Zoli999 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Pistiv írta: Cáfolom! ;) Hát ennek nincs szép hangja... Nekem akkor volt ilyen, mikor 15km-en keresztül haza lett húzva és motorfékeztem folyamatosan, majd mikor sikerült beindítanom... Nem volt elég kenése a motornak, de nekem 10p után helyre állt. Ajjajj...lehet nekem is elment a kenés? ;) Azaz dugulás az olajozási körben valahol / pumpa gond?
Zoli999 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 hakapeszimaki írta: Valami ilyesmire gondolok. http://kepfeltoltes.hu/111104/20110623592_...ltoltes.hu_.jpg Uhh...itt elment a jobb szélső szelepelés olajzása??
Davee Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 sargarigo01 írta: Megnéztem a biztosíték táblát, és ez alapján úgy tűnik, mégis párba van kötve oldalanként. Gondoltam akkor a biztosíték lesz a ludas, megcseréltem a bal és jobb oldalt (8 és 23-as bizti). Semmi változás. Akkor megpróbáltam csak a 23-ast kihúzni, és rendben ki is aludt a jobb oldal. Na most vajon hogy legyek okos? Mit kellene méregetni szerintetek hogy megtaláljam a bal oldal hibáját? Igen, a bal és a jobb oldal is (első és hátsó) egy biztosítékon van, tehát ha a bal biztosítékot kihúzod csak a bal oldalnak kell kialudnia, ha jól emlékszem a kérdésed az volt hogy létezik-e hogy egyszerre ment ki mindkettő, na most a "kiment" alatt a biztosítékot érted vagy mindkét (első és hátsó) izzót? Ha a biztosítékra gondoltál akkor rendben van mivel egy körön van és ha valamelyikkel baj volt vitte a biztosítékot ahogy kell azért nem égett a bal oldalad, ha az izzók szálltak el akkor lehet hogy rossz méretű biztosíték van a táblában (gondolok itt az Amper értékre) és az egyik izzó hibája kivitte a másikat is! Ezek a feltevések akkor igazak ha jól értelmeztem a kérdésedet! ;)
J0hnny Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 zotya975 írta: Nem hiszem, csak sokat változott a fórum és szerintem rossz irányban, bár az is lehet hogy én nem vagyok idevaló, és ez így jó ahogy van. Nyugodtan leírhatod a javaslataidat, a vezetőség szivesen fogadja és ebben most nem volt semmi cinikus felhang... ;)
zotya975 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 J0hnny írta: Nyugodtan leírhatod a javaslataidat, a vezetőség szivesen fogadja és ebben most nem volt semmi cinikus felhang... ;) Fogalmazódik egy gondolat a fejemben a vezetőség felé..ha úgy gondolom itt az ideje, meg fogom írni.
J0hnny Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Pistiv írta: Telehányni ilyennekkel lehet... Viszont akkor lehetne a véleményed alapján, Corsa B CSAK hozzáértőknek! Ha valaki nem tud valamit akkor persze, hogy érdeklődik, olvasgat, tanácsokat, tapasztalatokat szívesen vesz/olvas... Ha valamihez nagyon nem értek, mint "Volu" akkor biztos nem kezdek bele, h nehogy úgy járjak... Fel lehet mérni a dolgokat.. De persze, ez csak poén.. Nem bántásból írtam, de sajnos nem vagyok Gyurcsók Tibor és más sem, hogy ilyen formában (fórum) segíteni tudjak azon, hogy mi és hol kopog. ;) zotya975 írta: Egyszerű a megoldás: töröld azt ami szerinted felesleges, aztán odaírod hogy: moderálva kár erről beszélni. Látom a lényegi részét megint nem értetted meg... A fejbenszerelésre, mint szóra úgy ugrasz, mint a vörös posztóra :lol: Személy szerint nem látom értelmét olyas valamiről írkálva oldalak megtöltését, aminek a végén úgysem tudunk észszerű választ adni a kollega problémájára. Gondolj a saját példádra: kipuff vs féltengely...osztottuk neked az észt, mit és hol keress és mennyit ért? Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne segítsünk, csak vannak olyan esetek, amikor a legjobb szándék ellenére sem tudunk innen a doboz mögül okosat mondani és én ezt a felesleges szájtépést tartom hülyeségnek... ;)
hakapeszimaki Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 J0hnny írta: Nem bántásból írtam, de sajnos nem vagyok Gyurcsók Tibor és más sem, hogy ilyen formában (fórum) segíteni tudjak azon, hogy mi és hol kopog. ;) Látom a lényegi részét megint nem értetted meg... A fejbenszerelésre, mint szóra úgy ugrasz, mint a vörös posztóra :lol: Személy szerint nem látom értelmét olyas valamiről írkálva oldalak megtöltését, aminek a végén úgysem tudunk észszerű választ adni a kollega problémájára. Gondolj a saját példádra: kipuff vs féltengely...osztottuk neked az észt, mit és hol keress és mennyit ért? Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne segítsünk, csak vannak olyan esetek, amikor a legjobb szándék ellenére sem tudunk innen a doboz mögül okosat mondani és én ezt a felesleges szájtépést tartom hülyeségnek... ;) Erre a féltengelyes storyra most már nagyon kíváncsi vagyok. :lol:
hakapeszimaki Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Zoli999 írta: Uhh...itt elment a jobb szélső szelepelés olajzása?? Elment de nagyon régen. ;) Vagy csak simán kevés olajjal járatták. Így megkopott a himba és a vezérműtengely is.
zotya975 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 hakapeszimaki írta: Erre a féltengelyes storyra most már nagyon kíváncsi vagyok. ;) Jobb első keréktől hallatszott ütemes kopogás még ősszel, főleg bal kanyarban. Féltengelyre gyanakodtam akik meghallgatták mind azt mondták hogy az lesz. Vettem bontott féltengelyt 5 ezerért, kicseréltem, a hang ugyanúgy maradt. Bevittem Győrbe a Karcsihoz, ment vele pár kört, aztán mondta hogy ez valami más, nézzek alája. A középdobot tartó egyik gumibak hiányzott és bal kanyarban ütötte a kasztnit, valamiért bentről a jobb első kerék felől hallatszott a hang.
J0hnny Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 zotya975 írta: Fogalmazódik egy gondolat a fejemben a vezetőség felé..ha úgy gondolom itt az ideje, meg fogom írni. A vezetőség is agyal régóta merre és hogyan kellen, tényleg szivesen fogadjuk az ötleteket.
J0hnny Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 zotya975 írta: Jobb első keréktől hallatszott ütemes kopogás még ősszel, főleg bal kanyarban. Féltengelyre gyanakodtam akik meghallgatták mind azt mondták hogy az lesz. Vettem bontott féltengelyt 5 ezerért, kicseréltem, a hang ugyanúgy maradt. Bevittem Győrbe a Karcsihoz, ment vele pár kört, aztán mondta hogy ez valami más, nézzek alája. A középdobot tartó egyik gumibak hiányzott és bal kanyarban ütötte a kasztnit, valamiért bentről a jobb első kerék felől hallatszott a hang. Erről beszélek...csak akkor tudsz okos tanácsot osztani ilyenben, ha magad is láttad/hallottad...
sargarigo01 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 csigi18 írta: Igen, a bal és a jobb oldal is (első és hátsó) egy biztosítékon van, tehát ha a bal biztosítékot kihúzod csak a bal oldalnak kell kialudnia, ha jól emlékszem a kérdésed az volt hogy létezik-e hogy egyszerre ment ki mindkettő, na most a "kiment" alatt a biztosítékot érted vagy mindkét (első és hátsó) izzót? Ha a biztosítékra gondoltál akkor rendben van mivel egy körön van és ha valamelyikkel baj volt vitte a biztosítékot ahogy kell azért nem égett a bal oldalad, ha az izzók szálltak el akkor lehet hogy rossz méretű biztosíték van a táblában (gondolok itt az Amper értékre) és az egyik izzó hibája kivitte a másikat is! Ezek a feltevések akkor igazak ha jól értelmeztem a kérdésedet! ;) Igen, az eredeti kérdés még ez volt, de közben a javaslat hatására megnéztem a biztosíték tábla fedelét, és így ez tárgytalan. De ha már ott voltam, akkor ellenőríztem a biztiket is (8A-es mindkettő), és meg is cseréltem. Továbbra is csak a jobb oldalam világít. Tehát vagy a bal oldal biztosítékjának egyik lába kontaktos a bizti-szekrényben, vagy valami vezeték-gebasz van nálam. Na, erre szeretnék még tippeket, hogy merre induljak.
Adam1 Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Most hogy szmogriadó van pesten, elkezdtem nézegetni az autókon a környezetvédelmi plakettet ;) És rengeteg Corsát látok, amelyik fiatal és piros plakett van rajta ;) Pl ma 2 db 1.2 16 szelepesen láttam (mindkettő H-s rendszámú faceliftes volt), ami X12XE, és ez már Euro2-es tehát járna neki kék plakett :lol: De már az X12SZ-en is kéknek kellene lennie. Ugyanígy, egy I-s rendszámú Suzukin láttam szintén pirosat, aminek minimum a kék járna, de lehet, hogy a zöld is. Ha valaki nem tudná, Euro2 alatt (ami az opeleknél a C-s motor vagy a betű nélkül kezdőd motorkód) jár a piros és a fekete. Euro2 (X-es motor) és Euro3 (Y-os motor a kék (4től 8ig tartó környezetvédelmi besorolás), Euro4 felett (Z-s motorkód, 9 vagy afeletti besorolás) pedig zöld.
hakapeszimaki Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Adam1 írta: Most hogy szmogriadó van pesten, elkezdtem nézegetni az autókon a környezetvédelmi plakettet ;) És rengeteg Corsát látok, amelyik fiatal és piros plakett van rajta ;) Pl ma 2 db 1.2 16 szelepesen láttam (mindkettő H-s rendszámú faceliftes volt), ami X12XE, és ez már Euro2-es tehát járna neki kék plakett :lol: De már az X12SZ-en is kéknek kellene lennie. Ugyanígy, egy I-s rendszámú Suzukin láttam szintén pirosat, aminek minimum a kék járna, de lehet, hogy a zöld is. Ha valaki nem tudná, Euro2 alatt (ami az opeleknél a C-s motor vagy a betű nélkül kezdőd motorkód) jár a piros és a fekete. Euro2 (X-es motor) és Euro3 (Y-os motor a kék (4től 8ig tartó környezetvédelmi besorolás), Euro4 felett (Z-s motorkód, 9 vagy afeletti besorolás) pedig zöld. Az enyémen kék van és katalizátor sincs rajta. :lol: Amúgy simán nekimennék kék alkoholos filccel ha nem lenne és szükségem volna rá. :lol:
Jean Trevor Elküldve November4, 2011 Elküldve November4, 2011 Enyém is pirosat kapott legutóbb műszakin ;)
Pistiv Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Jean Trevor írta: Enyém is pirosat kapott legutóbb műszakin ;) Az enyém is piros, viszont a környezet védelmi besorolás a forgalmiban 02-es, üa fajtája benzines... 02-es véletlen nem Dieselt takar? ...hmm
spzoli Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Pistiv írta: Az enyém is piros, viszont a környezet védelmi besorolás a forgalmiban 02-es, üa fajtája benzines... 02-es véletlen nem Dieselt takar? ...hmm nem
Davee Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Pistiv írta: Az enyém is piros, viszont a környezet védelmi besorolás a forgalmiban 02-es, üa fajtája benzines... 02-es véletlen nem Dieselt takar? ...hmm Az enyém is piros meg a másik 1.2-es is piros! :S De talán Vas-ban nem lesz smogriadó! ;)
Technodome Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 csigi18 írta: Az enyém is piros meg a másik 1.2-es is piros! :S De talán Vas-ban nem lesz smogriadó! ;) vagy majd ott is elmarad félúton mint itt pesten ;) Amúgy kérdés: hátsó lámpa csere esetén ha ilyet tesz be az ember akkor kell cserélni izzókat is vagy csak búra le új fel és kész?
Technodome Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 J0hnny írta: A vezetőség is agyal régóta merre és hogyan kellen, tényleg szivesen fogadjuk az ötleteket. Tudnám ajánlani Béci haverunkat aki a cch-n most megkeresett és elmagyarázta,hogy mekkora barmok vagyunk, meg ,hogy senkinek sincs jó autója csak neki mert az övé csak 120ekm-et futott nem úgy mint itt ;) Volt régebben egy link amit megosztott és arra volt egy-két szerinte sértő hozzászólás ami miatt már nem fórumozik, csak sunyiban olvas minket ;) Egy ilyen csapatépítő ember sztem különösen ajánlott a fórumra :lol:
hakapeszimaki Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Technodome írta: Tudnám ajánlani Béci haverunkat aki a cch-n most megkeresett és elmagyarázta,hogy mekkora barmok vagyunk, meg ,hogy senkinek sincs jó autója csak neki mert az övé csak 120ekm-et futott nem úgy mint itt ;) Volt régebben egy link amit megosztott és arra volt egy-két szerinte sértő hozzászólás ami miatt már nem fórumozik, csak sunyiban olvas minket ;) Egy ilyen csapatépítő ember sztem különösen ajánlott a fórumra :lol: Beszéltem vele én is. 165/60 r13 gumikkal fut a corsája,váltóméretnél ugye 100nál 93mal mész kb,ezzel a kis kerékkel meg kb úgy 85tel hasít amikor 100-at mutat az óra. Így tényleg nagyon megy az a szekér. :lol:
Davee Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Technodome írta: vagy majd ott is elmarad félúton mint itt pesten ;) Amúgy kérdés: hátsó lámpa csere esetén ha ilyet tesz be az ember akkor kell cserélni izzókat is vagy csak búra le új fel és kész? http://kepfeltoltes.hu/111105/tn_121447272...ltoltes.hu_.jpg Az ilyen "tuning" lámpákat, ha újonnan megveszed adnak hozzá átalakító kábelt illetve foglalatot ami a lámpatesthez való, végül is a lámpában bent van, és az eredeti csatlakozóba kell beledugni a közbetét kábelt, ha használtan veszel mindenképp nézd meg hogy megvan-e hozzá! Az izzók ugyan azok mint a másikban, maximum az index tér el van amelyikbe alapból narancssárga kell van amelyikbe sima!
Davee Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 hakapeszimaki írta: Beszéltem vele én is. 165/60 r13 gumikkal fut a corsája,váltóméretnél ugye 100nál 93mal mész kb,ezzel a kis kerékkel meg kb úgy 85tel hasít amikor 100-at mutat az óra. Így tényleg nagyon megy az a szekér. ;) Nekem 165/70 r13-as gumikkal fut, 100-nál kb 94-95 a valós sebesség, dzsipszivel mértem be ;)
Technodome Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 csigi18 írta: Az ilyen "tuning" lámpákat, ha újonnan megveszed adnak hozzá átalakító kábelt illetve foglalatot ami a lámpatesthez való, végül is a lámpában bent van, és az eredeti csatlakozóba kell beledugni a közbetét kábelt, ha használtan veszel mindenképp nézd meg hogy megvan-e hozzá! Az izzók ugyan azok mint a másikban, maximum az index tér el van amelyikbe alapból narancssárga kell van amelyikbe sima! ennek megvannak a kábelei, legalábbis azt mondta az emberke meg a képeken is látszik ;)
Davee Elküldve November5, 2011 Elküldve November5, 2011 Technodome írta: ennek megvannak a kábelei, legalábbis azt mondta az emberke meg a képeken is látszik ;) Akkor csak annyi a teendő hogy a régit ki, az újat be és a gyári csatlakozóval összepattintod a közbetét darabot! ;)
Recommended Posts