Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

jó hogy itt a váltó olajokról beszéltek,tegnap elhoztam a kocsit,zsír a motor de mára elfosta magát a váltóból az olaj egy jó része...egy szimering + gyári gm olaj,ez lesz a megoldás. Nekem nagyon bejött ez a váltó olaj,másfél éve lehet benne és télen nyáron tökéletes,csak ajánlani tudom

Elküldve
jó hogy itt a váltó olajokról beszéltek,tegnap elhoztam a kocsit,zsír a motor de mára elfosta magát a váltóból az olaj egy jó része...egy szimering + gyári gm olaj,ez lesz a megoldás. Nekem nagyon bejött ez a váltó olaj,másfél éve lehet benne és télen nyáron tökéletes,csak ajánlani tudom

Mennyibe kerül egy ilyen motor generál amit Te csináltattál most?

Elküldve
Csak azért tünt gyanusnak, mert ez Siemens ECU és totál más a csatija...és iszonyat érzékeny a tápfeszre.

Egyébként szerintem már rég meglenne, hogy van-e zöld vezetéke vagy sem, ha az órát vette volna ki.

Mivel 99-es az autó így 99%, hogy nincs benne, utólag kell majd berántani, másrészt megkellene nézni, spirálos-e egyáltalán az óra maga...

Üdv!

Leszedtem a műszerfalat,szerintetek van a fordulatszámmérőnek vezeték húzva?Így néz ki: thumb-0800_4EA555A8.jpg thumb-4A34_4EA555A8.jpg

Elküldve

Sziasztok! Az a gondom, hogy elkezdett szivárogni a hidraulika vastagabb fém csöve a hűtő a bal oldalánál lent.(kormány szervó)

Eléggé vastagon revés, ezért a javítás kizárt! Csere esetén a különböző tipusoké megegyezik-e, vagy csak a sajátomhoz kell keresnem? 1.5 TD az enyém.

Köszi!

Elküldve
Be van húzva a vezetéked, balról a 9-es zöld vezeték az felül!

Üdv!

Biztos,mert a leírásnál a 8 pint írják.Nekem meg ugye a 9.Azért akadékoskodok mert nem szeretnék potyára venni.Köszi

Elküldve

Hát figyu, az astránál azt hiszem a 8., de corsánál vagyis az enyémnél tuti a 9-es volt!

Nálam nem volt bevezetékelve, mikor kiszereltem a régi egységet engem ilyen kép fogadott, a piros nyíl jelzi, hogy hova húztam be a kábelt.

corsacsati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
jó hogy itt a váltó olajokról beszéltek,tegnap elhoztam a kocsit,zsír a motor de mára elfosta magát a váltóból az olaj egy jó része...egy szimering + gyári gm olaj,ez lesz a megoldás. Nekem nagyon bejött ez a váltó olaj,másfél éve lehet benne és télen nyáron tökéletes,csak ajánlani tudom

Gyuszibá ;)

neked csak a gond van a szekérrel ..

Elküldve

Felvetek egy elektronikai kérdést:

Az olajvisszajelző lámpa nem világít. ((Gyújtásnál ugye világítania kellene, mint a többinek.pl. motorcont, akksi...))

Na, de:

-az izzó működik benne (teszteltem)

-Végig néztem a műszeregységen a NYÁKapot, hátha valahol nem érintkezik, de az elejétől a végéig működik, nincs benne szakadás.

Na innen, hova tovább...???

Elküldve
Felvetek egy elektronikai kérdést:

Az olajvisszajelző lámpa nem világít. ((Gyújtásnál ugye világítania kellene, mint a többinek.pl. motorcont, akksi...))

Na, de:

-az izzó működik benne (teszteltem)

-Végig néztem a műszeregységen a NYÁKapot, hátha valahol nem érintkezik, de az elejétől a végéig működik, nincs benne szakadás.

Na innen, hova tovább...???

Tönkrement az olajnyomás kapcsoló vagy valahol szakadt a vezetéke. A blokk hátulján jobb oldalt van a generátor, vízpumpa alatt, egy vezeték megy rá. Általában a csatinál szokott elöregedni és eltörni a vezeték.

Elküldve

Óra szerint 110 és 100 közé (gps szerint kb. itt van a 100km/h) 11.5 mp alatt gyorsul az 16sz módosított befecskendezéssel,katalizátor nélkül,felújított,bejáratott állapotban.

Két mérés átlaga volt ez.

Szerintem nem rossz,főleg,hogy 110el országúton 5.8-at fogyaszt. ;)

Elküldve
Tönkrement az olajnyomás kapcsoló vagy valahol szakadt a vezetéke. A blokk hátulján jobb oldalt van a generátor, vízpumpa alatt, egy vezeték megy rá. Általában a csatinál szokott elöregedni és eltörni a vezeték.

Vagy letörött a nyomásjelző ahogy nálam is, múltkor generátort javítottam, lecsúszott egy csavar utánanyúltam és a kezemben maradt a nyomás érzékelő ;) A kis fém perem amiben a műanyag csatlakozó ül, szétrohadt és leesett az egész, de 1500 ft körüli tétel, szóval nem vág a földhöz, illetve aknáról érdemes cserélni mert látod mit csinálsz, olajat nem kell leengedni mert nem folyik ki, vagy csak nagyon minimális ami esetleg fennmaradt!

Elküldve
Vagy letörött a nyomásjelző ahogy nálam is, múltkor generátort javítottam, lecsúszott egy csavar utánanyúltam és a kezemben maradt a nyomás érzékelő ;) A kis fém perem amiben a műanyag csatlakozó ül, szétrohadt és leesett az egész, de 1500 ft körüli tétel, szóval nem vág a földhöz, illetve aknáról érdemes cserélni mert látod mit csinálsz, olajat nem kell leengedni mert nem folyik ki, vagy csak nagyon minimális ami esetleg fennmaradt!

Aha.. Köszönöm!

Viszont, gyújtásnál nem kellene akkor is világítania? vagy a nyomásjelző---(mármint kapcsoló), ha nem jó akkor már gyújtásnál sem világít?

Elküldve
Aha.. Köszönöm!

Viszont, gyújtásnál nem kellene akkor is világítania? vagy a nyomásjelző, ha nem jó akkor már gyújtásnál sem világít?

Ha széthullott mint nálam akkor semmikor sem világít ;)

Akkor világítana folyamatosan ha meghibásodna az érzékelő, de abból is csak az egyik eset az!

Elküldve
Gyuszibá ;)

neked csak a gond van a szekérrel ..

hááát,lassan minden szépen rendbe lesz téve és akkor lesz egy jó autóm...és olyankor jön az hogy eladom mert kell egy családi kombi ;)

Elküldve
hááát,lassan minden szépen rendbe lesz téve és akkor lesz egy jó autóm...és olyankor jön az hogy eladom mert kell egy családi kombi ;)

Felnit veszem kicsipézé! ;)

Elküldve
hááát,lassan minden szépen rendbe lesz téve és akkor lesz egy jó autóm...és olyankor jön az hogy eladom mert kell egy családi kombi ;)

Miért van kombid? Hogy ne kelljen eladnom, ha megkomolyodom.(megkomolyodom lol ;) :lol:)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.