Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Biztos érintkezési hiba lesz, de szerintem ne a relénél keresd a gondot, hanem kapd ki a műszeregységet :D

és ott merre induljak ? (ki akarom szedni de nem vágom mit hol keressek)

Elküldve

Nekem egy két visszajelző nem működött csak ha rávertem, volt mikor eltünt akkor még 3 :D

Aztán az izzókkal volt gond, nem voltak fixen benne :P

Más:

Panaszkodtam anno hogy indítás után leesik a fordulatszám, a jelenség megszünt mióta kicseréltem az elakadásjelző kapcsolót, amiben a két rézsaruvég egymásra volt görbülve.

Lekopogom azóta nincs, lehet ez okozott egy testetelést.

Elküldve

Corsa B-ben vezető oldalon, a pedálok felett, illetve a gázfedál mellett jobb oldalon (fűtésboxon) van gyárilag valamiféle műanyag burkolat?

Elküldve
Corsa B-ben vezető oldalon, a pedálok felett, illetve a gázfedál mellett jobb oldalon (fűtésboxon) van gyárilag valamiféle műanyag burkolat?
nekem a pedálok felett nincs viszont a fűtésbox oldalán van burkolat
Elküldve

hy all. Meglestem a biztosítéktáblát, nekem az index helyén egy zöld relé van ha jól néztem. Ha megmozgatom akkor pattogó hangot ad ki de világítani nem világítanak a lámpák. Esetleg vmelyik másik relével lehet helyettesíteni legalább addig amíg kipróbálom h egyáltalán az e a hiba. Amúgy ilyen relét lehet vhol kapni vagy csak bontókba?

Elküldve
hy all. Meglestem a biztosítéktáblát, nekem az index helyén egy zöld relé van ha jól néztem. Ha megmozgatom akkor pattogó hangot ad ki de világítani nem világítanak a lámpák. Esetleg vmelyik másik relével lehet helyettesíteni legalább addig amíg kipróbálom h egyáltalán az e a hiba. Amúgy ilyen relét lehet vhol kapni vagy csak bontókba?

Próba erejéig lehet helyettesíteni egy másikkal, ami nem szükséges a gyújtási körhöz (nem tudom hogy van-e ilyen) illetve lábkiosztásnak ugyan annak kell lennie, és a kapcsolt lábaknak is! Táppal meg műszerrel kiderül!

Vaterán találsz hozzá relét, múltkor láttam egyet ahol kilószámra árulta az illető, elvileg nekem is van, de nem biztos hogy relé gond, vedd ki tedd 12v egyen tápra a két lábát, asszem 83 és 84 és ha kattog akkor a tekercs ok, műszer szakadással meg megnézed hogy megy-e rendesen!

Elküldve
hy all. Meglestem a biztosítéktáblát, nekem az index helyén egy zöld relé van ha jól néztem. Ha megmozgatom akkor pattogó hangot ad ki de világítani nem világítanak a lámpák. Esetleg vmelyik másik relével lehet helyettesíteni legalább addig amíg kipróbálom h egyáltalán az e a hiba. Amúgy ilyen relét lehet vhol kapni vagy csak bontókba?

elmész az ötszázakármennyi utcába és adnak neked egy zsákkal kb 300-500 ftért

Elküldve
Próba erejéig lehet helyettesíteni egy másikkal, ami nem szükséges a gyújtási körhöz (nem tudom hogy van-e ilyen) illetve lábkiosztásnak ugyan annak kell lennie, és a kapcsolt lábaknak is! Táppal meg műszerrel kiderül!

Vaterán találsz hozzá relét, múltkor láttam egyet ahol kilószámra árulta az illető, elvileg nekem is van, de nem biztos hogy relé gond, vedd ki tedd 12v egyen tápra a két lábát, asszem 83 és 84 és ha kattog akkor a tekercs ok, műszer szakadással meg megnézed hogy megy-e rendesen!

megnézem hátha ott a hiba. Nekem furcsa mert amikor elindultam akkor működött viszont az első kanyarnál már nem :D tegnap mikor kezdte akkor elég volt egy kicsit ráütni a műszerfal felső műanyag borítására de most már nem, az sem segít
Elküldve

Üdv!

Voltam műszeres olvasáson és a P0505 hibakódot kaptam.Ettől lehet az hogy menet közben kigyullad check lámpa és egyenetlenül jár a motor, majd 2-3újraindítás után megszűnik a probléma.Mi lehet a megoldás.Köszi

Elküldve
Üdv!

Voltam műszeres olvasáson és a P0505 hibakódot kaptam.Ettől lehet az hogy menet közben kigyullad check lámpa és egyenetlenül jár a motor, majd 2-3újraindítás után megszűnik a probléma.Mi lehet a megoldás.Köszi

szóval

blokkolva van az alapjárati motor...

aksid rendben??

ezek a motorok érzékenyek az aksira...

icm modul reset valszeg megoldja a problémát....

Elküldve
szóval

blokkolva van az alapjárati motor...

aksid rendben??

ezek a motorok érzékenyek az aksira...

icm modul reset valszeg megoldja a problémát....

Üdv!

Oké!Ezt a műveletet hogy tudom végrehajtani? Köszi

Elküldve

Hali!

Még nem kellett ilyesmit csinálnom ezért lehet amatőr a kérdés de ezért van ez a fórum...

Szóval jön a tél, nyáron cserélve lett a vízpumpa és ioncserélt vízzel lett feltöltve a hűtőrendszer és ugye az megfagy tehát ki kéne cserélnem téli hűtőfolyadékra, a kérdés az az, hogy hol tudom leereszteni belőle a vizet?

Második kérdés: Hogy tudom ellenőrizni a sebességváltó olajat és hol tudom pótolni ha kell bele, miből tudom megállapítani ha szükséges utántöltés és milyen váltóolajat töltsek bele?

Harmadik kérdés: Most vettem észre, hogy nem jó a tolatólámpám egyik oldalon sem viszont rendkívül érdekes a hiba... tünetek: gyújtáson van, beteszem hátramenetbe zsír új izzókkal (21 wattos való bele) semmi nem történik, viszont van feszültség mérőnk ezért megnéztük hogy elmegy-e a feszültség az izzókig... Ha nincs benne az izzó ott a 12 Volt a foglalatnál és amint betesszük egyik oldalra az izzót mindkét oldalon lemegy ilyen 0,07 0,08 Voltra a feszültség... Egyszer valami véletlen folytán működött kb 1 percig majd ismét ugyanezek a tünetek... Arra gondoltunk, hogy a váltónál van egy kapcsoló ami zárja az áramkört ami működésbe hozza az izzókat és azzal lehet a gond na igen de ezt a kapcsolót meg is kéne találni ami eddig nem sikerült (szóval ha valaki el tudja magyarázni hogy hol van azt nagyon megköszönném ;)) Tegyük fel, hogy nem a kapcsoló a rossz (amit ugye először le kell ellenőrizni) akkor mi okozhat még ilyen tüneteket?

Köszi előre is ;)

Elküldve
Hali!

Még nem kellett ilyesmit csinálnom ezért lehet amatőr a kérdés de ezért van ez a fórum...

Szóval jön a tél, nyáron cserélve lett a vízpumpa és ioncserélt vízzel lett feltöltve a hűtőrendszer és ugye az megfagy tehát ki kéne cserélnem téli hűtőfolyadékra, a kérdés az az, hogy hol tudom leereszteni belőle a vizet?

Második kérdés: Hogy tudom ellenőrizni a sebességváltó olajat és hol tudom pótolni ha kell bele, miből tudom megállapítani ha szükséges utántöltés és milyen váltóolajat töltsek bele?

Harmadik kérdés: Most vettem észre, hogy nem jó a tolatólámpám egyik oldalon sem viszont rendkívül érdekes a hiba... tünetek: gyújtáson van, beteszem hátramenetbe zsír új izzókkal (21 wattos való bele) semmi nem történik, viszont van feszültség mérőnk ezért megnéztük hogy elmegy-e a feszültség az izzókig... Ha nincs benne az izzó ott a 12 Volt a foglalatnál és amint betesszük egyik oldalra az izzót mindkét oldalon lemegy ilyen 0,07 0,08 Voltra a feszültség... Egyszer valami véletlen folytán működött kb 1 percig majd ismét ugyanezek a tünetek... Arra gondoltunk, hogy a váltónál van egy kapcsoló ami zárja az áramkört ami működésbe hozza az izzókat és azzal lehet a gond na igen de ezt a kapcsolót meg is kéne találni ami eddig nem sikerült (szóval ha valaki el tudja magyarázni hogy hol van azt nagyon megköszönném ;)) Tegyük fel, hogy nem a kapcsoló a rossz (amit ugye először le kell ellenőrizni) akkor mi okozhat még ilyen tüneteket?

Köszi előre is ;)

Leeresztő csavar nincs, az egyik csőbilincset kell oldani a vízcsöveknél, leengedni belőle és pótolni hűtőfolyadékkal.

A váltóólajat itt tudod ellenőrizni:

362589-20111019-DIo23f.jpg

Kitekered a csavart a lyuk alatt legyen 1.5-2-centira az olaj.

Leereszteni csak az alsó fedél eltávolításával lehet, itt lehet feltölteni:

362590-20111019-PzP4IL.jpg

És GM-menjen bele.

Elküldve

Először is köszi a választ!

Mivel nem tudom, hogy milyen olaj van benne gondolom nem a gm-ből kéne rátöltetni hanem inkább leereszteni és feltölteni GM-el... Mennyi kell bele kb?

Elküldve

tegnap esti index hiba egyre érdekesebb. Benyomtam az elakadásjelzőt h egyáltalán az jó e vagy nem. Az működött, és utána láss csodát jó az index is. Azóta ha esetleg elő jön a tünet akkor csak elakadásjelzőt megmozgatom és működik is. Úgy látszik ott lehet vmi hiba, vagy vmi más ami miatt nem akarjata jót.

Elküldve
tegnap esti index hiba egyre érdekesebb. Benyomtam az elakadásjelzőt h egyáltalán az jó e vagy nem. Az működött, és utána láss csodát jó az index is. Azóta ha esetleg elő jön a tünet akkor csak elakadásjelzőt megmozgatom és működik is. Úgy látszik ott lehet vmi hiba, vagy vmi más ami miatt nem akarjata jót.

Az jó ;) Nekem az 1.2-esben volt ez a hiba, én mondjuk kipattintottam és egy kis csiszolás/feszegetés (orosz módszer ;) ) utána összerakás azóta megy rendesen, 1.4-esben nem volt vele gond, de marha idegesítő és pepecs munka nem ajánlom, inkább vegyél egy új kapcsolót, kipattintod be az újat és megoldódik a gondod, ez egyébként széria betegség volt az egyik évjáratban olyan '93 környékén!

Elküldve
tegnap esti index hiba egyre érdekesebb. Benyomtam az elakadásjelzőt h egyáltalán az jó e vagy nem. Az működött, és utána láss csodát jó az index is. Azóta ha esetleg elő jön a tünet akkor csak elakadásjelzőt megmozgatom és működik is. Úgy látszik ott lehet vmi hiba, vagy vmi más ami miatt nem akarjata jót.

akkor a kapcsoló lesz kuka ;)

Elküldve
Először is köszi a választ!

Mivel nem tudom, hogy milyen olaj van benne gondolom nem a gm-ből kéne rátöltetni hanem inkább leereszteni és feltölteni GM-el... Mennyi kell bele kb?

Hát talán 2 liter, de nem tuti..

Elküldve
akkor a kapcsoló lesz kuka :lol:

Pedig nemrég cseréltem, de úgy látszik nem tett neki jót, hogy mostanában elég sűrűn lett szétkapva a műszerfal ;)

Mondjuk inkább ezt cserélem mint vmi komolyabb baja legyen ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.