Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Adott egy c14nz motorral szerelt Corsa, automata váltós.

Mostanában azt csinálja, hogy 1-2 napos állás után többszöri indítózásra indul csak el.

Néha menet közben is van, hogy kihagy fél másodpercre, felvillan a sárga lámpa, de hibakódot nem tárol....

Gyertyák + kábelek nemrég lettek cserélve.

Viszont az elosztófej meg a trafó környékéről hallok olyat, mintha vmerre áthúzna a szikra, vagy csak az elosztófejből hallatszhat ki?

Merre keressem a hibát?

A gyújtáselosztó fedele nincs véletlenül elrepedve, vagy kiégve, ami még lehet vele hogy belül az érintkezők elkoszolódtak, gondolom a megszakítós elosztó van bent? Esetleg testelési hiba a trafónál! :lol:

Elküldve
A gyújtáselosztó fedele nincs véletlenül elrepedve, vagy kiégve, ami még lehet vele hogy belül az érintkezők elkoszolódtak, gondolom a megszakítós elosztó van bent? Esetleg testelési hiba a trafónál! :lol:

Szemmel láthatólag nincs repedve, az érintkezőket megpucoltam, égési nyom nincs.

Nem megszakítós,ha egyre gondolunk mivel az elosztó elötti részre megy egy csati, talán a hall jeladóé, meg gyujtásmodul is van benne.

Elküldve
Adott egy c14nz motorral szerelt Corsa, automata váltós.

Mostanában azt csinálja, hogy 1-2 napos állás után többszöri indítózásra indul csak el.

Néha menet közben is van, hogy kihagy fél másodpercre, felvillan a sárga lámpa, de hibakódot nem tárol....

Gyertyák + kábelek nemrég lettek cserélve.

Viszont az elosztófej meg a trafó környékéről hallok olyat, mintha vmerre áthúzna a szikra, vagy csak az elosztófejből hallatszhat ki?

Merre keressem a hibát?

Az elosztófejet-rotort is kell néha cserélni, mert az is"kopik" a szegmensek fogynak, illetve a középső kis grafítrúd is kopik. A reggeli hideg párás időben okozhatja akár páralecsódás is az elosztóban a nehéz indítást. De lehet ezenkívül akadozó AC-pumpa, kontakthiba.

Elküldve

Sziasztok!

Az ejjel megfeszegettek a kis corsam zarjait. Az anyos oldalon sikerult kinyitni az ajtot, de a sofor oldalon nem nyilik kulcsra. Elso kerdesem az lenne, hogy tudom a zarat kiszedni/szetszedni hatha megtudnam javitani. A kulcsot be tudom tenni, de nem tudom elforditani. Es ha nem sikerul megjavitani akkor mi a teendo? Kell cserelni, de akkor mi lesz a slusszkulccsal?

Masik kerdesem, hogy milyen utolag beszerelheto kozpontizar- es riaszto keszletet ajanlotok, ami ugy max 10 ezer ft korul van es hasznalhato?

Koszi elore is!

Elküldve
Sziasztok!

Az ejjel megfeszegettek a kis corsam zarjait. Az anyos oldalon sikerult kinyitni az ajtot, de a sofor oldalon nem nyilik kulcsra. Elso kerdesem az lenne, hogy tudom a zarat kiszedni/szetszedni hatha megtudnam javitani. A kulcsot be tudom tenni, de nem tudom elforditani. Es ha nem sikerul megjavitani akkor mi a teendo? Kell cserelni, de akkor mi lesz a slusszkulccsal?

Masik kerdesem, hogy milyen utolag beszerelheto kozpontizar- es riaszto keszletet ajanlotok, ami ugy max 10 ezer ft korul van es hasznalhato?

Koszi elore is!

Kárpitot vedd le az ajtóról és az ablakot felhúzva hozzá fogsz férni a zárhoz és kilincs szerkezethez is.

Megbízhatóság és alaktrész utánpótlásban verhetetlen a Spal, ha kpzár kell. :lol:

Elküldve
Kárpitot vedd le az ajtóról és az ablakot felhúzva hozzá fogsz férni a zárhoz és kilincs szerkezethez is.

Megbízhatóság és alaktrész utánpótlásban verhetetlen a Spal, ha kpzár kell. :lol:

Az egesz ajtoboritast le kell vennem? Meg regen probaltam hozzaferni a hangszorokhoz, kicsavaroztam alul a szurke muanyag boritast, de megsem adta meg magat, aztan nem akartam feszegetni. Gondolom azt most nem kell leszedjem, csak fent.

Elküldve
Az egesz ajtoboritast le kell vennem? Meg regen probaltam hozzaferni a hangszorokhoz, kicsavaroztam alul a szurke muanyag boritast, de megsem adta meg magat, aztan nem akartam feszegetni. Gondolom azt most nem kell leszedjem, csak fent.

Egyszerűbb mindent lebontani, pár csavar az egész. :lol:

Elküldve
Akkor lehet kap egy uj fedelet, meg rotort, aztán meglátjuk.

Sztem megoldja a csere a problémádat.

Nekem ugyan ez volt a szitu. Elosztófedél,gyertyák + rotort cseréltem és megszűnt a jelenség.

Mostanában csinálta ,hogy x km megtétele után nem nagyon akart elindulni. Amikor elindult egyszercsak fullra leesett az alapjárat.

Mai napon is hazafele jövet megálltam kajálni. Indulni akartam de nem akarta a jót :lol:

Kábelek stb rendben. Leszedtem a karburátor fedelet és volt benne egy kis műanyag db. Az hogy honnan került oda azt nem tudom de utána

simán indult .... Mindig van vmi :lol:

Elküldve

Őőőőő van egy jó 3 ajtós kalaptartóm rajta ovál hangszórókkal JBL 12999be kerül a media marktba szóval elég jó cucc és szépen is szól. 7 rongyra gondoltam kalaptartóval együtt nem volt széthajtva erősítőről használtam végig és csak a magas ment róla meg a mély-közép tehát a mély le volt vágva mindig. Kérés esetén küldök képet. :lol: Akinek nincs mélyládája és jó zenét szeretne kötelező! :lol:

JBL-speakers.jpg

Nekem most sima fekete ráccsal van fent azt is adhatom hozzá, de a gyári is megvan. :D

Elküldve

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Corsa sárvédőív ügyben. Tehát ott tartok hogy elkezdett korrodálódni a kis Corsa és a sárvédő műanyag íve alatt sokkal jobban eszi az idő. Szerintetek meg lehet-e úgy csináltatni hogy a műanyagot nem visszarakva hanem simán mint bármelyik autónál van?

Ezen a képen láthatjátok hogy mire is gondolok. Ez lenne a kép

Valaki már megunta köztetek a műanyagokat, vagy én vagyok az első? Elképzelhető hogy meg lehet csinálni? 93-as B Corsa lenne az alany. Vagy ha valakinek lenne komplett 3 ajtós kasztni eladó ami nem vagy csak kicsit "rohad", az is érdekelne ha nem túl drága. A komplett az ajtókkal, de kárpitok stb nélkül értendő.

Köszi, remélem tud valaki bíztatni valamivel. Akár egy kasztnis címével is.

Elküldve
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Corsa sárvédőív ügyben. Tehát ott tartok hogy elkezdett korrodálódni a kis Corsa és a sárvédő műanyag íve alatt sokkal jobban eszi az idő. Szerintetek meg lehet-e úgy csináltatni hogy a műanyagot nem visszarakva hanem simán mint bármelyik autónál van?

Ezen a képen láthatjátok hogy mire is gondolok. Ez lenne a kép

Valaki már megunta köztetek a műanyagokat, vagy én vagyok az első? Elképzelhető hogy meg lehet csinálni? 93-as B Corsa lenne az alany. Vagy ha valakinek lenne komplett 3 ajtós kasztni eladó ami nem vagy csak kicsit "rohad", az is érdekelne ha nem túl drága. A komplett az ajtókkal, de kárpitok stb nélkül értendő.

Köszi, remélem tud valaki bíztatni valamivel. Akár egy kasztnis címével is.

Az a baj hogy a műanyag felett már semmi nincs csak a sárvédő belső oldala. Az egész megtelne sárral és még jobban rohadna. Biztos hogy jó képet linkeltél be? :lol:

Elküldve
Az a baj hogy a műanyag felett már semmi nincs csak a sárvédő belső oldala. Az egész megtelne sárral és még jobban rohadna. Biztos hogy jó képet linkeltél be? :lol:

Szia. A képen egy C Corsa van tudom, de a sárvédőt akartam szemléltetni vele hogy ott már nincs műanyag ív. Gyárilag van rajta persze. Nem a belső műanyag sárvédő borítással van problémám, hanem a kívűl lévő dísz ívvel. Az eltüntethető-e?

Elküldve
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Corsa sárvédőív ügyben. Tehát ott tartok hogy elkezdett korrodálódni a kis Corsa és a sárvédő műanyag íve alatt sokkal jobban eszi az idő. Szerintetek meg lehet-e úgy csináltatni hogy a műanyagot nem visszarakva hanem simán mint bármelyik autónál van?

Ezen a képen láthatjátok hogy mire is gondolok. Ez lenne a kép

Valaki már megunta köztetek a műanyagokat, vagy én vagyok az első? Elképzelhető hogy meg lehet csinálni? 93-as B Corsa lenne az alany. Vagy ha valakinek lenne komplett 3 ajtós kasztni eladó ami nem vagy csak kicsit "rohad", az is érdekelne ha nem túl drága. A komplett az ajtókkal, de kárpitok stb nélkül értendő.

Köszi, remélem tud valaki bíztatni valamivel. Akár egy kasztnis címével is.

igen el lehet tüntetni így a műanyagokat oldalról amit szeretnél megcsinálják neked 50 ezerért kb. :lol: Gyárilag sokkal szebb műanyaggal szvsz. :lol: és ráadásul véd is a műanyag.

61397_1244667070.jpg

Elküldve
igen el lehet tüntetni így a műanyagokat oldalról amit szeretnél megcsinálják neked 50 ezerért kb. :lol: Gyárilag sokkal szebb műanyaggal szvsz. :lol: és ráadásul véd is a műanyag.

Szép kis autó

Na ez tetszik amit linkeltél. Köszi a válaszokat! Azt hiszem a kis fehérbe beleszerettem. Ilyenre szeretném csak ültetés nélkül. Képet másolnám demonstrációs jellegű terv ként.

Elküldve
Na ez tetszik amit linkeltél. Köszi a válaszokat! Azt hiszem a kis fehérbe beleszerettem. Ilyenre szeretném csak ültetés nélkül. Képet másolnám demonstrációs jellegű terv ként.

Ha jól rémlik a 2es golf javító íveiből szoktak ilyen sárvédőket csinálni, hogy ne legyen műanyag de majd kijavítanak.

Elküldve
Ha jól rémlik a 2es golf javító íveiből szoktak ilyen sárvédőket csinálni, hogy ne legyen műanyag de majd kijavítanak.

Igen, abból szokták. Egyik fényező ismerős mondta, hogy volt nála Dunakeszin egy 2L-es lila corsa, annak is golf ívekkel volt kiszélesítve.

Mondjuk nekem is az a baj hogy amikor megcsinálták az íveket valahogy eltüntették az ív patent helyeit. Ezért most gány módszerrel van felfogatva :lol:

Elküldve

Segíthetnétek rajtam kicsit. A történet, vettem ugye a gyári corsa A gsi alufelniét. Elmentem gumishoz és szomorúan tapasztaltam, hogy a féknyereg beleér a felnibe. Nyomtávszélesítő kéne csak kérdés hány mm széles kellene ezt hogy tudnám megmérni mégis igazából szerintem 7mm elégnek tünhet, ebben az esetben a csavarok elég hosszúak lennének amik most vannak vagy azt is vennem kéne hosszabbat?

Esetleg kisebb féknyereg van-e? Lehet-e kapni? Esetleg van valakinek nyomtávszélesítőről valami rajza, vagy valami alapján le tudnám gyártatni?

Elküldve
Segíthetnétek rajtam kicsit. A történet, vettem ugye a gyári corsa A gsi alufelniét. Elmentem gumishoz és szomorúan tapasztaltam, hogy a féknyereg beleér a felnibe. Nyomtávszélesítő kéne csak kérdés hány mm széles kellene ezt hogy tudnám megmérni mégis igazából szerintem 7mm elégnek tünhet, ebben az esetben a csavarok elég hosszúak lennének amik most vannak vagy azt is vennem kéne hosszabbat?

Esetleg kisebb féknyereg van-e? Lehet-e kapni? Esetleg van valakinek nyomtávszélesítőről valami rajza, vagy valami alapján le tudnám gyártatni?

Egy helyre nem lett volna elég? :lol: Ha megveszel valamit illik felpróbálni gondolom hűtött a nyereg és nem sima én nem rontanám lejjebb a fékem. Szélesítést meg tennék fel mert nem tesz jót a futóműnek. Tehát szerintem jobban jársz ha eladod a felniket. :lol: Milyen A corsa felni ez?

Elküldve

A hosszabb állás utáni indításkor feltűnő alapjárat leesés, ahogy észreveszem kb. 5-10 liter benzinszint után kezdi a kocsi, tehát mikor már kevés a nafta a tankban. Ezt nem okozhatja a pumpa? Erősebb gázadásra beáll minden, és utána jó. Bezzeg mikor a szerelőnél volt akkor baszta csinálni :lol:

Elküldve
A hosszabb állás utáni indításkor feltűnő alapjárat leesés, ahogy észreveszem kb. 5-10 liter benzinszint után kezdi a kocsi, tehát mikor már kevés a nafta a tankban. Ezt nem okozhatja a pumpa? Erősebb gázadásra beáll minden, és utána jó. Bezzeg mikor a szerelőnél volt akkor baszta csinálni :lol:

Nincs lecsúszva semmilyen cső a pumpánál, bent a tankban? Zotya szopott annó ilyennel...

Elküldve
Én is ilyenre tippelek, a hátsó ülés alatt kell babrálni?

Gondolom az opel lusta volt másféle tankot készíteni, szal 99%, hogy igen! :lol:

Én a tömítést és a pumpát egyszerre cseréltem, mert a tömítés megdagad egy idő után az üzemanyagtól és nem megy vissza helyére, ergo teletanknál folyik ki a benya. :lol:

Elküldve
Elméletileg akkor azt a fekete fedelet leszedem, és kihúzom ennyiből állna az egész?

Vagyis egyelőre megnézem, hogy látok e valami furcsát.

Kb igen!

Adni fogja magát... :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.