Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Micsoda nyűglődés van itt kérem.... :D

Nekem 12EFt-os Bosch van bent, gyári csatis és gyönyörűen megy. az etanolos átlakító progiján látni, hogy szépen műköüdik, Udi barátom is ilyet használ a C14SE-ben, azzal sincs gond.

Nyuglodik a fene, de ennel olcsobban en nem kaptam itt nalunk (erdelyben). Apropo, te milyen szamu bosch-t hasznalsz? Gondolom nem univerzalis, ill milyen szamut ajanlasz? Tanits mester :)

Elküldve
Nyuglodik a fene, de ennel olcsobban en nem kaptam itt nalunk (erdelyben). Apropo, te milyen szamu bosch-t hasznalsz? Gondolom nem univerzalis, ill milyen szamut ajanlasz? Tanits mester :)

Hát most megnem mondom neked fejből, majd megnézem, ha látszik. :D

Lila vezetékes, gyári csatis.

Elküldve
Na az alkatrészek 80% itthon van. Ha valakit érdekel esetleg valami kérdezhet! Van 1 rakat cucc

Jó állapotú hátsó lengéscsillapítók...ha van

Elküldve
Jó állapotú hátsó lengéscsillapítók...ha van

Van, egész híd az hogy milyen állapotúak a csillapítok azt nem tudom :)

A B corsába mekkora főfékhenger van? Mert sikerült 22est szereznem elvileg vmi 12es van vagy mi?

Elküldve
Van, egész híd az hogy milyen állapotúak a csillapítok azt nem tudom :)

A B corsába mekkora főfékhenger van? Mert sikerült 22est szereznem elvileg vmi 12es van vagy mi?

20,64-es a Corsaé.

Elküldve
20,64-es a Corsaé.

Ez tuti? Mindegy a 22 akkor is nagyobb :) calibra cucc ettől elvileg ha cserélem jobbnak kéne lennie a fékemnek. Jobban szeretem a fejre állós féket mint amikor nyomni kell jobban.

Elküldve
dirty, véletlenül neked nincs elfekvőben corsa b bajuszkapcsolód? bal oldali.

De van bal és jobb is sőt a tartó része csak nem szeretném eladni mert ezek fogyó eszközök nálam is és nem szeretnék 3 ezerért venni a bontóba :) Amúgy szívesen eladnám. Vaterán láttam olcsón asszem.

Elküldve
De van bal és jobb is sőt a tartó része csak nem szeretném eladni mert ezek fogyó eszközök nálam is és nem szeretnék 3 ezerért venni a bontóba :) Amúgy szívesen eladnám. Vaterán láttam olcsón asszem.

Az kár. Akkor keresgélek vaterán. Azért ha valakinek akad, szóljon.

Elküldve

Sziasztok!

Autórádiót cseréltem tesóm Corsáján. Mivel eddig gyári RDS-es volt benne, megjelenítette a kijelző az állomásokat.

Most viszont üres a kijelző ezen része bekapcsolt rádió mellett. Szóval a kérdésem, hogy mi a megoldás, hogy a dátum bekapcsolt rádió mellett is a kijelzőm megmaradjon? Kábelt kell vágni, vagy van humánusabb módja is ami otthon elvégezhető?

Elküldve
dirty, véletlenül neked nincs elfekvőben corsa b bajuszkapcsolód? bal oldali.

négyezer valahányszáz forint az új utángyártott.......

Elküldve
Ez tuti? Mindegy a 22 akkor is nagyobb :) calibra cucc ettől elvileg ha cserélem jobbnak kéne lennie a fékemnek. Jobban szeretem a fejre állós féket mint amikor nyomni kell jobban.

Szerintem a nagyobb rásegítőt jobban észrevennéd mint a 1,5 mm-rel nagyobb átmérőjű főfékhengert.

Az új irányjelzőkapcsoló meg 3700 a Bárdinál, kedvesség nélkül.

Elküldve
Szerintem a nagyobb rásegítőt jobban észrevennéd mint a 1,5 mm-rel nagyobb átmérőjű főfékhengert.

Az új irányjelzőkapcsoló meg 3700 a Bárdinál, kedvesség nélkül.

Az lehet csak az nem gyári kapcsoló. Én is tudok ilyet kedvezménnyel 40%al de jót nem igen hallottam még róla. A rásegítő haverom azt mondta h ugyan az mint calibrában elvileg ott a főfékhenger 22es. Nagyobb rásegítő csak a v6ba volt 2.5be 23 3.2 25ös főfékhenger és ilyenek. Neten utána nézve a rásegítők is 8,5-9 esekek. Elvileg ezek így vannak. Ha valaki jobban tudja érdekelne :)

Elküldve
Az lehet csak az nem gyári kapcsoló. Én is tudok ilyet kedvezménnyel 40%al de jót nem igen hallottam még róla. A rásegítő haverom azt mondta h ugyan az mint calibrában elvileg ott a főfékhenger 22es. Nagyobb rásegítő csak a v6ba volt 2.5be 23 3.2 25ös főfékhenger és ilyenek. Neten utána nézve a rásegítők is 8,5-9 esekek. Elvileg ezek így vannak. Ha valaki jobban tudja érdekelne :)

3700 a rendes ára és abból jön le 40 % az már nevetséges ár. Amúgy én egy ilyen kapcsolóból inkább belerakok egy új Febit mint egy 17 éves bontott gyárit. Nekem pont ez a fajta van benne már pár éve és eddig tökéletes, nincs kikopva, vissza is ugrik rendesen.

Elküldve
3700 a rendes ára és abból jön le 40 % az már nevetséges ár. Amúgy én egy ilyen kapcsolóból inkább belerakok egy új Febit mint egy 17 éves bontott gyárit. Nekem pont ez a fajta van benne már pár éve és eddig tökéletes, nincs kikopva, vissza is ugrik rendesen.

Az szép haveromnak 1 hónap után szétesett :) lehet hibás volt, amúgy a bontott kapcsolókat elég kipróbálni és máris érezhető milyen. :D Persze nekem van még 1 bontott így full nem érdekel :D Nekem meg nem ugrik vissza mert nem gyári kormány :D Majd hackelnem kéne valami távtartót ami oda nyomná a gyári gyűrűt és lenne duda + visszalőkné bár 2 éve így használom.

Elküldve
Sziasztok!

Autórádiót cseréltem tesóm Corsáján. Mivel eddig gyári RDS-es volt benne, megjelenítette a kijelző az állomásokat.

Most viszont üres a kijelző ezen része bekapcsolt rádió mellett. Szóval a kérdésem, hogy mi a megoldás, hogy a dátum bekapcsolt rádió mellett is a kijelzőm megmaradjon? Kábelt kell vágni, vagy van humánusabb módja is ami otthon elvégezhető?

Valahol kitudják programozni pár ezresért de egyszerűbb a tidnél elcsapni a kábelt azt hello :)

Elküldve
Sziasztok!

Autórádiót cseréltem tesóm Corsáján. Mivel eddig gyári RDS-es volt benne, megjelenítette a kijelző az állomásokat.

Most viszont üres a kijelző ezen része bekapcsolt rádió mellett. Szóval a kérdésem, hogy mi a megoldás, hogy a dátum bekapcsolt rádió mellett is a kijelzőm megmaradjon? Kábelt kell vágni, vagy van humánusabb módja is ami otthon elvégezhető?

tid.png

Pinout

Below is the Pinout for the TID

1 - RED - Constant Live

2 - BLUE - Temperature

3 - BROWN - Ground

4 - BLUE/WHITE - Also Temperature - thermasistor connect between this and pin 2

5 - BLACK - Switched Live

6 - GREY/GREEN - Headlights - Supplies 12v when the headlights are on

7 - GREY/BLACK - Illumination wire

8 - RED/GREY - Stock Head Unit control - 12v when stock headunit is on. Date disappears so station name can be displayed in its place

9 - BROWN/RED - Serial Clock - Used for data, not a time clock

10 - BROWN/GREY - Master Request - Used to tell the display the stock headunit wants to send data

11 - BROWN/BLACK - Serial Data - Used to send data to the display from the stock headunit

12 - BLUE/RED - Speed signal - Resistance varies depending on speed. Hold both buttons for several seconds to enter test mode. Display will then show the current speed

8-as lábat csapd el és lesz folyamatos dátumkijelzés.

Nem kell semmit programozni...

Elküldve
http://img706.imageshack.us/img706/4938/tid.png

Pinout

Below is the Pinout for the TID

1 - RED - Constant Live

2 - BLUE - Temperature

3 - BROWN - Ground

4 - BLUE/WHITE - Also Temperature - thermasistor connect between this and pin 2

5 - BLACK - Switched Live

6 - GREY/GREEN - Headlights - Supplies 12v when the headlights are on

7 - GREY/BLACK - Illumination wire

8 - RED/GREY - Stock Head Unit control - 12v when stock headunit is on. Date disappears so station name can be displayed in its place

9 - BROWN/RED - Serial Clock - Used for data, not a time clock

10 - BROWN/GREY - Master Request - Used to tell the display the stock headunit wants to send data

11 - BROWN/BLACK - Serial Data - Used to send data to the display from the stock headunit

12 - BLUE/RED - Speed signal - Resistance varies depending on speed. Hold both buttons for several seconds to enter test mode. Display will then show the current speed

8-as lábat csapd el és lesz folyamatos dátumkijelzés.

Nem kell semmit programozni...

középső szellőző rácsok lehúz, becsukod a tekerőssel be ne essen a csavar. 2 csavar ki tid felhúz szürke piros kábel elvág összetesz és örül :) Ahogy j0hnny is írta.. Így nem kell programozással foglalkozni.

Én mondjuk a fejegység csatijánál vágtam el viszont így álló helybe ha nincs gyújtás bekapcsolt rádiónál be se kapcsol a TID, nem tudom, ha ezt a tid előtt vágtam volna e akkor gyújtás nélkül bekapcsolt fejegységnél világítana e.

Elküldve
3700 a rendes ára és abból jön le 40 % az már nevetséges ár. Amúgy én egy ilyen kapcsolóból inkább belerakok egy új Febit mint egy 17 éves bontott gyárit. Nekem pont ez a fajta van benne már pár éve és eddig tökéletes, nincs kikopva, vissza is ugrik rendesen.

osztom,nekem is febi van benne (bár ugye tudjuk hogy a febi sokszor csak csomagol és lehet pont gyárit fogsz ki) és vagy 4éve semmi baja,bár előző télen a minusz 20 fokokban kicsit "nehezebben kattant be",de ennyi :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.