Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
szerintem ott a relével lesz gond, bár ha a bal oldali kontroll lámpa megfelelően működik és ad kattogó hangot akkor lehet nem :lol:

Nem hiszem ,hogy 2 külön relé lenne de ez csak tipp. Lehet ,hogy úgy van

Tényleg amúgy nem tud esetleg vki 3ágú corsa kormányt? (talán gsi-kben volt olyan ha jól tudom)

Utolsó sorozatban '99től mindben 3 ágú Astra-kormány volt, de gondolom nem olyan kéne...

Elküldve
Nekem 3 ágú van a corsában. Dörty-től szereztem jó pézé. GSI

307738322IMG_0048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ilyen kéne nekem is :lol: Beszéltem Dirtyvel róla csak közbejött vmi és így nem tudtam átvenni :lol:

Azóta sehol nem találok :D

Elküldve

Sziasztok,

Látom, a legutóbbi hozzászólásomban kifejtett dilemmámhoz senki nem szeretne semmit hozzátenni ebben a formában :lol: , de akkor kérlek engedjétek meg, hogy másképp is feltegyem a kérdést ;) :

A helyemben ki, melyik megoldást választaná a leginkább és azt milyen indok(ok)kal? :D .

Minden bizonnyal már egy kissé talán unalmas a téma :lol: , de annyit még szeretnék megkérdezni, hogy lenne-e esetleg valakinek valamilyen tippje azzal kapcsolatban, hogy amennyiben adott egy F13-as váltó és azon egy W1150-es óracsoport, akkor ez a műszeregység vajon milyen K számúval lenne csereszabatos? A 16676-os megfelelő lenne, avagy másikra volna szükség?

Előre is köszönet a segítségért :D .

Üdv,

Gregg

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!

Mer régebben kérdeztem tőlletek, de most újra előjött egy próbléma a kis corsán!

Tegnap elkezdett rángatni a járgány, de csak egy 5 km után aztán meg abbahagyta, illetve annyira, hogy a motor le is állt. Aztán vagy beindult vagy nem!

Elég bosszantó volt tegnap a hungárián! :D

1 óra múlva meg simán hazajöttem vele!

Ki is villogtattam, de nem írt semmilyen hibát!

Anno, ha jól emlékszem ugyenennél a jelenségnél, főtengely jeladó hibát írt!

Esetleg valami tipp?

Illetve én arra gondoltam, hogy valamilyen kábel lehet a ludas, de nem tudom melyik!

Szerintetek?

Üdv.

Ott a válasz a kérdésedben! :D

Sziasztok,

Látom, a legutóbbi hozzászólásomban kifejtett dilemmámhoz senki nem szeretne semmit hozzátenni ebben a formában :lol: , de akkor kérlek engedjétek meg, hogy másképp is feltegyem a kérdést :D :

A helyemben ki, melyik megoldást választaná a leginkább és azt milyen indok(ok)kal? ;) .

Minden bizonnyal már egy kissé talán unalmas a téma :lol: , de annyit még szeretnék megkérdezni, hogy lenne-e esetleg valakinek valamilyen tippje azzal kapcsolatban, hogy amennyiben adott egy F13-as váltó és azon egy W1150-es óracsoport, akkor ez a műszeregység vajon milyen K számúval lenne csereszabatos? A 16676-os megfelelő lenne, avagy másikra volna szükség?

Előre is köszönet a segítségért :P .

Üdv,

Gregg

Erre a kérdésre szerintem nem fog válasz jönni, talán EPC-ben lehet róla infó, de nem biztos.

Elküldve
Sziasztok,

Látom, a legutóbbi hozzászólásomban kifejtett dilemmámhoz senki nem szeretne semmit hozzátenni ebben a formában :lol: , de akkor kérlek engedjétek meg, hogy másképp is feltegyem a kérdést :D :

A helyemben ki, melyik megoldást választaná a leginkább és azt milyen indok(ok)kal? ;) .

Minden bizonnyal már egy kissé talán unalmas a téma :D , de annyit még szeretnék megkérdezni, hogy lenne-e esetleg valakinek valamilyen tippje azzal kapcsolatban, hogy amennyiben adott egy F13-as váltó és azon egy W1150-es óracsoport, akkor ez a műszeregység vajon milyen K számúval lenne csereszabatos? A 16676-os megfelelő lenne, avagy másikra volna szükség?

Előre is köszönet a segítségért :P .

Üdv,

Gregg

Nekem w1150 óra helyett (asszem w1121 :lol: ) tigra óra került bele,de ugyanannyit csal +6,7km/h mint a gyári órájával. Ebből kiindulva mind1,de a te esetedre garanciát nem vállalok,hogy így lesz. :D De én megpróbálnám vele. Elvégre corsa jeldó corsa órával... :D

Elküldve

Sziasztok!

Nemrég elvittem az autómat diagnosztikára, kiderült egy elég érdekes hiba, ugyanis a vákuum a rendszerben eléggé ugrál, holott 1-2 tizednél többet nem szabadna neki, ettől remeg az alapjáratom is (előzményt a másik topicban írtam), az illető javasolta hogy tematikusan induljak el a vákuum csövek ellenőrzésével, ekkor akadtam erre a kis "fekete dobozra", ez már korábban is szúrta a szemem mert lafogott az egyik cső belőle, kijavítottam akkor de nem oldódott meg a hibám, most hogy kiszabadítottam jobban szemügyre tudtam venni, tegyük hozzá gyors kötözővel volt összeakasztva (már így hoztam Ausztriából), kb sikerült beazonosítanom a dobozt, ha minden igaz A/C vacum control néven fut a dolog, eddig oké, de szétszedve csak egy üres dobozt láttam, kérdésem az lenne (főleg corsa-soktól) hogy látta-e már valaki belülről ezt a dobozt, és kell-e belül lennie valaminek (szerintem igen)?! Venni szerettem volna egyet az autós boltban de nem kapható, vagy bontok vagy szervíz (ez felejtős :lol: )

Ha azt mondjátok van bent valami szűrő féleség akkor próbálok egyet beszerezni bontásból (még jobb lenne ha tudna egyet valaki, persze nem ingyen!)

Itt van két kép a dobozról így talán érhetőbb miről beszélek:

1s8sq3hhzjhm5bkbsxn3.jpg

8v0nf5ssajzwbvxdv8l.jpg

Előre is köszönöm a válaszokat!

Elküldve
Minden bizonnyal már egy kissé talán unalmas a téma :lol: , de annyit még szeretnék megkérdezni, hogy lenne-e esetleg valakinek valamilyen tippje azzal kapcsolatban, hogy amennyiben adott egy F13-as váltó és azon egy W1150-es óracsoport, akkor ez a műszeregység vajon milyen K számúval lenne csereszabatos? A 16676-os megfelelő lenne, avagy másikra volna szükség?

Egyszerű matek az egész.

A W-sek spirálosak, a K-sok egy elektromos jeladóról kapják a jelet.

A W1150 azt jelenti, hogy ez az óracsoport akkor mér jól, ha 1 km megtett út alatt 1150-et fordul a spirál.

A K16676 azt jelenti, hogy 1 km-re 16676 impulzus kell az műszeregységnek, hogy pontosan mérjen.

Na most mivel a B Corsákban 15 impulzusos sebességjeladó van, így ki lehet számolni, hogy az 1150 milyen K számnak felel meg.

17250 fog kijönni, ami csak 3,3% különbség.

Erre a kérdésre szerintem nem fog válasz jönni, talán EPC-ben lehet róla infó, de nem biztos.

Tessék :lol:

Elküldve
Hali.

Csináltatott mostanában valaki b corsán motorgenerált vagy hasonlót? Mennyibe kóstált? és mit csináltak?

Nekem volt egy HF felújításom munkadíjjal együtt 30ropi volt. Gondoltam ez elég lesz,hogy ne egye az olajat.

De a lehúzógyűrűk is szarok. 60as olajból kb. 2500-3000km/1liter. Inkább öntöm bele,minthogy sok pénzért megint szétborítsam, lesz@rom.

Olyan 100-120 körül van egy generál.

Inkább vegyél egy kipróbálható motort. Ha nincs égett olajszaga és nincs füst akkor sok baja nincs.

Elküldve
Nekem volt egy HF felújításom munkadíjjal együtt 30ropi volt. Gondoltam ez elég lesz,hogy ne egye az olajat.

De a lehúzógyűrűk is szarok. 60as olajból kb. 2500-3000km/1liter. Inkább öntöm bele,minthogy sok pénzért megint szétborítsam, lesz@rom.

Olyan 100-120 körül van egy generál.

Inkább vegyél egy kipróbálható motort. Ha nincs égett olajszaga és nincs füst akkor sok baja nincs.

Igazából nem teljes motorgenerálra gondolok, hanem, hengerfej felújítás + dugattyúkon gyűrűcsere. Kb ennyi elég lenne ahhoz hogy működjön normálisan a gép. Bár lehet hogy szétszedésnél más bajok is előjönnek.

Elküldve
Igazából nem teljes motorgenerálra gondolok, hanem, hengerfej felújítás + dugattyúkon gyűrűcsere. Kb ennyi elég lenne ahhoz hogy működjön normálisan a gép. Bár lehet hogy szétszedésnél más bajok is előjönnek.

Mennyi olajat eszik?

Igen, megbontásnál derül ki minden.

Elküldve
Hát kb havi szinten töltök bele 1 litert. Az kb 500-700 km

10w-40-es olajból?

Én most próbaképpen beletettem 10w-60ast. 10w-40ből nekem is simán ennyit evett. Most 500km-t mentem vele,ilyenkor már min-nél volt a nívó kb, ebből az olajból meg ennyi km alatt kért 1decit kb.

Hidegen alapjáraton is füstöl vagy csak magas fordulaton?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.