dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Hát igen, jó buli volt. Az a sok rohadt csavar. :) Köszi, vigyázok rá. Hát mondjuk ja tényleg dicséret illetné azt aki kitalálta ezeket és ilyen korrekt helyekre rakta oda, hogy még krovával se lehet kitekerni :D. Anélkül neki se állnék :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Hát mondjuk ja tényleg dicséret illetné azt aki kitalálta ezeket és ilyen korrekt helyekre rakta oda, hogy még krovával se lehet kitekerni :). Anélkül neki se állnék :D Hát ja. Még jó hogy van szerszámod dögivel. Mindegy, lényeg, hogy megy a fűtés venti. Már csak a klímát kéne feltöltetni. Illetve kideríteni, hol ereszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Mondtam hogy le kell venni a váltót azt mondta neki nem kell mert úgy is kitudja cserélni. :) Ha szerelők azt mondják, hogy le kell venni a váltót akkor van benne valami. Megoldható nélküle is, csak mint a példa mutatja szerszám kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Megoldható nélküle is, csak mint a példa mutatja szerszám kérdése. Igen csak le van írva amikor megrendeli az ember, hogy speciális szerszámok kellenek hozzá, akkor ha neki esik otthon akkor miért lepődik meg ezen? :D Direkt van ez így kitalálva, hogy nem otthon cserélgessék az emberek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Hát ja. Még jó hogy van szerszámod dögivel. Mindegy, lényeg, hogy megy a fűtés venti. Már csak a klímát kéne feltöltetni. Illetve kideríteni, hol ereszt. Hát szerszám muszáj mert anélkül nem lehet dolgozni. Klímát meg a szakember nézze meg aki tölti fel simán meg tudják mondani csak keresni kell egy olcsó jól dolgozó klímást :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Úgy értem magadnak... :D itt lenne a lehetőség ,de jövő hét az megint 70órás munkahét lesz (5nap alatt) :) se időm se energiám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bernardo Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok! Kb 6 napja nem inditottam be a kis corsat, ma mikor inditom teker teker de semmi. Masodik kulcsra aztan nagy nehezen beindult. Igaz sose szokott pocre indulni, 1-2 teker es az akkuja se uj, de ilyen meg nem volt. Aztan mikor kijottunk az aruhazbol, es inditom akkor indult mint regen. Mitol csinalhatta ezt? A heten keszulok egy kis kiruccanasra (kb 500 km osszesen) es nem szeretnek valahol uton maradni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok! Kb 6 napja nem inditottam be a kis corsat, ma mikor inditom teker teker de semmi. Masodik kulcsra aztan nagy nehezen beindult. Igaz sose szokott pocre indulni, 1-2 teker es az akkuja se uj, de ilyen meg nem volt. Aztan mikor kijottunk az aruhazbol, es inditom akkor indult mint regen. Mitol csinalhatta ezt? A heten keszulok egy kis kiruccanasra (kb 500 km osszesen) es nem szeretnek valahol uton maradni. Cseréld ki az akksit :) valami 66AH vagy 72AH és nem lesz ilyen gondod :D kicsit nem érdemes venni. :D Vagyis ezen nincs értelme spórolni szerintem. Én 17 körül tudok 74est Bannert :D szerintem boltba is annyi egy mezei aksi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bernardo Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Cseréld ki az akksit :) valami 66AH vagy 72AH és nem lesz ilyen gondod :D kicsit nem érdemes venni. :D Vagyis ezen nincs értelme spórolni szerintem. Én 17 körül tudok 74est Bannert :D szerintem boltba is annyi egy mezei aksi. Nem hinnem, hogy aksi problema lenne, mert hajtotta a motort, csak epp nem indult be. Igaz, en irtam egy kicsit megtevesztoen, amikor az akkura is utaltam. Szerintem, valami mas a ludas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Hát ja. Még jó hogy van szerszámod dögivel. Mindegy, lényeg, hogy megy a fűtés venti. Már csak a klímát kéne feltöltetni. Illetve kideríteni, hol ereszt. 14sz-d van,nem? Akkor vagy az autó vagy a klíma megy. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 14sz-d van,nem? Akkor vagy az autó vagy a klíma megy. :) Igen az van neki miért kéne mennie bármelyiknek is? A kocsi szép állapotú a klíma meg javítható 1 cső szét van neki barmolva szerintem ott megy el a dolog. Meg hát kit érdekel ha nem lesz klíma ez van végső esetben de szerintem javítható! Amúgy meg nem sokáig lesz 14SZ mert remélem megveszi tőlem az SI átalakításos cuccokat :D:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Nem hinnem, hogy aksi problema lenne, mert hajtotta a motort, csak epp nem indult be. Igaz, en irtam egy kicsit megtevesztoen, amikor az akkura is utaltam. Szerintem, valami mas a ludas! Elejtette a benzint az üacsőből, kellet neki egy kis idő míg helyreállt a nyomás és a mennyiség is a rendszerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hajdugabords Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 14sz-d van,nem? Akkor vagy az autó vagy a klíma megy. :) Megy az együtt is, csak egy nagyon ügyes "szak"ember szétbarmolta a klíma csövét. Szerintem a jövő hónapba megnézetem és meg is csináltatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bernardo Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Elejtette a benzint az üacsőből, kellet neki egy kis idő míg helyreállt a nyomás és a mennyiség is a rendszerben. Koszi a valaszt. Akkor ezek szerint ettol nem kell megijedni, szokott neha ilyeneket csinalni a corsa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Koszi a valaszt. Akkor ezek szerint ettol nem kell megijedni, szokott neha ilyeneket csinalni a corsa? Ha már van benne kilométer ilyenektől nem kell megijedni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Úgy érzem, hogy biztos cserés lesz ez a hőmérő, ami most van a kocsiban. Néha megjavul és normálisan mér, de aztán megint kaka :) jelenleg, előbb voltam lent a kocsinál 45 fokot mutat (ami a jelenlegi duplája ) próbáltam azt a módszert is, hogy 5-6 sec-re belemártom, forrásban levő vízbe, de nem használt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Úgy érzem, hogy biztos cserés lesz ez a hőmérő, ami most van a kocsiban. Néha megjavul és normálisan mér, de aztán megint kaka :D jelenleg, előbb voltam lent a kocsinál 45 fokot mutat (ami a jelenlegi duplája ) próbáltam azt a módszert is, hogy 5-6 sec-re belemártom, forrásban levő vízbe, de nem használt. Az durva. Én amikor próbáltam jó volt :) De hát sajnos ilyenek ezek a gyári hibás cuccok :D vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy nem 20 évre tervezték. Nekem is esett már át cserén csak az enyém -- ennyit mutatott azt csókolom XD Nem kéne megnézni újra a forrasztásokat? Lehet az egyik nem sikerült jól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Most az egész át lett forrasztva pénteken, autóvillamossági műhelyben. A többi tökéletesen működik, minden be lett kötve mintha gyárilag ott lenne, és mostmár nem világít éjszaka a szemembe, valamint gyújtás nélkül kialszik :). Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Most az egész át lett forrasztva pénteken, autóvillamossági műhelyben. A többi tökéletesen működik, minden be lett kötve mintha gyárilag ott lenne, és mostmár nem világít éjszaka a szemembe, valamint gyújtás nélkül kialszik :). Mondtam, h elvolt kötve valami :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ja nem kicsit volt elkötve :) Mindent rákapcsoltak az elakadásjelzőre, onnan volt mindenfajta áram, a világítás részt, meg a biztitáblától, így már ######a volt minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
elke Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok! Egy 1997-es 1.0, 3 hengeres corsa-m van. 2 kulccsal használjuk az autót már 2 éve, azaz én a rendes kulcsot, a barátnőm pedig a tartalékot. Múlt vasárnap a tartalék kulccsal először elindult, majd megállás után újraindításkor nem akart elindulni csak nagyon nehezen. Először azt hittem, hogy a "dadogás" miatt valami benzin gond lehet. Ezután egy hétig csak én mászkáltam a kocsival és minden jól ment egészen máig, amikor megint beindult a tartalék kulccsal és a megállás utáni beindításkor megint az egy héttel ezelőtti tünetek voltak, csak most nem 5 perc után indult be, hanem negyed óra után. Egész délután "szarakodtunk" a kocsival. Egyik kulccsal sem indult be. Leszedtük az akksiról, rádió kód vissza és ezután sem ment. Beletörődtem, hogy holnap BKV lesz, de este adtam még 1 esélyt a kocsinak és pöccre indult. Annyit még hozzátennék a dologhoz, hogy a barátnőm több kulccsal együtt használta a kocsikulcsot. Szerintetek mi lehet a baja? -Gyújtáskapcsoló? -Immobiliser? -Egyéb elektromos gond? -Valamilyen kábelszakadás? Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Kösz előre is! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Sziasztok! Egy 1997-es 1.0, 3 hengeres corsa-m van. 2 kulccsal használjuk az autót már 2 éve, azaz én a rendes kulcsot, a barátnőm pedig a tartalékot. Múlt vasárnap a tartalék kulccsal először elindult, majd megállás után újraindításkor nem akart elindulni csak nagyon nehezen. Először azt hittem, hogy a "dadogás" miatt valami benzin gond lehet. Ezután egy hétig csak én mászkáltam a kocsival és minden jól ment egészen máig, amikor megint beindult a tartalék kulccsal és a megállás utáni beindításkor megint az egy héttel ezelőtti tünetek voltak, csak most nem 5 perc után indult be, hanem negyed óra után. Egész délután "szarakodtunk" a kocsival. Egyik kulccsal sem indult be. Leszedtük az akksiról, rádió kód vissza és ezután sem ment. Beletörődtem, hogy holnap BKV lesz, de este adtam még 1 esélyt a kocsinak és pöccre indult. Annyit még hozzátennék a dologhoz, hogy a barátnőm több kulccsal együtt használta a kocsikulcsot. Szerintetek mi lehet a baja? -Gyújtáskapcsoló? -Immobiliser? -Egyéb elektromos gond? -Valamilyen kábelszakadás? Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Kösz előre is! Üdv. Immo. Szinte biztos,az alapján amit leírtál. Egyik kulcs mindig legyen a kesztyűtartóban,volt már rá példa,hogy úgy simán vette az immo chip jelét. Vagy jobb autóvillamosságis kiköti az immo-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
elke Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Immo. Szinte biztos,az alapján amit leírtál. Egyik kulcs mindig legyen a kesztyűtartóban,volt már rá példa,hogy úgy simán vette az immo chip jelét. Vagy jobb autóvillamosságis kiköti az immo-t. Köszi a választ! Az egyik tippem az, hogy az egyik lakáskulcs, amivel együtt volt egy karikán a tartalék slusszkulcs is, szerintem mágneses (már, ha létezik ilyen), ami behülyítette a chip-et. Csak furcsa, hogy 2 évig semmi ilyen jellegű gond nem volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Immo. Szinte biztos,az alapján amit leírtál. Egyik kulcs mindig legyen a kesztyűtartóban,volt már rá példa,hogy úgy simán vette az immo chip jelét. A kesztyűtartóban hiába van transzponderes pótkulcs, az nem segít. Sikeres indításhoz az immokarikához sokkal közelebb (néhány centire) kell lennie a jeladónak, ezért is van az hogy pageres riasztó szerelésekor (amelyik tudja a távindítást) valahova a gyújtáskapcsoló közvetlen közelébe kell elhelyezni az immo transzponderét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 imo probléma csak akkor van ha gyújtás ráadása után VILLOG a sárga gonosz ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts