Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Itt van felni ET kalkulátor.

Eszerint az új felnid belső széle 8mm beljebb, külső széle meg 30mm-rel kijjebb lesz mint a mostani.

Igen tudom és ez itt a baj :lol:

Szóval nem fog beférni a felni mert kb 1,5 cm hely van a sárhányó és a gumi mellett de megyek mérek egyet.

Ezért gondoltam azt, hogy 175/55-ös gumikat kéne rádobni És akkor az ilyen peremes lenne és akkor ott még lenne hely a guminak. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Igen tudom és ez itt a baj :lol:

Szóval nem fog beférni a felni mert kb 1,5 cm hely van a sárhányó és a gumi mellett de megyek mérek egyet.

Ezért gondoltam azt, hogy 175/55-ös gumikat kéne rádobni És akkor az ilyen peremes lenne és akkor ott még lenne hely a guminak. Szerintetek?

Nem fér be. A sárhányó közbe szól! Na fene adhatom el.

Esetleg valakit érdekelne:

ALUFELNI

Link to comment
Megosztás:

Minden mechanikus zárra rá lehet szerelni valahogyan, itt van két példa.

Vectra B első, függőlegesen szerelve:

http://kepfeltoltes.hu/thumb/120106/IMG011...ltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/thumb/120106/IMG012...ltoltes.hu_.jpg

Vectra B hátsó ajtó, vízszintesen beszerelve:

http://kepfeltoltes.hu/thumb/120106/IMG016...ltoltes.hu_.jpg[url="http://kepfeltoltes.hu/view/120106/IMG01650-20100925-1144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg"http://kepfeltoltes.hu/thumb/120106/IMG01650-20100925-1144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előző tulaj így oldotta meg a problémát a 200 Ft-os mikorkapcsoló csere helyett :lol:

Természetesen már vissza gyáriasítottam.

Köszi az infót. Így képek alapján nekem is beugrott ,hogy a corsának is ilyen fém ,rúd" mozgatja a zárját.

Így már oké a dolog :D

Link to comment
Megosztás:

Hát azt csak azért írtam oda, hogy van tehermentesítő külön. Opel Corsához :lol:

De néhány tudatlan olcsó jános tuning mester nem fogja levágni, hogy minden opelhez jó ez a tehermentesítő. :D

Így kizársz néhány vevőt már az első olvasásnál :devlish:

De te tudod :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne, hogy a sárvédő feletti díszlécet mivel rögzítik?

Mert alul fogta nálam egy csavar, de az kirohadt, de a többi részen lyukak vannak és valami fekete massza rászáradva belülről.

Nekem is kirohadt a csavar. Aztán vettem két oldali ragasztót és azzal raktam fel. Nem látszik és nagyon szépen fogja. Az autómosóba sem jön le meg semmi ilyesmi. Előszőr pillanatragasztóval próbáltam. Az megszáradt és lejött sajna. De ez bevált :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne, hogy a sárvédő feletti díszlécet mivel rögzítik?

Mert alul fogta nálam egy csavar, de az kirohadt, de a többi részen lyukak vannak és valami fekete massza rászáradva belülről.

Alapon asszem, h 3 facsavar v hasonló rögziti gyárilag, valami kenceficét azért érdemes rákenni.

Ha én leszedem, akkor már leszedem az egészet, újat teszek és szerintem lekezelem alatta, mert onnan jönnek a hangyák! :lol:

Csak, mert nekem sem ártana, de ez majd tavasszal lesz, mikor a korróziót megpróbálom eltűntetni.

Viszont, ha valaki tud jó áron ÚJ műanyag díszlécet, vagy sárvédőt, vagy hogy hívják?! Akkor azért szóljon.

Hallottam már nagy szavakat, de mint azt tudjuk nem biztos, h mindenkinek elérhető, vagy kifogja vateráról a tutit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ma jöttem éppen hazafelé, és menet közben kigyulladt a műszerfalon a kézifék és az akkumulátor lámpa.

Mikor hazaértem leállítottam és újra próbáltam beindítani mert gondoltam hogy az akkumulátorral vagy a generátorral lehat a baj, és nem indult be.

Ti mit gondoltok mi történhetett? Generátorom beszart?

Várom a tippeket.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ma jöttem éppen hazafelé, és menet közben kigyulladt a műszerfalon a kézifék és az akkumulátor lámpa.

Mikor hazaértem leállítottam és újra próbáltam beindítani mert gondoltam hogy az akkumulátorral vagy a generátorral lehat a baj, és nem indult be.

Ti mit gondoltok mi történhetett? Generátorom beszart?

Várom a tippeket.

Üdv

Mit jelent az, hogy nem indult el? Pörgette az önindító, de nem indult el, vagy meg se pörgette?

Akksin feszültséget kéne mérni. Ha lemerült akkor fel kéne tölteni. Elindítani a kocsit, és töltést mérni. Nagyából ebbe az irányba kéne elindulni.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem vennem kell egy új rádiót :lol: random kikapcsol, majd random eltelt időn belül vissza. Havernak ugyanilyen SONY-ja van, simán játszik mp3-at, mindent, az enyém még az eredetit SE!

Ma hazafelé megint kikapcsolt, megütögettem kicsit, semmi....rá 5 perce egyszer csak bekapcsolt :D sufnyi tuning!

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem vennem kell egy új rádiót :lol: random kikapcsol, majd random eltelt időn belül vissza. Havernak ugyanilyen SONY-ja van, simán játszik mp3-at, mindent, az enyém még az eredetit SE!

Ma hazafelé megint kikapcsolt, megütögettem kicsit, semmi....rá 5 perce egyszer csak bekapcsolt :D sufnyi tuning!

Ilyen nekem is volt, egy Blaupunkttal (pedig azoknak állítólag az az erősségük hogy nem tudnak megmakkanni...). Ott rájöttem a hiba okára: az volt a gond hogy túlmelegedett a készülék, mert mindig csak hosszabb úton (minimum fél óra autózás után) csinálta, és akkor is csak télen amikor a fűtés miatt sokkal melegebb volt a műszerfal mögötti rész. 5 perc múlva meg azért kapcsolt be újra, mert addigra visszahűlt... Ja és például ha CD-t hallgattam, sokkal hamarabb túlmelegedett, mint amikor csak rádiót. Akkor ideiglenesen úgy orvosoltam hogy úgy 5 centire kijjebb húztam a műszerfalból, azóta átkerült a rádió egy másik autóba amivel nem megyek ilyen hosszú utakra, abban azóta is kifogástalanul működik. Lehet csak szét kéne szedni és kifújni belőle a port (már vagy 5 éves a rádió, lehet benne gazdagon), de nincs hozzá lelkierőm...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Ma jöttem éppen hazafelé, és menet közben kigyulladt a műszerfalon a kézifék és az akkumulátor lámpa.

Mikor hazaértem leállítottam és újra próbáltam beindítani mert gondoltam hogy az akkumulátorral vagy a generátorral lehat a baj, és nem indult be.

Ti mit gondoltok mi történhetett? Generátorom beszart?

Várom a tippeket.

Üdv

Akksi testjénél van még 1 fő test kábel valószínűleg lejött a testpontról vagy szana-szét van rohadva. Világítanak a lámpák gyújtás nélkül is nem? Ha igen, akkor ez lesz a hiba tipikus corsa betegség.

Link to comment
Megosztás:

Akksi testjénél van még 1 fő test kábel valószínűleg lejött a testpontról vagy szana-szét van rohadva. Világítanak a lámpák gyújtás nélkül is nem? Ha igen, akkor ez lesz a hiba tipikus corsa betegség.

Szia.

Igen világítanak.

Megis nézem mindjárt, köszi a választ.:-)

Link to comment
Megosztás:

Egy hete kb szóba került a fólia dolog az első ablakokra. ÉS hogy nem fpglalkoznak vele a rendőrök.

Hát olyannyira nem, hogy az egyik B Vekis topiktársat megfogták...

A morcositást is büntetik és még sok mindent még is mindenkinek tele a kocsija... De hát ez a lényeg legyen éndzsöláljz, morcositás, 21es felni SAL szubcső, neon meg LED mindenhova. Azt jó ha a buszt meg tudja előzni de azt is csak lendületből. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Igen világítanak.

Megis nézem mindjárt, köszi a választ.:-)

Akkor az akku negatívján van + 1 kábel ami testre megy általában az akksi előtti résznél tuti tönkre ment a testelés. Vegyél egy másik vastag kábelt és testeld le máshova ne csak oda nyomd mert az nem elég. Fogasd le valami csavar alá és elfog múlni 100% mindig kirohadnak. Ha ez kész akkor jöhet a cigäny-kerék :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.