J0hnny Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Hülyeséget beszélsz! XDDD :rolleyes: Meg a németek is. haha Akkor nyalják ki a németek is! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Akkor nyalják ki a németek is! :rolleyes: Így van. Csak nekem van teljhatalmam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitonka Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Üdvözletem! Lenne egy kérdésem B corsánál jobboldalon a sárvégő alatt van egy doboz 3 cső megybele 1 tanktól jön 1 levegöző 1 meg az injekktórhoz a dobozba fekete kis bügyüszök vannak ennek mi szerepe lenne most az szenyeződés benne vagy gyárilag valami szűrő lenne ? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Ha ennyire tudod, miért nem te írtad le neki? :lol: Egyébként a MID-es leírásban nekem 8-ast írnak a németek... :rolleyes: Mert megelőztél :huh: Amúgy az OP COM-os program is a 7-esen keresi, nem a 8-ason :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Üdvözletem! Lenne egy kérdésem B corsánál jobboldalon a sárvégő alatt van egy doboz 3 cső megybele 1 tanktól jön 1 levegöző 1 meg az injekktórhoz a dobozba fekete kis bügyüszök vannak ennek mi szerepe lenne most az szenyeződés benne vagy gyárilag valami szűrő lenne ? Válaszokat előre is köszönöm. Szénszűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitonka Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Szénszűrő. De ennek mi szerepe van mit szűr meg mert ezen a csövön csak akkor szív levegőt ha fordulaton vana motor és az injektórba is bele ment már Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 De ennek mi szerepe van mit szűr meg mert ezen a csövön csak akkor szív levegőt ha fordulaton vana motor és az injektórba is bele ment már Ha peregnek belőle a széndarabkák akkor az szívás. A tanksapkánál lévő szeleppel és a motortérben lévő tankszellőztetővel van összekötve. A harmadik cső vakon végződik az első váznyúlványnál. Én már szétszedtem az injektrofejet darabokra miatta, kicseréltem a szénszűrőt is plusz az összes csövet átfújtam nagynyomással,de valahol még mindig van dugulás,mert még mindig hajlamos 4000-5000 környékén befulladni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 Így van. Csak nekem van teljhatalmam! Azt csak hiszed! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyunyi Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 mennyi a reális eladási ára egy használt kormány légzsáknak (dudánál szakadt) indítónak, illetve egy komplett klímának (1,2 16v)? köszi inkább máshogy kérdezek :rolleyes: van egy sérült B corsa, 2000 évjárat 1,2 16V, dupla légzsák, abs, fűthető tükrök, klíma, elektromos ablak, nem az eleje sérült. mennyit és mit lehet ebből kiárulni gyorsba? köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 inkább máshogy kérdezek :rolleyes: van egy sérült B corsa, 2000 évjárat 1,2 16V, dupla légzsák, abs, fűthető tükrök, klíma, elektromos ablak, nem az eleje sérült. mennyit és mit lehet ebből kiárulni gyorsba? köszönöm Sokat. Milyen színű? A kiárulás nem gyorsban megy. Türelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyunyi Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Sokat. Milyen színű? A kiárulás nem gyorsban megy. Türelem. fekete mennyit lehet nem gyorsba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 fekete mennyit lehet nem gyorsba? Milyen állapotban van a kasztni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyunyi Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Milyen állapotban van a kasztni? kasztni nincs, csak alkatrészek, 3 ajtós, ajtók vannak, nem rohadtak, meg a többi sallang, lámpa, lökös, tükör, üvegek, szélvédők, nagy hátsó szárny Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 kasztni nincs, csak alkatrészek, 3 ajtós, ajtók vannak, nem rohadtak, meg a többi sallang, lámpa, lökös, tükör, üvegek, szélvédők, nagy hátsó szárny Az kár, kellett volna a motorháztető sárvédők ajtók és a hátsó ajtó... :/ Egyébkét sok pénz van abban amit leírtál. Ha reális áron adod hamar elmennek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyunyi Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Az kár, kellett volna a motorháztető sárvédők ajtók és a hátsó ajtó... :/ Egyébkét sok pénz van abban amit leírtál. Ha reális áron adod hamar elmennek. kb mennyi, 50ezer vagy 200ezer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 kb mennyi, 50ezer vagy 200ezer? 300 körül darabonként. A duplalégzsákos műszerfal eleve drága, a motor, a klíma a szervó... fotó racing bazár és meglátod mennyire pörög. Nem kérdezgetni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyunyi Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 300-400 körül darabonként. A duplalégzsákos műszerfal eleve drága, a motor, a klíma a szervó... fotó racing bazár és meglátod mennyire pörög. Nem kérdezgetni kell. köszönöm, de ha elkezdem bontani akkor már nem igazán tudom utána árulni egyben ha nem pörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pitonka Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Ha peregnek belőle a széndarabkák akkor az szívás. A tanksapkánál lévő szeleppel és a motortérben lévő tankszellőztetővel van összekötve. A harmadik cső vakon végződik az első váznyúlványnál. Én már szétszedtem az injektrofejet darabokra miatta, kicseréltem a szénszűrőt is plusz az összes csövet átfújtam nagynyomással,de valahol még mindig van dugulás,mert még mindig hajlamos 4000-5000 környékén befulladni. nekem nemfúladt be meg semmi csak le húztam azt a csövet és televolt az injektorig kitakarítotam az injektórt meg a csövet is kifúvatam most már csak a fekete dobozban van abból a szénből meg abban a csőben van ami a tank felőljön most akkor a tankfelöli csövet is takarítsam ki vagy arról benne kell lenni-e a szén darabkáknak vagy csak a fekete dobozban szabad lenni-e? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 köszönöm, de ha elkezdem bontani akkor már nem igazán tudom utána árulni egyben ha nem pörög. Egyben sokkal kevesebbet ér de azt mondtad nincs kasztni akkor, hogy árulod egyben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csgy2 Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Sziasztok! Korábban írtátok, hogy a TID ki tudja írni az aktuális sebességet 50 km/h-ig, ha be van kötve a megfelelő vezeték. Nos... az kis könyv szerint az ECU-ból jön ki egy kék vezeték piros csíkkal, és megy a műszerfalba és a TID-be. A műszerfalba tényleg be van kötve, és eredetileg spirálos fordulatszám nélküli óra volt, és TID sem volt az autóban. A műszerfalból behúztam a kék-piros vezetéket a TID kék-piros vezetékéhez, de hiába nyomkodom különböző módokon a gombokat nem ír ki semmit. Ötlet? Gyuri Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Sziasztok! Korábban írtátok, hogy a TID ki tudja írni az aktuális sebességet 50 km/h-ig, ha be van kötve a megfelelő vezeték. Nos... az kis könyv szerint az ECU-ból jön ki egy kék vezeték piros csíkkal, és megy a műszerfalba és a TID-be. A műszerfalba tényleg be van kötve, és eredetileg spirálos fordulatszám nélküli óra volt, és TID sem volt az autóban. A műszerfalból behúztam a kék-piros vezetéket a TID kék-piros vezetékéhez, de hiába nyomkodom különböző módokon a gombokat nem ír ki semmit. Ötlet? Gyuri Spirálosnál nem is jó asszem de a 2 gombot kell egyszerre nyomni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Spirálosnál nem is jó asszem de a 2 gombot kell egyszerre nyomni. De jó a spirálosnál is, nálam mindkettő spirálos és be is vanna kötve, lepróbáltam mindkettőben, ha a két gombot egyszerre lenyomva tartot kb 5 vagy kicsit több mp-ig akkor be kell jönnie, ha jól kötötted! Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 De jó a spirálosnál is, nálam mindkettő spirálos és be is vanna kötve, lepróbáltam mindkettőben, ha a két gombot egyszerre lenyomva tartot kb 5 vagy kicsit több mp-ig akkor be kell jönnie, ha jól kötötted! Akkor tévedtem sorry. De amúgy ennek pont semmi értelme. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pistiv Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 Akkor tévedtem sorry. De amúgy ennek pont semmi értelme. :rolleyes: De van! Mert tudja ezt is! Az enyém is, pedig spirálos! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január18, 2012 Megoszt Elküldve Január18, 2012 De van! Mert tudja ezt is! Az enyém is, pedig spirálos! :rolleyes: Az oké. De kit érdekel, hogy 53ig kiírja? XD Ha ez érdekelne vennék bele egy kadett gsi digitális kijelzőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts