Gregg Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Nooos, azok egészen pontosan a következők lennének: Vajon ha kicserélem a spirálos órát elektromos meghajtásúra, ergo az útjeladó "kikerül az órából" a váltóra, akkor az ECU-hoz továbbra is eljut-e az útjel minden további átalakítás nélkül az eredeti vezetékén keresztül, vagy esetleg utólagosan össze kell kötnöm azt az újonnan behúzott szállal? (ugyebár nem lenne egészséges, ha leállna motorféknél... :lol: ). Egy kiegészítő - minden bizonnyal buta :lol: - kérdés, hogy miképpen lehet megállapítani, hogy egy adott áttételű órához milyen jeladó dukál? Nagyon megköszönném, ha valaki netán tudna mutatni egy kapcsolási rajzot és/vagy képet/infót a megfelelő G-s alkatrészről, mert szeretném a lehető legszakszerűbben bekötni, gányolás nélkül :D . (szerk.: a G Astra utastérvilágítás-késleltetési megoldását) Elnézést, ha esetleg elégtelen információval szolgáltam a kérdéseket illetően :D . Üdv, Gregg Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Elég spec kérdések. Keresni kell bontóban olyan váltóval szerelt B Corsát, mint a tiéd. Utolsó szériás legyen, az óracsoport W-száma egyezzen meg. Onnan, mindent átrakni és jó lesz. G astra topikban kérj kapcs rajzot, vagy meg kell szerezni/venni a G Astra így csináld könyvet, abban benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Egy vezérléscseréhez mi kell pontosan? vez.szíj vízpumpa meg valami görgők, mit érdemes még cserélni 150.000 van a kocsiban van valami tapasztalat? Váltóban, fékben olajat? Összegileg mire számítsak? Váltóban elméletileg nem kell, gyakorlatilag nem árt, GM-menjen bele. A fékolajat meg amúgy is illik kétévente. Az összeg nagymértékben függ a megvásárolt alkatrésztől tehát széles skálán mozog. Mondjuk alsó hangon 25ezer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cibere11 Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Üdv! Vettem egy 1999-es Corsa B.Az a problémám hogy a középkonzolon nem világít semmi csak a rádió.Azt szeretném megkérdezni hogy hogy lehet szétszedni a középkonzolt hogy kitudjam cserélni az izzókat.Kösz a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphoto...5_7612846_n.jpg Stefan-tól szedtem. Erre a problémára is igaz. :lol: OKÉ, jól hangzik de nem vk egy mókmester. Ehhez le kell bontanom a kormány mögötti burkolatot és kivenni a gyújtásizét. Van alap szerszámkészletem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 Elég spec kérdések. G astra topikban kérj kapcs rajzot, vagy meg kell szerezni/venni a G Astra így csináld könyvet, abban benne van. miről kell kapcs rajz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 OKÉ, jól hangzik de nem vk egy mókmester. Ehhez le kell bontanom a kormány mögötti burkolatot és kivenni a gyújtásizét. Van alap szerszámkészletem... Nem, fogod a wd40-et, varrógépolajat,zárolajzót,stb és beleöntöd,fújod a kulcslyukba. Ha nem segít,akkor kell szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember4, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2011 ez a szorulásos vacak nálam is szokott lenni ,de csak nagy forróságban... aztán egyszer megint vacakolt.. hirtelen a kezembe szivárgásjelző spray akadt.. azóta jó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 ez a szorulásos vacak nálam is szokott lenni ,de csak nagy forróságban... aztán egyszer megint vacakolt.. hirtelen a kezembe szivárgásjelző spray akadt.. azóta jó :lol: Most hogy mondod ma reggel hüvösebb van relatíve, vagy 20 fok és most simán elforgott. Télen-tavasszal sem volt gond. Akkor ez időjárási parajelenség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 Kezd dühíteni az alapjárat leesés hidegindításkor, valamint hidegen még elég gyakran lezuhan. Jelenség indításkor motor felpörög 1100-ra majd, kuplung elengedése után hirtelen leesik 400-ra kb., itt egy ideig áll, aztán volt már példa mikor lefulladt, de van, hogy felpörgeti pár másodpercre 2000-es fordulatra, és végül beáll a megfelelő hideg alapjáratra. Ha a jelenség kezdetekor rátaposok a gázra, akkor nem csinálja. Hol találom helyileg az alapjárati motort, hogy kitakarítsam? Nekem is ugyanez a gondom, de már 2 éve és senki nem tud értelmes megoldást javasolni. 3 alapjárati motort próbáltam ki, meg is lett gyűrűzve az autó, teljes injektor csere történt és maradt a jelenség. Azaz annyiban változott hogy azóta hidegen és alacsony fordulaton utógyújtás jellegű hangokat és a vele járó büdös benzinszagot eregeti. Az alapjárat egyébként kábé 400-500 közé esik le és a kasztni félelmetesen felhangosodik azon a fordulaton, mély - beszélgetést lehetetlenné tevő rezonanciára. Az alapjáraton lehet állítani egyébként? 600 rpm körül megszűnik a káros rezonancia. Ja van mégegy. A napokban lettem figyelmes egy bizonyos hangjelenségre a jobb első kerék felől. Kicsi kátyúnál is hallható a hang ami olyan mint ha 3 kg szöget egy műanyag dobozban megráznának. Ti mire gondoltok, csillapító, avagy gömbfejek? Valakinek volt már ilyen? És az a fura hogy egy idő után megszünik vagy tompul a hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregg Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 @Johnny: Köszönöm a tippeket, minden bizonnyal úgy fogok tenni, leszámítva, hogy akkor a K számnak kell majd megfelelnie :lol: . @Mc-elek: Astra G utastérvilágítás-késleltetés bekötéséhez kérnék nagy tisztelettel :lol: . Üdvözlettel, Gregg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember5, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2011 @Mc-elek: Astra G utastérvilágítás-késleltetés bekötéséhez kérnék nagy tisztelettel :lol: . Üdvözlettel, Gregg ezt egy kicsit bővebben ... ezt így nem értem.. melyik része kell .. lámpa ,kapcsoló, ... vagy akármi ,azaz mi legyen a képen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregg Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 @Mc-elek: Voltaképpen az is a probléma része, hogy sajnos nem vagyok vele tökéletesen tisztában, hogy mely alkatrész végzi el ezt a feladatot a G Astra-ban, így ezzel kapcsolatban is szeretnék segítséget kérni, illetve még azt szeretném megtudakolni, hogy ez az alkatrész hol helyezkedik el pontosan (mennyezetlámpa környékén a kárpit alatt, vagy esetleg a biztitábla mögött, stb.). Amikor pedig mindezeket sikerül tisztázni, akkor jönne nagyon jól egy kapcsolási rajz arról, hogy ezt az elemet hogyan kell pontosan bekötni :lol: . Üdv, Gregg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laccci Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Váltóban elméletileg nem kell, gyakorlatilag nem árt, GM-menjen bele. A fékolajat meg amúgy is illik kétévente. Az összeg nagymértékben függ a megvásárolt alkatrésztől tehát széles skálán mozog. Mondjuk alsó hangon 25ezer. köszönöm a válaszod Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 @Mc-elek: Voltaképpen az is a probléma része, hogy sajnos nem vagyok vele tökéletesen tisztában, hogy mely alkatrész végzi el ezt a feladatot a G Astra-ban, így ezzel kapcsolatban is szeretnék segítséget kérni, illetve még azt szeretném megtudakolni, hogy ez az alkatrész hol helyezkedik el pontosan (mennyezetlámpa környékén a kárpit alatt, vagy esetleg a biztitábla mögött, stb.). Amikor pedig mindezeket sikerül tisztázni, akkor jönne nagyon jól egy kapcsolási rajz arról, hogy ezt az elemet hogyan kell pontosan bekötni :lol: . Üdv, Gregg Nekem ugyan gyári késleltetős a belső világításom a Coupéban, ám még sosem szedtem ki a lámpatestet a helyéről. Volt viszont a kezemben Calibra/Vectra belső világítás (gyári, olvasólámpás), ott magában a lámpatestben van a késleltető, szóval elegendő csak azt cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nekem ugyan gyári késleltetős a belső világításom a Coupéban, ám még sosem szedtem ki a lámpatestet a helyéről. Volt viszont a kezemben Calibra/Vectra belső világítás (gyári, olvasólámpás), ott magában a lámpatestben van a késleltető, szóval elegendő csak azt cserélni. ha jót néztem akkor multitimer vezérli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nekem ugyan gyári késleltetős a belső világításom a Coupéban, ám még sosem szedtem ki a lámpatestet a helyéről. Volt viszont a kezemben Calibra/Vectra belső világítás (gyári, olvasólámpás), ott magában a lámpatestben van a késleltető, szóval elegendő csak azt cserélni. B veci cucca van a morzsában és a dezsőben is, semmi nem volt rajta.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cibere11 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Üdv 1999-es Corsa b-ben jelzi-e visszajelző hogy kevés az üzemanyag.(Fordulatszám mérő nélküli műszerfal) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Csak fordulatszámmérős műszeregységnek van szegénységjelzője Link to comment Megosztás: More sharing options...
cibere11 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Csak fordulatszámmérős műszeregységnek van szegénységjelzője Rendben Köszönöm a gyors választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregg Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Nekem ugyan gyári késleltetős a belső világításom a Coupéban, ám még sosem szedtem ki a lámpatestet a helyéről. Volt viszont a kezemben Calibra/Vectra belső világítás (gyári, olvasólámpás), ott magában a lámpatestben van a késleltető, szóval elegendő csak azt cserélni. ha jót néztem akkor multitimer vezérli. B veci cucca van a morzsában és a dezsőben is, semmi nem volt rajta.... Hajjajj, köszönöm a válaszokat, de az igazat megvallva most úgy összezavarodtam, mint vasorrú bába a mágneses viharban... :lol: Azért megpróbálom leszűrni a lényeget, ha minden igaz, akkor 2-1 arányban nyert a multitimer, igaz? Vagy tényleg létezik olyan lámpatest, amiben gyárilag van külön erre a célra szolgáló késleltető? Amennyiben viszont nincs és csak a multitimer jöhetne szóba, akkor tanácsot szeretnék kérni; érdemes-e azzal vacakolni, vagy ha nem, akkor véleményetek szerint nincs más megoldás, mint beérni boltban kapható általános utastérvilágítás késleltetővel? Üdvözlettel, Gregg Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Helo mindenki. Kellene kis segítség. Tegnap vettem észre, hogy a jobb oldali index kontroll lámpája nem villog csak világít, és a megszokott hangot sem hallom hozzá. Mi lehet a gond? Relé, vagy mi? Légyszi segítsetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcs Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Sziasztok! Egy kis segítség kellene! Mer régebben kérdeztem tőlletek, de most újra előjött egy próbléma a kis corsán! Tegnap elkezdett rángatni a járgány, de csak egy 5 km után aztán meg abbahagyta, illetve annyira, hogy a motor le is állt. Aztán vagy beindult vagy nem! Elég bosszantó volt tegnap a hungárián! :lol: 1 óra múlva meg simán hazajöttem vele! Ki is villogtattam, de nem írt semmilyen hibát! Anno, ha jól emlékszem ugyenennél a jelenségnél, főtengely jeladó hibát írt! Esetleg valami tipp? Illetve én arra gondoltam, hogy valamilyen kábel lehet a ludas, de nem tudom melyik! Szerintetek? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcs Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Helo mindenki. Kellene kis segítség. Tegnap vettem észre, hogy a jobb oldali index kontroll lámpája nem villog csak világít, és a megszokott hangot sem hallom hozzá. Mi lehet a gond? Relé, vagy mi? Légyszi segítsetek. Esetleg az egyik izzó kiéghetett!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Helo mindenki. Kellene kis segítség. Tegnap vettem észre, hogy a jobb oldali index kontroll lámpája nem villog csak világít, és a megszokott hangot sem hallom hozzá. Mi lehet a gond? Relé, vagy mi? Légyszi segítsetek. szerintem ott a relével lesz gond, bár ha a bal oldali kontroll lámpa megfelelően működik és ad kattogó hangot akkor lehet nem :lol: Nem hiszem ,hogy 2 külön relé lenne de ez csak tipp. Lehet ,hogy úgy van Tényleg amúgy nem tud esetleg vki 3ágú corsa kormányt? (talán gsi-kben volt olyan ha jól tudom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts