Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az, hogy van az idióta ablak tekerő kar amiatt nehezebb leszedni az ajtókárpitot. Bocs én letudnám neked ezeket írni de már nincs kedvem ugyanis én semmihez se értek. :lol: Kezdem már nagyon unni ami itt megy így most tuti megint nem írok 1 ideig. Holnap megkapom a cuccom és szerintem töröltetem is magam, persze még előtte 1 srác lefoglalt 1 kárpitot azt elintézem. :lol: Sikeresen felbosszantott megint egy nagyokos. Mert itt mindenki annyira jó.

Nemá nálatok nem omega gyűrűvel van fent a tekerő? Egy drót és egy mozdulat...

341607-20110920-maHXRv.jpg

Elküldve
Nemá nálatok nem omega gyűrűvel van fent a tekerő? Egy drót és egy mozdulat...

Engem nem izgat mert nekem elektromos. :lol: Tekergesse akinek 2 anyja van. De itt a fórumon olvasgattam és mindenki csak szívott vele elég sokszor láttam így gondoltam, hogy nehéz. :lol:

Elküldve
Engem nem izgat mert nekem elektromos. :lol: Tekergesse akinek 2 anyja van. De itt a fórumon olvasgattam és mindenki csak szívott vele elég sokszor láttam így gondoltam, hogy nehéz. :lol:

Én is csak egyszer vettem le amikor beszereltük az elektromos ablakot.

Elküldve
Nekem is thunder típus van már egy éve!

Egy két idegesítő tulajdonságát, ha megszokod nincs baj vele :lol:

Bár nem én szereltem be, de a sziréna kábelét a pedáloktól balra fent, a gumidugón kellett áthuzni, ide szerelték a borítás alá a főegységet is.

A műszerfal mögött lett elvezetve a másik ajtóhoz, a többiben meg segítenek majd a nagyobb tudású kollegák :lol:

Milyen idegesito tulajdonsagai vannak? En ket dolgot biztos nem kotok be: a fekpedal kapcsolot, mivel nem kell, h menet kozbe bezarjon, masik a motor leallitas. Foloslegesen nem komplikalom, h kesobb problemak legyenek es ne tudjam miert nem indul az auto.

Azt ertem, h a muszerfal mogott kell elvigyem, a kerdes inkabb az, h hogyan tudom ugy elvinni, h ne kelljen szetbombazni az egesz muszerfalat?

Elküldve

Hát, kirakja az elakadásjelzőt, pl. ha kiszáll valaki gyújtás alatt, vagyis nyitva vannak az ajtók, vagy pl. felkapcsolod a belső világítást. (a vészvillogók kb. 20 másodpercig villognak). Ezen kívűl csukott ajtóknál, rád zárja az ajtót, a gyújtás ráadása után, de az irányítóval nyithatod. Én pl. kifejezetten szeretem ezt a funkciót, fentebb leírt csövesek, kisebbség stb. miatt.

rádió mögött, majd a kesztyűtartónál eltudod vinni, nem nehéz szerintem :lol:

Elküldve
Hát, kirakja az elakadásjelzőt, pl. ha kiszáll valaki gyújtás alatt, vagyis nyitva vannak az ajtók, vagy pl. felkapcsolod a belső világítást. (a vészvillogók kb. 20 másodpercig villognak). Ezen kívűl csukott ajtóknál, rád zárja az ajtót, a gyújtás ráadása után, de az irányítóval nyithatod. Én pl. kifejezetten szeretem ezt a funkciót, fentebb leírt csövesek, kisebbség stb. miatt.

rádió mögött, majd a kesztyűtartónál eltudod vinni, nem nehéz szerintem :lol:

Ha ez idegesít vedd ki a dobozt és vedd elő a kapcsolási rajzot és egy jumpert átteszel és máris nem fogja villogtatni az indexeket. Az ajtó bezárást nem kell bekötni vagy elvágod a kábelt a fék kapcsolónál.

Elküldve

Hmmm. Van egy km órám beledezve de mivel holnap veszek 1 másikat GSI-t ezért azt is szeretném ledezni, ez eddig mind szép és jó. Már néztem elvileg 3 égő világítja meg akkor veszel erős fényerejű foglalatos SMD-t bele azt jóccakát, nekem a TID-be is ez van és tökéletes. Ez mind szép és jó, de a középkonzolt is meg szeretném csinálni, azt is lehet smdvel vagy csak leddel? Viszont ledből csak ellenállásos érdekel mert amúgy 1 hétig se bírják. Valaki írhatná ha már csinált ilyet jobban örülnék ha foglalatos lenne nincs kedvem tele ragasztgatni a mindenséget. Bal oldalt érdekelne még a lámpa kapcsolójának ledezése a ködlámpáé, és az elektromos ablakok gomjai ennyi lenne. Kiszerelni kitudom a cuccokat, valami tipp kéne, hogy milyen SMD-t vegyek amit csak be kell tenni azt kész vagy ledet ellenállással. Sima fehérre szeretnék mindent nekem ez jön be. Szóval még kékkel meg pirossal se kéne variálnom köszi. :lol:

Elküldve
Hmmm. Van egy km órám beledezve de mivel holnap veszek 1 másikat GSI-t ezért azt is szeretném ledezni, ez eddig mind szép és jó. Már néztem elvileg 3 égő világítja meg akkor veszel erős fényerejű foglalatos SMD-t bele azt jóccakát, nekem a TID-be is ez van és tökéletes. Ez mind szép és jó, de a középkonzolt is meg szeretném csinálni, azt is lehet smdvel vagy csak leddel? Viszont ledből csak ellenállásos érdekel mert amúgy 1 hétig se bírják. Valaki írhatná ha már csinált ilyet jobban örülnék ha foglalatos lenne nincs kedvem tele ragasztgatni a mindenséget. Bal oldalt érdekelne még a lámpa kapcsolójának ledezése a ködlámpáé, és az elektromos ablakok gomjai ennyi lenne. Kiszerelni kitudom a cuccokat, valami tipp kéne, hogy milyen SMD-t vegyek amit csak be kell tenni azt kész vagy ledet ellenállással. Sima fehérre szeretnék mindent nekem ez jön be. Szóval még kékkel meg pirossal se kéne variálnom köszi. :lol:

Én úgy vettem észre hogy ha csak a gyári izzók helyére teszek ledet akkor a sima led csiszolt fejjel szebben teríti a fényt mint a SMD.

Elküldve
Én úgy vettem észre hogy ha csak a gyári izzók helyére teszek ledet akkor a sima led csiszolt fejjel szebben teríti a fényt mint a SMD.

Értem és akkor milyen ledről beszélünk? Van olyan amin egyből van ellenállás? :lol: A csiszolás még beleférne. Olvastam tetejét simán oldalát meg kell érdesíteni körbe.

Elküldve

Legújabb szerzeményem 3500FTért GSI km óra még mindig a hatása alatt állok az ára miatt és a beszerezhetetlensége miatt.

ff75_1_big.jpg

Ha valakit érdekel van egy fordulatszámmérős B corsa órám beledezve jó áron eladó.:D Már csak GSI küszöb és gsi lökös kéne és teljesen GSIbe nyomulnék :P egyedül a stabilizátorok nem GSI-k de majd lehet beszerzek azt is. :P GSI kárpitok gsi ülések GSI km óra Gsi szárny háhháháá. Mondjuk az enyém már GSI PLUS LIMITED kiadás lesz :D

Elküldve (edited)
Legújabb szerzeményem 3500FTért GSI km óra még mindig a hatása alatt állok az ára miatt és a beszerezhetetlensége miatt.

[ig]http://n1.teszvesz.hu/photos/03/ee/ff75_1_big.jpg

Ha valakit érdekel van egy fordulatszámmérős B corsa órám beledezve jó áron eladó.:D Már csak GSI küszöb és gsi lökös kéne és teljesen GSIbe nyomulnék :P egyedül a stabilizátorok nem GSI-k de majd lehet beszerzek azt is. :P GSI kárpitok gsi ülések GSI km óra Gsi szárny háhháháá. Mondjuk az enyém már GSI PLUS LIMITED kiadás lesz :D

Dirty, az passzol a faceliftes fordulatszámmérő nélkülihez? Csak mert nagyon elhalványult az órák világítása, a javításhoz úgyis meg kéne bontani akkor akár le is cserélhetném....

Hehe pont párszáz kilométerel van kevesebb a Corsámban mint neked ezen a GSI órán.

Ja tegnap a szaki azt mondta az olajcserén, meg azt írta a matricára hogy 15 múlva legyen az újabb csere. Az jó lesz szerinted? A kocsi nincs hajtva, jó minőségü Mobil-1 10w40es van benne, de 2/3részt kisvárosban fut, a többi országút. Jelen tempóval a 15 két év lesz.

Módosítva : uhuhu
Elküldve

Sziasztok! Még annyit nem értek, hogy ha negatív vezérlésű, akkor az én esetemben(ahogy a képen is látszik) a nyitó, és a záró érintkező között +12v van amivel a kp zárat vezérli. Ha negatív vezérlésű akkor hogyan kell ezt értelmezni? Lehet kicsit zagyvaságot írtam, de nem tudom máshogy leírni! :D

Tehát: a lock, és az unlock ágra 12v-ot küld az esetemben? Ha igen akkor hogyan is kell bekötni? Esetleg olyat lehet, hogy a 12v helyére a zárvezérlő hármas csatinál testet kötök? (első kép)Egyébként megtaláltam: a barna-piros a lock, a barna-fehér az unlock!

Elküldve (edited)
Legújabb szerzeményem 3500FTért GSI km óra még mindig a hatása alatt állok az ára miatt és a beszerezhetetlensége miatt.

[ig]http://n1.teszvesz.hu/photos/03/ee/ff75_1_big.jpg

Ha valakit érdekel van egy fordulatszámmérős B corsa órám beledezve jó áron eladó.:D Már csak GSI küszöb és gsi lökös kéne és teljesen GSIbe nyomulnék :P egyedül a stabilizátorok nem GSI-k de majd lehet beszerzek azt is. :P GSI kárpitok gsi ülések GSI km óra Gsi szárny háhháháá. Mondjuk az enyém már GSI PLUS LIMITED kiadás lesz :D

Szia! Nekem nem működik a fordulatszám mérőm. Esetleg lehet orvosolni? Úgy néztem jelet kap, csak nem mozdul ki a mutató. A tiéd jó lehet a 96-os 1.5TD-be? Mennyiért adnád? Köszi!

Módosítva : uhuhu
Elküldve
Dirty, az passzol a faceliftes fordulatszámmérő nélkülihez? Csak mert nagyon elhalványult az órák világítása, a javításhoz úgyis meg kéne bontani akkor akár le is cserélhetném....

Hehe pont párszáz kilométerel van kevesebb a Corsámban mint neked ezen a GSI órán.

Ja tegnap a szaki azt mondta az olajcserén, meg azt írta a matricára hogy 15 múlva legyen az újabb csere. Az jó lesz szerinted? A kocsi nincs hajtva, jó minőségü Mobil-1 10w40es van benne, de 2/3részt kisvárosban fut, a többi országút. Jelen tempóval a 15 két év lesz.

Attól, függ, hogy az órád elektromos e de mivel 99es ezért 100%, hogy elektromos, ezt könnyű kideríteni, ránézel a KM órás részbe ha Wvel kezdődik spirálos ha Kval elektromos óra, Vagy ha van egy piros csík az 50KM/óránál akkor is elektromos sőt asszem ha 0áról indul az óra nem 20KM/hóráról akkor is elektromos de ez már nem tuti. Meg még van a gyökér módszer, hogy menet közbe leállítod a kocsit és ha szépen lassan lassul akkor spirálos h a azonnal 0ára ugrik akkor elektromos. Ha nem hajtod akkor jó 15 ezernél de ha igényes vagy és érdekel a kocsi akkor inkább 10 ezer főleg ha városba van járatva akkor ajánlott a 10e. Olajat 10-15 ezer km alatt kell vagy 1év után cserélni. Amúgy van racing bazáron 3500FTért egy elektromos fordulatszámmérős óra.

Elküldve
Szia! Nekem nem működik a fordulatszám mérőm. Esetleg lehet orvosolni? Úgy néztem jelet kap, csak nem mozdul ki a mutató. A tiéd jó lehet a 96-os 1.5TD-be? Mennyiért adnád? Köszi!

Nem jó 1.5 TD másféle van csak 6 ezerig van skálázva racingen van 1 srác 5 ezerért árulja. Te is nézd meg, hogy spirálos e vagy elektromos. Nézd meg, hogy ahol csatlakozik a Km órára nem ugrott e ki a szál. Vagy esetleg ellenőrizd le a kábelt neked diesel így asszem a generátorról jön a jel.

Elküldve
Értem és akkor milyen ledről beszélünk? Van olyan amin egyből van ellenállás? :D A csiszolás még beleférne. Olvastam tetejét simán oldalát meg kell érdesíteni körbe.

Egy sima 5milis ledről van szó pölö ilyen:Klikk. Ez mellé kell mondjuk egy 750ohmos ellenállás. Úgy csiszoltam ahogy írtad, ilyen lett:

342158-20110921-L2QnQa.jpg

Elküldve
Egy sima 5milis ledről van szó pölö ilyen:Klikk. Ez mellé kell mondjuk egy 750ohmos ellenállás. Úgy csiszoltam ahogy írtad, ilyen lett:

Ehhh ez viccesen olcsó, de nem akarok én ilyenekkel szarozni olyat vennék szívem szerintem, hogy foglalatos betekerem azt jóccakát. Még a középkonzol és a kapcsolat is meg kéne csinálnom wááá. Lehet marad sima ilyen mint neked. :D

Elküldve
Egy sima 5milis ledről van szó pölö ilyen:Klikk. Ez mellé kell mondjuk egy 750ohmos ellenállás. Úgy csiszoltam ahogy írtad, ilyen lett:

http://pics.coldline.hu/pics/342158-20110921-L2QnQa.jpg

A 9N3 polo tiszta ilyen kék-piros fényárban úszik. Tiszta las vegas. Kifolyik a szemem tőle. :D

Ellenben mennyire szeretem a merci simán közönségesen felülről (nem hátulról) sofita izzóval megvilágított műszeregységét. :P

348988d1293450759-w201-gallery-thread-dashatnight1024.jpg

Ennyi.

Elküldve
Ehhh ez viccesen olcsó, de nem akarok én ilyenekkel szarozni olyat vennék szívem szerintem, hogy foglalatos betekerem azt jóccakát. Még a középkonzol és a kapcsolat is meg kéne csinálnom wááá. Lehet marad sima ilyen mint neked. :D

Én nekem a középkonzolban még fehér minden a lámpakapcsolót ledesítettem, viszont azzal szívok azóta is , mert a forgórészre tettem a ledet, és mindíg leszakadnak róla a drótok. Úgy 3-4 havonta veszem ki forrasztani.

342170-20110921-6NCTeR.jpg

342171-20110921-6pGMgk.jpg

A TID-ben viszont van hely, oda raktam kínai izzósorból két piros égőt, ugye a 20-darabosnak 240/20=12V pont jó a feszkója.

342173-20110921-BH0TV1.jpg

Elküldve

bjx2odh0tdfmfwermjvn.jpg

g2ezjol21r0rk20xuqq7.jpg

q6xrmyr6eoo0jupjsefr.jpg

nls2rxfvcsu4jefa5r2d.jpg

Alul meg oldalt hammeriteal kikenve a verda.

r14u6twxn68jfybeb9aa.jpg

djmfo8u4p80wwppclvsg.jpg

qijewowxpe77j3si6f8e.jpg

Ezt csinálgatom mostanában. :D Gondolatban tuningoltam. :P Sajna még 5x ennyi munka van hátra mint a komplett belső javítás + csere. :P

Elküldve
Én nekem a középkonzolban még fehér minden a lámpakapcsolót ledesítettem, viszont azzal szívok azóta is , mert a forgórészre tettem a ledet, és mindíg leszakadnak róla a drótok. Úgy 3-4 havonta veszem ki forrasztani.

A TID-ben viszont van hely, oda raktam kínai izzósorból két piros égőt, ugye a 20-darabosnak 240/20=12V pont jó a feszkója.

Tidbe betekertem 2 DB foglalatos erős fényű SMD-t hibátlan. :P. Na én tuti nem fogom szétszedegetni ezért keresek valami értelmes megoldást akár drága is lehet azt se érdekel. :D Ja és csak fehér lehet semmi piros meg kék nem a NEED FOR SPEEDBE vagyunk. :P

Elküldve

Bocsi, hogy behánytam egy rakás képet ide de elég sok mindent csináltam mostanában, köztük futómotor cserét és még ilyen elég durva szopásokat. Tegnap Jean Treavor ötlete alapján elgondolkodtam, hogy csinálni kéne egy B corsa GYIK-et is, elég sok mindent leírnék szívesen amiket már megcsináltam. :D Hátha másoknak segít.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.