Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  J0hnny írta:
Ültél már cabrióban?

Igen képzeld ültem már cabrióban és semmivel nem nyűgözött le. Ja és képzeld benzines A4 cabrio volt gondolom ezt is tudnod kell. De tudjuk igen téged igen BLABLA... meg csak te ülhettél eddig cabrioban :icon4: Remélem 1x megértem, hogy miért van az, hogy te mindent jobban tudsz és csak te próbáltál ki mindent. Meg csak az a jó ami szerinted jó :icon4: Kösz, hogy meg engeded, hogy legyen saját véleményem. Elég unalmas ez a főnökösödő kisajátítás és társai és ki is baszhatsz az se izgat :D

Elküldve
  lackó2425 írta:
Vagy elromlott a szintjelződ és mivel kevés benne az anyag nem tudja felkapni! Nem tom ennyi ha van izzítás akkor csak gázolajellátás hiány.

most lementem a garázsba és pöcc-röff :-)

Lehet, hogy az immo kinlódik

Elküldve
  dirty-handz írta:
Igen képzeld ültem már cabrióban és semmivel nem nyűgözött le. De tudjuk igen téged igen BLABLA... meg csak te ülhettél eddig cabrioban :icon4: Remélem 1x megértem, hogy miért van az, hogy te mindent jobban tudsz és csak te próbáltál ki mindent. Meg csak az a jó ami szerinted jó ;) Kösz, hogy meg engeded, hogy legyen saját véleményem. Elég unalmas ez a főnökösödő kisajátítás és társai és ki is baszhatsz az se izgat :icon4:

Itt nem erről van szó.

Semmi ilyesmit nem mondtam.

Nincs kedvem személyes vitába bonyolódni.

Igen, lehet saját véleményed, de ettől még másnak is lehet vélménye/álláspontja.

A kitiltásról pedig...ha ennyire nem érdekel a fórum, mégis miért vagy annyira rákattanva? :D

Elküldve
  nor-el írta:
Lehet, hogy az immo kinlódik

Van másik klucsod a verdához?

Próbáld meg azzal is.

Ha elektromosan minden rendben van, akkor az üzemanyag rendszerben keress hibát, nekem egy rossz rézalátét okozott a dízelnél hasonlót, falsot szívott és visszaejtette az üzemanyagot a tankba.

Elküldve
  J0hnny írta:
Itt nem erről van szó.

Semmi ilyesmit nem mondtam.

Nincs kedvem személyes vitába bonyolódni.

Igen, lehet saját véleményed, de ettől még másnak is lehet vélménye/álláspontja.

A kitiltásról pedig...ha ennyire nem érdekel a fórum, mégis miért vagy annyira rákattanva? :D

Nem írtam, ilyet, hogy nem lehet másnak álláspontja, csak te folymat azt nyomod, hogy az enyém szär mert a tied csak a jó! Nem fogok vitázni, amúgy a fórummal nincs gondom nekem csak 1 dologgal van gondom de azt már le is írtam ennyi :icon4:

Elküldve
  dirty-handz írta:
Nem írtam, ilyet, hogy nem lehet másnak álláspontja, csak te folymat azt nyomod, hogy az enyém szär mert a tied csak a jó! Nem fogok vitázni, amúgy a fórummal nincs gondom nekem csak 1 dologgal van gondom de azt már le is írtam ennyi :D

Minden szemétdombra kell valaki, aki rendet tart. :icon4:

Légy klubtag és örömmel lehetsz moderátor te is.

U.i.: plusz bactatásként nem lehetne, hogy picit figyelj a fogalmazásra és a helyesírásra?

Elküldve
  J0hnny írta:
Van másik klucsod a verdához?

Próbáld meg azzal is.

Ha elektromosan minden rendben van, akkor az üzemanyag rendszerben keress hibát, nekem egy rossz rézalátét okozott a dízelnél hasonlót, falsot szívott és visszaejtette az üzemanyagot a tankba.

Kicseréltem a kulcsot és most azzal is pöcc-röff.

Szellem a gépben. Remélem csak egyszeri dolog volt.

Elküldve
  nor-el írta:
Kicseréltem a kulcsot és most azzal is pöcc-röff.

Szellem a gépben. Remélem csak egyszeri dolog volt.

Üzemanyagszürőt mikor cseréltél utoljára? :D

Elküldve
  dirty-handz írta:
Hohohoo szerintetek a gsi b corsa féltengelye elbjrja a c20ne vagy c20xet vagy felejtő? Mert gondolom ez átalakíts nélkül jó? Vagy tévedek? kösz

NE-t még csak csak, de az XE-hez már kell gyártatni vagy venni.

Esetleg a dízelé is jó lehet ilyen célra.

Elküldve
  J0hnny írta:
NE-t még csak csak, de az XE-hez már kell gyártatni vagy venni.

Esetleg a dízelé is jó lehet ilyen célra.

Ahha köszi láttam demónál 40ért asszem van egy ára :D Mondjuk 500nmes full felesleges :icon4: elég lenne ami elég az XEnek :icon4: + a motortatók milyen árba vannak volu? Neked is van vmi.

Elküldve
  dirty-handz írta:
Ahha köszi láttam demónál 40ért asszem van egy ára :D Mondjuk 500nmes full felesleges :icon4: elég lenne ami elég az XEnek :icon4: + a motortatók milyen árba vannak volu? Neked is van vmi.

amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk.

motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni ;) )

De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá

http://www.mathijssentechnics.nl/

jó mazsolászást ;)

Elküldve
  Volu írta:
amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk.

motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni :D )

De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá

http://www.mathijssentechnics.nl/

jó mazsolászást :icon4:

Ha jól rémlik szúratni kell a féltengely hosszából le esztergályossal...mármint a dízel féltengelyből. :icon4:

Elküldve
  Volu írta:
amit Demó árul az a 3literes V6-os corsát is gond nélkül elbírja, nekem dízel kadetté van benne,nem a gsi-é ami volt gyárilag...de ennél többet ne kérdezz féltengelyekről mert nem értek annyira hozzájuk.

motortartó meg sztem már vagy ezerszer volt említve itt... egy nem stimmel,az egy dízel kadett motortató bakból és egy hozzá gyártott egyedi tartókonzolból áll. magát a motortartó bakot én vettem már 12ezerért,5ezerért, és 900forintért is ugyanazt (vszínű ez utóbbi összegért nem fogsz sehol kapni :D )

De ha bele akarsz mélyedni ebbe és még nem ismernéd itt egy link, ez a cég többek között árul B corsához is beépítő szettet c20xe motorhoz, meg van itt jó pár nyalánkság és nagyon külföldiül sem kell tudni hozzá

http://www.mathijssentechnics.nl/

jó mazsolászást :icon4:

Köszi, csak írtad h neked van eladó bakkod az árra lettem volna kíváncsi :icon4:

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni két témában. C12nz (1994) motor nagyon melegszik ha álló helyzetben jár. Termosztát csere megvolt (a régi is jól működött), rendszer tisztítás az erre alkalmas folyadékkal, hőgomba, hőmérő tisztítás ellenőrzés, vízpumpa is jó. Tisztítás során rozsdás lötty jött ki, valószínüleg csapvizet is tölthettek bele, mert a gumicső is rozsdás. A ventilátor 95°C körül bekapcsol, de az a nem normális, hogy alig fél perc alatt felmelegszik, és a tartályból bugyog ki a hűtővíz, így folyamatosan utána kell tölteni. A motorolaj nem fogy, nem higúl, a víz sem koszolódik. ÖTLET?

A másik, hogy lehetne tuningolni, (olcsón) hogy ismét a gyárit megközelítő teljesítménye legyen?

Előre is köszi a segítségeteket!

Elküldve
  csgy2 írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni két témában. C12nz (1994) motor nagyon melegszik ha álló helyzetben jár. Termosztát csere megvolt (a régi is jól működött), rendszer tisztítás az erre alkalmas folyadékkal, hőgomba, hőmérő tisztítás ellenőrzés, vízpumpa is jó. Tisztítás során rozsdás lötty jött ki, valószínüleg csapvizet is tölthettek bele, mert a gumicső is rozsdás. A ventilátor 95°C körül bekapcsol, de az a nem normális, hogy alig fél perc alatt felmelegszik, és a tartályból bugyog ki a hűtővíz, így folyamatosan utána kell tölteni. A motorolaj nem fogy, nem higúl, a víz sem koszolódik. ÖTLET?

A másik, hogy lehetne tuningolni, (olcsón) hogy ismét a gyárit megközelítő teljesítménye legyen?

Előre is köszi a segítségeteket!

Az enyém is ugyanígy csinál, ha melege a van a motornak úgyis bekapcsol a venti a hűtővizet meg nem érdemes túladagolni mert akkor tényleg kifolyhat.

Elküldve

sziasztok nekem 1 b corsám van c14se motorkoddal és olyan problémám van h kicseréltem az alapjárati motor ,kitakarítottam a pillangószelepet és még minidg néha szarakszik az alapjáratom ilyen 2,3000-ket pörög hidegen melegen mi lehet a baj ? köszike előre is :D :icon4:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.