hajdugabords Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Ilyet se mondtak még :D nekem is van még mit tanulni de hát ilyen az élet :D Persze ha átjössz szívesen segítek szeretek bütykölni ja valami forrasztó nem árt :) Amúgy nem vészes bekötni. Meg valami kábelt hozzál testnek és pozitívnak bár nekem is van valahol csak most kicsit szétszórtság van. :D Én is imádok bütykölni, de sajnos eddig senki sem mutatott hajlandóságot, hogy kocsiszerelésből oktatgasson. Pedig van nem egy rokonom illetve ismerősöm aki ilyesmivel foglalkozik. Érdekel a dolog, de nincs kitől tanulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Én is imádok bütykölni, de sajnos eddig senki sem mutatott hajlandóságot, hogy kocsiszerelésből oktatgasson. Pedig van nem egy rokonom illetve ismerősöm aki ilyesmivel foglalkozik. Érdekel a dolog, de nincs kitől tanulni. Hát én csak a corsához értek hellyel közzel amit már én is megcsináltam. :) De lassan már majdnem kiterjed mindenre a kocsin belül mert már minden volt szerelve szinte más meg csak tankol bele azt tapossa neki azt semmi más. :D Gyere msnre ott duma. Könnyebb mint itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 egy bimbózó szerelem rügyei látszanak kibontakozni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 egy bimbózó szerelem rügyei látszanak kibontakozni :D Ilyen ez a popszakma. :) majd ha bent lesz nekem is a nagy blokk össze engedhetjük őket a tieddel és haverkodhatnak. :D Mi leszünk a magyarországi corsa b NE kirendeltség XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Holnap kicsit tuningolok a katalizátoron és még pénzt is fogok keresni vele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Holnap kicsit tuningolok a katalizátoron és még pénzt is fogok keresni vele. :D Eladod? Cső be azt csá?:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Eladod? Cső be azt csá?:) Ááá én kifinomultabb leszek. Dob marad vagy kap másikat, csak a kerámia útban van benne. :D Állítólag kevesebbet fogyaszt és jobban megy nélküle. c16nz 75 ló 16sh ascona motor meg 90. Abban nincs katalizátor,meg a porlasztó sem ragaszkodik az 1-es lambdához nagy fordulaton. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 1.2-es A corsa motor is, még kat nélkül 58 paci :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Köszi a válaszokat. Zárat és az ablaküveget inkább egybe maradjon, ha már meg lehet oldani roncsolás mentesen. Drágábban jönne ki szerintem a javíttatás. Mindenesetre holnap megkérdezek egy helyi zárszaküzletet ami foglalkozik ilyennel, hogy mennyiért szokták ezt megoldani. Ha érdekel a dolog írj pü-t és leírom hogyan nyithatod ki roncsolás nélkül. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 c16nz 75 ló 16sh ascona motor meg 90. Abban nincs katalizátor,meg a porlasztó sem ragaszkodik az 1-es lambdához nagy fordulaton. :) A 16SH karbis moci... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus21, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2011 Khmm közbe találtam vagy 2-3 corsát kalibra kormánnyal, nekem akkor mi ...... van az, hogy felteszem és nem ér ki a menet ergó nem tudom rátenni az anyát?....... Most már magam se értem. Vagy ezeknél is légzsákos a kormánymű és akkor ott hosszabb a rész amire rögzíteni lehet másra már nem tudok gondolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 http://i658.photobucket.com/albums/uu307/h...68/DSC00604.jpg http://i357.photobucket.com/albums/oo18/gsilad/P1000181.jpg Khmm közbe találtam vagy 2-3 corsát kalibra kormánnyal, nekem akkor mi ...... van az, hogy felteszem és nem ér ki a menet ergó nem tudom rátenni az anyát?....... Most már magam se értem. Vagy ezeknél is légzsákos a kormánymű és akkor ott hosszabb a rész amire rögzíteni lehet másra már nem tudok gondolni. Sztem mondjuk elég gázul néznek ki ezek a kormányok. Én hagynám akkor inkább a lufisat ami most van neked. Bár ha cseréled akkor lehet érdekelne a mostanid :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 egy bimbózó szerelem rügyei látszanak kibontakozni :) Itt mindenki b..i, csak a mi szerelmünk tiszta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Sztem mondjuk elég gázul néznek ki ezek a kormányok. Én hagynám akkor inkább a lufisat ami most van neked. Bár ha cseréled akkor lehet érdekelne a mostanid :) Oké csak az nem lesz olcsó móka. :D Mivel légzsákos így szerintem 12 alatt nem igen adom el :D http://www.vatera.hu/opel_corsa_b_1_4_swin...1469587607.html amúgy az enyémnek szebb az állapota Itt mindenki b..i, csak a mi szerelmünk tiszta :lol: Ennyi haver :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Ááá én kifinomultabb leszek. Dob marad vagy kap másikat, csak a kerámia útban van benne. :) Állítólag kevesebbet fogyaszt és jobban megy nélküle. c16nz 75 ló 16sh ascona motor meg 90. Abban nincs katalizátor,meg a porlasztó sem ragaszkodik az 1-es lambdához nagy fordulaton. :D A 16SH karbis moci... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 J0hnny arra utalt hogy a két általad említett motornak semmi köze nincs egymáshoz, azon túl hogy az újabbik központi befecsis és katalizátoros, még a furat/löket arányuk se stimmel. Ergo kár összehasonlítgatni, és még nagyobb botorság azt hinni hogy ha kiveszed a katalizátort akkor épp olyan erős lesz ez is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 J0hnny arra utalt hogy a két általad említett motornak semmi köze nincs egymáshoz, azon túl hogy az újabbik központi befecsis és katalizátoros, még a furat/löket arányuk se stimmel. Ergo kár összehasonlítgatni, és még nagyobb botorság azt hinni hogy ha kiveszed a katalizátort akkor épp olyan erős lesz ez is. Tudtam,hogy 14nv és c14nz-t kellett volna példaként felhoznom. :) 14NV Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 53 / 5600, 55 / 5600 (Kadett E, Vectra A), 55 / 5800 (Astra F) Drehmoment (Nm bei min-1): 108 / 3000, 110 / 3000 (Astra F) Verdichtung: 9,4 : 1 Motormanagement: Vergaser Pierburg 2 E 3 Oktanzahlbedarf: 98v / 98 / 95, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Corsa A (F10/5), Astra F (F10/5, F13WR/CR), Kadett E (F10/4, F10/5, F13CR, THM 125), Vectra A (F10/5) C14NZ Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 77,6 Hub (mm): 73,4 Volumen (cmł): 1389 Leistung (kW bei min-1): 44 / 5200, 44 / 5600 (Corsa A, Kadett E) Drehmoment (Nm bei min-1): 103 / 2600 (Corsa A), 103 / 2800 Verdichtung: 9,4 : 1 Motormanagement: Multec Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Astra F (F10/5, F13WR), Corsa A (F10/4, F10/5, F13WR), Combo B (F10/5, F13WR), Corsa B (F10/5, F13WR, AF13), Kadett E (F10/4, F10/5, F13CR) Mert a két motor között kevékképzést és katalizátort leszámítva különbséget nem látok. Illetve a karbis 15le-vel erősebb.Nyilván nem lehet a blokkban minden egyforma,de a központi injektor fojtását egyrészt a lambda=1 keverékarányhoz történő ragaszkodásában látom,másrészt a katalizátor fojtóhatásában. Mert a karburátor is csak egy pontban keveri a cuccot viszont terhelésre több anyagot fecskendez, lehetetlen a környezetvédelem szempontjából fontos lambda=1 keverékarány betartása vele,ezért gondolom költségtakarékossági szempontokból és hogy tudják hozni az euro1 normát a karburátor házba raktak egy injektort a leömlőbe meg egy lambda szondát nagy vonalakban. Ennek eredményeképpen hamarabb befullad,mint a karbis (ezért gyengébb),de az euro normáknak megfelelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Megint értelmes vita téma. Kit érdekel, mi, hogy megy és, hogy lehet tuningolni. 1.4es 1.6os motort minek tuningolgatni kb olcsóbb motort cserélni és ha sikerült is felhúzni valahova akkor is a nyomaték ugyan úgy kevés lesz szóval. :) Arról nem is beszélve, hogy gyárilag van nagyobb motor amin semmit nem kell bütykölni betenni azt hello gyári megoldás + ugyan annyit eszik mint a nagy tunerek szétbütykölt szarjai. Kiveszed a katalizátort 50Level több lesz XD Kit érdekel 5-10 lóerő nem érezhető dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Megint értelmes vita téma. Kit érdekel, mi, hogy megy és, hogy lehet tuningolni. 1.4es 1.6os motort minek tuningolgatni kb olcsóbb motort cserélni és ha sikerült is felhúzni valahova akkor is a nyomaték ugyan úgy kevés lesz szóval. :) Arról nem is beszélve, hogy gyárilag van nagyobb motor amin semmit nem kell bütykölni betenni azt hello gyári megoldás + ugyan annyit eszik mint a nagy tunerek szétbütykölt szarjai. Az enyém 2decivel eszik többet és 10mp-et javult a gyorsulása. :D Van nagyobb motor,de egyszerűbb teljesítménynövelés nincs mint amit én csináltam. A féltengelyek meg a motortartó bak drágábban jönnek ki ha normálisan akarok nagyblokkot. A betenni oszt hello-t szerintem megelőzni némi türelemjáték, főleg ha nem csinált még ilyet az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Az enyém 2decivel eszik többet és 10mp-et javult a gyorsulása. :D Van nagyobb motor,de egyszerűbb teljesítménynövelés nincs mint amit én csináltam. A féltengelyek meg a motortartó bak drágábban jönnek ki ha normálisan akarok nagyblokkot. A betenni oszt hello-t szerintem megelőzni némi türelemjáték, főleg ha nem csinált még ilyet az ember. Hát igen bejött neked a tuning csak a kulcsszót mindig elfelejted közölni miért is megy jobban a te motorod. :) Talán ha ezt megosztanád másokkal is mindjárt kiderülne, hogy bort iszol és vizet prédikálsz :D Legviccesebb az, hogy ugyan ezt írtam feljebb, hogy ez a legolcsóbb teljesítmény növelés módja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 De nagy csend lett hirtelen... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Nem kívánok gigászok harcába bele szólni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Nem kívánok gigászok harcába bele szólni! :lol: de azt is csak halkan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Csinálgatom a lámpa csavarjait, elvagyok velük. Nem lehet egyszerre az összeset. De megéri, eltökölök vele egy kicsit. Ma teljesen kész lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts