Technodome Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Hát igen bejött neked a tuning csak a kulcsszót mindig elfelejted közölni miért is megy jobban a te motorod. :lol: Talán ha ezt megosztanád másokkal is mindjárt kiderülne, hogy bort iszol és vizet prédikálsz :lol: Legviccesebb az, hogy ugyan ezt írtam feljebb, hogy ez a legolcsóbb teljesítmény növelés módja. aki a katalizátor kivételétől vár (érezhető)teljesítmény növekedést annak elgondolkodtató a további tuningtippjei. Nekem sincs benne katalizátor, lett is hatalmas tel.növekedés főleg miután hazavittem a 130kilós szerelőmet:) amúgy sztem Haka igazi pókerjátékos, nem fedi fel a lapjait hanem folyamatosan blöfföl :D nem fog kiadni bizalmas titkokat a tuningjáról :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 aki a katalizátor kivételétől vár (érezhető)teljesítmény növekedést annak elgondolkodtató a további tuningtippjei. Nekem sincs benne katalizátor, lett is hatalmas tel.növekedés főleg miután hazavittem a 130kilós szerelőmet:) amúgy sztem Haka igazi pókerjátékos, nem fedi fel a lapjait hanem folyamatosan blöfföl :lol: nem fog kiadni bizalmas titkokat a tuningjáról :lol: Nekem már kiadta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Csinálgatom a lámpa csavarjait, elvagyok velük. Nem lehet egyszerre az összeset. De megéri, eltökölök vele egy kicsit. Ma teljesen kész lesz. Helyes hajrá :lol: Mi lett végül-is menetet tettél bele? Vagy feltöltöd a lyukakat és teszel bele metsző csavart? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Extra poén az, hogy ma láttam Motikát még képes feltolni ezek után a pofáját ide. A másik meg, hogy lackóka hirtelen eltűnt ennyi gusztustalan embert az ilyenek az anyjukat is eladnák 500FT-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Helyes hajrá :lol: Mi lett végül-is menetet tettél bele? Vagy feltöltöd a lyukakat és teszel bele metsző csavart? Kétkomponensűvel ragasztottam bele menetes szárat, és anyák fogják a lámpákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Kétkomponensűvel ragasztottam bele menetes szárat, és anyák fogják a lámpákat. Ennyi hibátlan :lol: Legjobb megoldás mert akkor nem kell törődni a csavar hosszúságával se. A lényeg, hogy felrakáskor ne tépd szét mert felesleges. :lol: Eddig fent volt az 1 csavar + szigszallag kombóval? :D Mert az ######a :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Nekem már kiadta :D akkor te már tudod a titkot :lol: lehet hogy már meg is valósítottad :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 akkor te már tudod a titkot :lol: lehet hogy már meg is valósítottad :lol: Én már túl fogom valósítani ezt ha Demó csomagja megjön :D Meg volu segít nekem a szervó szivattyú tartót utána már tehetem is be a gépbe a cuccot. ilyen lesz XDDD Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 aki a katalizátor kivételétől vár (érezhető)teljesítmény növekedést annak elgondolkodtató a további tuningtippjei. Nekem sincs benne katalizátor, lett is hatalmas tel.növekedés főleg miután hazavittem a 130kilós szerelőmet:) amúgy sztem Haka igazi pókerjátékos, nem fedi fel a lapjait hanem folyamatosan blöfföl :lol: nem fog kiadni bizalmas titkokat a tuningjáról :lol: Amúgy csomó autót tudok mondani a 90es évek elejéről,hogy katalizátoros változatuk 10-20%-al gyengébb lett. :D Ezeken a motorokon a leghatékonyabb és olcsóbb kipufogótuning ha offolod a katalizátort. Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Mondjuk egy olyan cikket nem tekintenék mérvadónak a témában ahol egy olyan kókler bandára hivatkoznak mint a Magnum Tuning... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Amúgy csomó autót tudok mondani a 90es évek elejéről,hogy katalizátoros változatuk 10-20%-al gyengébb lett. :lol: Ezeken a motorokon a leghatékonyabb és olcsóbb kipufogótuning ha offolod a katalizátort. Visit My Website ezt elhiszem, én a saját véleményemet mondtam h sztem tök fölösleges. Katalizátor ki, gyorsító be, direktszűrő stb... elenyésző teljesítménynövekedést mutatnak (ha 1általán mutatnak)Egy powerbox talán, bár én nem fognék bele motortuningba amikor egy 1.2 , 1.4es mociról beszélünk :lol: azt amit Demó, Volu vagy lassan Dirty csinál azt inkább nevezném értelmesnek mint fölöslegesen dobáljam ki a forintot a nagy semmiért. Persze ez mindenkinek a saját döntése, amit tiszteletben tartok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 c16nz 75 ló 16sh ascona motor meg 90. Abban nincs katalizátor,meg a porlasztó sem ragaszkodik az 1-es lambdához nagy fordulaton. :lol: kisblokk-nagyblokk különbség van. löket, furat, dugók, teljesen más hengerfej és szelepek, az 16SH tengelye még az 18E nél is fokoltabb, vákumos előgyújtás szabályzó, 4/2/1 leömlő a duplatorkú karbi valóban nem ragaszkodik az 1 lambdához, katalizátor sincs, meg közük egymáshoz egyáltalán. nem is értem miért veszem fel a fonalat, teljesen meddő amit itt bemutattok:) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 kisblokk-nagyblokk különbség van. löket, furat, dugók, teljesen más hengerfej és szelepek, az 16SH tengelye még az 18E nél is fokoltabb, vákumos előgyújtás szabályzó, 4/2/1 leömlő a duplatorkú karbi valóban nem ragaszkodik az 1 lambdához, katalizátor sincs, meg közük egymáshoz egyáltalán. nem is értem miért veszem fel a fonalat, teljesen meddő amit itt bemutattok:) :lol: És 1.4nv vs 1.4nz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 ezt elhiszem, én a saját véleményemet mondtam h sztem tök fölösleges. Katalizátor ki, gyorsító be, direktszűrő stb... elenyésző teljesítménynövekedést mutatnak (ha 1általán mutatnak)Egy powerbox talán, bár én nem fognék bele motortuningba amikor egy 1.2 , 1.4es mociról beszélünk :lol: azt amit Demó, Volu vagy lassan Dirty csinál azt inkább nevezném értelmesnek mint fölöslegesen dobáljam ki a forintot a nagy semmiért. Persze ez mindenkinek a saját döntése, amit tiszteletben tartok. Azt mondod,hogy te nem éreztél semmi pluszt a kat. offolásával? Direktszűrő nettó marhaság. Sokan ott kezdik a kipufogó tuningot,hogy katalizátortól hátrafelé.....az aminek nem sok értelme van. Ott kell kezdeni,hogy katalizátor off. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Azt mondod,hogy te nem éreztél semmi pluszt a kat. offolásával? így van. Egy ideig zörgött, aztán megnézettem és kiderült szana szét van törve a belseje (amitől 1szer meg is áltam de ez egy másik story). Szerelővel beszéltem, mondom én másikat nem rakatok fel ha nem szükséges. Nem is lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 amúgy ha már kipufogó tuning akkor legyen rajta egy redszer leömlőktől kezdve :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 amúgy ha már kipufogó tuning akkor legyen rajta egy redszer leömlőktől kezdve :lol: Mi a ráknak kipufogó tuning? Jobban nem fog tőle menni legalábbis annyival nem, hogy értelme legyen. A másik meg mi a jó a brümmögésbe nekem csak az idegrendeszemet vágja szét egy kocsi legyen halk és kurvä gyors. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Mi a ráknak kipufogó tuning? Jobban nem fog tőle menni legalábbis annyival nem, hogy értelme legyen. A másik meg mi a jó a brümmögésbe nekem csak az idegrendeszemet vágja szét egy kocsi legyen halk és kurvä gyors. :lol: Igen,max a katalizátort vagyok hajlandó kivágni,de ha nem hoz érezhető változást,akkor nem bántom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Igen,max a katalizátort vagyok hajlandó kivágni,de ha nem hoz érezhető változást,akkor nem bántom. Nem fog szóval hagyd békén :lol: Inkább az átalakító szettet szerezd be az fog :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Ennyi hibátlan :lol: Legjobb megoldás mert akkor nem kell törődni a csavar hosszúságával se. A lényeg, hogy felrakáskor ne tépd szét mert felesleges. :lol: Eddig fent volt az 1 csavar + szigszallag kombóval? :D Mert az ######a :D Igen, de jól bírta. Most már lehet száguldozni, 3 csavar fogja, meg csináltam rá szigetelést is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 amúgy ha már kipufogó tuning akkor legyen rajta egy redszer leömlőktől kezdve :lol: az egy dolog hogy nagyobb út van a gázok elvezetésére.. de kell nagyobb bevezetés a levegőnek is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 az egy dolog hogy nagyobb út van a gázok elvezetésére.. de kell nagyobb bevezetés a levegőnek is :lol: Bővíteni kell a kipufogást és a levegő bejutását is + chip talán ezzel el lehet érni valamit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Sziasztok! 1,5 éve vettem olcsó szaladgálóautónak egy 1.0ás 99es Corsát(:lol:. Eddig minden OK, 165ezer kilométer van benne. 155nél vettem. Anyám használta, és nem volt semmi karbantartás, meg szervizkönyv sincs. Szóval gondoltam ideje elvinni olajcserére. Mit kéne megnézetni? Minden OK, problémamentes gyújtás + alapjárat + fogyasztás. Az olaj meg fekete... Gyertyák? Szürők? Vmi speckó? Mennyi olaj kell és milyen? Kösz, Zsolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Sziasztok! 1,5 éve vettem olcsó szaladgálóautónak egy 1.0ás 99es Corsát(:D. Eddig minden OK, 165ezer kilométer van benne. 155nél vettem. Anyám használta, és nem volt semmi karbantartás, meg szervizkönyv sincs. Szóval gondoltam ideje elvinni olajcserére. Mit kéne megnézetni? Minden OK, problémamentes gyújtás + alapjárat + fogyasztás. Az olaj meg fekete... Gyertyák? Szürők? Vmi speckó? Mennyi olaj kell és milyen? Kösz, Zsolt. Úgy illik kocsit venni, hogy olaj csere szűrő csere vezérlés csere. Tehát ezt nem most kellett volna megejteni. Ráadásul olajat évente kell cserélni. :lol: Tehát illene: -olaj -levegő szűrő - olajszűrő - réz karika az olajleeresztő csavar alá - pollenszűrő - gyári OPEL GM gyertya asszem a tiedbe már 2 pólusú kell. - Olajból elég egy 4L flakon mert 3,x fér bele kb. Mobil 1, valvoline, castrol, Asszem a tiedbe ha még nem kopott a motor akkor 5W-30 kell, ha már kopott akkor 10W-40 - vezérlés meg láncos 1.0án ha jól tudom ha nem csörög akkor még jó elvileg. - fékekre is rá kéne lesni. de majd javítanak a mesterek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Úgy illik kocsit venni, hogy olaj csere szűrő csere vezérlés csere. Tehát ezt nem most kellett volna megejteni. Ráadásul olajat évente kell cserélni. :lol: Tehát illene: -olaj -levegő szűrő - olajszűrő - pollenszűrő - gyári OPEL GM gyertya asszem a tiedbe már 2 pólusú kell. - Olajból elég egy 4L flakon mert 3,x fér bele kb. Mobil 1, valvoline, castrol, Asszem a tiedbe ha még nem kopott a motor akkor 5W-30 kell, ha már kopott akkor 10W-40 - vezérlés meg láncos 1.0án ha jól tudom ha nem csörög akkor még jó elvileg. - fékekre is rá kéne lesni. de majd javítanak a mesterek. :lol: Azt honnan tudom hogy a gyertya csereérett-e? A szerelő ziher hogy lecserélteti ha odaállítok olyan szöveggel, hogy nem tom mikor volt cserélve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts