Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sajna alánézve nekem sem jobb az alja :D Bár mondjuk nem eszi az olajat (vhol csodálkozom is rajta).

Nekem szelepfedéltömítést mondtak, aztán ha szétszedik akkor jön a többi. (mint általában)

Elküldve

Hát mostmár én se, hogy megint jobban megnéztem, de akkor vajon mi? :D

felül nincs olajfolt, semmi!

Most belemásztam rendesen egyedül ott ezen a helyen, talán ha nem lennék ekkora segg meg is mondanám melyik része ez :icon4:

Elküldve
Mondjuk, ha az olajszűrő felett nem olajos, alatta meg igen...akkor nem a szelepfedéltömítést okolnám... :D

én simán a szűrőre gondolnák...

nem is értem miért nem gyári van rajta

Elküldve

Istenem!

Tessék már azt a szűrőt rendesen meghúzni...

Szelepfedél tömítés kb 600Ft, cseréje 5 perc.

Karter tömítés 1500Ft, cseréje olajcserével egybekötve kb félóra. Piros paszta esetleg Victor Reinz paszta használata kötelező!

Alaptörvény: ha a kartertömítésnél (olajteknő) nem folyik annyira az olaj, hogy hátra az alvázra szórja vagy a földre csöpög állás közben NEM NYÚLUNK HOZZÁ!!!

Egyébként egyik cseréjéhez sem kell akna.

Nem DIS gyújtásos felhasználóknak: az elosztó alatti tömítést is nézzék meg, 800Ft az "O" gyűrű alá, cseréje 1 perc se.

Másfelöl: Dörti cartárshoz szólnék: légyszives a helyesírásra figyelni kicsit, mert jókat lehet vigyorogni azon, amilyen általános iskolás hibákat leírsz és elkövetsz. :D

Elküldve

Tényleg amúgy mivel érdemes leszedni az olajat a mociról? Mivel tisztítsam le?

Akkor kiderülne ,hogy jön e vhonnan egyáltalán, mert több napos állás után sem lehet foltot látni a földön

Elküldve
Tényleg amúgy mivel érdemes leszedni az olajat a mociról? Mivel tisztítsam le?

Akkor kiderülne ,hogy jön e vhonnan egyáltalán, mert több napos állás után sem lehet foltot látni a földön

Brigéciol.

Elküldve

A műszerfal kiszedéséhez a kormányt le kell szerelni, mert mintha ugy olvastam volna a szervizkonyvben? Masik, hogy a sebessegmero vezeteket hol tudom lecsavarni ahhoz, hogy kenyelmesen ki tudjam szedni a muszerfalat?

Elküldve
A műszerfal kiszedéséhez a kormányt le kell szerelni, mert mintha ugy olvastam volna a szervizkonyvben? Masik, hogy a sebessegmero vezeteket hol tudom lecsavarni ahhoz, hogy kenyelmesen ki tudjam szedni a muszerfalat?

ha én a nagy lapát kezemmel kitudtam szedni akkor Te is..

vagy a váltóról lecsavarod vagy kiszeded az órából

Elküldve
A műszerfal kiszedéséhez a kormányt le kell szerelni, mert mintha ugy olvastam volna a szervizkonyvben? Masik, hogy a sebessegmero vezeteket hol tudom lecsavarni ahhoz, hogy kenyelmesen ki tudjam szedni a muszerfalat?

A műszerfalat simán ki tudod forgatni, nem kell leszedni a kormányt. Én elsőnek bíbelődtem vele vagy 10 percet, utána már simán ment :D

Amúgy milyen a km órád? Spirálos? Ha igen akkor kicsavarod a csavarokat amik az órádat fogják (2 oldalt vannak) majd egy kicsit meg tudod dönteni magad fele , alányúlsz és ki tudod akasztani.

Elküldve
A műszerfalat simán ki tudod forgatni, nem kell leszedni a kormányt. Én elsőnek bíbelődtem vele vagy 10 percet, utána már simán ment :D

Amúgy milyen a km órád? Spirálos? Ha igen akkor kicsavarod a csavarokat majd egy kicsit meg tudod dönteni , alányúlsz és ki tudod akasztani.

Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

Elküldve
Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

mi neked a motor kódod ?

Elküldve
Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

A hátulján csak az az egy vezeték (spirál) van amit ki kell akasztani (természetesen ha spirálos óráról beszélünk, de motorkód alapján tuti tudni fogja vki h elektromos vagy spirálos), utána nyugodtan ki tudod szedni.

Kb a közepén van az óraegységnek. (ami a képen van az fordulatsz.mérős azért vn a szélén)

216998.jpg

Elküldve
Hopp máris ugrott egy 10-20 a semmire :D Ráadásul ha hengerfejig meglesz bontva akkor illik körbenézni :icon4: és az ember úgy is fog találni valamit szóval lehet készíteni a pénztárcát vagy te is tervezheted a C20NE beszerzését :icon4::D

Egy 20éves bontásra szánt autóból hááát nem hiszem,hogy tökéletes motort sikerül kiszedni.

Ha 1000km/liter olaj elfogy,ahhoz olajban kellene úsznia az egész motortérnek,alváznak,csapná szét, folyna mindenről kb.. ha csak kifelé engedné.

Én mentem vagy 600km-t csöpögő főtengelyszimmeringgel, eresztő kartertömítéssel,úgy hogy foltot hagyott a motor alatt,de nívópálcán kb. semmit nem látszott.

Elküldve
Egy 20éves bontásra szánt autóból hááát nem hiszem,hogy tökéletes motort sikerül kiszedni.

Ritka, de akadhat ilyen. Ami nekem volt ne az is hibátlan volt, valós 160e kmmel :D

Elküldve
akkor valszeg spirálos

Én úgytudom az elektromosnak K-val kezdődik az azonosítószáma . De lehet ,hogy nem :D

Amúgy valószinű így néz ki a hátulja : 519632_orig1.jpg

A közepén lévő kis kallantyút (fém, az szorítja rá a vezetéket )magad felé nyomod és úgy tudod leakasztani a spirált

Amúg nem egyszerű de nem is lehetetlen. Jó szórakozást :icon4: Amúgy miért akarod kiszedni ?

Elküldve
A hátulján csak az az egy vezeték (spirál) van amit ki kell akasztani (természetesen ha spirálos óráról beszélünk, de motorkód alapján tuti tudni fogja vki h elektromos vagy spirálos), utána nyugodtan ki tudod szedni.

Kb a közepén van az óraegységnek. (ami a képen van az fordulatsz.mérős azért vn a szélén)

http://kep.ivpicture.hu/216998.jpg/quote]

Koszi, holnap megprobalom kiszedni. Gondolom a spiralon kivul van vmi csatlakozo az elektronikanak es azt siman le lehet huzni. Az akku toltesjelzo kiegett es ki szeretnem cserelni az egot.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.