Volu Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 visszakerestem a középkonzol izzóinak cseréjét ismét,ehune ;) http://gallery.site.hu/u/Robz/Corsa_B/
J0hnny Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 visszakerestem a középkonzol izzóinak cseréjét ismét,ehune ;) http://gallery.site.hu/u/Robz/Corsa_B/ Mert van, aki nem lsuta használni a keresőt... ;)
Adam1 Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 Mert van, aki nem lsuta használni a keresőt... ;) Én is megtaláltam tegnap este.
Adam1 Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 Nemtudom ti hogy vagytok vele, de nekem az összes szelleőző rostély olyan lazák voltak le-fel és jobbra-balra állítás irányába is, hogy ha belementem egy nagyobb gödörbe, akkor szinte az összes egyből lefelé állt ;) Na ezen sikerült segítenem ma, meg vagyok elégedve az eredménnyel ;) Olyanok lettek, mint az autó újkorában. A jobbra-balra állíást úgy sikerült megszorítanom, hogy a kis levegő terelők tengelyeit vékonyan bekentem körbe pillanatragasztóval. Abból a célból, hogy a tengely kicsit vastagabbá váljon: A le-fel állítást pedig úgy "szorítottam meg", hogy kivettem a kis gumi alátétet, ami amúgy arra szolgálna, hogy a rostély ne legyen laza bent a helyén. Ezek alá vágtam egy kis papír alátétet, majd visszament a gumi a helyére, a rostély pedig vissza az autóba. Elégedett vagyok az eredménnyel :lol:
Jean Trevor Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 Gondoltam, hogy ma kicserélem a szivargyújtómat. Vettem is egy másikat, régi ki ami úgy volt bekötve, hogy külön a világítás egy világításkapcsoló pozitívval, meg onnan egy testtel, valamint maga a szivargyújtó külön egy pozitívval meg testtel. Amit vettem az beépített világításos, így rákötöttem a réginek a testkábelét, meg a gyújtás 12v-ot magára a szivargyújtóra, de ami külön lámpatest van hozzá, ahhoz csak pozitív van, mert egy fémvázzal van erősítve magához a szivargyújtóhoz. A világításnak így a régi világítás pozitívját kötöttem rá. De itt jön a bibi, hogy az eszköz tökéletesen működik is, csak a világítás akkor nem világít, ha egyszerre gyújtáson van a kocsi meg fel van kapcsolva a tompított ;) Arra gondolok, hogy a világításnak is a pozitívját akkor onnan kéne vennem ahonnan a maga az eszköz is kapja. Jól gondolom e?
kucu32 Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 Gondoltam, hogy ma kicserélem a szivargyújtómat. Vettem is egy másikat, régi ki ami úgy volt bekötve, hogy külön a világítás egy világításkapcsoló pozitívval, meg onnan egy testtel, valamint maga a szivargyújtó külön egy pozitívval meg testtel. Amit vettem az beépített világításos, így rákötöttem a réginek a testkábelét, meg a gyújtás 12v-ot magára a szivargyújtóra, de ami külön lámpatest van hozzá, ahhoz csak pozitív van, mert egy fémvázzal van erősítve magához a szivargyújtóhoz. A világításnak így a régi világítás pozitívját kötöttem rá. De itt jön a bibi, hogy az eszköz tökéletesen működik is, csak a világítás akkor nem világít, ha egyszerre gyújtáson van a kocsi meg fel van kapcsolva a tompított ;) Arra gondolok, hogy a világításnak is a pozitívját akkor onnan kéne vennem ahonnan a maga az eszköz is kapja. Jól gondolom e? Hali!!! Jól gondolod, de ha jól értem akkor csak akkor lesz áram a szivargyújtóban ha rajta van a gyújtás? Ha a gyújtás 12 voltját kötöd a világításra és viszel oda egy külön állandó 12v-ot? más: A szellőző rostélyok fixálása nekem összehajtogatott cigisdoboz tetejével van megoldva. ;) Tiszta gyári
Jean Trevor Elküldve November10, 2011 Elküldve November10, 2011 Igen! Áram csak akkor legyen benne ha gyújtás van, most is így van. De a világítás (lehet a gyári is) az a világításkapcsolóra van kötve, tehát az gyújtástól függetlenül kap. De holnap megcsapolom a gyújtás pozitívat, és arról kap majd áramot a világítás is, elméletileg akkor nem kell hogy már bezavarodjon. Más: Anno mikor szétkaptam a középkonzolt, akkor utána nekem is nagyon gyengén álltak a rostélyok, lötyögtek stb. Aztán legutóbb rájöttem, hogy nem megfelelően raktam össze, és most már feszesen állnak mint gyárilag ;)
Feri1983 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Sziasztok! Segitsegeteket szeretnen kerni. Van egy 1999es Corsa 1.2 SXI 16V-m. A problemam az lenne vele, hogy olyan 80km/h korul kigyullad a motorlampa es ilyenkor nincs ero az autoban. Dombon felfele max 50km/h-t bir. Lambdaszonda most lett cserelve. Szervizben kiolvasas utan erre a problemara gyanakodtak. Ez megoldva, de a hiba meg mindig nem tunt el. Koszonom elore is az otleteket. Feri
Lacq Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Sziasztok! Segitsegeteket szeretnen kerni. Van egy 1999es Corsa 1.2 SXI 16V-m. A problemam az lenne vele, hogy olyan 80km/h korul kigyullad a motorlampa es ilyenkor nincs ero az autoban. Dombon felfele max 50km/h-t bir. Lambdaszonda most lett cserelve. Szervizben kiolvasas utan erre a problemara gyanakodtak. Ez megoldva, de a hiba meg mindig nem tunt el. Koszonom elore is az otleteket. Feri Kedves Feri! Ha megvan a hibakód a gépben azt te is ki tudod olvasni (elvileg)! Sajnos ez így kevés hogy valaki bármit is mondjon rá! Támpont a hibakód kiolvasásához
Lacq Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Gondoltam, hogy ma kicserélem a szivargyújtómat. Vettem is egy másikat, régi ki ami úgy volt bekötve, hogy külön a világítás egy világításkapcsoló pozitívval, meg onnan egy testtel, valamint maga a szivargyújtó külön egy pozitívval meg testtel. Amit vettem az beépített világításos, így rákötöttem a réginek a testkábelét, meg a gyújtás 12v-ot magára a szivargyújtóra, de ami külön lámpatest van hozzá, ahhoz csak pozitív van, mert egy fémvázzal van erősítve magához a szivargyújtóhoz. A világításnak így a régi világítás pozitívját kötöttem rá. De itt jön a bibi, hogy az eszköz tökéletesen működik is, csak a világítás akkor nem világít, ha egyszerre gyújtáson van a kocsi meg fel van kapcsolva a tompított :lol: Arra gondolok, hogy a világításnak is a pozitívját akkor onnan kéne vennem ahonnan a maga az eszköz is kapja. Jól gondolom e? Noh megállj csak :lol: Ha világít a tompított nincs világítás ;) Mielőtt bármit kötöznél nézd meg azt hogy a test vagy a 12V tűnik el ha világít a tompított! Meg nézd meg meg van e a 12V (13V-14,4V kb ha jár a motor) ! Ha lehet tippelnem nekem az az 5letem valamivel sorba kötötted! ;)
Adam1 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Gondoltam, hogy ma kicserélem a szivargyújtómat. Vettem is egy másikat, régi ki ami úgy volt bekötve, hogy külön a világítás egy világításkapcsoló pozitívval, meg onnan egy testtel, valamint maga a szivargyújtó külön egy pozitívval meg testtel. Amit vettem az beépített világításos, így rákötöttem a réginek a testkábelét, meg a gyújtás 12v-ot magára a szivargyújtóra, de ami külön lámpatest van hozzá, ahhoz csak pozitív van, mert egy fémvázzal van erősítve magához a szivargyújtóhoz. A világításnak így a régi világítás pozitívját kötöttem rá. De itt jön a bibi, hogy az eszköz tökéletesen működik is, csak a világítás akkor nem világít, ha egyszerre gyújtáson van a kocsi meg fel van kapcsolva a tompított ;) Arra gondolok, hogy a világításnak is a pozitívját akkor onnan kéne vennem ahonnan a maga az eszköz is kapja. Jól gondolom e? Nem vagyok villamos szakember, de ez valami "híresember"-híd kapcsoláshoz hasonló feszültség kioltás ;) Szerintem kösd ki a lámpa pozitívot, és a világításának is gyújtásról adjál áramot. Vagy szüntesd meg a fémes kapcsolatot a szivargyújtó test és szivatgyújtó világítás test között, és kösd be úgy, ahogy régen volt.
Volu Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 nincs is jobb arra beállni a melóhelyre reggel,minthogy a szervó olaj csöve hozzá ér a forró leömlőhöz,az kiégeti és az olaj husss... ;)
Jean Trevor Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Nem vagyok villamos szakember, de ez valami "híresember"-híd kapcsoláshoz hasonló feszültség kioltás ;) Szerintem kösd ki a lámpa pozitívot, és a világításának is gyújtásról adjál áramot. Vagy szüntesd meg a fémes kapcsolatot a szivargyújtó test és szivatgyújtó világítás test között, és kösd be úgy, ahogy régen volt. Szerintem az első megoldás lesz, mindjárt megyek le és indulhat a buli ;)
Adam1 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Szerintem az első megoldás lesz, mindjárt megyek le és indulhat a buli ;) De lehet, hogy az is megoldás lehet, ha a szivargyújtó negatívját letesteled rendesen, mert valami test probléma áll fent.
hakapeszimaki Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 A Gyik kiemelt téma lett! Egész pofás. Köszönjük Johnny! ;) Esetleg valakinek fényképekkel illusztrált fordulatszámmérős órabeépítés folyamata megvan? Kábelbehúzgálós lenne a legjobb.Annak is ott lenne a helye a gyik-ben szvsz. Asszem Jean trevor mutogatott ilyen képeket régebben.
Davee Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 A Gyik kiemelt téma lett! Egész pofás. Köszönjük Johnny! ;) Esetleg valakinek fényképekkel illusztrált fordulatszámmérős órabeépítés folyamata megvan? Kábelbehúzgálós lenne a legjobb.Annak is ott lenne a helye a gyik-ben szvsz. Asszem Jean trevor mutogatott ilyen képeket régebben. Hétvégén megcsinálom az első teleszkópcserés leírásom, nemsokára kormányműcseréről is lesz leírás (fényképekkel mindkettő leírás), ha gondoljátok bekerülhet ide is, elsősorban a opelmuhely.com oldalon lesz megtalálható, illetve akinek vannak leírásai bármelyik opel típushoz az ossza meg az Opel Műhelyen is! Köszönöm! ;)
hakapeszimaki Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Hétvégén megcsinálom az első teleszkópcserés leírásom, nemsokára kormányműcseréről is lesz leírás (fényképekkel mindkettő leírás), ha gondoljátok bekerülhet ide is, elsősorban a opelmuhely.com oldalon lesz megtalálható, illetve akinek vannak leírásai bármelyik opel típushoz az ossza meg az Opel Műhelyen is! Köszönöm! ;) Bemásolni is lusta vagy? ;)
Davee Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Bemásolni is lusta vagy? ;) Ha saját leírásomra gondolsz, nem lustaság de ha nincs rá igény nem osztom itt meg! :lol: Azért kérdeztem! ;)
Feri1983 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Kedves Feri! Ha megvan a hibakód a gépben azt te is ki tudod olvasni (elvileg)! Sajnos ez így kevés hogy valaki bármit is mondjon rá! Támpont a hibakód kiolvasásához Koszi! Ezt megprobalom. Udv.
Jean Trevor Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Na siker ;) Átkötöttem úgy, hogy a gyújtásról kapja mindkettő, így már ######a minden. A régi kábel ami a világításra volt gondoltam meghosszabbítom és felviszem a kesztyűtartóig, mert mióta megvettem a zárhatót, nem volt bekötve a világítása. Vettem két sarut és most már van világítás ott is ;)
Jean Trevor Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 A Gyik kiemelt téma lett! Egész pofás. Köszönjük Johnny! ;) Esetleg valakinek fényképekkel illusztrált fordulatszámmérős órabeépítés folyamata megvan? Kábelbehúzgálós lenne a legjobb.Annak is ott lenne a helye a gyik-ben szvsz. Asszem Jean trevor mutogatott ilyen képeket régebben. Nekem meg van az óraegység mögötti csatlakozóról a kép, hogy hova kell húzni a szálat, az ecu-nél meg esetleg az astra f-es kép segítség lehet, mert szinte ugyanúgy néz ki, és annyi a lényeg, hogy a zöld kábelt kell keresni, és azt felhúzni az egységig.
Volu Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 opelmuhely . com, főoldal,első görgetésre ezt olvasom (minden regisztráció nélkül) "dirty-handz-->Ma kicsit ráértem azt olvastam a corsa b topicot még mindig vannak beteg emberek benne. Az is érdekes mióta nem írogat j0hnnyna se nem mindig hergelni akart áhh nem. Szar alak. ;) 2 hete 5 napja" ...
Feri1983 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Sajnos a hibakodkiolvasas nem sikerult, mert ebben 16 pin-es csati van. Amit nem mondtam, hogy ez egy Vauxhall es nem Opel. Vauxhall Corsa 1999 1.2 16V SXI. A kovetkezo amire figyelmes lettem a mai napon, hogy mikor 70-80 km/h-nal kigyullad a motorlampa es nem gyorsulna tovabb, mert lefojt en ekkor benyomom a kuplungot es felporgetem a motort a hiba megszunik. Kovetkezo gyorsitasnal megint kigyullad 70-80-nal ekkor ismet kuplung motor felporget es a hiba sehol. Erdekes... Valakinek valami tapasztalata, otlete???? Koszi
steffe Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Sziasztok! Tudom nem ide kéne irni,de talán ezt sűrübben olvassátok!! Volna egy opel corsa b 1997-es,és ehhez keresnék bal eslő sárvédőt bordó szinben, aminek a kodja Z549!! Nagyon fontos volna,aki tud ilyen legyen szives emilt küldeni!! steffe@freemail.hu Ez a cimem! Előre is köszi!
Adam1 Elküldve November11, 2011 Elküldve November11, 2011 Ti mekkora méretű ablaktörlő lapátokat használtok a Corsán?
Recommended Posts