warwolf Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 A típusidegen motorokra nem nagyon fogják megadni az engedélyt....Esetleg, ha opel palettáról veszel vmi új motort. Láttam e30ba e60as 30d-t hivatalosan :D Biztos 2 fillér volt a papír... :)
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 dörtinek Cseréljünk már rajta generátort... :)
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Kiszednek azok bárkit, ha az van kiadva parancsba. Szerencsére általában teherautóznak. Csak olyan könnyedén mondod, mint aki nap mint nap megvív velük, holott sztem neked is erőteljesen összeszorulna az ánuszrózsád... :D Adrenalin bombának nagyon jó! :)
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Adrenalin bombának nagyon jó! :) Hát még ha olyan szőke csaj szed ki, mint aki engem...vagyis autós üldözééééés, csak nem vettem észre. :D Én gurultam, ő erőlködött... :D
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Hát még ha olyan szőke csaj szed ki, mint aki engem...vagyis autós üldözééééés, csak nem vettem észre. :D Én gurultam, ő erőlködött... :D Lóf@szt se értesz te semmihez...még egy motort se tudsz magad kiszedni esőben... :)
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Lóf@szt se értesz te semmihez...még egy motort se tudsz magad kiszedni esőben... :) Legalább a hajammal csajozom... :D
bcs Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Srácok gyári elektromos ablak bekötése ugyanolyan, mint az astra f-beb? Gondolok itt a kábelek színére meg ilyenek, mert ott találtam értelmes leírást a bekötéshez! http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry645500
Jean Trevor Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Na megtörtént a Tid bekötése, szép és jó minden, csak egy a gond vele, hogy kikapcsolt gyújtásnál is világít, igaz halványabban de azért világít rendesen. Próbáltunk sok mindent, ha csak simán gyújtásra van kapcsolva, igaz nem veszti el az adatokat, de az óra nem jár tovább. Mi lehet a megoldás?
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Na megtörtént a Tid bekötése, szép és jó minden, csak egy a gond vele, hogy kikapcsolt gyújtásnál is világít, igaz halványabban de azért világít rendesen. Próbáltunk sok mindent, ha csak simán gyújtásra van kapcsolva, igaz nem veszti el az adatokat, de az óra nem jár tovább. Mi lehet a megoldás? Nincs valami elkötve? Gyújtáskapcsolóra van kötve tehát amikor indítasz is megmarad a jel? Arra kell a piros barna test + valami zöldes asszem azt meg a tompítottra kell kötni vagy vagyis valahova oda mert a fényerőt is tudod állítani a gombbal elvileg. A nyákra való forrasztásnál nem sikerült össze forrasztani valami lábat véletlen? Nem szabad így pislognia amikor én kipróbáltam a saját TID-em helyén akkor ilyet nem csinált! Szóval szerintem valami el lett kötve.
Jean Trevor Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Nincs valami elkötve? Hát, nem tudom, elméletileg jónak kellene lenni! A fűtésszabályzókról vettük a gyújtást, az elakadásjelzőről, az állandóáramot, a hőmérő tökéletesen működik, valamint hogy gyújtásra jobban világít az is, mást nem kötöttünk be, mert nem tartottuk fontosnak a fejegységgel kapcsolatos dolgokat.
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Hát, nem tudom, elméletileg jónak kellene lenni! A fűtésszabályzókról vettük a gyújtást, az elakadásjelzőről, az állandóáramot, a hőmérő tökéletesen működik, valamint hogy gyújtásra jobban világít az is, mást nem kötöttünk be, mert nem tartottuk fontosnak a fejegységgel kapcsolatos dolgokat. Akkor a nyákon lévő forrasztásokat ellenőrizzétek, a testet kéne lecsekkolni bekötni gyújtáskapcsolóra + bekötni a szálat valahova oda a lámpa kapcsolóhoz amivel tudod állítani a fényét a műszerfalnak is szerintem így már nem lehet gond! De az óra amúgy jár nem? Nekem nem volt gond vele.
Volu Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Legalább a hajammal csajozom... :) hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :D
Jean Trevor Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Akkor a nyákon lévő forrasztásokat ellenőrizzétek, a testet kéne lecsekkolni bekötni gyújtáskapcsolóra + bekötni a szálat valahova oda a lámpa kapcsolóhoz amivel tudod állítani a fényét a műszerfalnak is szerintem így már nem lehet gond! De az óra amúgy jár nem? Nekem nem volt gond vele. Mondom nincs vele gond, a testet a fűtéstől kapja arra a barna kábelre lett ráforrasztva! Lámpakapcsoló alatt, sajnos nincs fényállító nálam :)
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Mondom nincs vele gond, a testet a fűtéstől kapja arra a barna kábelre lett ráforrasztva! Lámpakapcsoló alatt, sajnos nincs fényállító nálam :) Kell az is? :D Eladhatom csak a kupakja zöld ha áthackeled a feketét jó lesz :D Szerintem adjál neki más testet! Van ott még valami csavar szerintem!
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :) Majdnem! Egyszer csak azt hallom: "megfoghatom a hajad?" :D
Jean Trevor Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 És azt ha berakom a helyére automatikusan, állítja fényerőt, nem kell plusz kábel?? TId fényerejét, vagy a műszerfalét?
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 És azt ha berakom a helyére automatikusan, állítja fényerőt, nem kell plusz kábel?? TId fényerejét, vagy a műszerfalét? A tekerőre állítja a műszerfal és a TID fényerejét is és ha tompítottra teszed akkor bekapcsol a TID. Az hogy mi kell hozzá azt nem tudom pontosan :) De szerintem a kapcsolóba benne van minden
Jean Trevor Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Kihuzóm azt beleteszem a másik helyébe azt szevasz?
dirty-handz Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Kihuzóm azt beleteszem a másik helyébe azt szevasz? Erről meg kéne interjúvolni valakit :) Ennyire nem vagyok még profi de ha előttem lenne a cucc én is jobban érteném, mondjuk ha most nem utaznék el csinálnék neked fotót és te is jobban látnád. Hátuljáról is kéne képet szedni
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :) Majdnem! Egyszer csak azt hallom: "megfoghatom a hajad?" :D Valami hülye meg beugrik a képbe. Bazdmeg a k.va anyád, hogy már megint a hajaddal csajozol... :D
J0hnny Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Szerintem nem anyáztam, csak téged szidtalak! :)
spzoli Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Szerintem nem anyáztam, csak téged szidtalak! :) Ebben a sorrendben mondtad a szavakat :D
dzsyny Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Sziasztok Gábor vagyok! Van egy X14sz corsa B aminek motorhibakódja a következő:0105 intake manifold pressure senzor ha jól fordítom ez a szívócső nyomás szenzor. Ezt hol találom?Tudnátok mellékelni egy képet? Előre is köszönöm a segítségeteket. Gábor
Volu Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 tigrában az 1,6os moci - azt hiszem x16xe- valakinek vmi tapasztalata vele kapcsolatban? "megvehető" egy ilyen motorral szerelt tigra?
Recommended Posts