért csinálja, mert nem gyári fejegység van benne. Ha gyári van, akkor szépen mutatja a rádióállomások nevét/frekvenciát, vagy ha CD-s, akkor a számokat.

az 5w30 árát nem tartom veszesnek, s szerintem rosszat nem tesz a motornak, minden kocsimnak megadom a normal ertekek kozotti legjobbat...

Az 5W-30-at csipegetni fogja szerintem ilyen futásteljesítmény után.

1 izzitonal erzem, hogy nem minden inditaskor 100%os, ez is cseres lesz....

Ha van multimétered, mérd meg a gyertyákat, ha 5 Ohmnál több, akkor cserés.

Elküldve

Ma láttam élőben először Corsa Caravan-t. Hát érdekes egy szerkezet, kíváncsi lennék, hogy fekszi az utat meg hogy mekkora is a csomagtere. :)

Elküldve

Van 4db 1éves Starline rugóm az autóba. Kaptam 4db gm es bontottat jo állapotban

szerintetek kicseréljem?

ugyis szétkell bontanom az autót. 94es autobol valo a gm.

melyiket hasznaljam

Elküldve

Hali nekem egy olyan kérdésem lenne hogy az X12SZ-es motor most az mit takar miben más mint a többi ? köszi a választ :)

-euro2

-van benne EGR

-2 Nm tud többet mint a c12nz

-van benne kopogás érzékelő

-DIS gyújtás

talán ennyi :)

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy a generátor az minden motortípusnál más ?

c12nz-be kellene. Milyet lehet bele venni? Gondolok itt arra hogy elég ha benzines ....stb

Előre is köszi

(Elég sokat sikít mostanában, + a fordulat is esedezik rendesen, fentebb olvastam hogy ez is attól lehet. Ha nem akkor is ki kéne cserélnem... )

Régebben olvastam, hogy ki lett tárgyalva melyikkel járna jobban az ember: venni egy használtat vagy felujítani..

Ha csapágyas akkor kb mennyibe fájhat a felújítás?

Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy a generátor az minden motortípusnál más ?

c12nz-be kellene. Milyet lehet bele venni? Gondolok itt arra hogy elég ha benzines ....stb

Előre is köszi

(Elég sokat sikít mostanában, + a fordulat is esedezik rendesen, fentebb olvastam hogy ez is attól lehet. Ha nem akkor is ki kéne cserélnem... )

Régebben olvastam, hogy ki lett tárgyalva melyikkel járna jobban az ember: venni egy használtat vagy felujítani..

Ha csapágyas akkor kb mennyibe fájhat a felújítás?

kb 20e környékén újítanak fel ..

veszel egy bontottat az is elég lutri

Elküldve

Nekem is ez a gyanúm. Mi van ha 1hét múlva az is megadja magát :P

Szívás....

Ha nem jársz messzire nem nagy szívás ha elmegy a töltés.

Faternak 240km a rekordja megkotlott töltéssel,egy Polski Fiat 125P autóval követte el,este volt ráadásul,csak akkor kapcsolt tompítottat ha jöttek szembe. :D Utolsó km-eken kezdett csak kihagyni a gyújtás.

Szóval ennél kevesebbet még este is simán elmész és nem maradsz az út szélén.

Elküldve

azért ennyire nem vészes a helyzet. Töltésem van csak néha sikít vmi plusz a fordulat is esedezik de az is csak néha :P most h itt a jóidő majd kitisztítom az alapjáratit mert lehet attól csinálja a ford.ingadozást. Meglátjuk...

Ha nem jársz messzire nem nagy szívás ha elmegy a töltés.

Faternak 240km a rekordja megkotlott töltéssel,egy Polski Fiat 125P autóval követte el,este volt ráadásul,csak akkor kapcsolt tompítottat ha jöttek szembe. :D Utolsó km-eken kezdett csak kihagyni a gyújtás.

Szóval ennél kevesebbet még este is simán elmész és nem maradsz az út szélén.

Elküldve

azért ennyire nem vészes a helyzet. Töltésem van csak néha sikít vmi plusz a fordulat is esedezik de az is csak néha :P most h itt a jóidő majd kitisztítom az alapjáratit mert lehet attól csinálja a ford.ingadozást. Meglátjuk...

A legrosszabb esetet vázoltam fel,ha teljesen elmenne a töltés.

Elküldve

A legrosszabb esetet vázoltam fel,ha teljesen elmenne a töltés.

Hasonló eset nekem is volt 2éve. Akkor hasonlóképpen voltam én is mint amit írtál. Esős, latyakos időben vezettem le 50km-ert úgy hogy ha ráadtam az ablaktörlőt akkor fulladozni kezdett az autó :P élmény volt, főleg mikor a szembejövő kamionok felverték a sarat a szélvédőmre :) akkor is szétkapták a generátort, azthiszem szénkefét cseréltek benne plusz vmit. Akkor 6ezret perkáltam érte..
Elküldve

A héten szerintem felpattintom a nyári garnitúrámat.

Péntektől már éjszaka sem mondanak - fokokat.

Van fejleményem is torpanásos hiba tekintetében,kiszedtem a lambda-tuningot (kikötöttem teljesen a körből) és természetesen így is töretlen maradt a szerelem köztem és a hiba között. :hug:

Már úgy is próbáltam,hogy lambda,map stekker lehúz,és így is fennáll a hiba,tehát ezek az áramkörök teljesen kizárhatóak mint hibaforrás szvsz.

Fojtószelep potit meg hármat próbáltam,úgy is ugyanolyan.

Ebből gondolom,hogy tech2-vel nézetném akkor is maximum pingvinezés lenne a válasz diag szakiktól. :D (pingvinezés: leeresztett karok kis mértékű fel-le mozgatása,egy helyben toporgás mellett.)

ECU-t is cseréltem,maradt a hiba. Kopogásérzékelőt is húztam már le,az sem veheti el az előgyújtást. Gyújtást is cseréltem,jeladóstól,trafóstól,kábelestől. De gondolom gyújtás problémától durrogna is vagy nem feltétlen? A főtengely szíjtárcsa mondjuk az régi maradt,de azzal mi baj történhet?

Benzinpumpa,meg szűrő csere is megvolt persze. Csak a szétesett széntartályt találtam,mint lehetséges hiba,az is cserélve lett.

Egyedüli összefüggés,hogy ha cserélek vagy kitisztítom az injektort,akkor vagy két napig hibamentes a szekér. De koszt azt soha nem látok rajta.

Szóval a benzinnyomással,mennyiséggel lehet baj.

A benzinpumpa relé tud ilyet csinálni,hogy néha kicsit nem úgy megy? Mert az úgy tudom vagy megy vagy nem. A relé csatlakozója nem oxidált,kívülről szép ott minden. :D

Elküldve

-euro2

-van benne EGR

-2 Nm tud többet mint a c12nz

-van benne kopogás érzékelő

-DIS gyújtás

talán ennyi :)

Még annyi, hogy a 45 LE-t nem 5000, hanem 4500 1/min környékén adja le :)

Ha szmogriadó van, nem tiltják ki a forgalomból, kék környezetvédelmi matrica jár hozzá (annak ellenére, hogy a többségén piros van tévesen).

Elküldve

Compon A-B rovidrezar, ekkor az ecu veszuzemmodba lep,allando ertekre tesz mindent. Rele belul lehet egett, tegyel a helyere egy normal kurtrelet.

elvitte a cica az ékezettet ?? :D :D

Elküldve

Áááh értem nagyon szépen köszönöm a választ:) még annyi kérdésem lenen hogy fordulatszámmérős km órát lehet bekötni ? (x12sz)

Elküldve

Áááh értem nagyon szépen köszönöm a választ:) még annyi kérdésem lenen hogy fordulatszámmérős km órát lehet bekötni ? (x12sz)

vagy bevan kábelezve vagy nem :D

ha nincs akkor be kell húzni egy szálat az ecutól

majd valaki rak be képeket :)

Elküldve

Ha nem jársz messzire nem nagy szívás ha elmegy a töltés.

Faternak 240km a rekordja megkotlott töltéssel,egy Polski Fiat 125P autóval követte el,este volt ráadásul,csak akkor kapcsolt tompítottat ha jöttek szembe. :D Utolsó km-eken kezdett csak kihagyni a gyújtás.

Szóval ennél kevesebbet még este is simán elmész és nem maradsz az út szélén.

Mondjuk ez függ attól is hogy milyen aksi van benne... nekem egyszer sikerült elmennem töltés nélkül olyan 170-180km-t, de ez dízel volt (ugye annak még annyi áram sem kell menet közben mint a benzinesnek), és vadonatúj aksival.

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek,B Corsa Combó alá szeretnék alufelnit tenni.Elvileg ugyan az mint a sima B Corsa.15"-os átmérőhöz milyen ET szám passzol ami alámegy és jól is néz ki??Ültetve nem lessz mert továbbra is melós autó!Biztos van köztetek olyan akinek 15-ös felnije van!Előre is köszönöm a válaszokat!

Elküldve

Áááh értem nagyon szépen köszönöm a választ:) még annyi kérdésem lenen hogy fordulatszámmérős km órát lehet bekötni ? (x12sz)

DIS gyújtásnál (SZ-n az van) 99%-ra biztos vagyok benne,hogy plug&play az óracsere,mert be van húzva a kábel.

Elküldve

Compon A-B rovidrezar, ekkor az ecu veszuzemmodba lep,allando ertekre tesz mindent. Rele belul lehet egett, tegyel a helyere egy normal kurtrelet.

Benzinszűrőt kiszedtem,injektorról csövet leszedtem,kompresszorral átfújtam a benzinszűrő kimenet-injektor bemenet szakaszt. A szűrőre menő csövet beledugtam a kannába és megnyomattam a szivattyút. Az alján láthatóak a kis mocskok. Vagy két litert kinyomattam a biztonság kedvéért.

Próbakörön nem tudtam előhozni belőle a torpanást,szóval lehet,hogy végre győztem. Egyúttal felkerültek a nyári felnik,a téli fojtást meg kiszedtem. (kopp-kopp-kopp) :D

20120305699_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.