Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

A különbség meg nagyrészt onnan adódik,hogy az 1db injektor nem tud annyi anyagot a hengerekbe juttatni,mint a 4db injektorral szerelt,így elszegényedik a keverék.

Főleg úgy nem,hogy megfeleljen a katalizátor ízlésének megfelelő 1-es lambdának.Viszont ha szépen megkérjük az 1db injektorunkat,akkor tud az több anyagot is juttatni,persze így sem fog egyformán jutni az összes hengerbe,de sokkal-sokkal jobb lesz.

Meg kell kicsit nagyobb előgyújtás és sűrítési végnyomás és máris közel vagyunk az si teljesítményéhez.

A nyomaték meg szinte teljesen mind1,mert ugye a teljesítmény a nyomaték és a motor szögsebességének szorzata, ha ugyanazt a nyomatékot 10%-al magasabb fordulaton adja le,akkor 10%-al nagyobb a teljesítménye is.

Ez sem igaz teljesen, mert pl a régi, 90-es évek elején gyártott 1.5-ös Honda motor 90 LE és központi befecskendezős. És az köztudottan egy pörgős motor.

Jó, biztos más a furat-löket arány, rövidebb a löket, mint az opel motoroknál, de csak egy injektor van.

Link to comment
Megosztás:

A hátsó 3om ablakot akár be is bádog lemezelheted. Ha van 2 darab tükör az ablakot magyarul olyan sötétre fóliáztatod amilyenre akarod csak legyen hozzá műbizonylat. Az első 2 ablakra meg nem létezik olyan fólia ami határon belül van.

Ez nem fedi a valóságot :lol:

Már volt róla szó más topicokban, de van a 3M-nek egy olyan fóliája, ami teljesíti a 75 % fényáteresztést (vagy 70%, nem emlékszem pontosan) ami az első ablakokra felrakható, ha azok alapból nem színezettek.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a videót nem tartom túl valósnak.. Rezzenéstelen kamera? :lol: Amúgy jó cél!

A kormányoszlop burkolatára (közvetlenül a műszeregység elé) rögzített kamera egy jó minőségű (nem magyar) autópályán miért ne lehetne rezzenéstelen? Az sokkal nagyobb gond hogy ahogy mások is írták, nem látszik az út a felvételen, szóval ez a videó készülhetett akár teljesítménymérő padon is, bár ezt cáfolja hogy ha figyeltek, kétszer is hallható az indexvisszajelző kattogó hangja a felvételen (tudom, fékpadon is lehet indexelni, de ez már tényleg összeesküvés-elmélet...)

Link to comment
Megosztás:

Ez nem fedi a valóságot :lol:

Már volt róla szó más topicokban, de van a 3M-nek egy olyan fóliája, ami teljesíti a 75 % fényáteresztést (vagy 70%, nem emlékszem pontosan) ami az első ablakokra felrakható, ha azok alapból nem színezettek.

Nem fedi a valóságot az oké. De minek felrakni 1 olyan fóliát ami semmit se sötétít az ablakon? Már a gyári ablak színezés meghaladja a 70%-ot. Innentől kezdve nem tudom miről beszélünk.

Link to comment
Megosztás:

Nem fedi a valóságot az oké. De minek felrakni 1 olyan fóliát ami semmit se sötétít az ablakon? Már a gyári ablak színezés meghaladja a 70%-ot. Innentől kezdve nem tudom miről beszélünk.

Azért mert a hőt megfogja elég jól, 60-70 %-ban. Sokkal jobban, mint gondolnád. A fényáteresztés és a hőáteresztés nem ugyanaz. A látható fényt viszont átengedi az előírt mértékben. A gyári színezett üveg az ennél jóval kevesebb hőt fog meg. Mondhatni semennyit.

Link to comment
Megosztás:

A kormányoszlop burkolatára (közvetlenül a műszeregység elé) rögzített kamera egy jó minőségű (nem magyar) autópályán miért ne lehetne rezzenéstelen? Az sokkal nagyobb gond hogy ahogy mások is írták, nem látszik az út a felvételen, szóval ez a videó készülhetett akár teljesítménymérő padon is, bár ezt cáfolja hogy ha figyeltek, kétszer is hallható az indexvisszajelző kattogó hangja a felvételen (tudom, fékpadon is lehet indexelni, de ez már tényleg összeesküvés-elmélet...)

Meg nem gyorsulásmérővel lett csinálva és nem is gyorsul ez 5.5 mp alatt százra (250le gyárinak 6.5) és nem megy ennyivel mert csal az óra.

Link to comment
Megosztás:

Meg nem gyorsulásmérővel lett csinálva és nem is gyorsul ez 5.5 mp alatt százra (250le gyárinak 6.5) és nem megy ennyivel mert csal az óra.

Az már más kérdés hogy az óra által mutatott értékek elég messze vannak a valóságtól... óra szerint nekem is ment 240-et a Calibra, de GPS-el mérve mindjárt csak 210 volt... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért mert a hőt megfogja elég jól, 60-70 %-ban. Sokkal jobban, mint gondolnád. A fényáteresztés és a hőáteresztés nem ugyanaz. A látható fényt viszont átengedi az előírt mértékben. A gyári színezett üveg az ennél jóval kevesebb hőt fog meg. Mondhatni semennyit.

Ebbe nem menjünk bele inkább. Nem gondolok semmire. Nekem elől is full sötét fólia van fent. Tudom mit fog meg. A lényeg, hogy felhúzott ablaknál ha oda teszem a kezem tűző napon akkor semmi. Ha lehúzom az ablakot szétégeti a kezem. Mellesleg elég ritka aki átlátszó fóliát rak fel és avval sehol sem kötözködnek nem állnak neki azt méregetni szóval ebbe az esetben teljesen mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Az már más kérdés hogy az óra által mutatott értékek elég messze vannak a valóságtól... óra szerint nekem is ment 240-et a Calibra, de GPS-el mérve mindjárt csak 210 volt... :lol:

Általában csalnak de ha nem váltó méretű gumit teszel fel akkor képes pontosat is mutatni. Máris 170 a corsa vége nem 200 óra szerint. :D Mondjuk ha 240et menne a calibra akkor vennék 1et. Az úgy már nem rossz. De ez a sima 8v volt nem?

Link to comment
Megosztás:

Nekem váltómérettel igaz csak 140-ig néztem gps-el,de addig fixen 6-7km-t csalt.

Amúgy ezek a méregetések tök pontatlanok. Ha elmegyek egy kihelyezett lézeres cucc előtt, akkor is össze vissza mutat pedig aztán direkt egyenletesen megyek. A GPS is egy vicc, van olyan, hogy egy helyben állok azt még azt írja, hogy 20KM/H. Szóval nem kell törődni ezekkel. Kitaláltak már ennek mérésére készülékeket. Ezekkel max. tájékoztató jellegű adatokat kapunk. Ahogy a kilométerórával is az meg gyárilag direkt csal visszafelé.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ezek a méregetések tök pontatlanok. Ha elmegyek egy kihelyezett lézeres cucc előtt, akkor is össze vissza mutat pedig aztán direkt egyenletesen megyek. A GPS is egy vicc, van olyan, hogy egy helyben állok azt még azt írja, hogy 20KM/H. Szóval nem kell törődni ezekkel. Kitaláltak már ennek mérésére készülékeket. Ezekkel max. tájékoztató jellegű adatokat kapunk. Ahogy a kilométerórával is az meg gyárilag direkt csal visszafelé.

A gyorsulásmérő szerintem ugyanazt a gps műholdjelet veszi,max kisebb frissétési gyakorisággal.De leginkább egyenes vonalú egyenletes mozgás meghatározására alkalmasak a gps-ek.

Van a nokia c5 telómban ilyen race chrono gyorsulás,köridő program,de qurva pontatlan lenne gyorsulásmérésre,mert már rég átlépem a 100-at amikor még szerinte 90-el megyek.

Link to comment
Megosztás:

A gyorsulásmérő szerintem ugyanazt a gps műholdjelet veszi,max kisebb frissétési gyakorisággal.De leginkább egyenes vonalú egyenletes mozgás meghatározására alkalmasak a gps-ek.

Van a nokia c5 telómban ilyen race chrono gyorsulás,köridő program,de qurva pontatlan lenne gyorsulásmérésre,mert már rég átlépem a 100-at amikor még szerinte 90-el megyek.

Igen egyenes vonalú egyenletes mozgásnál viszonylag közeli értéket mutat. Annak van értelme.

Link to comment
Megosztás:

Ebbe nem menjünk bele inkább. Nem gondolok semmire. Nekem elől is full sötét fólia van fent. Tudom mit fog meg. A lényeg, hogy felhúzott ablaknál ha oda teszem a kezem tűző napon akkor semmi. Ha lehúzom az ablakot szétégeti a kezem.

Igen, kb ugyanezt tudja ez a fólia is. Csak ilyet kevesen rakatnak fel, mert színezett üvegre amúgy is szabálytalan, ha meg már úgyis szabálytalan, akkor rakatnak fel sötétebbet.

Mellesleg elég ritka aki átlátszó fóliát rak fel és avval sehol sem kötözködnek nem állnak neki azt méregetni szóval ebbe az esetben teljesen mindegy.

Azt te csak hiszed. Van olyan ismerősöm, akit pesten megfogtak, volt náluk mérő, persze látszott az mérő nélkül is, hogy kb 10%-ot engedett át a fólia. Lekaparják a rendszámról az érvényességi matricát, forgalmi elvesz, aztán mehetsz haza. KPM vizsga, előtte meg kb 1 hónap pihenő, mire rákerülsz. Szóval lehet játszani nyugodtan a sötét fóliával...

Egyébként meg ha van műbizonylatod (a világosról adnak) akkor nyugodtan megmérheti az utcán a rendőr, nem fog tudni belekötni. Persze műbizonylatot csak olyan fóliázó cég ad első ablakokra, aki meg is tudja mérni, hogy mennyi a fényáterszt.s

Link to comment
Megosztás:

Igen, kb ugyanezt tudja ez a fólia is. Csak ilyet kevesen rakatnak fel, mert színezett üvegre amúgy is szabálytalan, ha meg már úgyis szabálytalan, akkor rakatnak fel sötétebbet.

Azt te csak hiszed. Van olyan ismerősöm, akit pesten megfogtak, volt náluk mérő, persze látszott az mérő nélkül is, hogy kb 10%-ot engedett át a fólia. Lekaparják a rendszámról az érvényességi matricát, forgalmi elvesz, aztán mehetsz haza. KPM vizsga, előtte meg kb 1 hónap pihenő, mire rákerülsz. Szóval lehet játszani nyugodtan a sötét fóliával...

Egyébként meg ha van műbizonylatod (a világosról adnak) akkor nyugodtan megmérheti az utcán a rendőr, nem fog tudni belekötni. Persze műbizonylatot csak olyan fóliázó cég ad első ablakokra, aki meg is tudja mérni, hogy mennyi a fényáterszt.s

A magyar rendőröknek mindig ez az elfoglaltsága, kinek milyen fólia van de ha a brazilok késelnek az utcán az sosem fontos. Azt még el is kell túsolni nehogy kiderüljön. Aki ennyire fél az ne rakjon semmit a kocsijára sőt ne is menjen mert abba kötnek bele amibe akarnak és akkor büntetnek meg amikor akarnak. Ha nem az autóba köt bele beléd fog. Nem voltál bekötve, telefonáltál, gyors hajtottál, azt csinál amit akar.

Link to comment
Megosztás:

A kormányoszlop burkolatára (közvetlenül a műszeregység elé) rögzített kamera egy jó minőségű (nem magyar) autópályán miért ne lehetne rezzenéstelen? Az sokkal nagyobb gond hogy ahogy mások is írták, nem látszik az út a felvételen, szóval ez a videó készülhetett akár teljesítménymérő padon is, bár ezt cáfolja hogy ha figyeltek, kétszer is hallható az indexvisszajelző kattogó hangja a felvételen (tudom, fékpadon is lehet indexelni, de ez már tényleg összeesküvés-elmélet...)

Én ezt értem, meg el is hiszem. Az biztos, h párja nincs a Magyar utaknak!

Azt sem hiszem, h mm pontosságra tökéletesen sík út sincs azért.

Ha az autó ilyen jól húz, akkor váltásnál nincs az autón rántás, vagy akármi? Nekem full mozdulatlannak tűnik az egész.. Számomra ez nem valóságos... Olyan nincs, h tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Én ezt értem, meg el is hiszem. Az biztos, h párja nincs a Magyar utaknak!

Azt sem hiszem, h mm pontosságra tökéletesen sík út sincs azért.

Ha az autó ilyen jól húz, akkor váltásnál nincs az autón rántás, vagy akármi? Nekem full mozdulatlannak tűnik az egész.. Számomra ez nem valóságos... Olyan nincs, h tökéletes.

A youtube ki tudja szerkeszteni a kamera rezgését.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.