Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A típusidegen motorokra nem nagyon fogják megadni az engedélyt....Esetleg, ha opel palettáról veszel vmi új motort. Láttam e30ba e60as 30d-t hivatalosan :D

Biztos 2 fillér volt a papír... :)

Elküldve
Kiszednek azok bárkit, ha az van kiadva parancsba. Szerencsére általában teherautóznak.

Csak olyan könnyedén mondod, mint aki nap mint nap megvív velük, holott sztem neked is erőteljesen összeszorulna az ánuszrózsád... :D

Adrenalin bombának nagyon jó! :)

Elküldve
Adrenalin bombának nagyon jó! :)

Hát még ha olyan szőke csaj szed ki, mint aki engem...vagyis autós üldözééééés, csak nem vettem észre. :D Én gurultam, ő erőlködött... :D

Elküldve
Hát még ha olyan szőke csaj szed ki, mint aki engem...vagyis autós üldözééééés, csak nem vettem észre. :D Én gurultam, ő erőlködött... :D

Lóf@szt se értesz te semmihez...még egy motort se tudsz magad kiszedni esőben... :)

Elküldve

Na megtörtént a Tid bekötése, szép és jó minden, csak egy a gond vele, hogy kikapcsolt gyújtásnál is világít, igaz halványabban de azért világít rendesen.

Próbáltunk sok mindent, ha csak simán gyújtásra van kapcsolva, igaz nem veszti el az adatokat, de az óra nem jár tovább.

Mi lehet a megoldás?

Elküldve
Na megtörtént a Tid bekötése, szép és jó minden, csak egy a gond vele, hogy kikapcsolt gyújtásnál is világít, igaz halványabban de azért világít rendesen.

Próbáltunk sok mindent, ha csak simán gyújtásra van kapcsolva, igaz nem veszti el az adatokat, de az óra nem jár tovább.

Mi lehet a megoldás?

Nincs valami elkötve? Gyújtáskapcsolóra van kötve tehát amikor indítasz is megmarad a jel? Arra kell a piros barna test + valami zöldes asszem azt meg a tompítottra kell kötni vagy vagyis valahova oda mert a fényerőt is tudod állítani a gombbal elvileg. A nyákra való forrasztásnál nem sikerült össze forrasztani valami lábat véletlen? Nem szabad így pislognia amikor én kipróbáltam a saját TID-em helyén akkor ilyet nem csinált! Szóval szerintem valami el lett kötve.

Elküldve
Nincs valami elkötve?

Hát, nem tudom, elméletileg jónak kellene lenni! A fűtésszabályzókról vettük a gyújtást, az elakadásjelzőről, az állandóáramot, a hőmérő tökéletesen működik, valamint hogy gyújtásra jobban világít az is, mást nem kötöttünk be, mert nem tartottuk fontosnak a fejegységgel kapcsolatos dolgokat.

Elküldve
Hát, nem tudom, elméletileg jónak kellene lenni! A fűtésszabályzókról vettük a gyújtást, az elakadásjelzőről, az állandóáramot, a hőmérő tökéletesen működik, valamint hogy gyújtásra jobban világít az is, mást nem kötöttünk be, mert nem tartottuk fontosnak a fejegységgel kapcsolatos dolgokat.

Akkor a nyákon lévő forrasztásokat ellenőrizzétek, a testet kéne lecsekkolni bekötni gyújtáskapcsolóra + bekötni a szálat valahova oda a lámpa kapcsolóhoz amivel tudod állítani a fényét a műszerfalnak is szerintem így már nem lehet gond! De az óra amúgy jár nem? Nekem nem volt gond vele.

Elküldve
Legalább a hajammal csajozom... :)

hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :D

Elküldve
Akkor a nyákon lévő forrasztásokat ellenőrizzétek, a testet kéne lecsekkolni bekötni gyújtáskapcsolóra + bekötni a szálat valahova oda a lámpa kapcsolóhoz amivel tudod állítani a fényét a műszerfalnak is szerintem így már nem lehet gond! De az óra amúgy jár nem? Nekem nem volt gond vele.

Mondom nincs vele gond, a testet a fűtéstől kapja arra a barna kábelre lett ráforrasztva!

Lámpakapcsoló alatt, sajnos nincs fényállító nálam :)

Elküldve
Mondom nincs vele gond, a testet a fűtéstől kapja arra a barna kábelre lett ráforrasztva!

Lámpakapcsoló alatt, sajnos nincs fényállító nálam :)

Kell az is? :D Eladhatom csak a kupakja zöld ha áthackeled a feketét jó lesz :D Szerintem adjál neki más testet! Van ott még valami csavar szerintem!

Elküldve
hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :)

Majdnem!

Egyszer csak azt hallom: "megfoghatom a hajad?" :D

Elküldve
És azt ha berakom a helyére automatikusan, állítja fényerőt, nem kell plusz kábel??

TId fényerejét, vagy a műszerfalét?

A tekerőre állítja a műszerfal és a TID fényerejét is és ha tompítottra teszed akkor bekapcsol a TID. Az hogy mi kell hozzá azt nem tudom pontosan :) De szerintem a kapcsolóba benne van minden

Elküldve
Kihuzóm azt beleteszem a másik helyébe azt szevasz?

Erről meg kéne interjúvolni valakit :) Ennyire nem vagyok még profi de ha előttem lenne a cucc én is jobban érteném, mondjuk ha most nem utaznék el csinálnék neked fotót és te is jobban látnád.

5975_1_big.jpg

Hátuljáról is kéne képet szedni

Elküldve
hogy csajozol a hajaddal? ööö, gondolom oda megy a csaj hozzád,elkezd irigykedni a fürtjeidre majd megkérdezi milyen hajsütő vassal csináltad...de ezt nem csajozásnak nevezik :D :)

Majdnem!

Egyszer csak azt hallom: "megfoghatom a hajad?" :D

Valami hülye meg beugrik a képbe.

Bazdmeg a k.va anyád, hogy már megint a hajaddal csajozol...
:D
Elküldve

Sziasztok Gábor vagyok!

Van egy X14sz corsa B aminek motorhibakódja a következő:0105 intake manifold pressure senzor ha jól fordítom ez a szívócső nyomás szenzor. Ezt hol találom?Tudnátok mellékelni egy képet?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Gábor

Elküldve

tigrában az 1,6os moci - azt hiszem x16xe- valakinek vmi tapasztalata vele kapcsolatban? "megvehető" egy ilyen motorral szerelt tigra?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.