Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Használtban nem vészes. Nálunk asszem 5ért adja a srác a gyári GM bontottat. Újban a duplája triplája. Főleg, ha színezett és van felül csík. Nekem van elől sötétítő gyári csík felül és szerintem rohadt jó dolog. Sosem rakatnék vissza simát.... :rolleyes:

A srác amúgy damillal kivágja és vesz szélvédőragasztót és egyedül szokta beragasztani állat. :huh: Viszont slaggal tesztelve se ázik be megmutatta a kertben. :lol: Vannak még állat emberek..

Onnan tudom, hogy nekem nem gyári. Ki akartam cseréltetni gyárira de rájöttem, hogy tök8 tetszik rajta ez a csík nem karcos nem hinném, hogy egyébként bármivel jobb lenne a gyári. Ablak azt szevasz. :lol:

http://www.kephost.com/images4/2012/1/14/f...evn03wc0laj.jpg

Mindenképp új ablakot tetetek bele, amint lesz pénzem, nem olcsó de inkább újat, mert a kiszedettben megvan az esély, hogy bereped, mert amikor kiszeded meg tud feszülni és csak akkor reped el megint amikor berakod, egy ismerősöm van aki ablakcserével foglalkozik, többször is volt hogy az illető használtat tetetett be és rá 1-2 hónapra sőt volt akinek hetekkel később berepedt, én meg nem szeretném megkockáztatni! De ez is olyan dolog hogy kinek hogy van szerencséje, lehet berakatja a használtat aztán kiszolgálja az autót, de úgyan így lehet járni az újjal is, én inkább az újban bízok! :lol: A felső sötétítés alap dolog, simát nem rakatok be semmiképp, most is sötétített van, igazából majd az üveget kell kifizetnem meg a gumit, mert az kiszedéskor tönkremegy, a munkadíjból már lehet faragni! :D De most még mindegy mert 1,5 évem van a műszakiig kb, addig csak ki tudom valamikor cseréltetni :D

Elküldve
Mindenképp új ablakot tetetek bele, amint lesz pénzem, nem olcsó de inkább újat, mert a kiszedettben megvan az esély, hogy bereped, mert amikor kiszeded meg tud feszülni és csak akkor reped el megint amikor berakod, egy ismerősöm van aki ablakcserével foglalkozik, többször is volt hogy az illető használtat tetetett be és rá 1-2 hónapra sőt volt akinek hetekkel később berepedt, én meg nem szeretném megkockáztatni! De ez is olyan dolog hogy kinek hogy van szerencséje, lehet berakatja a használtat aztán kiszolgálja az autót, de úgyan így lehet járni az újjal is, én inkább az újban bízok! :rolleyes: A felső sötétítés alap dolog, simát nem rakatok be semmiképp, most is sötétített van, igazából majd az üveget kell kifizetnem meg a gumit, mert az kiszedéskor tönkremegy, a munkadíjból már lehet faragni! :lol: De most még mindegy mert 1,5 évem van a műszakiig kb, addig csak ki tudom valamikor cseréltetni :D

Nekem is ki kell szedetni, mert természetesen elkezdett megrohadni a tető és az ablak találkozásánál :huh: Hálás jószág. Igazából mindenhol rohad de hát ez ilyen. :D Vadászok 2000es kiadásu modellt mellé aztán jöhet az átépítés :lol: Akkor meg már csak minimális festés marad meg lakatolás. :lol:

Elküldve
Nekem is ki kell szedetni, mert természetesen elkezdett megrohadni a tető és az ablak találkozásánál :rolleyes: Hálás jószág. Igazából mindenhol rohad de hát ez ilyen. :lol: Vadászok 2000es kiadásu modellt mellé aztán jöhet az átépítés :huh: Akkor meg már csak minimális festés marad meg lakatolás. :lol:

Az utólag beépített szélvédő átka ez. A donor vekim is ugyanígy járt.

A Corsánál meg a Vekinél a szélvédő még gyári, természetesen nem rohad, és nem is folyik be sehol. Pedig a Corsa 93-as...

Elküldve
Mindenképp új ablakot tetetek bele, amint lesz pénzem, nem olcsó de inkább újat, mert a kiszedettben megvan az esély, hogy bereped, mert amikor kiszeded meg tud feszülni és csak akkor reped el megint amikor berakod, egy ismerősöm van aki ablakcserével foglalkozik, többször is volt hogy az illető használtat tetetett be és rá 1-2 hónapra sőt volt akinek hetekkel később berepedt, én meg nem szeretném megkockáztatni! De ez is olyan dolog hogy kinek hogy van szerencséje, lehet berakatja a használtat aztán kiszolgálja az autót, de úgyan így lehet járni az újjal is, én inkább az újban bízok! :rolleyes: A felső sötétítés alap dolog, simát nem rakatok be semmiképp, most is sötétített van, igazából majd az üveget kell kifizetnem meg a gumit, mert az kiszedéskor tönkremegy, a munkadíjból már lehet faragni! :huh: De most még mindegy mert 1,5 évem van a műszakiig kb, addig csak ki tudom valamikor cseréltetni :lol:

Ha nem ragasztott lenne, mint a régi keleti autóknál, akkor jó a bontott is. Építettem én be bontott szélvédőt faros Skodába, semmi baj nem volt vele. De ragasztottnál más a helyzet, oda új kell.

Elküldve
A gyári vonóhorog visszajelzője lenne, ha be lenne kötve.

ford.számmérős óránál említette vki ,hogy van egy visszajelző ami akkor villan fel ha kevés a benya :huh:

ez melyik lenne? (Nem a bal oldali mutatóra gondolok :rolleyes: )

Vagy keverem vmivel ?

Elküldve
ford.számmérős óránál említette vki ,hogy van egy visszajelző ami akkor villan fel ha kevés a benya :huh:

ez melyik lenne? (Nem a bal oldali mutatóra gondolok :rolleyes: )

Vagy keverem vmivel ?

A szintjelzőbe (bal oldal) van egy kútfej forma. Az villan ki ha kevés a nafta.

Elküldve
Ha nem ragasztott lenne, mint a régi keleti autóknál, akkor jó a bontott is. Építettem én be bontott szélvédőt faros Skodába, semmi baj nem volt vele. De ragasztottnál más a helyzet, oda új kell.

Hát igen, annak idején a trabantokban is egy új üveggel, meg némi zsinorral pár perc alatt üveget cseréltél, de a ragasztott üvegek kivételkor megfeszülnek aztán berakás után szétreped az egész, az új a biztos! :rolleyes:

Elküldve
A szintjelzőbe (bal oldal) van egy kútfej forma. Az villan ki ha kevés a nafta.

Köszi-köszi :rolleyes: Ez különben ,hogy van beállítva. Ha eléri apiros mezőt akkor vagy amikormár tényleg annyi van , hogy jujj :huh:

Elküldve
Nálam akkor villan már ki, mikor tényleg kevés van :huh:

kb. 25-30 km-t mentem még városban, mikor végleg leállt :lol:

Nekem akkor volt csóróságjelzőm amikor tömítéseket cseréltettem a motornál, a piroson már bőven túl volt kb úgy lehet elképzelni, hogy a gyújtás nélküli mutató állapothoz képest max 1-2 mm-el volt feljebb szóval tényleg határeset volt de még ment :lol: elméletileg úgy működik, hogy a piros négyzet legalsó határában gyullad fel, és innen még kb 5 litered van, amivel vezetéstől függően vagy eljutsz egy kútig vagy besz..pod a harcif@szt :rolleyes:

Elküldve
Nekem akkor volt csóróságjelzőm amikor tömítéseket cseréltettem a motornál, a piroson már bőven túl volt kb úgy lehet elképzelni, hogy a gyújtás nélküli mutató állapothoz képest max 1-2 mm-el volt feljebb szóval tényleg határeset volt de még ment :lol: elméletileg úgy működik, hogy a piros négyzet legalsó határában gyullad fel, és innen még kb 5 litered van, amivel vezetéstől függően vagy eljutsz egy kútig vagy besz..pod a harcif@szt :rolleyes:

Nincs véletlen képe valakinek a kis kancsóról?:lol: Beletenném a km óra leírásomba :huh:

Elküldve

Én meg úgy voltam vele, hogy elkezdett világítani, de nem tudtam hogy villogni is fog e még, hát nem villogott, a hídon felfelé fogyott el a nafta, de sikerült legurulni :rolleyes:

kb. 2-3 liter lehet a tankba szerintem mikor elkezd pislákolva feltűnni.

Más: Anno beszereltem a szivargyújtót amihez volt világítás is, eddig fel sem tünt, hogy mégse teljesít tökéletesen..

Világítás jól működik, valamint a cigit profin meggyújtotta, de most pont fel akartam dobni a gps-t, és hát az nem működik..

Megpróbáltam aztán telefontöltőt rádugni az se volt jó.

Kiszedtem hajlítgattam benne a fémet, de mégse lett jó, a kábelekre rámértem, jön az áram megfelelően.

Bekötve meg tuti jól van..

Elküldve
Én meg úgy voltam vele, hogy elkezdett világítani, de nem tudtam hogy villogni is fog e még, hát nem villogott, a hídon felfelé fogyott el a nafta, de sikerült legurulni :rolleyes:

kb. 2-3 liter lehet a tankba szerintem mikor elkezd pislákolva feltűnni.

Más: Anno beszereltem a szivargyújtót amihez volt világítás is, eddig fel sem tünt, hogy mégse teljesít tökéletesen..

Világítás jól működik, valamint a cigit profin meggyújtotta, de most pont fel akartam dobni a gps-t, és hát az nem működik..

Megpróbáltam aztán telefontöltőt rádugni az se volt jó.

Kiszedtem hajlítgattam benne a fémet, de mégse lett jó, a kábelekre rámértem, jön az áram megfelelően.

Bekötve meg tuti jól van..

Próbáld megcsiszolni az érintkezőket, hátha nem érintkezik rendesen, egy kis kontakt spray vagy ahogy itt szokás WD40 :huh: talán megoldja, ha megvan magára az érintkezőkre tedd rá a műszer tüskéit ha ott van nafta akkor jóna kell lennie!

Elküldve
Nincs véletlen képe valakinek a kis kancsóról?:lol: Beletenném a km óra leírásomba :rolleyes:

Milyen kancsókép kell neked? :huh:

Elküldve
Alapból minden fordszámmérős órában benne van, nem? :rolleyes:

Úgy tudom igen, legalábbis amivel eddig találkoztam mindben bent volt!

Elküldve
Alapból minden fordszámmérős órában benne van, nem? :rolleyes:

Igen, csak nincs kedvem lemenni és fotózgatni mert nekem GSI órám van. Kicsit általánosabb fordulatszámmérősre gondoltam. :huh: Mégis csak az van több embernek.

Elküldve
Igen, csak nincs kedvem lemenni és fotózgatni mert nekem GSI órám van. Kicsit általánosabb fordulatszámmérősre gondoltam. :huh: Mégis csak az van több embernek.

A GSi óra nem csak színében tér el? :rolleyes:

Elküldve

Akkor én emléxem rosszul...nekem úgy rémlett a GSi óra szürke keretes és piros mutatós...de lehet az a Tigra óra...

Amúgy a jel ezen is ott van, ha jól látom, lehet csak az izzó szar.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.