Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Nekem nem tetszik nem tudom nem nagy szám. :lol: Inkább csak azt látom, mennyi lé lett elverve rá. D: Ennyi léből szebbet és gyorsabbat lehet építeni. Ezt én valahogy gondoltam, hogy neked nem fog tetszeni :D Bár az igaz, hogy motorikusan építhetett volna bele egy erősebb gépet. Mondjuk ez tipikus kiállításos autó , leteszed és kész :lol:
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 akkor már inkább ez egy C20LET-el :lol: azt is piszkálva. :lol:
hajdugabords Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...-Corsa-KjvN.jpg http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...-Corsa-mTGX.jpg http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...orsa-B-o438.jpg akkor már inkább ez egy C20LET-el :lol: azt is piszkálva. :lol: Na ez nem piskóta. Ilyet akarok karácsonyra
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...-Corsa-KjvN.jpg http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...-Corsa-mTGX.jpg http://www.car-vs-car.de/images/autos/gale...orsa-B-o438.jpg akkor már inkább ez egy C20LET-el :lol: azt is piszkálva. :D Állatul néz ki ez is, báe ezeket az ajtónyitókat levágnám a fenébe :lol:
hajdugabords Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Állatul néz ki ez is, báe ezeket az ajtónyitókat levágnám a fenébe :lol: Ha ingyen lenne el tudnám valahogy viselni :lol:
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Milyen ajtónyitokat? Nem értem miről beszélsz. :lol:
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Milyen ajtónyitokat? Nem értem miről beszélsz. :lol: Bocsánat, pontosítok az lsd ajtónyitó konzolra (vagy mi a szösz a neve) gondolok. Marhára látványos, hogy oldalra-felfelé nyílik az ajtó de sztem marha előnytelen :D Tudom, kinek mi :lol:
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Bocsánat, pontosítok az lsd ajtónyitó konzolra (vagy mi a szösz a neve) gondolok. Marhára látványos, hogy oldalra-felfelé nyílik az ajtó de sztem marha előnytelen :D Tudom, kinek mi :lol: jó az ha lenne rá lém én megcsinálnám. Persze csak akkor ha legalább 2.0 2.5V6 vagy 3.0v6 lenne bent vagy turbos mert egy 1.2-1.4es 1.6os szaron elég vicces szerintem. Én pl gáznak tartom, ha valaki rommá tuningolja a kocsit kívülről azt 45LE. :lol:
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 jó az ha lenne rá lém én megcsinálnám. Persze csak akkor ha legalább 2.0 2.5V6 vagy 3.0v6 lenne bent vagy turbos mert egy 1.2-1.4es 1.6os szaron elég vicces szerintem. Én pl gáznak tartom, ha valaki rommá tuningolja a kocsit kívülről azt 45LE. :lol: Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat) Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :D :D
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat) Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :lol: :D Hát aki nem ilyen típus az meg nem fogja tuningolni a kocsiját.
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Hát aki nem ilyen típus az meg nem fogja tuningolni a kocsiját. Legalábbis motorikusan biztosan nem :lol: Tényleg Dirty hol csináltattad a sötétítést a kocsira? Egyszer már beszéltük de most hírtelen fi**** sincs
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat) Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :lol: :D Nem kicsit kell megvagdosni hozzá a sárvédőket, másrészt szinte folyamatosan beáznak, mivel a kéderek nem ehhez lettek kitalálva.
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Nem kicsit kell megvagdosni hozzá a sárvédőket, másrészt szinte folyamatosan beáznak, mivel a kéderek nem ehhez lettek kitalálva. Biztos kitaláltak már erre is vmi megoldást, vagy egyszerű : ne vidd esőre :lol: Amúgy ilyen kéder gumit lehet még vhol kapni vagy azt is már csak bontókba?
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Legalábbis motorikusan biztosan nem :lol: Tényleg Dirty hol csináltattad a sötétítést a kocsira? Egyszer már beszéltük de most hírtelen fi**** sincs Bestfólia. De ha újra csináltatnék lehet nem ott mert nem elég sötét a legsötétebb nekem meg gangster fekete kéne . :lol:
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Biztos kitaláltak már erre is vmi megoldást, vagy egyszerű : ne vidd esőre :lol: Amúgy ilyen kéder gumit lehet még vhol kapni vagy azt is már csak bontókba? Biztos kitalálták már valamit erre, aki 3-5 milliókat elkölt a corsára biztos nem ázik be neki. :lol:
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Bestfólia. De ha újra csináltatnék lehet nem ott mert nem elég sötét a legsötétebb nekem meg gangster fekete kéne . :lol: Köszi, mostmár beugrott :lol: Ennél is sötétebbet? Élőben nem láttam még ,viszont képeken elég sötétnek néz ki.
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Köszi, mostmár beugrott :lol: Ennél is sötétebbet? Élőben nem láttam még ,viszont képeken elég sötétnek néz ki. Képeken igen, Viszont picit át lehet látni hiába írják rá erre a fóliára 5% fényt enged át olvastam valahol, hogy jó az 7-8%nak is, viszont 3M és lumarnál tényleg vannak 5%os fóliák na ott tényleg nem látsz be kicsit se. Amúgy a fóliával nincs gondom meg ahogy feltették. Bár most elől jóval világosabbak vannak és oda is megakarom csináltatni tök sötétre akkor sötétedni fognak a hátsók is gondolom. Utálom, hogy minden majom bámul be. De gyere át egyébbe mert nem szeretném hallgatni a pampogást.
Technodome Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Képeken igen, Viszont picit át lehet látni hiába írják rá erre a fóliára 5% fényt enged át olvastam valahol, hogy jó az 7-8%nak is, viszont 3M és lumarnál tényleg vannak 5%os fóliák na ott tényleg nem látsz be kicsit se. Amúgy a fóliával nincs gondom meg ahogy feltették. Bár most elől jóval világosabbak vannak és oda is megakarom csináltatni tök sötétre akkor sötétedni fognak a hátsók is gondolom. Utálom, hogy minden majom bámul be. Gondolom azok drágábbak is (3M, lumar). Tényleg eléggé dicsérik azt a helyet, elég gyorsan és elfogadható árban dolgoznak. Pont haver viszi a napokban a seat-ját hozzájuk, akkor ugrott be ,hogy vkivel már beszéltem erről a helyről
dirty-handz Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Gondolom azok drágábbak is (3M, lumar). Tényleg eléggé dicsérik azt a helyet, elég gyorsan és elfogadható árban dolgoznak. Pont haver viszi a napokban a seat-ját hozzájuk, akkor ugrott be ,hogy vkivel már beszéltem erről a helyről Válaszoltam már az egyéb-be.
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Amúgy ilyen kéder gumit lehet még vhol kapni vagy azt is már csak bontókba? Profil szerint, méterre, autósboltban.
steve0001 Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! 1.2-es b corsám van.Esedékes egy ékszíjcsere.Csak egy olyan kérdésem van, hogy kiveszem a régit és berakom az újat?Semmi mást nem kell csinálni?Bocs ha hülye kérdés, de nem vagyok nagy szerelő.
J0hnny Elküldve Augusztus29, 2011 Elküldve Augusztus29, 2011 Sziasztok! 1.2-es b corsám van.Esedékes egy ékszíjcsere.Csak egy olyan kérdésem van, hogy kiveszem a régit és berakom az újat?Semmi mást nem kell csinálni?Bocs ha hülye kérdés, de nem vagyok nagy szerelő. Jó lenne tudni a motorkódot és hogy klíma, szervó van-e a gépcsodában... :lol: amúgy nem nagy kunszt cserélni, ha nem ijedsz meg a motortér látványától. :lol:
steve0001 Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 A motorkódja x12sz, klíma nincs, de szervóm van:)
Gregg Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 Sziasztok, Habár már közel másfél évtizede - ahogy közületek sokan - többszörösen is "opeles vagyok" :D , itt, ezen a fórumon és a közösségetekben még újnak számítok, dehát ugyebár egyszer mindent el kell kezdeni... :lol: Kissé talán illetlenség, de mégis, rögtön az első itteni hsz-omban lebombáználak Titeket néhány számomra igen aktuális kérdéssel ;) : C14NZ motor esetében megoldható-e egy eredetileg spirálos km-óra hajtás elektromosra alakítása? Kissé pontosabban fogalmazva, az elektromos jeladó a sebességváltó belsejében, vagy azon kívül található; esetlegesen csatlakoztatható-e a váltón a spirál helyére, vagy ha a váltón belül helyezkedik el a teljes jeladó, akkor csak a váltó megbontásával, vagy akár teljes cseréjével lenne kivitelezhető? Továbbá a spirál, váltónál elhelyezkedő csatlakozását milyen eszközzel lehet anélkül forgatni, hogy a két fül valamelyike letörne? Netán valamiféle célszerszám szükségeltetik hozzá? (nem vagyok teljesen noob, de sajnos vannak még imitt-amott fehér foltok Opel téren :lol: ) Szeretném az Astra G utastérvilágítási késleltetését megvalósítani Corsa-ban is, de annak ellenére, hogy általános jelleggel sejtem, hogy miképpen kell bekötni, sajnos Opel-specifikusan semmit nem tudok arról, hogy mely alkatrész (relé?) végzi az Astra-ban a feladatot és az pontosan hogyan van bekötve, illetőleg helyileg hol található (személyes tippjeim: biztosítéktábla környéke, első utastérvilágítás környéke). Természetesen ráleltem az interneten általánosan felhasználható késleltető relékre, azonban azokkal két fő gondom van. Az egyik, hogy többnyire csupán egy jelet kezelnek (két vezetékcsatlakozás áll rendelkezésre) és az Astra-ban is megtalálható gyújtásészlelés nem képezi részüket. A másik pedig, hogy értelemszerűen nem Opel alkatrészek, pedig én foggal-körömmel ragaszkodnék az eredeti elemek felhasználásához, ameddig csak lehetséges. Tehát szeretnék tanácsot kérni azzal kapcsolatban, hogy pontosan milyen alkatrészre lenne szükség, valamint, hogy azt hol kellene elhelyezni, végül pedig instrukciókat szeretnék kérni a bekötését illetően (gyújtásjellel együtt). Legjobb tudomásom szerint az európai piacon nem volt jellemző a Astra G VDO fejegységekkel való szerelése, mert azt elsődlegesen a brit piacra szánták. A használatomban lévő Astra-ba ennek ellenére, valamilyen úton-módon egy VDO CR441 XED kazettás fejegység került. Ez nekem igencsak megtetszett, ezért szeretném a Corsa-ba beépíteni ennek a CD-s testvérét (VDO CD441 XED), azonban nem tudom, hogy egyáltalán beszerezhető-e még valahogyan. Amennyiben valakinek lenne bármiféle tippje, azt nagyon megköszönném :D .Minden választ, ötletet, tippet, segítséget előre is nagyon szépen köszönök. Üdv, Gregg
J0hnny Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 - milyen okból akarsz impulzusjeladót betteni a váltóba? megoldható egyébként, kadett és vectra digit is így müxik - lehet építeni vagy venni autósboltban késleltető áramkört (kb 1000Ft), készen egyszerűbb, bekötni 2 perc - a multikormány miatt ragaszkodsz a VDO-hoz? :lol:
Recommended Posts