Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A sok hozzászólás után én is a segítségeteket kérem, főleg azokét akik inkább jártasabbak az opel elektronikában, abból is inkább a kp. zár része!

Vettem egy Thunder CA 103/458 típusú autó riasztót, korábban már beépítettem a gyári opel kp. zárat, amit egy másik Corsa-ból bontottam, komplett kötegestől, motorostól átpakoltam, tehát olyan mintha bent lett volna.

Ma neki szerettem volna állni a riasztó beépítésnek, azonban a bekötési rajzán egy az egyben eltérnek a kábel színek és nem részletezi hogy mi micsoda teljesen, sajnos a színre szín módszer a kp. zár részénél nem működik, aki már épített be ilyet vagy van neki beépítve kérem írja meg melyik vezetéket hova kössem! :lol:)

A leírásból nem derül ki számomra, de elég fontos, ennek a riasztónak van külön távirányítója, amivel vezérleni szeretnéd a központi zárat?

Vagy a gyári központi zárral fogod vezérleni a riasztót (reteszelés funkció kjapcsolásakor élesedik, ajtó nyitásakor deaktiválódik)?

A másik az index része, itt két barnát ír a bal és a jobb oldali indexeknek, de ugye a Corsa-nal egyben van az összes index 1 biztosítékon, mert a kormánykapcsoló választja szét utána, akkor itt az egyik barnát használjam csak fel az index 1 biztosítéka után vagy mindkettőt kössem oda (bár ez hülyeség szerintem ;))?

Nekem ebből az derül ki, hogy direktben az index lámpákra kell kötni: elhúzod a jobb első, meg a bal első indexhez, a pozitívjukra rákötöd. A jobb elsőről meg már kap feszkót a jobb hátsó is, meg a balnál is ugyanígy.

Elküldve

25.99liter ment bele 402km-en az 6.4l/100km. Intenzív gyorsítások 110-es tempó.

90% országút,többi város. Prémiumbenya.

Vicces vagy inkább siralmas,hogy az 1.2 45lova ilyen téli időszakban ugyanilyen használat mellett 6-6.2-t kért,ebből a benzinből. :lol:

Elküldve
A sok hozzászólás után én is a segítségeteket kérem, főleg azokét akik inkább jártasabbak az opel elektronikában, abból is inkább a kp. zár része!

Vettem egy Thunder CA 103/458 típusú autó riasztót, korábban már beépítettem a gyári opel kp. zárat, amit egy másik Corsa-ból bontottam, komplett kötegestől, motorostól átpakoltam, tehát olyan mintha bent lett volna.

Ma neki szerettem volna állni a riasztó beépítésnek, azonban a bekötési rajzán egy az egyben eltérnek a kábel színek és nem részletezi hogy mi micsoda teljesen, sajnos a színre szín módszer a kp. zár részénél nem működik, aki már épített be ilyet vagy van neki beépítve kérem írja meg melyik vezetéket hova kössem! :lol:

A másik az index része, itt két barnát ír a bal és a jobb oldali indexeknek, de ugye a Corsa-nal egyben van az összes index 1 biztosítékon, mert a kormánykapcsoló választja szét utána, akkor itt az egyik barnát használjam csak fel az index 1 biztosítéka után vagy mindkettőt kössem oda (bár ez hülyeség szerintem ;))?

A 458 a típusban nem érdekes az csak a távirányítót jelöli, akinek a ca 103-as van az tökéletes!

Itt van egy link a neten található leíráshoz, ugyan az a bekötés van nekem is mellékelve a riasztóhoz!

A leírás - bekötés

Előre is köszönöm a segítséget!

Nekem is Thunder riaszto van beszerelve. A nyaron tettem be. Most pontosan nem tudom a szamat, de nekem mas dokumentacio van. Ha hazamegyek, akkor majd megnezem pontosan milyen modell. Eloszor is azt kell tudni, hogy elektromos vagy pneumatikus a kozponti zar amit beszereltel, mert ennek fuggvenyeben valtozik a kozponti zar riasztohoz torteno bekotese? Az indexek kabelei a bal elso kuszobben vannak, ott kell megkeresd oket es azokra kosd ra a riaszto ket barna vezeteket. Pontosan mar nem emlekszem a szinekre, visszabb olvasva megtalalod itt a forumon. Zold es szurke, csak nem tudom milyen kombinacioval. Emlekszem, hogy en is az egyiket megtalaltam, de a masikat meres utjat tudtam azonositani.

Elküldve
25.99liter ment bele 402km-en az 6.4l/100km. Intenzív gyorsítások 110-es tempó.

90% országút,többi város. Prémiumbenya.

Vicces vagy inkább siralmas,hogy az 1.2 45lova ilyen téli időszakban ugyanilyen használat mellett 6-6.2-t kért,ebből a benzinből. :lol:

Es ezt a 6.4/100 eredmenyt milyen motor produkalta?

Elküldve
Hát én kivettem és tekertem rajta 1-2 tized mm-t, hogy ha automatikusan nem is, de legalább manuálisan tegye a dolgát. Autószerelő mondta, hogy ha ésszel csinálom, nem lehet belőle gond. Jobb lett tőle a kocsi egyértelműen, magasabb az alapjárat, nem sokkal, de így legalább biztos vagyok benne, hogy ha kilököm üresbe akkor se fullad le.

Akkor ne nyúljak jobban hozzá? semmiképp? :lol:

Azzal, hogy megtekered lóf@szt se érsz el, mert az ECU úgy lépteti a kúpot, hogy az adott fordszámot tartsa: 700-900rpm között.

Leírtam már mire kell figyelni, hogy kell szétszedni, szerintem több szájtépést ez a téma már nem érdemel. ;)

Elküldve
A két gombot egyszere nyomva kell tartani menet közben és akkor 50km/h óra alatt kiírja a pontos sebességet.

Nekem MID van benne:

http://kepfeltoltes.hu/110222/BC_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ahhhhaa... Német oldalon lefordítottam a google-el, valami hasonló, nyers szövegeket, mert németül nem értek... :lol: És hasonló választ kaptam, mint írtál.. csak a talán a leglényegesebb infó maradt ki az egészből, h "Menetközben"!

Köszi, kipróbálom.

Pont tegnap olvasgattam jobban utána, h nem csak TID van, hanem MID/GID/CID is.. Nagyon jól néz ki a MID-ed. Gondolkoztam ezen, vagy GID-en.. ;) (kicsit se vagyok, nagyravágyó :) ) , teljesen jó lenne ami neked is van, csak azt nem tudtam volna, h befér, v nem. ezekszerint igen, bár nem találok eladót sehol.. Azt nem tudom, h mennyire lehet ezt társítani a B corsával, ezeket az opciókat.

Valamint csak a gyári rádiókat lehet ezzel kapcsolatba hozni?

Akkor viszont jobb lenne, ha párhuzamot lehetne a mostani magnóm között húzni.

Ha viszont kizárt, akkor meg van olyan gyári magnó amit érdemes még ma is használni, esetleg venni?

Elküldve

Még a G astra MID-je is szóba jöhet, csak ahhoz is faragni kell kupolát.

Gyári rádióból én CDR-500-at vennék és annak csinálnék Jack bemenetet.

Elküldve
Ahhhhaa... Német oldalon lefordítottam a google-el, valami hasonló, nyers szövegeket, mert németül nem értek... :lol: És hasonló választ kaptam, mint írtál.. csak a talán a leglényegesebb infó maradt ki az egészből, h "Menetközben"!

Köszi, kipróbálom.

Pont tegnap olvasgattam jobban utána, h nem csak TID van, hanem MID/GID/CID is.. Nagyon jól néz ki a MID-ed. Gondolkoztam ezen, vagy GID-en.. ;) (kicsit se vagyok, nagyravágyó :) ) , teljesen jó lenne ami neked is van, csak azt nem tudtam volna, h befér, v nem. ezekszerint igen, bár nem találok eladót sehol.. Azt nem tudom, h mennyire lehet ezt társítani a B corsával, ezeket az opciókat.

Valamint csak a gyári rádiókat lehet ezzel kapcsolatba hozni?

Akkor viszont jobb lenne, ha párhuzamot lehetne a mostani magnóm között húzni.

Ha viszont kizárt, akkor meg van olyan gyári magnó amit érdemes még ma is használni, esetleg venni?

Üdv!

Kipróbáltam én is +53 mutatja a sebességet.

Elküldve
25.99liter ment bele 402km-en az 6.4l/100km. Intenzív gyorsítások 110-es tempó.

90% országút,többi város. Prémiumbenya.

Vicces vagy inkább siralmas,hogy az 1.2 45lova ilyen téli időszakban ugyanilyen használat mellett 6-6.2-t kért,ebből a benzinből. :lol:

Hát igen, annyit biztos. 90-es tempónál nálam 5,8-et evett, 90 % országút, 10 % város használatban. Ez az 5,8 l/100 km 3 tankolás átlaga.

Az Isuzu motoros B Vectrám 4,7-et eszik ugyanebben a használatban, de annak mindegy, hogy tél van, vagy nyár.

Elküldve
Nekem is Thunder riaszto van beszerelve. A nyaron tettem be. Most pontosan nem tudom a szamat, de nekem mas dokumentacio van. Ha hazamegyek, akkor majd megnezem pontosan milyen modell. Eloszor is azt kell tudni, hogy elektromos vagy pneumatikus a kozponti zar amit beszereltel, mert ennek fuggvenyeben valtozik a kozponti zar riasztohoz torteno bekotese? Az indexek kabelei a bal elso kuszobben vannak, ott kell megkeresd oket es azokra kosd ra a riaszto ket barna vezeteket. Pontosan mar nem emlekszem a szinekre, visszabb olvasva megtalalod itt a forumon. Zold es szurke, csak nem tudom milyen kombinacioval. Emlekszem, hogy en is az egyiket megtalaltam, de a masikat meres utjat tudtam azonositani.

Gyárit szerelt bele, szóval nem kérdés, hogy elektromos.

Mondjuk nem értem, hogy miért függ attól hogy elektromos, vagy pneumatikus, mert a pneumatikust is elektromos mágnesszelep vezérli.

Elküldve

J0hnny---> Még egy kicsit személy specifikus lenne a kérdésem. Látom, h a Corsával bioetanolt használsz. Ez, hogy történt nálad és, hogy működik?

Élőszőr gondolom nem direktbe, tértél át 100% biora.., hogy csináltad? Valamit cseréltél az autóban, változtattál? Benzinszűrő csere? Gyújtásállítás?

Hogy reagál a Corsa most rá? Erő, gyújtás, gyorsulás, fogyasztás?

Azért is hozzád célzom, mert Te gondolom nem csak elvakult vagy, "mert olcsóbb".. , meg a Corsádban használod.

Elküldve

Megtakarítottam az alapjáratit, sikerült eszkábálnom egy célszerszámot, amivel hozzáfértem a csavarokhoz.

Féktisztítóval átmostam, wd40-el befujkáltam. Indítás után beállt alapjáratra, majd picit ingadozott 600 és 800 között.

Lámpánál csinált olyat, hogy le 400 majd fel 1700, de aztán beállt, kíváncsi leszek, hogy fog szuperálni.

Elküldve
Ha a katalizátor kiszedem (belseje már úgysincs, mert szétjött) és kicserélem gázgyorsítóra akkor műszakin nem szólnak érte?

Attól függ hová viszed. :lol: NKH-tól rendszám nélkül, gyalog mész haza.

Elvileg katalizátor nélkül nem tudja a 0.5%-nál kisebb CO-t. Tehát normális műszakin megbukik.

Bár egyik ismerősömnek szintén ki van ütve a katalizátora 1.3 swiftjén,műszakin meg izgult kicsit,hogy mennyit kell zsebbe csúsztatni,de azt mondták,hogy még éppen jó a katalizátor benne,de határeset. ;)

Elküldve
Ilyet láttatok már élőben?

Minden nap elmegyek szinte egy kék színű mellett. Volt időm nézegetni.

Hát corsának trampli,kombinak meg kicsi. Kb. 10 centivel hosszabb a csomagtartó,ugyanolyan széles persze.

Ötajtósnak ledöntöd az üléseit, szinte ugyanakkora rakteret kapsz.

Elküldve
J0hnny---> Még egy kicsit személy specifikus lenne a kérdésem. Látom, h a Corsával bioetanolt használsz. Ez, hogy történt nálad és, hogy működik?

Élőszőr gondolom nem direktbe, tértél át 100% biora.., hogy csináltad? Valamit cseréltél az autóban, változtattál? Benzinszűrő csere? Gyújtásállítás?

Hogy reagál a Corsa most rá? Erő, gyújtás, gyorsulás, fogyasztás?

Azért is hozzád célzom, mert Te gondolom nem csak elvakult vagy, "mert olcsóbb".. , meg a Corsádban használod.

Több mint 3 éve használom azzal tisztán.

Először Fix, analóg átalakítóval ment, 2éve lassan a Futó Gabi féle aktív átalakítóval használom. Egyszer cseréltem AC-t, mint kiderült egy kínai gagyi utángyárott volt benne, 99%, hogy nem az etanol nyírta ki.

Más nem lett cserélve benne.

Erő tekintetében csak azt tudom mondani, hogy alul nyomatékosabbnak tűnik etanollal, fogyasztásom városban 10l, országúton haladósan 7,5-8 körül jött ki nyáron. Aki ismeri ezt a mocit, az tudja, hogy ez a fogyi kb benzinből jön ki, tehát megvagyok elégedve.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.